ابزار های اینستاگرامیاینستاگرام

چگونه امنیت پیج اینستاگرامی خود را بالا ببریم؟

5/5 - (32 امتیاز)

 

امروزه تقریبا همه ما در گوشی همراه خود اینستاگرام داریم . یکی از دغدغه های شما این می‌باشد که آیا تنظیمات امنیت پیج اینستاگرام ما به صورت کامل انجام شده تا کسی نتواند به پیج ما نفوذ کند؟ و سوال های دیگری که همیشه شما را نگران بر از دست دادن پیجتان می‌کند. در ادامه این مقاله سعی می‌کنیم تمام نکات مهم که باعث می‌شود امنیت پیج شما بالاتر برود را شرح می‌دهیم.

چگونه از اکانت اینستاگرام خود محافظت کنیم؟

چگونه اکانت اینستاگرام خود را ایمن کنیم؟ یکی از مشکلاتی که همه اپلیکیشن ها، وب سایت ها و شبکه های اجتماعی با آن درگیر هستند هک می‌باشد. در واقع اکثر شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام یا توییتر تقریباً توسط سرور غیرقابل هک راه اندازی شده‌اند و هیچکس نمی تواند به سرورهای آنها دسترسی داشته باشد. هک اکانت اینستاگرام امروزه توسط افرادی انجام می‌شود که با توجه به نیاز های کاربران تله برای آن ها درست می‌کنند.

یکی از معروف ترین نوع این ترفند افزایش فالوور به حساب می‌آید یعنی هکر به نام افزایش فالوور ایمیل آیدی و رمز پیج شما را بر می‌دارد و بعد از چند ساعت از پیج را از دسترسی شما خارج می‌کند. توصیه ما برای شما برای افزایش فالوور واقعی استفاده از سایت رسمی خرید فالوور اینستاگرام می‌باشد. این سایت بدون دریافت رمز پیج شما به مقدار دلخواه شما فالوور واقعی برایتان اضافه می‌کنند.

برای مدیریت پیج اینستاگرام روی لینک کلیک کنید.

آیا اینستاگرام امن است؟

اگر بخواهیم به این سوال پاسخ دهیم که آیا اینستاگرام امن است یا نه، قطعا پاسخ مثبت می‌باشد. زیرا این یک پلتفرم امن و به روز به حساب می‌آید. اما هرگز نمی توان گفت که امنیت آن 100% تضمین شده می‌باشد. همیشه ایرادات و مشکل هایی وجود دارد که حتی یک فرد عادی با کمی دانش فنی هم می تواند از آنها سوء استفاده کند! یکی از مواردی که ممکن است رخ دهد، ردیابی آدرس IP شما توسط اینستاگرام می‌باشد.

اینستاگرام یک پلتفرم اشتراک گذاری عکس به حساب می‌آید که متعلق به فیسبوک است. بنابراین، عکس ها و اطلاعات حساب کاربری شما در سرورهای فیس بوک ذخیره می شود. پس احتمال سوء استفاده از آن وجود دارد. اما با رعایت نکات امنیتی که در ادامه توضیح داده می‌شود می توانید امنیت خود را در این شبکه اجتماعی افزایش دهید.

روش های افزایش امنیت پیج اینستاگرام

در ادامه راه های متفاوتی برای ایمن سازی و افزایش امنیت پیج اینستاگرام و جلوگیری از هک شدن آورده شده است:

یک رمز عبور پیچیده برای پیجتان بدهید.

یک رمز عبور پیچیده برای پیجتان بدهید

یک رمز عبور سخت می تواند امنیت حساب شما را تا حد زیادی افزایش دهد. با تعیین یک رمز عبور قوی برای پیج اینستاگرام خود می توانید تا حد زیادی احتمال هک شدن صفحه اینستاگرامتان خود را کاهش دهید. اما معیارهای یک رمز عبور قوی و پیچیده چیست؟

رمز عبور قوی برای امنیت پیج انتخاب کنید.

حروف کوچک و بزرگ انگلیسی ، اعداد ، کاراکتر های خاص مانند: ! @ # $% ^ & * حداقل 8 کاراکتر باشد. از تاریخ تولد ، شماره همراه ، کد ملی ، تاریخ روز خواص و از رمز های مانند استفاده از نام شخص که به راحتی می‌توان حدس زد خودداری کنید.

تغییر مستمر رمز عبور

شما با تغییر هفتگی ، ماهانه ، سه ماهه رمز عبور تون باعث می‌شود که اگر هکری پیجتان را زیر نظر داشته باشد نتواند پسورد پیجتان را پیدا کند. هر دفعه که پسورد خود را در بازه زمانی مختلف تغییر می‌دهید سعی کنید از رمز های قبلی استفاده نکنید یا شبیه قبلی نباشند و از چهار نکته گفته شده در بالاتر را نیز در نظر داشته باشید.

اکانت خود را در حالت شخصی قرار دهید.

اکانت خود را در حالت شخصی قرار دهید

با قرار دادن صفحه اینستاگرام خود در حالت شخصی یا privet، پست ها، استوری ها و اطلاعات شخصی خود دسترس افرادی که نمیشناسید قرار نخواهد گرفت و امنیت پیج اینستاگرام خود را افزایش می‌یابد.

ایمیل و شماره تلفن خود را در پروفایل خود ثبت کنید.

هنگامی که شماره تلفن یا ایمیل خود را در حساب خود وارد می کنید، با هر بار ورود پیامی به گوشی شما ارسال می شود و با هر فعالیت یک ایمیل برای شما ارسال می شود. این می تواند به ایمن نگه داشتن حساب شما کمک کند و اگر اتفاقی افتاد به شما اطلاع دهد.

استفاده از ربات های افزایش فالوور ممنوع.

برخی از افراد با استفاده از برنامه نویسی ربات های تقلبی به نام افزایش فالوور اینستاگرام را برایتان پیشنهاد می‌دهید یا شما از طریق اینترنت دانلود می‌کنید . شما هنگام ورود به این ربات ها از شما آیدی و رمز پیجتان را می‌خواهد وارد کنید تا خدمات رایگان فالوور برایتان اجرا شود. بعد از اینکه شما اطلاعات خواسته شده را وارد کردید هکر می‌تواند با استفاده از این اطلاعات وارد اکانت اینستاگرام شما بشود تا اینکه شما بعد از مدتی از پیجتان بیرون انداخته می‌شوید.

مجوز استفاده از لوکیشن را برای پلتفرم اینستاگرام ببندید.

هکر ها همیشه از راه های مخصوص خودشان سعی می‌کنند موقعیت مکانی شما را پیدا کنند و با استفاده از تهدیدات از شما برای مثال اطلاعات پیجتان را بخواهند. به همین خاطر توصیه می‌کنیم همیشه در استفاده از نرم افزار های هوشمند و شبکه های مجازی موقعیت مکانی خود را خاموش و دسترسی به موقعیت مکانی آن نرم افزار را بسته نگه دارید.

لینک های ناشناس خارجی را باز نکنید

اگر فردی ناشناس برای شما لینکی ارسال کرد، آن را به هیچ وجه باز نکنید! زیرا با باز کردن لینک ممکن است یک برنامه مخرب روی دستگاه شما نصب شود و اطلاعات شخصی شما هک شود. بسیاری از بدافزارها، از جمله تروجان ها و کیلاگرها، ممکن است از طریق لینک های ناشناخته وارد تلفن یا کامپیوتر شوند. بنابراین اگر هیچ ابزار حفاظتی مانند فایروال، آنتی کی لاگر، آنتی ویروس مانند نرم افزار نود32 و … بر روی دستگاه خود نداشته باشید، امکان نفوذ به سیستم عامل شما بیشتر می‌شود.

یک لینک آلوده می تواند به هر شکلی ارائه شود. لینک دانلود نرم افزار، لینک دانلود فیلم، موسیقی و یا حتی لینک به سایتی دیگر که بخواهید مقاله‌ای را مطالعه کنید. این لینک ها دقیقا مشابه لینک های مفید در اینترنت مب‌باشند و هیچ تفاوت خاصی ندارند. بنابراین، شناسایی آنها آسان نیست!

تایید دو مرحله‌ای را در پیجتان فعال کنید.

تایید دو عاملی به عنوان یک لایه امنیتی دوگانه برای محافظت از پیج شما عمل می کند. این یکی از امن ترین راه ها برای افزایش امنیت صفحه اینستاگرام شما به حساب می‌آید. سخن پایانی شما باید در امنیت پیج اینستاگرام خیلی دقت بالایی داشته باشد برای اینکه امروزه هکر های به راحتی اگر ببیند امنیت پیج شما پایین می‌باشد هک می‌کنند تا بتوانند با استفاده از اطلاعات موجود چت های خصوصی شما از شما باج بگیرند. امیدوارم با استفاده از نکات گفته شده در این مقاله استفاده کنید و به خیال راحتی به کسب و کار خود مشغول شوید. منبع مقاله  

سوالات متداول درباره چگونگی بالا بردن امنیت پیج اینستاگرامی

مهم ترین قدم برای بالا بردن امنیت پیج اینستاگرامی چیست؟

شما میتوانید با استفاده از قابلیت تایید دو مرحله ای امنیت پیج خود را بالا برده و ورود خروج افراد دیگر به پیجتان را کنترل کنید.

چگونه میتوانیم دیده شدن پست هایمان توسط دیگران را محدود تر کنیم؟

1-شما عزیزان میتوانید با Private کردن پیجتان فقط به فالوور هایتان اجازه دیدن پست هایتان را بدهید

پیشنهاد ویژه

اگر دنبال ورود به اکسپلور اینستاگرام هستید بهترین راه خرید لایک و ویو و سیو پست هست پس بزن رو دکمه پایین

خرید لایک اینستاگرامخرید ویو اینستاگرامخرید سیو پست ورود به اکسپلور اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا