اینستاگرامترفند های اینستاگرامی

نحوه ثبت لوکیشن در اینستاگرام

5/5 - (1 امتیاز)

لوکیشن در لغت به معنی جا و مکان است و شما به راحتی در اینستاگرام می توانید مکان خودتان را در اینستاگرام ثبت کنید. این کار کمک بسیار زیادی در شناساندن خودتان به مخاطبان و همچنین جلب اعتماد آنها می کند؛ مخصوصا در پیج های کسب و کار می تواند باعث جذب مشتریان بیشتر در دنیای واقعی نیز در باشد.

لوکیشن را در سه قسمت در صفحه اینستاگرام می توانید ثبت کنید؛

یک) می توانید این کار را در پروفایل خود و در قسمت بیو انجام دهید و آدرس محل مغازه یا کارتان را در بیو وارد کنید؛ دو) میتوانید لوکیشن در پست انجام دهید و هر پستی که می گذارید برایش لوکیشن در نظر بگیرید  سه) لوکیشن در استوری را نیز می توانید اعمال کنید. در این مقاله با ما باشید تا این سه مورد انواع ارسال لوکیشن را با هم یاد بگیریم.

برای خرید فالوور ارزان اینستاگرام روی لینک کلیک کنید.

یک) ثبت لوکیشن در پروفایل در قسمت contact

برای اینکه مکان خودتان را در پروفایلتان ثبت کنید مراحل زیر را یکی یکی انجام دهید تا ثبت لوکیشن انجام شود: v ابتدا اینستاگرام را باز و به پروفایل خود بروید. v حالا قسمت ادیت پروفایل را لمس کنید. v از میان گزینه های نمایش داده شده contact option  را بزنید. ثبت لکیشن در بیو v حالا در صفحه ای که برایتان باز شده گزینه business address را بزنید. v آدرس تان را در این قسمت وارد کنید و بعد تیک آبی رنگی که در گوشه سمت راست قرار دارد را بزنید. v از صفحه خارج شوید و دوباره تیک گوشه صفحه را بزنید تا تغییرات اعمال شود. v حالا که وارد پروفایل خود شوید آدرس تان را در قسمت contact مشاهده خواهید کرد. ثبت لکیشن در بیو 2

دو) ثبت لوکیشن در پست

شما با هر محتوایی که پست می کنید می توانید لوکیشن خودتان را هم در کنارش پست کنید. مزیتی که این کار دارد این است که اولا طبق گفته های خود اینستاگرام این باعث افزایش بازدید شما خواهد شد و اینکه باعث جذابیت بیشتر پست های شما می شود دوم اینکه افرادی که به پیج شما می آیند اعتماد بیشتری به شما پیدا می کنند همچنین می توانند علاوه بر خرید مجازی به محل مغازه آمده و خرید مستقیم از خودتان را نیز انجام دهند. برای اینکه لوکیشن خود را به همراه پست خود در صفحه بگذارید باید از  مراحل زیر استفاده کنید:

  •  اینستاگرام را که باز می کنید و می خواهید پست بگذارید چه می کنید؟ ابتدا علامت + را انتخاب کرده و وارد گالری میشود.
  •  حالا از گالری خود ویدئو یا عکسی را که مایل به پست کردن آن هستید را انتخاب می کنید.
  • اگر می خواهید افکت خاصی را اعمال کنید این کار را انجام می دهید و علامت فلش بالای صفحه که علامت next هست را انتخاب می کنید.

v حالا وارد صفحه بعدی و کامل کردن دیگر گزینه های ارسال پست می شویم. یکی از این گزینه ها گزینه add location یا همان افزودن مکان است.

  • برای گزینه مکان می توانید مکان و آدرس خودتان را وارد کنید و پس از کامل کردن دیگر گزینه های موجود برای پست آن را به صفحه فید خود ارسال کنید.
  •  و به این شکل پست شما به همراه لوکیشنی که به آن افزوده اید ارسال خواهد شد.

ثبت لوکیشن در پست

افزودن لوکیشن به استوری

  افزودن لوکیشن به استوری

یکی دیگر از جاهایی که شما می توانید لوکیشن خودتان را به آن اضافه کنید قسمت استوری هست. برای برخی از پیج ها مثل travel vlogs و یا معرفی رستوران ها و اغذیه فروشی ها وقتی شما به پست ها و استوری های خودتان لوکیشن می زنید کار مخاطبان را برای پیدا کردن این مکان ها راحت تر می کنید همچنین دیگر لازم نیست به پیام های بسیار زیادی که درباره مکان دقیق این مغازه ها از شما پرسش می کنند جوابگو باشید. مراحل افزودن لوکیشن به استوری را در این قسمت برای تان شرح خواهیم داد: v ابتدا برنامه اینستاگرام خودتان را باز کنید.

v در بالای صفحه که جایگاه استوری های افرادی است که شما فالو شان کرده اید یک مربع کوچک با تصویر پروفایل شما هست که مخصوص استوری های شماست. علامت + را از آن قسمت بزنید.

v حالا یا از قسمت گالری یک استوری را انتخاب کنید یا همان لحظه آن استوری را به شکل عکس یا ویدئو آماده کنید و پس از اعمال افکت مناسب روی آن و آماده کردن آن برای استوری کردن از بالای صفحه استیکر خندان و مربع شکل را انتخاب کنید.

v حالا مشاهده خواهید کرد که یکی از آپشن هایی که این استیکر خندان در اختیارتان میگذارد آپشن انتخاب لوکیشن است؛ مستطیلی که داخل آن نوشته است location که وقتی آن را لمس می کنید می توانید لوکیشن خودتان را وارد آن کنید و سپس با ارسال استوری این لوکیشن داخل استوری شما قرار خواهد گرفت.

ثبت لوکیشن در استوری

مهمترین نکته هایی که باید درباره ثبت لوکیشن در اینستاگرام بدانید

1)   اگر پیج شما پرایوت است افزودن لوکیشن به پست ها غیر ممکن خواهد بود این  امکان فقط برای پیج های پابلیک فعال است. 2)   برای اضافه کردن لوکیشن برای پست، استوری و پروفایل خود ابتدا باید از باز بودن لوکیشن خودتان مطمئن شوید، البته جای نگرانی نیست اگر لوکیشن شما قبلا باز نباشد موقع وارد کردن لوکیشن برنامه به صورت خودکار از شما می خواهد این کار را انجام دهید.

خلاصه ارسال لوکیشن به همراه پست و استوری و یا در پروفایل باعث پیشرفت و بهتر شدن پیج شما می شود و به ویو های شما اضافه می کند پیشنهاد می شود پیج های کسب و کار به هیچ وجه از انجام این کار غافل نشوند.  اگر میخواهید پست هایتان ویو بالایی هم داشته باشد میتوانید با مراجعه به سایت خرید فالوور اینستاگرام و خرید ویو ارزان بهترین هارا برای خود رقم بزنید.

منبع مقاله 

سوالات متداول درباره نحوه ثبت لوکیشن در اینستاگرام

آیا لوکیشن برای افزایش فالوور میتواند موثر باشد؟

بله با تگ لوکیشن خود میتوانید موقعیت مکانی خود را به اطرافیان نشان داده و از این طریق فالوور های خود را افزایش دهید.

چه جاهایی در اینستاگرام میتوانیم لوکیشن تگ کنیم؟

1-در پست ها و استوری هایتان میتوانید لوکیشن اینستاگرام تگ کنید.

پیشنهاد ویژه

اگر دنبال ورود به اکسپلور اینستاگرام هستید بهترین راه خرید لایک و ویو و سیو پست هست پس بزن رو دکمه پایین

خرید لایک اینستاگرامخرید ویو اینستاگرامخرید سیو پست ورود به اکسپلور اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا