هوش مصنوعی

تولید محتوا با هوش مصنوعی آموزش رایگان و معرفی ابزار

5/5 - (29 امتیاز)

 

تولید محتوا با هوش مصنوعی به گونه‌ ای گسترش یافته و فراگیر شده است که اگر از یادگیری و نحوه کار با آن غافل بمانید، نسبت به بسیاری از رقبای خود شکست خواهید خورد. زیرا با تکنولوژیی که هوش مصنوعی دارد، در بسیاری از کارها و زمینه‌ های مختلف نفوذ کرده و در چند سال آینده بسیاری از فعالیت‌ ها، با استفاده از این تکنولوژی انجام میگیرند.

ما در این مقاله از سایت خرید فالوور اینستاگرام، به آموزش تولید محتوا با هوش مصنوعی خواهیم پرداخت پس با ما همراه باشید. هوش مصنوعی در ابتدای رواج خود، طرفداران و محبوبیت زیادی پیدا کرده است پس با پیشرفت و ارتقا بیشتر، قطعاً جایگاه آن در زندگی همه ما تثبیت خواهد شد.

بنابراین بهتر است که هر چه زودتر در مورد هوش مصنوعی و نحوه کار کردن با آن اطلاعات مناسب را دریافت کنیم. بسیاری از افراد و مجموعه‌ ها برای اهداف مختلف خود، به تولید محتوا میپردازند. هوش مصنوعی، در زمینه تولید محتوا نیز ورود کرده و توانسته است خدمات مختلف و مفیدی را در این زمینه ارائه دهد.

با توجه به ابزارهای که برای تولید محتوا بر پایه هوش مصنوعی به وجود آمده‌اند، میتوان بهترین و با کیفیت‌ ترین محتواها را در زمان کوتاهی تولید نمود‌. همانطور که همه ما میدانیم، تولید محتوا انواع مختلفی مانند؛ متنی، تصویری، ویدیویی و غیره را دارد. بنابراین باید نحوه تولید محتوا با هوش مصنوعی را برای هریک از این محتواها یاد بگیریم.

برای خرید اکانت ChatGPT Plus روی لینک زیر کلیک کنید.

تولید محتوا با هوش مصنوعی چیست و چگونه کار میکند؟

با اثبات قابلیت‌ ها و توانایی‌ های مختلفی که هوش مصنوعی دارد، این تکنولوژی در بسیاری از کسب و کارها و حوزه‌ های مختلف مانند حوزه تولید محتوا نیز ورود کرده است. برای مثال؛ نرم‌افزار ChatGPT، یکی از اولین و بهترین ابزارهای تولید محتوا با هوش مصنوعی است که کاربردهای متنوع و مفیدی دارد.

هم اکنون نیز از ابزارها و سیستم‌های مختلفی برای تولید محتوا با هوش مصنوعی به وجود آمده‌اند که هر کدام ویژگی‌ها و کاربردهای خاصی خود را دارند. هوش مصنوعی با پیشرفت سریعی که داشته است، در زمینه تولید محتواهای مختلف متنی، صوتی، ویدیویی و غیره ورود کرده است و کمک شایانی را به تولید این نوع محتواها کرده است. اما هوش مصنوعی در زمینه تولید محتوای متنی، ابزارهای بسیار پیشرفته و بهتری نسبت به محتوای ویدیویی و تصویری دارد.

بنابراین محتواهای متنی تولید شده با هوش مصنوعی، از کیفیت بالاتری نسبت به محتواهای ویدیوی و سایر محتواها برخوردار هستند. نحوه کار کردن با سایت‌های هوش مصنوعی برای تولید محتوا به خصوص محتوای متنی این گونه‌ است که، اطلاعاتی مانند؛ موضوع، کلمات کلیدی و به صورت کلی اطلاعات مختصری را در اختیار ابزار هوش مصنوعی قرار داده و سپس محتواهای مناسب با آن در مدت کوتاهی تولید می‌شوند.

البته برای اینکه محتوای تولید شده کاملاً بی‌ عیب و نقص باشد نیز به دخالت انسان نیاز است و محتوا باید بررسی شود و از حوزه نگارشی و پاراگراف بندی و غیره تغییراتی جزئی در آن صورت گیرد.

معرفی ابزارهای تولید محتوا با هوش مصنوعی

همانطور که گفته شد  ابزارهای مختلفی برای تولید محتوا وجود دارد و با توجه به نوع محتوای مورد نظر، کاربرد این ابزارها متفاوت هستند. بنابراین هر کدام از ابزارهای تولید محتوا با هوش مصنوعی از عملکرد متفاوتی برخوردار هستند که در ادامه به معرفی برخی از ابزارهای تولید محتوا با هوش مصنوعی خواهیم پرداخت.

· ابزار ChatGPT

یکی از بهترین ابزارها برای تولید محتوای متنی، ابزار ChatGPT است. یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد و مناسبی که این ابزار دارد این است که زبانی شبیه به زبان عامیانه دارد و بسیار ساده و قابل فهم است. امکان تولید مقاله رایگان در ورد پرس نیز یکی از امکانات ChatGPT است. از این بات می‌توان در زمینه‌های مختلفی از جمله؛ تولید محتوای کد نویسی، نامه نویسی، بهینه سازی پرسش‌ها، ترجمه ساده و روان متون و غیره، استفاده کرد.

ابزار ChatGPT

· ابزار Frase

هنگامی که به یک تولیدکننده محتوا موضوع داده می‌شود تا در مورد آن محتوا تهیه کند، شروع مطلب برای آن سخت خواهد بود. زیرا نحوه شروع یک مقاله بسیار اهمیت دارد و درست شروع کردن آن، باعث جذب مخاطبان می‌شود. ابزار Frase که بر اساس هوش مصنوعی طراحی شده است، با توجه به موضوعی که در اختیار آن قرار می‌دهید و با توجه به مطالبی که در سراسر وب جود دارد، یک مطلب کلی و با کیفیت را ارائه می‌دهد. همچنین این ابزار، کلمات کلیدی و تیترهایی را با توجه به جستجوی کاربران ارائه می‌دهد که می‌تواند در سراسر مقاله از آن استفاده کرد.

Frase

· ابزار Synthesia

محتوای ویدیویی نیز یکی از جذاب‌ ترین و پرطرفدارترین انواع محتوا است که به کمک ابزار Synthesia می‌توان بهترین ویدیوها را یا بالاترین کیفیت تولید کرد. با استفاده از این ابزار می‌توان صداگذاری مبتنی بر آوا تار یا اسکریپتی که قبلاً در اختیار آن قرار داده‌اید را به ویدیویی جذاب و کاربردی تبدیل کنید. همچنین با استفاده از این ابزار می‌توان ویدیو خود را با متن، موسیقی و عکس‌های مورد نظر و کاربردی، ادغام کرد و ویدیویی هرچه جذاب تر را تولید نمود.

Synthesia

· ابزار جاسپر

یکی از ابزارهای کاربردی و همه کاره برای تولید محتوا، ابزار جاسپر است که قابلیت‌ها و امکانات مختلفی دارد. جاسپر در زمینه‌های مختلفی از جمله؛ توضیح محصول، پست‌های طولانی وبلاگ، موضوع ایمیل و غیره، بهترین محتواها را تولید و ارائه می‌دهد. همچنین امکان تولید تصاویر سفارشی با استفاده از این ابزار، وجود دارد.

ابزار جاسپر

· ابزار Grammarly

یکی دیگر از ابزارهای هوش مصنوعی که کمک زیادی را به تولید محتوای با کیفیت می‌کند، ابزار Grammarly است. این ابزار هوش مصنوعی، جذابیت محتوا و کیفیت آن را بررسی می‌کند و به کمک آن می‌توان ایرادات محتوای خود را چک و برطرف نمود. برای استفاده از این ابزار باید مقاله و محتوای خود را در اختیار آن قرار داده و سپس مشکلات و ایرادات مقاله خود را دریافت و اصلاح نمود. همچنین ابزار Grammarly، عبارات و کلمات جذابی را به تولید کنندگان محتوا، پیشنهاد می‌دهد.

Grammarly

نتیجه‌گیری هوش مصنوعی به سرعت پیشرفت و گسترش یافته است و در زمینه‌های مختلف از آن استفاده می‌شود. یکی از زمینه‌های ورود هوش مصنوعی و فعالیت در آن، تولید محتوا است. امروزه بسیاری از افراد، کسب و کارها و حوزه های مختلف به تولید محتوا نیاز دارند که تولید محتوا به صرف زمان  هزینه و تلاش زیادی نیاز دارد.

اما با کمک هوش مصنوعی، می‌توان خیلی راحت و سریع‌تر محتوای مورد نظر خود را تولید نمود. هوش مصنوعی با توجه به نوع محتوا مانند؛ محتوای ویدیویی، تصویری، متنی و غیره، ابزارهای مختلفی دارد که ابزارهای هوش مصنوعی برای تولید محتوای متنی، عملکرد و کیفیت بهتری دارند.

ابزارهای محتوا با هوش مصنوعی انواع مختلفی دارند که برخی از بهترین این ابزارها عبارتند از؛ ابزار ChatGPT، Frase، Synthesia، جاسپر، Grammarly و غیره. ما در این مقاله از سایت خرید فالوور اینستاگرام به آموزش تولید محتوا با هوش مصنوعی و همچنین ابزارهای لازم برای انجام این کار پرداختیم. سایت خرید فالوور اینستاگرام ارائه دهنده خدمات شبکه های اجتماعی مثل خرید فالوور واقعی، لایک، ویو و … است.

سوالات متداول تولید محتوا با هوش مصنوعی

تولید محتوا با هوش مصنوعی چیست؟

هوش مصنوعی با پیشرفت سریعی که داشته است، در زمینه تولید محتواهای مختلف متنی، صوتی، ویدیویی و غیره ورود کرده است

آیا برای تولید محتوا با هوش مصنوعی به دخالت انسان نیاز است؟

بله، باوجود دقت و کیفیت بالایی که هوش مصنوعی دارد اما باید اطلاعات اولیه محتوا و بررسی کیفیت محتوا، به کمک انسان بررسی شود.

ابزارهای تولید محتوا با هوش مصنوعی کدام‌اند؟

برخی از بهترین این ابزارها عبارتند از؛ ابزار ChatGPT، Frase، Synthesia، جاسپر، Grammarly و غیره.

ابزار تولید محتوای ویدیویی با هوش مصنوعی چیست؟

ابزارهای مختلفی برای تولید محتوای ویدیویی وجود دارد اما ابزار Synthesia، یکی از بهترین ابزارها برای تولید محتوای ویدیویی با کیفیت و جذاب است.

ابزار هوش مصنوعی برای بررسی کیفیت محتوا کدام است؟

Grammarly یکی از ابزارهای هوش مصنوعی است که کمک زیادی را به تولید محتوای با کیفیت می‌کند و به کمک آن می‌توان ایرادات محتوای خود را چک و برطرف نمود.

جاسپر ابزار هوش مصنوعی در چه زمینه‌هایی کاربرد دارد؟

جاسپر در زمینه‌های مختلفی از جمله؛ توضیح محصول، پست‌های طولانی وبلاگ، موضوع ایمیل و غیره، بهترین محتواها را تولید و ارائه می‌دهد.

تولید محتوا با هوش مصنوعی چگونه است؟

نحوه کار کردن با سایت‌های هوش مصنوعی برای تولید محتوا این گونه‌ است که، اطلاعاتی مانند؛ موضوع، کلمات کلیدی و به صورت کلی اطلاعات مختصری را در اختیار ابزار هوش مصنوعی قرار داده و سپس محتواهای مناسب با آن در مدت کوتاهی تولید می‌شوند.

هوش مصنوعی برای تولید کدام نوع محتوا، کیفیت بالاتری دارد؟

هوش مصنوعی در زمینه تولید محتوای متنی، ابزارهای بسیار پیشرفته و بهتری نسبت به محتوای ویدیویی و تصویری دارد. بنابراین محتواهای متنی تولید شده با هوش مصنوعی، از کیفیت بالاتری نسبت به محتواهای ویدیوی و سایر محتواها برخوردار هستند.

پیشنهاد ویژه

اگر دنبال ورود به اکسپلور اینستاگرام هستید بهترین راه خرید لایک و ویو و سیو پست هست پس بزن رو دکمه پایین

خرید لایک اینستاگرامخرید ویو اینستاگرامخرید سیو پست ورود به اکسپلور اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا