اینستاگرامترفند های اینستاگرامی

دریافت تیک آبی اینستاگرام، باید ها و نباید ها

5/5 - (24 امتیاز)

 

 

تیک آبی همان علامت تیک کنار برخی از اکانت ها هست، همچنین وقتی نام کاربری یک فرد یا شرکتی را در اینترنت جست و جو می کنید نیز  در کنار آن ممکن است این تیک آبی را ببینید که بسیار هم به آن افتخار می کنند چرا که این تیک در واقع نماد این است که صاحب و گرداننده پیج همان فردی است که ادعا می شود و در واقع پیج، واقعی است. این تیک از طرف اینستاگرام  به برخی از پیج ها داده می شود؛ برای گرفتن این نشان هر پیج باید یک سری ویژگی ها داشته باشد  که در این مقاله به این موارد خواهیم پرداخت و اینکه شما باید برای دریافت این نشان چه باید بکنید و چگونه اقدام کنید؟

برای خرید تیک آبی اینستاگرام روی لینک کلیک کنید.

 

برای اینکه درخواست بدهم تا تیک آبی را دریافت کنم پیج من باید چه شرایطی داشته باشد؟

برای اینکه کسی شرایط دریافت کردن تیک آبی را داشته باشد باید یک برند معتبر تجاری باشد و یا اینکه یک سلبریتی که احتمال این که پیج  او را افرادی جعل کنند وجود داشته باشد و این برند ها و یا فرد برای جلوگیری از اتفاقات از این دست بخواهد با کمک اینستاگرام به مخاطبان اعلام کند که پیج واقعی یک فرد یا برند در واقع کدام است. شما اگر فرد معروفی هستید

که اینستاگرام پر از ویدئو های شماست و یا یک برند معروف که احتمال این می رود که فرد یا افرادی بخواهند به نام شما یک پیج فیک بسازند و آن  را به نام شما جا بزنند پس بهتر است تیک آبی را روی پروفایل خود داشته باشید تا پیج  واقعی سلبریتی و همچنین پیج اصلی برند شما را همه بشناسند. بعضی فکر می کنند برای گرفتن تیک آبی باید خیلی خیلی معروف باشند یا تعداد فالوور هایشان خیلی بالا باشد اما به این شکل نیست

اگر برند شما شما منحصر به پیج  شما باشد و تا حدی هم شناخته شده باشد می توانید این درخواست را به اینستاگرام بدهید. برای مثال شما اگر سلبریتی یا برندی با 50 یا 60 هزار نفر فالوور هستید می توانید چنین درخواستی را به اینستاگرام بفرستید و امیدوار باشید که اینستاگرام با شما موافقت کند.

مراحلی که باید به آن ترتیب درخواست تیک آبی به اینستاگرام بدهید

برای داشتن تیک آبی ابتدا باید درخواست آن را به اینستاگرام بدهید و اینستاگرام بعد از بررسی هویت شما و صلاحیت پیج شما این تیک را به پروفایل شما اضافه می کند تا افرادی که به دنبال خود شما هستند و نه پیج های فیک شما را به راحتی پیدا کنند. این مراحل عبارتند از:

  •         ابتدا به قسمت صفحه پروفایل تان بروید.
  •         در بالا سمت راست گزینه ی more options  را که سه خط  است را بزنید و سپس setting  را انتخاب کنید.
  •         حالا روی account  و سپس روی گزینه ی request verification کلیک کنید.
  •         در فرم باز شده  ابتدا اسم کامل تان را وارد کرده و سپس عکسی از یک مدرک برای شناسایی ارائه دهید که اینستاگرام بتواند با آن هویت شما را شناسایی کند. این مدرک می تواند تصویر کارت شناسایی یا گذرنامه و یا گواهینامه شما باشد.
  •         حالا می توانید بقیه فرم را نیز پر کنید مثلا اسم خودتان یا ادمین پیج تان را که مدیریت پیج شما را به عهده دارد را در فرم بنویسید.
  •         در نهایت باید روی کلمه ی send  کلیک  یا لمس کنید تا فرم شما ارسال شود.

مراحلی که باید به آن ترتیب درخواست تیک آبی به اینستاگرام بدهید

چند نکته که پس از دادن درخواست برای تیک آبی باید آن را بدانید

  •         یادتان باشد که همین که درخواست برای تیک آبی را فرستاد معنیش این نخواهد بود که شما به طور حتمی این تیک را دریافت می کنید؛ درخواست شما ابتدا باید از سمت اینستاگرام بررسی و سپس تایید انجام شود و پس از انجام این مراحل هست که شما می توانید تیک آبی خود را در صفحه پروفایل تان داشته باشید.
  •         این تیک قابل انتقال نیست یعنی شما اگر چند صفحه در اینستاگرام داشته باشید نمی توانید این تیک را از یک پیج به پیج دیگرتان منتقل کنید بلکه باید به صورت جداگانه  برای پیج های مختلف درخواست بدهید.
  •         اینستاگرام و فیسبوک هر دو برای یک شرکت هستند و ممکن است این موضوع باعث شود شما فکر کنید تیک آبی که برای اینستاگرام دریافت کرده اید برای فیسبوک هم می تواند اعمال شود اما اینچنین نیست و برای دریافت تیک آبی فیسبوک باید از طریق اپلیکیشن خود  فیسبوک اقدام کنید.
  •         برای اینکه برای تیک آبی درخواست بدهید پیج شما حتما در حالت public قرار داشته باشد.
  •         نام کاربری خودتان را پس از گرفتن تیک آبی نمی توانید تغییر دهید پس اگر قصد تغییر نام کاربری پیج تان را دارید قبل از درخواست برای  تیک آبی این کار را انجام دهید.
  •         برندی که شما می خواهید تیک آبی را برای آن فعال کنید حتما باید منحصر به فرد باشد یعنی از این نماد و برند در اینستاگرام فقط و فقط یک مورد باشد که متعلق به شما باشد در غیر این صورت این تیک فعال نخواهد شد.

پس از درخواست برای تیک آبی چگونه می توان فهمید درخواست تایید شده است یا نه ؟

بعد از این که شما درخواست خود را برای دریافت تیک آبی ارسال کردید از چند هفته تا یک ماه بعد از درخواست، اینستاگرام پس از بررسی مدارکی که شما برایشان فرستاده اید با پیامی که از قسمت  activity  گوشی خودتان قابل مشاهده است به شما اعلام می کند

که درخواست شما تایید شده است یا نه. اگر درخواست شما رد شده باشد می توانید دوباره یک فرم درخواست دیگر را پر کنید و به پشتیبانی اینستاگرام بفرستید احتمال اینکه در بررسی دوباره شما بتوانید صاحب تیک آبی با ارزش شوید هم هست. آنچه انجامش برای تایید درخواست شما برای تیک آبی اهمیت دارد یادتان باشد از خط قرمز های اینستاگرام رد نشوید و همواره به قوانین آن پایبند باشید

تا احتمال شناسایی شما به عنوان یک مخاطب قانون مدار توسط اینستاگرام بیشتر شود و تیک آبی به شما تعلق بگیرد. پروفایل خود را از هر لحاظ کامل و جذاب بنویسید، جای هیچ  چیزی را در پروفایل تان خالی نگذارید از بیو گرفته تا عکس  پروفایل که این موضوع یعنی داشتن یک صفحه جذاب با تمام المان های یک پیج موفق احتمال کسب رضایت اینستاگرام را برای دادن تیک آبی به شما بیشتر می کند.

برای خرید تیک آبی اینستاگرام میتوانید با مراجعه به سایت خرید فالوور اینستاگرام بهترین خدمات را مشاهده کرده و به دلخواه خود برای پست هایتان لایک خریداری کنید.

منبع مقاله

سوالات متداول درباره دریافت تیک آبی اینستاگرام

چگونه در اینستاگرام تیک ابی دریافت کنیم؟

برای دریافت تیک ابی باید صاحب برند خاصی باشید یا به یک سلبریتی مشهور تبدیل شوید تا اینستاگرام برای جلوگیری از سو استفاده از پیج شما تیک ابی را به پیجتان اضافه کنید.

ایا هر فردی میتواند اقدام به دریافت تیک ابی کند؟

1-بله هر فردی میتواند به اینستاگرام درخواست دریافت تیک ابی را بدهد اما این لزوما به معنی این نیست که اینستاگرام درخواست شما را قبول کند.

پیشنهاد ویژه

اگر دنبال ورود به اکسپلور اینستاگرام هستید بهترین راه خرید لایک و ویو و سیو پست هست پس بزن رو دکمه پایین

خرید لایک اینستاگرامخرید ویو اینستاگرامخرید سیو پست ورود به اکسپلور اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا