اینستاگرامترفند های اینستاگرامی

مخفی کردن لایک اینستاگرام به راحت ترین روش ممکن

5/5 - (1473 امتیاز)

چگونه لایک اینستاگرام را مخفی کنیم؟

 

یکی از قابلیت‌های اینستاگرام برای کاربرانی که از آن استفاده می‌کنند، امکان نمایش یا عدم نمایش لایک‌ها در پیج فرد است. به‌طورکلی شما می‌توانید به‌ راحتی و با طی‌ کردن چند مرحله ساده لایک‌های خود را در اینستاگرام مخفی کنید. در صورت مخفی کردن لایک در اینستاگرام امکان برگشت آن به حالت اول و نمایان کردن آن‌ها برای تمامی کاربران اینستاگرام وجود دارد. با انجام این کار شما می‌توانید بر روند فعالیت خود در اینستاگرام تأثیر مثبت بگذارید. در ادامه این مقاله با سایت خرید فالوور اینستاگرام همراه باشید تا بدانید چگونه می‌شود یک فرد لایک‌های پیج خود را در اینستاگرام پنهان کند و این‌که این قابلیت مخفی کردن لایک در اینستاگرام چه مزیتی برای کاربران آن دارد.

برای خرید لایک اینستاگرام روی لینک کلیک کنید.

چگونه می‌توان لایک‌ها را در اینستاگرام مخفی نمود؟

همان‌طور که گفته شد شما می‌توانید با استفاده از قابلیت‌های موجود این برنامه، لایک‌ها را در اینستاگرام مخفی کنید. این قابلیت نه‌تنها برای پست‌های پیج خود فرد، بلکه برای پست‌های دیگران نیز قابل‌اجرا است. به عبارتی فرد با فعال‌کردن این گزینه قادر است عدد لایک موجود در زیر پست‌های دیگر کاربران و پست‌های پیج خود را غیرقابل‌نمایش کند. در ادامه خواهید دانست که چگونه می‌توان لایک‌ها را در پست‌های خود و کاربران دیگر مخفی کرد.  به‌منظور مخفی کردن لایک در پست‌های پیج شخصی خود می‌توانیم به ترتیب زیر عمل کنیم: دو راه برای مخفی کردن لایک‌های پست‌های اینستاگرام خود فرد وجود دارد. در ابتدا پست خود را در پیج شخصی اینستاگرام خود بارگذاری کنید. پس از آن در قسمتی که عنوان پست را اضافه می‌کنید بر روی دکمه Advanced setting یا تنظیمات پیشرفته در قسمت پایین صفحه بروید. در این قسمت فرد قادر است تا لایک‌های پست‌های خود را در حالت مخفی یا قابل نمایش قرار دهد. چگونه می‌توان لایک‌ها را در اینستاگرام مخفی نمود؟ راه دوم این است که فرد به‌منظور مخفی کردن لایک در پست‌های ارسالی خود، پس از مراجعه به پست، با استفاده از علامت سه‌نقطه موجود در قسمت بالایی صفحه در گوشه سمت راست، گزینه hide like count را فعال کند. پس از فعال‌کردن گزینه عدم نمایش لایک‌ها در پست‌های اینستا گرامی شما می‌توانید در صورت عدم رضایت، مجدد قابلیت نمایش لایک‌ها را فعال کنید. برای این منظور به قسمت privacy و posts بروید و با غیرفعال‌کردن گزینه hide like and view counts my مجدد لایک‌های خود را مشاهده کنید. چگونه می‌توان لایک‌ها را در اینستاگرام مخفی نمود؟ 2   چگونه می‌توان لایک‌ها را در اینستاگرام مخفی نمود؟ 3 درصورتی‌که بخواهید اقدام به مخفی کردن لایک‌های پست‌های کاربران دیگر کنید، می‌توانید به ترتیب زیر عمل کنید: با مراجعه به پروفایل خود در برنامه اینستاگرام، به قسمت ۳ خط موجود در بالای صفحه سمت راست بروید و پس از آن گزینه setting را انتخاب کنید. پس از باز شدن منوی setting گزینه privacy و پس از آن گزینه posts را انتخاب کنید. در نهایت در منوی posts با فعال‌کردن گزینه hide like and view counts  تمام لایک‌های پست‌های دیگران برای شما غیرقابل‌مشاهده می‌شود.

پنهان کردن لایک‌ها در اینستاگرام به چه صورت در پیج فرد نمایش داده می‌شود؟

به‌طورکلی زمانی که یک فرد اقدام به مخفی نمودن لایک‌ها در پیچ خود می‌کند، در صفحه او، عدد نمایش لایک‌ها در قسمت پایین هر پست حذف‌شده و با نمایش اسامی چند کاربر و اضافه‌کردن عبارت others ( کاربران دیگر) لایک‌ها مخفی می‌شوند.

تأثیر مخفی نمودن لایک‌ها در اینستاگرام بر عملکرد پست

به‌طورکلی باید گفت مخفی کردن لایک‌های اینستاگرام تأثیری در کمتر دیده‌شدن پیج شخصی شما ندارد. زمانی که شما اقدام به پنهان کردن لایک‌های صفحه‌ شخصی خود می‌کنید، بااین‌وجود باز هم اینستاگرام با استفاده از آن‌ها سیگنال‌های درجه ‌بندی الگوریتم خود را می‌سازد. به‌عبارت‌دیگر باید گفت با وجود دیده نشدن لایک‌ها، کاربرانی که پیج شما را دنبال نمی‌کنند با استفاده از لایک فالوور شما قادر به دیدن آن پست در قسمت اکسپلور هستند. برای آن دسته از افرادی که به‌عنوان دنبال‌کنندگان ثابت و علاقه‌مند به پست‌های شما به‌حساب می‌آیند، پنهان کردن لایک تأثیر منفی در راندمان پست‌های شما نخواهد داشت. در واقع مخفی کردن لایک‌ها از نظر روانی می‌تواند برای فرد خوشایند یا ناخوشایند باشد. کاربرانی که به تعداد لایک‌های پست‌های خود اهمیت زیادی داده و نسبت به آن وسواس دارند، می‌توانند به‌صورت آزمایشی برای مدتی لایک‌های خود را مخفی کنند و در صورت مشاهده تأثیر مثبت به مخفی نگه‌داشتن لایک‌ها ادامه دهند.

مخفی کردن لایک چه تأثیری بر  پیج تجاری دارد؟

در انواع پیچ‌های کسب‌وکار که باهدف تجارت در اینستاگرام ایجاد شده‌اند، در واقع عددی که تعداد لایک‌های پست‌ها را نشان می‌دهد در حکم اعتبار و سابقه پیج تجاری شما عمل می‌کند. کاربرانی که به‌تازگی پیج تجاری شما را می‌بینند برای این‌که بدانند کسب‌وکار شما چقدر با اعتبار و گسترده است در اولین قدم تعداد لایک‌های پست‌های شما را بررسی می‌کنند. عاملی که بیشتر از تعداد لایک‌های یک پست تعیین‌کننده میزان اعتبار یک پیج تجاری است درواقع محتوای موجود در آن پیچ است. به‌طورکلی تولید محتوای باکیفیت و هدف‌دار مهم‌ترین عامل افزایش اعتبار یک پیج تجاری است.

در صورت پنهان بودن لایک‌ها چطور می‌توان پیج شخصی خود را آنالیز و بررسی کرد؟

در سایت خرید فالوور اینستاگرام این موضوع توضیح داده شده است که شما می‌توانید به‌منظور بررسی و تجزیه‌وتحلیل پیج خود در زمان مخفی بودن لایک‌ها، به قسمت تجزیه‌وتحلیل اینستاگرام (insights) مراجعه کنید. می‌توانید در این قسمت معیارهای پیچ خود را ببینید. در صورت پنهان بودن لایک‌ها چطور می‌توان پیج شخصی خود را آنالیز و بررسی کرد؟ 2 در این قسمت مواردی از قبیل همه بازدیدها، تمامی لایک‌های پست‌ها، نمودار رشد دنبال‌کنندگان، صفحاتی که شما دنبال می‌کنید و … قابل نمایش است. به جهت ورود به قسمت insights در اینستاگرام نیاز به داشتن نمایه creator یا business است. در صورت پنهان بودن لایک‌ها چطور می‌توان پیج شخصی خود را آنالیز و بررسی کرد؟ باتوجه‌به این‌که این نمایه به‌راحتی قابل‌تغییر است، برای تغییر آن می‌توانید با مراجعه به قسمت تنظیمات، account و پس از آن انتخاب گزینه switch account type تغییرات را اعمال کنید. بعد از مشخص‌کردن نمایه، با بازگشت به اینستاگرام گزینه insights را انتخاب کنید. پس از آن با مراجعه به پست انتشاریافته و فشردن > می‌توانید پست‌های ارسالی ۱ هفته پیش را مشاهده کنید. اکنون شما می‌توانید مجموعه پست‌های خود را مشاهده کرده و با استفاده از قابلیت فیلترکردن پست‌ها در هنگام نمایش بر اساس لایک‌ها، دسترسی یا نظرات آن‌ها را مشاهده کنید. در این قسمت مدت‌زمان گذشته ‌از ارسال پست‌ها و نوع آن‌ها اعم از فیلم، عکس یا استوری نیز قابل نمایش است. کلام آخر سایت خرید فالوور اینستاگرام در این مقاله روش‌های مخفی کردن لایک در اینستاگرام توضیح داد. به‌طورکلی افراد متخصص در این زمینه به این نتیجه رسیده‌اند که پنهان کردن لایک‌ها در پست‌های اینستاگرامی باعث کاهش استرس و تنش‌های روانی صاحبان پیج‌های اینستا گرامی می‌شود. به همین منظور قابلیت عدم نمایش لایک‌ها در پست‌های اینستاگرام به این اپلیکیشن اضافه شد. اضافه‌شدن این قابلیت به اینستاگرام و کاهش فشار روانی صاحبان مشاغل و کاربران، باعث افزایش تمرکز افراد بر کسب‌وکار خود و تولید محتوای هدفمند می‌شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه و موضوعات مشابه می توانید به سایت خرید فالوور اینستاگرام مراجعه کنید. این سایت با داشتن سابقه درخشان در زمینه فروش فالوور ، لایک و ویو کاملا واقعی و قیمت عالی، آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد. شما میتوانید جهت خرید لایک اینستاگرام به سایت خرید فالوور اینستاگرام مراجعه بفرمایید تا با ایده آل ترین پیشنهاد ها مواجه شوید منبع مقاله

سوالات متداول درباره راه های مخفی کردن لایک اینستاگرام

آیا همه ما میتوانیم لایک های پستمان را مخفی کنیم؟

بله تقریبا میشود گفت این قابلیت برای اکثر افراد فعال شده و عموم مردم میتوانند لایک های پست خود را مخفی کنند.

آیا نسخه های غیر رسمی اینستاگرام هم قابلیت مخفی کردن لایک را دارند؟

1-خیر .متاسفانه برای بهره بردن از این قابلیت باید از نسخه اصلی این اپلیکیشن استفاده کنید.

خرید تیک آبی اینستاگرام

پیشنهاد ویژه

اگر دنبال ورود به اکسپلور اینستاگرام هستید بهترین راه خرید لایک و ویو و سیو پست هست پس بزن رو دکمه پایین

خرید لایک اینستاگرامخرید ویو اینستاگرامخرید سیو پست ورود به اکسپلور اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا