اینستاگرامترفند های اینستاگرامی

چگونه فالوور فیک اینستاگرام بزنیم؟ مزایا و معایب زدن فالوور

Rate this post

اینستاگرام یک برنامه اجتماعی است که داشتن فالوور بالا در آن یک نیاز ضروری به شمار می‌ رود. اما در برخی موارد این فالوور ها از انواع فالوور های فیک و غیر واقعی هستند که برخلاف فالوور های واقعی باعث ایجاد آسیب به پیج اینستاگرام می‌ شوند. وجود فالوور فیک در پیج اینستاگرام باعث کاهش تعامل پیج اینستاگرام با دیگر کاربران و پیج های آن می‌ گردد.

از این‌ رو بهتر است که روش‌ های شناسایی فالوور فیک از فالوور واقعی را بشناسید و با مزایا و معایب آن آشنا شوید. در این مقاله می‌ خواهیم شما را با نحوه استفاده از فالوور فیک آشنا سازیم. برای کسب اطلاعات بیشتر و خریداری فالوور فیک به سایت خرید فالوور اینستاگرام مراجعه کنید.

 فالوور فیک به چه معناست؟

فالوور های فیک، فالوور هایی هستند که غیر واقعی بوده و تنها برای افزایش فالوور مورد استفاده قرار می‌ گیرند. این نوع فالوور ها دارای نام کاربری مشخص و معنادار نیستند. به‌ عنوان مثال در آیدی آن‌ ها از اعداد و حروف نامتعارف و یا عجیب استفاده‌ شده است.

همچنین عکس پروفایل ندارند و یا این‌ که در صورت داشتن عکس پروفایل نیز، عکس آپلود شده بسیار نامفهوم است و یا عکسی از گل و یا منظره می باشد. فالوورهای فیک هیچ فالوور و پست ندارند و یا در صورت داشتن فالوور نیز، تعداد آن بسیار کم می‌ باشد.

به‌ طور کلی فعالیت آن‌ ها بسیار کم است. فالوور های فیک در ظاهر ممکن است ناخوشایند به‌ نظر آیند اما بسیاری از افراد به‌ دنبال استفاده از آن هستند تا بتوانند فالوور های خود را افزایش دهند و به سرمایه‌ گذاری مناسب دست پیدا کنند. این در حالی است که از عواقب استفاده از فالوور فیک بی‌ خبر هستند.

برای خرید فالوور فیک اینستاگرام روی لینک زیر کلیک کنید.

 

 نحوه ساخت فالوور فیک

اگر به‌ دنبال افزایش تعداد فالوور های اینستاگرام خود هستید، می‌ توانید از ربات‌ های فوق حرفه‌ ای استفاده کنید. برای داشتن فالوور های فیک می‌ توانید از برنامه‌ ها و ربات‌ های مختلف برای آن استفاده کنید.

یکی از مهم‌ ترین و مطمئن ترین روش‌ ها برای افزایش فالوور فیک پیج اینستاگرام، خرید آن از سایت‌ هایی مانند سایت خرید فالوور اینستاگرام است.

با خرید این نوع فالوور ها از سایت‌ های معتبر که مورد تأیید هستند و هیچ خطری به‌ همراه ندارند، می‌ توانید باعث افزایش تعداد فالوور های پیج خود شوید. بسیاری از افرادی که وارد پیج شما می‌ شوند به فالوور فیک و یا واقعی آن توجه نمی‌ کنند. بلکه به تعداد فالوور ها توجه می‌ کنند.

در نتیجه اگر به‌ دنبال افزایش ظاهر زیبای صفحه خود با تعداد بالایی از فالوور هستید، بهترین روش برای شما خرید فالوور فیک از سایت‌ های معتبر می‌ باشد.

در کنار خرید فالوور فیک بهتر است پست‌ های ارسالی شما دارای محتوای جذاب باشند تا بتوان از تعداد بالای لایک، کامنت و اشتراک‌ گذاری بهره‌ مند شد.

 نکات مهم در هنگام خرید فالوور فیک

اگر پست‌ ها دارای کیفیت پایین باشند و فالوور فیک نیز بسیار زیاد باشد، در این‌ صورت به‌ هیچ‌ عنوان نمی‌ توانید به هدف خود دست پیدا کنید. سایت خرید فالوور اینستاگرام دارای سایت پشتیبانی است.

در صورت ایجاد هر گونه مشکل می‌ توانید با مرکز پشتیبانی آن تماس بگیرید و مشکل خود را حل کنید. فراموش نکنید که افزایش فالوور در کنار کاهش تعداد لایک باعث عدم ایجاد اعتماد میان شما و کاربران اینستاگرام می‌ شود. به‌ همین منظور بهتر است به ازای هر تعداد فالوور فیک که خریداری می‌ کنید، سی درصد از آن را نیز لایک بخرید.

بهتر است خرید فالوور را به‌ یک‌ باره انجام ندهید چرا که باعث ایجاد احساس بد در کاربران می‌ شود. بهتر است این عمل را به‌ مرور انجام دهید. بهتر است خرید فالوور را از هر هزار نفر شروع کنید و سپس کم‌ کم افزایش دهید.

فراموش نکنید که اکانت خود را از حالت خصوصی به حالت عمومی تغییر دهید و سپس خریداری فالوور فیک را آغاز کنید. از نرم‌ افزار های مختلف نیز می‌ توانید برای افزایش فالوور فیک اینستاگرام استفاده کنید.

برنامه های افزایش فالوور فیک

·  برنامه کافه اینستا

این برنامه یکی از بهترین برنامه‌ ها برای افزایش فالوور فیک اینستاگرام است. یکی از معایب استفاده از این برنامه سرعت کم آن است. از آن‌ جایی‌ که بسیاری از کاربران از این برنامه استفاده می‌ کنند، نمی‌ تواند تمامی کاربران را تحت حمایت و پشتیبانی خود داشته باشد. به‌ همین دلیل سرعت آن کم است.

·  نرم‌افزار نینجا گرام

این برنامه نیز یکی از بهترین برنامه ها برای افزایش تضمینی فالوور فیک اینستاگرام است. در این برنامه ابتدا باید هشتگ مورد نظر خود را در آن وارد کنید. سپس این برنامه با توجه به آن پست‌ های مربوط به هشتگ را در اینستاگرام پیدا کرده و آن را لایک می‌ کند.

سپس آن پیج را فالو کرده و سپس پست‌ های دیگر را نیز لایک می‌ کند. با لایک کردن چند پست در روز می‌ تواند بالاترین میزان فالوور واقعی و ارزشمند را برای شما جذب کند.

· برنامه فری فالوور پلاس

این برنامه نیز بسیار محبوب است و تنها برای استفاده گوشی‌ هایی با سیستم عامل اندروید ممکن است. با استفاده از این برنامه می‌ توانید فالوور های رایگان بگیرید و همچنین آن‌ ها را خریداری کنید. این برنامه دارای حجم بسیار کمی است و به‌ راحتی قابل استفاده می باشد.

 

 نشانه‌ های فالوور فیک

فالوور فیک دارای عکس پروفایل آیدی و یا بیوی مشخص نمی‌ باشد. آیدی این نوع فالوور ها از حروف و اعداد بی‌ معنا تشکیل شده‌ است. هیچ عکس پروفایلی ندارند و یا این‌ که از پروفایل‌ های طبیعت استفاده کرده‌ اند. همچنین هیچ بیویی در اینستاگرام آن‌ ها درج نشده است.

یکی دیگر از مهم‌ ترین مشخصه‌ های فالوور فیک، عدم داشتن فالوور و یا فالووینگ است. در برخی موارد نیز ممکن است که تعداد آن‌ ها بسیار کم باشد اما در حالت کلی هیچ فعالیتی در اینستاگرام ندارند.

سومین نشان آن ها، انتشار مشکوک پست‌ ها در زمان‌ های نامناسب و تعداد بی‌ ربط است. پیج های فیک اگر با قابلیت کامنت گذاری همراه باشند، ممکن است با کامنت هایی هم مانند لذت بردیم، پست خوبی بود و پیج خوبی دارین همراه باشد که در این‌ صورت می‌ توانید به فیک بودن آن پی ببرید.

سخن پایانی

فالوور یکی از مهم ترین موارد در اینستاگرام است که به دو بخش فالوور واقعی و فالوور فیک تقسیم شده است. برخی از افراد برای افزایش تعداد فالوورهای خود اقدام به خرید فالوور فیک یا خرید فالوور واقعی می کنند. برای خرید فالوور فیک به سایت خرید فالوور اینستاگرام مراجعه کنید.

 سوالات متداول چگونه فالوور فیک اینستاگرام بزنیم؟

 

استفاده از فالوور فیک چه مزایایی دارد؟

 استفاده از فالوور فیک معمولا برای افراد مشهور و سلبریتی هایی است که به دنبال افزایش تعداد فالوورهای خود و جلب توجه بیشتر هستند.

فالوور فیک چه نشانه ای دارد؟

 فالوور فیک اینستا دارای ایدی معلوم و مشخص نیست. پروفایل ندارد. پستی در حساب او دیده نمی شود. بیوی خاصی در صفحه پروفایل او درج نشده است.

چه نوع کامنت هایی نشان دهنده فالوور های فیک هستند؟

 کامنت هایی مانند لذت بردیم، پست خوبی بود و پیج خوبی دارید از نشانه های فالوور فیک هستند.

برنامه فری فالوور پلاس برای چه نوع سیستم عامل هایی است؟

 این برنامه مختص سیستم عامل اندروید است.

برنامه های افزایش فالوور فیک کدامند؟

 نینجاگرام، فری فالوور پلاس، کافه اینستا.

پیشنهاد ویژه

اگر دنبال ورود به اکسپلور اینستاگرام هستید بهترین راه خرید لایک و ویو و سیو پست هست پس بزن رو دکمه پایین

خرید لایک اینستاگرامخرید ویو اینستاگرامخرید سیو پست ورود به اکسپلور اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا