هوش مصنوعی

ویرایش عکس با هوش مصنوعی برای اینستاگرام معرفی 6 سایت برتر

Rate this post

از روزی که هوش مصنوعی توانست راه خود را به دنیای تکنولوژی باز کند مدت زیادی نمی‌گذرد و در همین مدت‌زمان کوتاه توانسته است تغییرات بسیار بزرگی در این زمینه ایجاد کند.

تغییراتی که هوش مصنوعی در زمینه تصویر و ویدئو و پردازش و تغییر آنها به وجود آورده است آن‌قدر بزرگ است که می‌توان از آن به عنوان انقلاب هوش مصنوعی یاد کرد.

وب‌سایت‌های بسیاری در این زمینه شکل گرفته و ساخته شده‌اند که می‌توانند با اطلاعاتی که بر پایه آن ایجاد شده‌اند تصاویر و ویدئو های آماده را ادیت کنند و کیفیت آنها را بهینه کنند.

وب‌سایت‌هایی که برای ویرایش تصویر با استفاده از هوش مصنوعی معروف شده‌اند ترکیبی از برنامه‌های مختلف هستند که می‌توانند به صورت خودکار چندین کار را روی تصویر اعمال کنند و آن را بهتر کنند.

بسیاری از سایت‌ها بوده‌اند که توانسته‌اند در زمینه ادیت تصاویر و ساختن آنها معروف شوند با تلاش و بررسی این موارد در سایت خرید فالوور اینستاگرام امروز به بررسی تعدادی از این سایت‌ها می‌پردازیم و نحوه کار آنها و کنترل پنل آنها را شرح می‌دهیم.

برای خرید اکانت ChatGPT Plus روی لینک زیر کلیک کنید.

معرفی سایت هوش مصنوعی برای ویرایش عکس

بهترین هوش مصنوعی ها برای ویرایش عکس اینستاگرام

Youcam online editor

Youcam online editor یکی از بهترین‌های هوش مصنوعی در این زمینه است که می‌تواند به افراد معمولی و حتی متخصصین مثلاً گرافیست‌ها برای ادیت تصاویر و بهینه کردن آنها کمک کند.

کارهایی که با استفاده از Youcam می‌توان انجام داد کارهایی کاملاً تخصصی بوده و در سطح بالایی قرار دارند. چند نمونه از کارهایی که می‌شود با این سایت انجام داد را معرفی می‌کنیم:

_ هر آنچه که مایل نیستید در عکستان وجود داشته باشد را می‌توانید از تصویرتان به وسیله این سایت حذف کنید.

_ پشت زمینه را نیز می‌توانید با استفاده از این سایت تغییر دهید، مات کرده یا کلاً حذف کنید.

_ تصاویری که با کیفیت بالایی ثبت نشده‌اند و تار هستند و یا نیاز به بهتر شدن دارند را می‌توان با استفاده از این سایت که با هوش مصنوعی کار می‌کند بهینه کرد.

_ استفاده از این سایت رایگان است و این باعث افزایش تعداد کاربرانی شده که از آن استفاده می‌کنند.

هوش مصنوعی Remini

Remini از دیگر سایت‌های هوش مصنوعی است که در زمینه ادیت تصویر و ویدئو فعال می‌باشد. درباره این سایت باید گفت که با کمک هوش مصنوعی می‌تواند روی تصاویر تغییراتی را ایجاد کند و آنها را بهینه کند. این سایت روی تصویر تغییراتی از قبیل موارد زیر را ایجاد می‌کند:

_ برای مثال رنگ و لعاب تصویر را بهتر می‌کند و رنگ‌ها را شفاف‌تر می‌کند.

_ همچنین این سایت می‌تواند تصاویر و ویدئو های شما را به اندازه یک ادیتور حرفه‌ای بهتر کند.

_ تبدیل تصویر به نقاشی نیز یکی دیگر از کارهایی است که remini می‌تواند برای شما انجام دهد.

_ استفاده از این ابزار نیز رایگان می باشد.

هوش مصنوعی Vance AI

اگر تصاویر مات دارید و نمی‌دانید که با آنها باید چه کنید ابزار vance AI بهترین موردی است که می‌توانید از آن در جهت بهبود تصویر خود استفاده کنید.

این سایت به شما کمک می‌کند تا وضوح و شفافیت یک تصویر را تا حد بالایی بهتر کنید و اگر عکس قدیمی دارید که روی آن خش و خط افتاده است در این صورت می‌توانیدبا استفاده از این سایت این خطوط را از روی تصویر حذف کنید و تصویری یکدست به دست بیاورید. این سایت جزء سایت‌های رایگان می‌باشد و استفاده از آن هزینه‌ای ندارد.

هوش مصنوعی Picwish

Picwish مورد بعدی است که می‌خواهیم برای شما معرفی کنیم. این سایت مبتنی بر هوش مصنوعی توان این را دارد که در روی یک عکس چندین مورد از ادیت را اعمال کند.

ادیت‌های این سایت می‌تواند روی عکس شما اعمال کند شامل موارد زیر می‌باشد:

بالاتر بردن وضوح و شفافیت تصویر

پاک کردن هر چیز اضافه‌ای از تصویر

کراپ کردن یک تصویر در هر سایز دلخواه

استفاده از خدمات این سایت رایگان می باشد.

fotor

حالا وقتش رسیده که با fotor آشنا شوید، یک ابزار حرفه‌ای که می‌تواند شما را از هر ابزار دیگری تقریباً بی نیاز کند.

به خاطر داشته باشید شما در هر کدام از سایت‌های گفته شده بخواهید فعالیت کنید حتماً باید در آن سایت ثبت نام کنید یا از حساب گوگل خودتان استفاده کنید. از مزیت‌های این سایت می‌توان به رایگان بودن آن اشاره کرد.

این ابزار می‌تواند تمام کارهایی را که دیگر سایت‌های ادیت با هوش مصنوعی در اختیار شما قرار می‌دهند برایتان فراهم کند امکاناتی مثل افزایش وضوح و شفافیت در تصویر، حذف پس زمینه، پاک کردن

اشیای مختلف از تصویر و… اما ابزار fotor علاوه بر تمام این موارد می‌تواند کارهای دیگری نیز انجام دهد مثلاً به صورت اختصاصی صورت شما در تصویر را روتوش بزند، انواع افکت‌ها و فیلتر را به آن اضافه کند.

Luminar AI

Luminar AI یکی دیگر از برنامه‌های ادیت عکس است با استفاده از هوش مصنوعی است که اخیراً محبوبیت زیادی پیدا کرده است.

با استفاده از این برنامه به راحتی می‌توانید تصاویر خور را به صورت خودکار ادیت کنید؛ همچنین این نرم افزار کاربردهای خاص خود را دارد برای مثال می‌توانید

با استفاده از آن نمای آسمان را تغییر دهید و یا درخشان‌تر کردن چشم‌ها و روتوش کلی زدن به چهره به صورت کلی و تنظیم رنگ‌ها در تصویر از کارهایی است که می‌توان با این سایت انجام داد.

سؤالات متداول در زمینه ویرایش تصاویر با هوش مصنوعی اینستاگرام

چه سایت هایی از هوش مصنوعی هستند که در زمینه ادیت تصاویر می توانند به ما کمک کنند؟

سایت‌های زیادی در زمینه ادیت تصویر و فیلم با استفاده از هوش مصنوعی موجود هستند که به تعدادی از آنها در این مقاله اشاره شد؛ سایت‌هایی مثل

سایت های ادیت تصویر در هوش مصنوعی چه تغییراتی در یک تصویر به وجود می آورند؟

معمولاً ادیت به صورت خودکار انجام شده و باعث بهبود تصویر می‌شود، کیفیت آن را بهتر می‌کند و شفافیت را افزایش می‌دهد. با استفاده از سایت‌های بنا شده بر اساس هوش مصنوعی می‌توان اشیای اضافی را نیز از تصویر پاک کرد و یا روی پس زمینه تصویر بیشتر کار کرد.

آیا نرم افزارهای معرفی شده کاملا رایگان هستند؟

بله نرم‌افزارهای معرفی شده کاملاً رایگان هستند و گاهی وقت‌ها فقط برخی از آنها نسخه پریمیوم برای بعضی از کاربردهای تخصصی‌تر دارند که می‌توانید آنها را تهیه و از آنها استفاده کنید.

پیشنهاد ویژه

اگر دنبال ورود به اکسپلور اینستاگرام هستید بهترین راه خرید لایک و ویو و سیو پست هست پس بزن رو دکمه پایین

خرید لایک اینستاگرامخرید ویو اینستاگرامخرید سیو پست ورود به اکسپلور اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا