اینستاگرامترفند های اینستاگرامی

آشنایی با روش های فارسی کردن اینستاگرام

5/5 - (28 امتیاز)

 

فارسی کردن کامل اینستاگرام

فارسی کردن اینستاگرام، یکی از نیازها مهم کاربران فارسی زبان ایران به شمار می‌آید. اینستاگرام، یکی از پرطرفدارترین رسانه اجتماعی می‌باشد که توجه میلیارد ها کاربر از سراسر دنیا بخصوص ایران را به خود جلب کرده است. این نرم افزار به شیوه‌ای پیاده سازی شده است که از زبان های مختلف دنیا از جمله زبان فارسی، پشتیبانی می‌کند.

اغلب کاربران ایرانی، برای اینکه بتوانند از قابلیت های گوناگون این پلتفرم به آسانی استفاده کنند، ترجیح می‌دهند زبان آن را به فارسی تغییر دهند. فارسی کردن زبان اینستاگرام به کاربران ایرانی کمک می کند تا اصطلاحات خاص اینستا را راحت درک کنند و از آن ها هوشمندانه استفاده کنند. البته اگر زبان انگلیسی شما خوب به حساب می‌آید، توصیه می کنیم از زبان پیش فرض این برنامه یعنی انگلیسی استفاده کنید؛ چرا که برخی از اصطلاحات به خوبی ترجمه نشده اند و ممکن است موجب گمراهی شما هنگام تنظیم تنظیمات بشوند.

برای خرید فالوور ارزان اینستاگرام روی لینک کلیک کنید.

فارسی کردن اینستاگرام در IOS یا آیفون

یکی از سوالات پرتکرار که در میان کاربران آیفون خیلی پرسیده می شود این است که چطوری اینستاگرامم را فارسی کنم؟ متاسفانه امکان فارسی سازی زبان اینستاگرام در گوشی های آیفون یا IOS وجود ندارد و شما فقط می توانید تاریخ و ساعت این نرم افزار را با تاریخ قمری هماهنگ کنید. برای فارسی کردن اینستاگرام در گوشی های آیفون و IPAD، می توانید مراحل زیر را دنبال کنید. 1-آخرین آپدیت برنامه اینستاگرام را از اپ استور دانلود یا بروزرسانی کنید. 2-وارد صفحه پروفایل پیج خود شوید و بالا سمت چپ روی نماد سه نقطه ضربه بزنید. 3-روی گزینه Setting ضربه بزنید. 4-وارد بخش Language شوید. فارسی کردن اینستاگرام در IOS یا آیفون اگر در تنظیمات آیفون ،ساعت گوشی خود را روی ساعت ایران تنظیم کرده باشید، برای شما تب English(iran) نمایش داده می‌شود. با انتخاب آن می توانید تاریخ پست ها، تاریخ پیام ها و … را با تاریخ و ساعت ایران هماهنگ کنید.

فارسی کردن اینستاگرام در گوشی اندروید

چطوری زبان نرم افزار اینستاگرام را در اندروید به فارسی تبدیل کنیم؟ کاربران گوشی های اندروید به راحتی می توانند، زبان پلتفرم را به هر زبانی دلخواهشان که می خواهند تغییر دهند. اگر می خواهید زبان برنامه اینستاگرام را فارسی کنید مراحل زیر را دنبال کنید و از قابلیت های برنامه به خوبی لذت ببرید. آخرین نسخه اپلیکیشن اینستاگرام را نصب کنید. نرم افزار را باز کنید و وارد قسمت پروفایل شوید.

روی تب سه نقطه در بالا ضربه بزنید. گزینه Language را در قسمت Account انتخاب کنید. در بین زبان های که برایتان نمایش داده شده، روی زبان persian ضربه بزنید. به غیر از این روش، راه حل دیگری هم برای فارسی کردن اینستاگرام در گوشی اندروید وجود دارد که به شرح ذیل می‌باشد: به بخش Setting گوشی همراه خود بروید . روی گزینه Language and input کلیک کنید. در بین زبان های موجود، روی زبان فارسی یا Persian ضربه بزنید. پس از این کار، زبان گوشی شما به طور خودکار فارسی می‌شود. همچنین زبان تمام برنامه های تلفن همراهتان از جمله اینستاگرام فارسی خواهد شد. فارسی کردن اینستاگرام در گوشی اندروید

فارسی کردن اینستاگرام در گوشی اندروید 2

فارسی کردن اینستاگرام در شیائومی

تغییر زبان اینستاگرام در گوشی های شیائومی مانند سایر گوشی های اندروید می‌باشد. در این بخش، فارسی کردن اینستاگرام را به صورت مرحله به مرحله در ادامه مقاله معرفی می کنیم. وارد نرم افزار اینستاگرام شوید. روی آیکون پروفایل را که در پایین سمت راست صفحه قرار دارد ضربه بزنید. نماد سه نقطه در بالا را لمس کنید و وارد تنظیمات حسابتان شوید. بین گزینه ها در قسمت ACCOUNT روی Language ضربه بزنید. در بین تمام زبان ها، زبان فارسی را انتخاب نمایید. دقت داشته باشید که فارسی کردن اینستاگرام، تنها زمانی امکان پذیر است که از آخرین آپدیت اپلیکیشن را استفاده کنید. در حال حاضر، اپلیکیشن های زیادی تحت عنوان اینستاگرام فارسی ارائه شده اند که کاربران فارسی زبان می توانند از آنها به راحتی استفاده کنند. قابلیت های این نرم افزار ها بسیار با هست و تقریبا شبیه اینستاگرام عمل می کنند؛ اما توصیه می کنیم تا حد امکان از نسخه اصلی اینستاگرام استفاده کنید.

چگونه زبان اینستاگرام را در ویندوز تغییر دهم؟

برخی از افراد برای چک کردن پیج اینستاگرام خود علاوه بر گوشی، از Windows یا Mac استفاده می کنند. طبیعتا زبان برنامه های تحت وب، غیر فارسی می‌باشند. اگر می خواهید زبان برنامه اینستاگرام خود را در ویندوز تغییر دهید، توصیه می کنیم مراحل زیر را دنبال کنید: وارد سایت اینستاگرام شوید و اطلاعات ورود خود را وارد کنید. پس از ورود به پیج، روی نماد پروفایل کلیک کنید و وارد صفحه اصلی خود شوید. روی گزینه Edit profile ضربه بزنید. در منو باز شده، تب Language را انتخاب کنید. چگونه زبان اینستاگرام را در ویندوز تغییر دهم؟

پس از کلیک روی Language با تعداد زیادی زبان روبرو خواهد شد. زبان فارسی را از بین آن ها پیدا کنید و در ادامه به کارهای خود در اینستاگرام فارسی ادامه بدهید.

رفع خطای فارسی نشدن اینستاگرام هنگام انتخاب زبان فارسی

اینستاگرام یکی از بهترین شبکه اجتماعی موجود به حساب ‌می‌آید که طرفداران زیادی از سر تا سر جهان وجود دارند. این رسانه اجتماعی توانسته طیف وسیعی از زبان های مختلف کشورهای دنیا را برای راحتی کاربران خود ارائه دهد. برای فارسی کردن اینستاگرام می توانید طبق آموزش هایی که در بالاتر توضیح دادیم، زبان مورد نظر خود را انتخاب کنید؛ اما اگر نتوانستید زبان خود را تغییر بدهید؛ توصیه می کنیم یک بار نرم افزار را ببندید

و آخرین نسخه آن را از طریق گوگل پلی، اپ استور و … دانلود کنید. سپس مراحل شرح شده در بالاتر برای تغییر زبان را مجددا تکرار نمایید. اگر این روش نیز جواب نداد از طریق تنظیمات کش و داده های اینستاگرام را پاک کنید و بعد اینستاگرام را حذف کنید. در مرحله بعد اینستاگرام را دوباره نصب کنید و با استفاده از فیلتر شکن زبان خود را طبق مراحل توضیح داده در بالا انجام دهید. سخن پایانی در این مقاله سعی کردیم شما را با روش های فارسی کردن اینستاگرام آشنا کنیم. مراحل تغییر زبان اینستاگرام در گوشی های اندروید و آیفون تقریبا مشابه همدیگر می‌باشند. در آخر اگر قصد خرید پیج اینستاگرام را دارید میتوانید به سایت خرید فالوور اینستاگرام مراجعه بفرمایید .

منبع مقاله

سوالات متداول درباره فارسی کردن زبان اینستاگرام

چرا زبان فارسی در لیست زبان های اینستاگرام نیست؟

متاسفانه زبان فارسی در اینستاگرام صرفا برای گوشی های اندروید قابل استفاده میباشد

چگونه زبان اینستاگرام را فارسی کنیم؟

1-وارد تنظیمات شوید سپس روی قسمت Language کلیک کرده و زبان فارسی را انتخاب کنید.

پیشنهاد ویژه

اگر دنبال ورود به اکسپلور اینستاگرام هستید بهترین راه خرید لایک و ویو و سیو پست هست پس بزن رو دکمه پایین

خرید لایک اینستاگرامخرید ویو اینستاگرامخرید سیو پست ورود به اکسپلور اینستاگرام

یک دیدگاه

  1. انقدر خوبه که ما رو تحریم کرده و برای زبان فارسی باید فیلترشکن بزنیم!
    ادعای دوستی و حقوق بشر هم دارن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا