اینستاگرامترفند های اینستاگرامی

چگونه پیج اینستاگرام را حرفه ای کنیم؟

5/5 - (173 امتیاز)

 

ما قصد داریم با تهیه این مقاله روش‌ها و نکته‌هایی را که لازم است برای حرفه ای شدن پیج اینستاگرام تان انجام دهید را به شما آموزش دهیم و همچنین می‌خواهیم نحوه مدیریت یک پیج حرفه ای را برای شما شرح دهیم. کسانی که با پلتفرم اینستاگرام آشنایی دارند و در آن فعالیت می‌کنند، هدف شان این است یک پیج یا صفحه حرفه ای داشته باشند.

اما برای بیشتر کاربران و فعالان اینستاگرام جای سوال است که با چه ترفند و روشی می‌توانند پیج خود را حرفه ای کنند؟ یا اینکه برای شان سوال پیش می‌آید که یک پیج حرفه ای باید دارای چه ویژگی‌ها و چه خصوصیاتی باشد؟

خب برای ما مشخص است که، زمانی این سوال‌ها برای شما پیش می‌آید که در اینستاگرام یک پیج کاری درست کرده اید و به دنبال کسب و کار حرفه ای هستید.

خیلی از افراد بودند که برای حرفه ای شدن پیج اینستاگرام شان ترفند‌های زیادی را امتحان کرده اند، اما نتیجه ای نگرفته اند. همان طور که در ابتدای مقاله مطالعه کردید هدف ما از تهیه این مقاله این است که به شما آموزش دهیم چگونه پیج اینستاگرام تان را حرفه ای کنید.پس با ما همراه باشید.

برای خرید پیج اینستاگرام روی لینک کلیک کنید.

پیج اینستاگرام حرفه ای چیست؟

همه شما می‌دانید که پلتفرم اینستاگرام برنامه ای است که جهت تعامل بیشتر افراد با یکدیگر طراحی شده است. اما به مرور زمان از این برنامه استفاده‌های دیگری نیز می‌شد‌.

به عنوان مثال، از اینستاگرام دیگر فقط برای تعامل و ارتباط با یک دیگر استفاده نمی‌کنند؛ بلکه کارایی‌های دیگری نیز مثل ایجاد کسب و کار دارد.

شما با فعالیت در اینستاگرام می‌توانید یک کسب و کار آنلاین به راه بیندازید، به شرطی که پیج اینستاگرام شما حرفه ای باشد در این صورت کسب و کار شما در اینستاگرام رونق می‌گیرد و افراد زیادی با پیج شما آشنا می‌شوند.

در این قسمت از مقاله قرار است که به شما بگوییم که چگونه می‌توانید یک پیج حرفه ای درست کنید و آن را مدیریت کنید.

چگونه پیج حرفه ای اینستاگرام بسازیم؟

قبل از هر کاری شما باید در برنامه اینستاگرام یک اکانت داشته باشید، برای درست کردن اکانت اینستاگرام تنها کافی است که یک شماره یا یک ایمیل داشته باشید.

این کار اولین قدمی است که باید بردارید. حالا کار اصلی شما بعد از این جا شروع می‌شود. شاید برای تان سوال باشد که  پیج‌های حرفه ای که در اینستاگرام وجود دارند از چه ترفند و تکنیک‌هایی برای دیده شدن و حرفه ای شدن استفاده کرده اند؟

مدیریت پیج حرفه ای اینستاگرام با ربات:

اصلی ترین کاری که باید برای حرفه ای کردن پیج تان انجام دهید، داشتن یک ربات است. این ربات می‌تواند دستیار خوبی برای مدیریت کردن پیج تان باشد.

ربات پیشرفته اینستاگرام می‌تواند دستیار خوبی برای شما باشد. زمانی که شما وقت کافی برای اداره کردن و مدیریت پیج تان ندارید می‌توانید با خیال آسوده این کار را به ربات بسپارید. البته لازم است این موضوع را بدانید که علاوه بر ربات شما می‌توانید برای پیج خود ادمین هم استخدام کنید.

نکته ای که راجب داشتن ادمین باید بدانید این است که، شما باید برای استخدام ادمین هزینه ای پرداخت کنید و در واقع به آن حقوق دهید.

با این حال بیشتر افراد داشتن ربات را به استخدام ادمین ترجیح می‌دهند، زیرا هم در پول صرفه جویی می‌کنند و هم می‌دانند که مدیریت ربات بهتر از ادمین است.

از دیگر کاربردهای وجود ادمین باید به این موضوع اشاره کنیم که، ربات می‌تواند برای پیج شما ترافیک و فالوور واقعی جذب کند. از دیگر کاربردهای ربات می‌توانیم به موارد دیگر نیز اشاره کنیم، این موارد عبارت اند از:

گزارش عملکرد ربات

دانلود کردن استوری، پروفایل و پست

فالو و آنفالو کردن خودکار

حذف تاریخچه پیام‌ها

از رفتار اسپم و کاربر ناشناخته تقلید می‌کند

پست و استوری را به صورت خودکار دانلود می‌کند و …

ویژگی‌های پیج اینستاگرام حرفه‌ ای چیست؟

موضوع دیگری که لازم است درباره پیج‌های حرفه ای اینستاگرام بدانید و به آن عمل کنید این است که، هدف خود را از ساختن و حرفه ای کردن پیج مشخص کنید و قرار است این پیج چه سودی برای شما داشته باشد؟

زمانی که هدف خود را مشخص کردید و متوجه شدید که ساختن پیج می‌تواند چه سودی برای تان داشته باشد، حال می‌توانید مراحل حرفه ای شدن پیج اینستاگرام تان را انجام دهید. این مراحل به شرح زیر است:

1- انتخاب نام کاربری و تصویر مناسب

وقتی بازدید کننده‌ها وارد پیج شما می‌شوند اولین چیزی که توجه شان را جلب می‌کند عکس پروفایل و اسم آیدی شما است. به همین خاطر باید سعی کنید نام کاربری خوب و همچنین عکس پروفایل جدایی داشته باشید.

برای انتخاب نام آیدی پیج اینستاگرام تان می‌توانید از نام برند یا شرکت تان استفاده کنید. توجه داشته باشید که زمان انتخاب نام کاربری نام آن هم کوتاه و هم آسان باشد تا مخاطب با یک بار نگاه کردن نام آیدی شما حفظ کند و در خاطرش باقی بماند.

موضوع مهم دیگری که قبلاً هم به آن اشاره کردیم، انتخاب عکس پروفایل است. برای انتخاب عکس پروفایل به شما پیشنهاد می‌کنیم که از عکس‌های جذاب و ساده استفاده کنید.

به خاطر داشته باشید که از انتخاب عکس‌های شخصی و متفرقه در انتخاب پروفایل خودداری کنید‌. بهتر می‌شود اگر از برند و لوگو محصول خود در پروفایل استفاده کنید.

2- بیزینسی کردن اکانت اینستاگرام

در قسمت‌های قبلی مقاله برای شما توضیح دادیم که با زیاد شدن کسب و کار در اینستاگرام الگوریتم آن نیز تغییر کرد.قابلیتی که اینستاگرام برای کاربران اضافه کرد این بود که پیج‌های شخصی را از پیج‌های بیزینسی جدا کرد.

33از دیگر قابلیت‌هایی که اینستاگرام برای پیج‌های بیزینسی فراهم کرد این بود که پیج‌های کاری را تشخیص می‌دهد و امکاناتی در اختیار آنان می گذارد، یکی از این امکانات برسی بازخورد مخاطبان است.

3- بیوگرافی پیج حرفه ای اینستاگرام

یکی از دیگر آیتم‌های پیج که بسیار در معرض دید است، بیوگرافی شما است. در این قسمت شما می‌توانید تا صد و پنجاه کاراکتر در بیوگرافی خود استفاده کنید.

در بیوگرافی خود سعی کنید که کسیو کار خود را توضیح دهید و به صورت حرفه ای اطلاعات لازم را درباره محصول خود به دیگران منتقل کنید.

4- برقراری تعامل با کاربران دیگر

همه ما میدانیم اینستاگرام یک برنامه برای تعامل بیشتر است. اگر شما یک پیج کاری را مدیریت می‌کنید باید به این موضوع توجه داشته باشید که با دیگران ارتباط برقرار کنید تا بیشتر شیفته و جذب پیج شما شوند و ترغیب شوند که آن را دنبال کنند.

5- تولید محتوای یونیک برای پیج حرفه ای اینستاگرام

بعد از این که تمامی مراحل بالا را انجام دادید تازه وارد قسمت سخت کار می‌شوید. شما باید همه تلاش خود را بکنید تا یک محتوای یونیک و تک در پیج تان منتشر کنید.

یکی از مهم ترین کارهایی که باید برای حرفه ای شدن پیج تان انجام دهید این است که به هیچ عنوان از مطالب و موضوعات پیک‌های دیگر کپی نکنید. سعی کنید پست‌ها و استوری‌هایی که منتشر می‌کنید از کیفیت بالایی برخوردار باشند.

سخن آخر ما با تهیه و جمع آوری این مقاله قصد داشتیم که به شما آموزش دهیم چگونه باید پیج اینستاگرام تان را حرفه ای کنید. در این مطلب روش‌ها و نکات مهم در این زمینه را به شما آموزش دادیم.

همچنین شما می توانید برای افزایش لایک و فالوور خود به صورت واقعی و ارزان، به سایت خرید فالوور اینستاگرام مراجعه کنید که با سابقه فراوان در افزایش بازدید پیج اینستاگرام، آماده خدمت رسانی به شما می باشد.

امیدواریم که با خواندن این مقاله سوالاتتان رفع شده باشد. همچنین شما عزیزان میتوانید برای خرید پیج اینستاگرام به سایت خرید فالوور اینستاگرام مراجعه فرمایید تا امن ترین و به صرفه ترین پیج های اینستاگرامی را مشاهده بفرمایید

منبع مقاله

سوالات متداول درباره حرفه ای کردن پیج اینستاگرام باید بدانیم

چگونه پیج اینستاگرام خودمان را حرفه ای کنیم؟

حرفه ای کردن پیج اینستاگرام با داشتن پست های جذاب، هشتگ های درست و مرتبط، کپشن های جالب و استوری های به موقع امکان پذیر میشود.

برای حرفه ای کردن پیجم باید هزینه زیادی رو صرف کنم؟

1-این کاملا بستگی به شما دارد . اگر برندی دارید یا میخواهید تبدیل به برندی در اینستاگرام شوید کمی دست به جیب شدن ضرری ندارد . اما شما میتوانید بدون صرف هزینه هم به یک پیج حرفه ای در اینستاگرام تبدیل شوید

پیشنهاد ویژه

اگر دنبال ورود به اکسپلور اینستاگرام هستید بهترین راه خرید لایک و ویو و سیو پست هست پس بزن رو دکمه پایین

خرید لایک اینستاگرامخرید ویو اینستاگرامخرید سیو پست ورود به اکسپلور اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا