اینستاگرامترفند های اینستاگرامی

نحوه پست کردن لوکیشن بر پست و استوری

5/5 - (14 امتیاز)

یکی از امکاناتی که اینستاگرام برای کاربران در نظر گرفته است ارسال لوکیشن یا همان مکان همراه با پست ها و استوری ها می باشد؛ انجام این کار به مخاطبان اجازه می دهد از مکانی که شما از آن پست را ارسال کرده اید مطلع شوند. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه پست کردن لوکیشن اینستاگرام این مقاله را از دست ندهید. این امکان برای افرادی که صفحه پابلیک و حالت کریتور یا بیزینسی دارند فعال هست که باعث می شود فالوورها از مکان شما آگاه شوند و این موضوع هم در افزایش مشتریان شما نقش دارد و هم اینکه از نگاه اینستاگرام پست شما یک سر و گردن از پست های بدون لوکیشن بهتر است و باید به افراد بیشتری ساجست شود و این یعنی رشد بیشتر پیج، همان چیزی که شما خواهان آن هستید. در این مقاله به شما نحوه ارسال لوکیشن از روش های مختلف را آموزش خواهیم داد.

 

ارسال لوکیشن در پست

یکی از بهترین کارهایی که می توانید برای بهتر شدن پیج و کسب و کار خود انجام دهید این است که روی پست هایتان لوکیشن را نیز اضافه کنید. لوکیشن را در زمان ارسال پست و به همراه پست می توان ارسال کرد؛ این لوکیشن در کنار پست در صفحه فید شما قابل مشاهده خواهد بود. مراحل انجام این کار به شکل زیر هست:  

     ابتدا وارد برنامه اینستاگرام شوید.

  علامت + که در قسمت پایین برنامه هست را لمس کنید و به گالری منتقل شوید.

 حالا هر پستی که می خواهید در صفحه اینستاگرام تان بگذارید را انتخاب کنید.

حالا به یک صفحه جدید هدایت می شوید که در آن باید کپشن بنویسید و در قسمت دوم لوکیشن خودتان را انتخاب کنید.

  جلوی باکس لوکیشن می توانید آدرس خودتان و همچنین اسم شهرتان را بنویسید.

 حالا تیک بالای صفحه را بزنید حالا پست شما همراه با لوکیشن به پیج اضافه خواهد شد.  

نکته ای که مهم هست این است که از قبل مطمئن شوید لوکیشن برای گوشی تان باز و فعال است در غیر این صورت ابتدا لوکیشن گوشی را فعال کنید و سپس پست تان را ارسال کنید.

برای خرید ویو اینستاگرام روی لینک کلیک کنید.

ثبت لوکیشن در پست

آیا باید حتما برای پست هایتان لوکیشن بزنید؟

برای این کار اجباری در کار نیست ولی پیشنهاد می شود که پست هایتان حتما لوکیشن داشته باشد این کار می تواند چند تا دلیل داشته باشد:  

یک دلیل می تواند احتمال اینکه اینستاگرام شما را ربات تشخیص دهد به صفر برسد ربات ها نمی توانند لوکیشن بزنند.

  دلیل دیگر این است که یافتن محل کسب و کار شما برای مشتریان بسیار راحت تر می شود و این یعنی مشتریان بیشتری خواهید داشت.  

یک دلیل دیگر نیز تحقیقات خود اینستاگرام می باشد که نشان می دهد پست هایی که لوکیشن دارند بیشتر از مابقی پست ها دیده می شوند.

 اگر صاحب یک کسب و کار هستید باید بدانید ثبت لوکیشن باعث ایجاد حس اعتماد بین شما و مشتریانتان می شود و می توانید آن ها را به مشتریان دائمی خودتان تبدیل کنید.

نحوه ارسال لوکیشن در استوری

نحوه ارسال لوکیشن در استوری

یک قسمت دیگر که در آن شما می توانید لوکیشن خودتان را اضافه کنید بخش استوری هاست؛ افزودن لوکیشن در استوری باعث بالاتر رفتن تعامل بین شما و کاربران می شود و این موضوع تاثیر به سزایی در رشد و پیشرفت کانال شما خواهد داشت. روش اضافه کردن لوکیشن به استوری ها در این قسمت آموزش می دهیم؛ این کار چند بخش ساده دارد:       ابتدا اینستاگرام خود را باز کنید و به گالری رفته و استوری خود را انتخاب کنید.       در بالای صفحه یک استیکر خندان به شکل مربع وجود دارد که اگر انتخابش کنید برایتان چند گزینه پیشنهاد می شود.       از میان گزینه های پیشنهاد شده گزینه تگ لوکیشن را انتخاب کنید و آدرس تان را تایپ کنید.       حالا که آدرستان را به استوری اضافه کرده اید next را بزنید تا استوری پست شود.

ثبت لوکیشن در استوری

چرا نمی توانم لوکیشن خود را در اینستاگرام ثبت کنم؟

گاهی وقت ها موقع پست گذاشتن وقتی می خواهید لوکیشن خود را به پست اضافه کنید میبینید که این کار امکان پذیر نیست و شما  نمی توانید لوکیشن خود را به پست اضافه کنید در این مواقع باید چه کار کرد؟ این کار چند راه حل دارد:       یکی از راه حل ها این است که باید ابتدا باید به تنظیمات بروید.  

     وارد قسمت Apps شوید.

     برنامه اینستاگرام را انتخاب کنید.

      Permissions که به معنی دسترسی ها می باشد را انتخاب کنید.

      گزینه Location را انتخاب کنید.

      در تب بعدی که باز می شود گزینه Allow while using this app  را انتخاب کنید.

     حالا که برنامه به لوکیشن دسترسی دارد مشکل شما برای لوکیشن زدن روی ویدئو ها باید برطرف شده باشد. اینکه برنامه ی اینستاگرام در گوشی شما به لوکیشن دسترسی داشته باشد و شما همچنان بتوانید روی ویدئو هایتان لوکشن را اضافه کنید یعنی مشکل شما مربوط به برنامه است به طور مثال:

  احتمال اینکه نسخه اینستاگرام شما قدیمی باشد وجود دارد پس بهتر است نسخه جدید را نصب کنید.  

 و شاید با یک ری استارت ساده مشکل شما برطرف شود، این کار را هم می توانید امتحان کنید.

آیا اضافه کردن لوکیشن به تمامی پیج ها امکان دارد؟

در اینستاگرام دو نوع پیج پابلیک و پرایوت داریم، حالت پرایوت یا خصوصی که پست های شما فقط به فالوورهای خودتان نمایش داده می شود و حالت پابلیک یا عمومی که در آن پست های شما به همه نمایش داده می شود. امکان لوکیشن زدن برای پیج های پرایوت یا خصوصی وجود ندارد و برای این کار پیج شما حتما باید باید پابلیک باشد.

خلاصه در این مقاله درباره اضافه کردن لوکیشن یا مکان جغرافیایی شما بر پست ها و استوری هایتان و روش انجام این کار صحبت شد. پیشنهاد می شود حتما این کار را انجام دهید چرا که تاثیر بسیار مثبتی در رشد پیج شما خواهد داشت.(پست کردن لوکیشن اینستاگرام) در آخر هم باید اشاره کرد اگر قصد خرید فالوور مقرون به صرفه برای پیج اینستاگرامی خود را دارید خرید فالوور ارزان از سایت خرید فالوور اینستاگرام برای شماست.

منبع مقاله

سوالات متداول درباره نحوه پست کردن لوکیشن اینستاگرام

شما با تگ لوکیشن میتوانید موقعیت مکانی خود را به مخاطبین و حتی اطرافیان خود نشان دهید و از این طریق فالوور های خود را افزایش دهید.

چگونه میتوانیم بر پست های خود لوکیشن تگ کنیم؟

1-هنگامی که میخواهید پست بگذارید در مرحله آخر چند پیشنهاد لوکیشن برای شما آورده میشود که میتوانید از آنها استفاده کنید.

پیشنهاد ویژه

اگر دنبال ورود به اکسپلور اینستاگرام هستید بهترین راه خرید لایک و ویو و سیو پست هست پس بزن رو دکمه پایین

خرید لایک اینستاگرامخرید ویو اینستاگرامخرید سیو پست ورود به اکسپلور اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا