اینستاگرامترفند های اینستاگرامی

آموزش کپی کردن کپشن اینستاگرام با 3 روش طلایی

5/5 - (1 امتیاز)

امروزه اینستاگرام به یکی از محبوب ترین پلتفرم های اجتماعی برای به اشتراک گذاری ویدیو، عکس، لایو و… تبدیل شده است و کاربران زیادی همه روزه در این اپلیکیشن پرطرفدار وقت می گذرانند و یا حتی کسب درآمد می کنند. جهت آموزش کپی کردن کپشن تا آخر این مقاله همراه ما باشید. حتما برای شما نیز پیش آمده که بخواهید یک کپشن در اینستاگرام را کپی کنید اما نتوانید.

اینستاگرام این قابلیت را برای کاربران فراهم کرده که در زیر محتوای ویدیویی و تصویری که آپلود می کنند، متن دلخواه به همراه تگ، منشن، هشتگ و… نیز بنویسند و به اشتراک بگذارند. اما متاسفانه امکان کپی کردن کپشن در اینستاگرام وجود ندارد. ما در این مقاله به شما ۳ روش آموزش خواهیم داد که چگونه در صورت تمایل، کپشن دلخواه خود را کپی کنید و در جایی برای خودتان ذخیره نمایید. پس تا انتهای این مقاله با سایت خرید فالوور اینستاگرام همراه باشید.

کپشن چیست؟

اینستاگرام این قابلیت را برای کاربران خود فراهم نموده که در زیر محتوای تصویری و یا ویدیویی خود یک متن با حداکثر 2200 کاراکتر بنویسند و به اشتراک بگذارند. کپشن برای تولید کنندگان محتوا استفاده های زیادی دارد. با استفاده از قابلیت کپشن می توانید هشتگ بنویسید، اگر محصولی را ارائه می دهید مشخصات آن را بنویسید، یا برای مثال اگر پیجی در حوزه آشپزی دارید، می توانید دستور پخت غذایی که آموزش می دهید را در آن بنویسید. همچنین می توانید در قسمت کپشن حساب های کاربری دیگر را نیز منشن کنید و آن ها را تبلیغ کرده و کسب درآمد کنید. از این رو کپشن به یک بخش خیلی مهم در تولید محتوا تبدیل شده که تولید کنندگان محتوا به آن اهمیت بسیاری می دهند.

همچنین شما عزیزان می توانید جهت ورود به اکسپلور روی لینک زیر کلیک کنید:

آموزش کپی کردن کپشن پست اینستاگرام

همانطور که پیشتر ذکر شد، اینستاگرام قابلیت کپی کپشن های اینستاگرام را تاکنون برای کاربران خود فراهم نکرده است. یعنی اگر از کپشن یک پست خوشتان بیاید یا اطلاعات مورد نیاز شما در کپشن یک پست نوشته شده باشد، امکان آن وجود ندارد که کپشن آن پست را کپی کنید و در جایی ذخیره کنید. اما یک سری ترفندها وجود دارد که می توانید با استفاده از آن کپشن پست مورد نظر خود را کپی و در نهایت در جایی ذخیره نمایید. در ادامه مطلب ساید خرید فالوور اینستاگرام قصد دارد که چندین ترفند برای کپی کردن کپشن اینستاگرام در اختیار شما قرار دهد.

1. کپی کپشن اینستاگرام با نسخه وب

• ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. • سپس وارد پستی شوید که می خواهید کپشن آن را کپی کنید. • در این مرحله روی سه نقطه کنار پست ضربه بزنید، سپس روی گزینه Copy link یا link ضربه بزنید.

کپی کپشن اینستاگرام با نسخه وب

• تا به اینجا شما لینک پست را کپی کرده اید. سپس لینک کپی شده را در مرورگر خود پیست کنید. حال پست مورد نظر شما در مرورگر باز می شود. • در این مرحله می توانید عکس و اطلاعات پست را ببینید، روی کپشن پست مورد نظر کلیک کنید، تمام متن را انتخاب کنید و آن را کپی نمایید. • متن کپی شده را در محل دلخواه خود پیست کنید و آن را ذخیره نمایید.

کپی کپشن اینستاگرام با نسخه وب 2

• توجه داشته باشید که می توانید از همان ابتدا از طریق مرورگر وارد حساب کاربری خود شوید و با باز کردن پست مورد نظر خود، کپشن آن را به همان روش که توضیح داده شد کپی و در نهایت ذخیره نمایید.

2. کپی کردن کپشن در اینستاگرام با برنامه های جانبی

از دیگر راه های کپی و یا دانلود کپشن پست های اینستاگرام، استفاده از برنامه های جانبی همانند GBinstagram, instaUltra, Plus, OGinstagram است که از جمله نسخه های تغییر یافته اینستاگرام هستند که امکان کپی کردن کپشن را برای کاربران اینستاگرام فراهم می نمایند.

کپی کردن کپشن در اینستاگرام با برنامه های جانبی

کپی کردن کپشن در اینستاگرام با برنامه های جانبی 2

برای استفاده از این اپلیکیشن ها باید به حساب کاربری خود لاگین شوید. این نرم افزارها را می توانید از سایت های معتبر دانلود و نصب نمایید. با نصب این برنامه ها و وارد شدن به حساب کاربری خود، دیگر نیاز به نسخه اصلی اینستاگرام نخواهید داشت. تنها کافیست پست مورد نظرتان را باز کنید و به راحتی کپشن آن را دانلود نمایید. البته توصیه تیم سایت خرید فالوور اینستاگرام این است که برای حفظ حریم امنیتی حساب کاربری تان، از اپلیکیشن های غیر رسمی اینستاگرام استفاده نکنید. چرا که در صورت استفاده از نسخه های غیر رسمی اینستاگرام، امکان به خطر افتادن اطلاعات حساب کاربری شما وجود خواهد داشت. (آموزش کپی کردن کپشن)

3. استفاده از قابلیت OCR برای کپی کپشن در اینستاگرام

در این قسمت می خواهیم یک ترفند دیگر برای دستیابی به کپشن های اینستاگرام را برای شما توضیح دهیم. این ترفند استفاده از قابلیت ocr می باشد. این قابلیت متن موجود در تصویر را استخراج می کند و در اختیار شما قرار می دهد. سایت های داخلی و خارجی زیادی مانند سایت onlineocr این قابلیت را در اختیار کاربران قرار داده اند. البته نسخه داخلی این سایت هم به آدرس www.iranocr.ir وجود دارد، که در ادامه نحوه استفاده از این سایت را برای ذخیره کردن کپشن پست ها در اینستاگرام برای شما توضیح خواهیم داد: • وارد سایت ایران او سی آر شوید. • از طریق گزینه ثبت نام در سایت عضو شده و وارد حساب کاربری تان شوید.

OCR برای کپی کپشن در اینستاگرام

• در صفحه ای که برای شما نمایش داده می شود گزینه تبدیل عکس به متن را انتخاب کنید. • از کپشن پست مورد نظر خود یک اسکرین شات بگیرید. توجه داشته باشید که اسکرین شات از کیفیت مطلوبی برخوردار باشد. • اسکرین شات مربوطه را آپلود نمایید.

OCR برای کپی کپشن در اینستاگرام 2

• در آخر، باید فرمت فایل خروجی را انتخاب نمایید. اگر کپشن را به صورت فایل ورد می خواهید، فرمت را به صورت docx انتخاب نمایید. • فایل خروجی را دانلود کرده و در محل دلخواه خود ذخیره نمایید.

OCR برای کپی کپشن در اینستاگرام 3

با طی مراحل بالا کپشن پست مورد نظر شما به راحتی به صورت یک فایل متنی ذخیره می شود. البته توجه کنید که برای اینکه بیش از یک بار بخواهید از خدمات این سایت استفاده کنید، باید یک بسته فعال خریداری نمایید. نتیجه گیری با توجه به این که امروزه مردم مقدار قابل توجهی از وقت خود را در شبکه های اجتماعی، مخصوصا اینستاگرام می گذرانند و از آن برای اهداف مختلف، سرگرمی، ارتباطات، آموزشی و… استفاده می کنند،

ممکن است در برخی موارد بخواهند که کپشن پست خاصی را دانلود و یا ذخیره نمایند. همانطور که می دانید اینستاگرام تا حالا قابلیت دانلود و یا کپی کردن کپشن اینستاگرام را به کاربران ارائه نداده است. ما در این مقاله 3 روش پر کاربرد را برای دانلود و کپی کپشن اینستاگرام ارائه دادیم که امیدواریم برای شما مفید واقع شده باشد.

در صورت بروز هرگونه مشکل، می توانید آن را در قسمت نظرات با ما در میان بگذارید تا کارشناسان تیم حرفه ای سایت خرید فالوور اینستاگرام در اسرع وقت به شما پاسخ دهند. همچنین شما عزیزان میتوانید جهت مدیریت بهتر پیج اینستاگرام خود این کار را به تیم ماهر خرید فالوور اینستاگرام بسپارید و از حجم بالای کیفیت کار لذت ببرید.😊

سوالات متداول در زمینه آموزش کپی کردن کپشن

آیا دانلود یا کپی کپشن اینستاگرام امکان پذیر است؟

بله. با استفاده از قابلیت ocr، برنامه های جانبی و نسخه وب اینستاگرام کاربران می تواند کپشن پست مورد نظرشان را دانلود و یا کپی کنند.

 آیا استفاده از سایت iranocr.ir رایگان است؟

شما تنها یک بار می توانید به صورت رایگان از این قابلیت استفاده کنید. برای استفاده دفعات بعدی می بایست بسته کاربردی خریداری نمایید.

 با استفاده از چه برنامه های جانبی می توانیم کپشن اینستاگرام را دانلود نماییم؟

با استفاده از برنامه های Instagram, instaUltra, Plus, Instagram می توانید بدون نیاز به نسخه اصلی اینستاگرام، کپشن پست های مورد نظر خود را دانلود نمایید. البته ابتدا باید وارد حساب کاربری خود شوید.

پیشنهاد ویژه

اگر دنبال ورود به اکسپلور اینستاگرام هستید بهترین راه خرید لایک و ویو و سیو پست هست پس بزن رو دکمه پایین

خرید لایک اینستاگرامخرید ویو اینستاگرامخرید سیو پست ورود به اکسپلور اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا