اینستاگرامترفند های اینستاگرامی

الگوریتم اینستاگرام برای افزایش فالوور اینستاگرام و عملکرد آن

Rate this post

اپلیکیشن اینستاگرام از برنامه‌ های محبوبی است که دارای قابلیت‌ ها و امکانات مختلفی می‌ باشد. در ادامه مقاله همراه ما باشید تا شما را با ماهیت الگوریتم اینستاگرام و همچنین نحوه استفاده از آن در افزایش فالوور پیج خود آشنا سازیم. این برنامه بهترین خود را برای تمامی کاربران خود به کار گرفته است تا بتواند بهترین شرایط را برای تمامی آن‌ ها فراهم کند.

یکی از مهم‌ ترین موارد در اینستاگرام افزایش فالوور آن است. اگر شما نیز دارای اکانت اینستاگرام هستید، می‌ دانید که افزایش فالوور اهمیت زیادی در ارتقای اکانت شما دارد. بدون شک بدون فالوور نمی‌ توان به جایگاه بسیار خوبی در این برنامه دست پیدا کرد و به رقابت با پیج های دیگر پرداخت.

افزایش فالوور باعث افزایش اعتماد کاربران به پیج شما شده و در نتیجه سود بسیاری به‌ دنبال خواهد داشت. یکی از ویژگی‌ ها و امکانات جدید اینستاگرام، ایجاد الگوریتم است. این برنامه الگوریتم‌ هایی را برای هر یک از بخش‌ های مختلف خود مانند پست، استوری، فالوور و غیره ایجاد کرده‌ است که با استفاده از آن بتواند عملکرد تمامی کاربران خود را تحت کنترل داشته باشد.

برای خرید فالوور ارزان اینستاگرام روی لینک زیر کلیک کنید.

 

 آشنایی با الگوریتم اینستاگرام و نحوه عملکرد آن

اگر مدت زمان زیادی است که در محیط اینستاگرام فعالیت دارید، ممکن است متوجه شده باشید که در برخی موارد اینستاگرام از روش‌ های رمز آلود استفاده می‌ کند. این روش‌ های رمزآلود در واقع همان الگوریتم‌ های هوشمند هستند به‌ مرور زمان با تمامی الگوریتم‌ های این برنامه آشنایی پیدا کرده و می‌ توانید خود را با نحوه‌ ی حرکت آن هماهنگ کنید.

اینستاگرام دارای کد های دستوری است که تمامی آن‌ ها روی پلتفرم اینستاگرام وجود دارند. این کد ها رفتار کاربرهای اینستاگرام و عکس‌ العمل‌ های آن‌ ها نسبت‌ به محتوای ارسال شده را نشان می‌ دهند و با توجه به دستوری که دارند برخی از محتوا را از دید کاربران پنهان ساخته و برخی را در معرض نمایش او قرار می‌ دهند.

رفتار کاربر نسبت‌ به محتوای ارسالی می‌ تواند به لایک، ذخیره، کامنت و حتی اشتراک‌ گذاری محتوا مربوط باشد. در حقیقت می‌ توان گفت اینستاگرام ابزاری است که رفتار شما و عملکرد کاربر را در رابطه با پست ارسالی نشان می‌ دهد و با توجه به رفتار شما تصمیماتی را اتخاذ می‌ کند. احتمالاً می‌ دانید که یکی از مهم‌ ترین صفحات اینستاگرام، صفحه‌ ی فید یا اکسپلور است.

صفحه فید در اینستاگرام

صفحه فید همان صفحه‌ ای می‌ باشد که پست فالوور های شما در آن نشان داده می‌ شود. اما صفحه اکسپلور که یکی از مهم‌ ترین صفحات اینستاگرام می باشد، صفحه ای است که در آن پست ارسالی شما در معرض دید بسیاری از کاربران قرار می‌ گیرد که حتی شما را فالو نکرده‌ اند.

در حقیقت صفحه اکسپلورر را بتوان آرزوی بسیاری از کاربرانی دانست که دارای پیج کسب‌ و کار هستند. چرا که دراین‌صورت، پست ارسالی آن‌ ها در معرض دید افراد بیشتری قرار گرفته و در نتیجه میزان سود و فروش آن‌ ها نیز افزایش پیدا می‌ کند.

در چند سال قبل، کد نمایش پست‌ های اینستاگرام براساس زمان‌ بندی بود. یعنی اگر شما پستی را در دوازده ظهر انتشار می‌ دادید، پست شما در همان ساعت در معرض دید کاربران قرار می‌ گرفت اما کاربرانی که پس‌ از ساعت دوازده ظهر وارد می‌ شدند، دیگر نمی‌ توانستند پست شما را مشاهده کنند.

چراکه پست‌ های ارسال شده پس‌ از این ساعت در معرض دید آن‌ ها قرار می‌ گرفت. اما پس‌ از مدتی اینستاگرام الگوریتم خود را تغییر داد و بر طبق این اساس، زمان یکی از مهم‌ ترین عوامل در نمایش پست‌ های ارسالی نبود، بلکه یکی از مهم‌ ترین عوامل در آن رفتار کاربران بود که جایگاه پست را تعیین می‌ کرد. در این بخش می‌ خواهیم شما را با الگوریتم اینستاگرام برای افزایش فالوور آشنا کنیم.

با شناخت الگوریتم اینستاگرام پیج کاریتو به اوج برسون

 آشنایی با الگوریتم اینستاگرام در افزایش فالوور

همان‌طور که می‌ دانید، افزایش فالوور در اینستاگرام بسیار اهمیت دارد. چرا که بدون فالوور نمی‌ توان به صفحه اکسپلور اینستاگرام دست یافت و یا اگر دارای پیج یا امکانات کسب‌ و کار هستید، نمی‌ توان بدون داشتن فالوور به میزان سود و فروش بسیار خوبی دست پیدا کرد.

از سوی دیگر وجود فالوور برای ایجاد اعتماد میان شما و کاربران شما حائز اهمیت است. چرا که فالوور ها یکی از مهم‌ ترین مواردی هستند که کاربران در هنگام خرید از پیج شما به آن اعتماد می‌ کنند. از سوی دیگر افزایش فالوور باعث افزایش لایک و کامنت و ذخیره پست‌ های ارسالی شما می‌ گردد.

هر چقدر لایک و کامنت پست بیشتر باشد به همان اندازه میزان ویو و بازدید از پست نیز افزایش پیدا کرده و احتمال این‌ که در صفحه اکسپلور قرار گیرد، بسیار زیاد است. از سوی دیگر هر یک فالوور به‌ معنای یک شانس برای به اشتراک‌ گذاری پست شناخته می‌ شود.

بدین معنی که اگر پست‌ های ارسالی شما دارای محتوای جذاب و مفهومی باشند، فالوور ها نسبت‌ به اشتراک گذاری آن اقدام می‌ کنند. دراین‌صورت ممکن است که پست ارسالی شما به دست کاربران دیگر برسد که شما را دنبال نکرده‌ اند.

دراین‌صورت ، ممکن است کاربران جدید به پیج شما علاقه نشان داده و به یکی از فالوور های اکانت شما در اینستاگرام تبدیل شوند. اما یکی از مهم‌ ترین مواردی که باید به آن توجه کنید، الگوریتم اینستاگرام در افزایش فالوور است.

یکی از مهم‌ ترین و بهترین راه‌ ها برای افزایش تعداد فالوور، ارسال پست‌ های زیاد است. چرا که اگر وقفه زیادی در زمان ارسال پست داشته باشید، فالوور ها نسبت‌ به دنبال کردن پیج شما بی‌ علاقه می‌ شوند.

 نحوه تاثیر الگوریتم در تعداد فالوور

الگوریتم اینستاگرام به این صورت است که پست‌ های ارسالی شما را تنها به ده درصد از فالوور های اکانت شما نشان می‌ دهد. به‌ همین دلیل اگر پست‌ ها را با وقفه‌ بسیار زیاد منتشر کنید یک خطر بسیار بزرگ برای شما محسوب می‌ شود.

بهتر است پست‌ های ارسالی شما بسیار زیاد باشند تا این درصد به بالاترین میزان خود برسد و درصد بیشتری از فالوور ها روزانه پست‌ های شما را مشاهده کنند. به‌ عنوان مثال اگر در یک روز، دو بار پست انتشار دهید، به‌ جای اینکه ده درصد از فالوور ها آن را مشاهده کنند، بیست درصد از آن‌ ها پست‌ های شما را مشاهده خواهند کرد.

همچنین هر چقدر تعداد فالوور بیشتر باشد، اینستاگرام متوجه می‌ شود که تمامی پست‌ های ارسالی شما دارای محتوای جذاب و خلاقانه می‌ باشند. در نتیجه پست شما در قسمت اکسپلور اینستاگرام قرار می‌ گیرد تا کاربران دیگر نیز آن را مشاهده کنند.

با استفاده از این روش شما شانس بسیار فوق‌ العاده برای افزایش فالوور و همچنین کسب درآمد به دست خواهید آورد. یکی از محدودیت‌ هایی که در این بخش وجود دارد این است که ممکن است حتی با ارسال پست‌ های زیاد نیز، تعداد بازخورد و یا ویو پست‌ ها بسیار پایین باشد.

دراین‌صورت بهتر است چند روز صبر کنید تا تعداد بازدید و لایک و کامنت آن‌ ها افزایش پیدا کند. اگر اینستاگرام تشخیص دهد که پست‌ های ارسالی شما مورد علاقه کاربران هستند، پست‌ ها را در بخش فید به نمایش قرار می‌ دهد اما در برخی موارد طول می‌ کشد تا کاربران وارد بخش فید اینستاگرام خود شوند، پس به‌ همین دلیل بهتر است صبر کنید تا تمامی آن‌ ها پست‌ ها را مشاهده کنند.

 ویژگی‌ های الگوریتم اینستاگرام

تا این بخش از مقاله شما را با نحوه عملکرد الگوریتم اینستاگرام در افزایش فالوور و همچنین اهمیت استفاده از آن آشنا کردیم. در این بخش می‌ خواهیم شما را با برخی از ویژگی‌ ها و اهمیت استفاده از این نوع الگوریتم آشنا سازیم.

الگوریتم اینستاگرام نشان می‌ دهد که شما به‌ عنوان یک کاربر تا چه میزان به محتوای پست ارسالی اهمیت می‌ دهید. با استفاده از الگوریتم اینستاگرام می‌ توانید در افزایش تعداد فالوور خود سهیم باشید.

همچنین رابطه شما با فالوور های پیج را نشان می‌ دهد. الگوریتم اینستاگرام به زمان و رفتار کاربر اهمیت می‌ دهد و با توجه به رفتار کاربران دستور را اجرا می‌ کند. الگوریتم اینستاگرام میزان استفاده شما از اپلیکیشن اینستاگرام را نیز مد نظر قرار می‌ دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت خرید فالوور اینستاگرام مراجعه کنید.

سخن پایانی اینستاگرام یک برنامه هوشمند است که دارای چند الگوریتم مختلف برای بخش‌ های مختلف آن مانند پست، استوری، فالوور و غیره است. افزایش فالوور اینستاگرام یکی از مواردی است که الگوریتم اینستاگرام به آن توجه دارد. با توجه به این نوع الگوریتم ابتدا پست‌ های ارسالی تنها به ده درصد از کاربران نمایش داده می‌ شوند.

پس‌ از آن اگر با توجه به رفتار کاربران مانند تعداد لایک، کامنت و اشتراک گذاری و ذخیره پست تصمیم می‌ گیرد که آیا آن را به دیگر کاربران را نیز نشان دهد یا خیر. در این بخش سعی کردیم شما ما را با تمامی این موارد آشنا سازیم. سایت خرید فالوور اینستاگرام، سایتی است که خدمات مثل خرید فالوور واقعی، خرید لایک ارزان، ویو ارائه می‌دهد.

 سوالات متداول در زمینه الگوریتم اینستاگرام

الگوریتم اینستاگرام چیست؟

 الگوریتم اینستاگرام به معنای کدهای دستوری است که با توجه به رفتار کاربران عمل می کند.

الگوریتم مربوط به چه بخش هایی از اینستاگرام می شود؟

 الگوریتم اینستاگرام شامل پست، استوری و فالوور می شود.

الگوریتم اینستاگرام برای افزایش فالوور چگونه است؟

 در ابتدا پست به ده نفر نشان داده می شود. درصورت لایک زیاد، پست به افراد بیشتری نشان داده می شود. در این صورت فالوورهای جدیدی به سمت شما روانه خواهند شد.

الگوریتم اینستاگرام بر چه اساس است؟

 الگوریتم براساس زمان و رفتار کاربر عمل می کند.

اگر لایک و کامنت پست کم باشد چه باید کرد؟

 باید دو الی سه روز صبر کرد تا لایک و کامنت کافی داشته باشید.

آیا باید پست را با وقفه ارسال کرد؟

 نخیر. پست های مختلف را باید به طور مداوم ارسال کنید.

دو صفحه مهم در اینستاگرام کدامند؟

 صفحه فید و صفحه اکسپلور از مهم ترین صفحات اینستاگرام هستند.

صفحه اکسپلور چیست؟

 صفحه اکسپلور مهم ترین صفحه اینستاگرام است که پست ها در آن، در معرض کاربران بیشتری قرار می گیرند.

پیشنهاد ویژه

اگر دنبال ورود به اکسپلور اینستاگرام هستید بهترین راه خرید لایک و ویو و سیو پست هست پس بزن رو دکمه پایین

خرید لایک اینستاگرامخرید ویو اینستاگرامخرید سیو پست ورود به اکسپلور اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا