اینستاگرامترفند های اینستاگرامی

ساخت پست جذاب اینستاگرام با ترفند های جذاب

5/5 - (69 امتیاز)

امروزه شبکه‌های اجتماعی نقش بسیار زیادی در زندگی مردم دارند و علاوه بر سرگرمی به محلی برای کسب درآمد و خرید و فروش تبدیل شده‌اند. یکی از این شبکه‌ ها اینستاگرام است که فروشگاه‌های زیادی در این فضا حضور دارند. برای آموزش ساخت پست جذاب اینستاگرام تا آخر این مقاله همراه ما باشید. در این فضا باید از ترفند‌ هایی برای فروش استفاده کرد که پس از آن مخاطب به یک مخاطب وفادار تبدیل شده و در نهایت منجر به فروش می‌شود.

گاهی اوقات پست‌هایی که برای فروشگاه‌های اینستاگرام استفاده می‌شود باعث می‌شود مشتریان از صفحه خود فرار کنند. قرار دادن پست‌های جذاب در اینستاگرام به دلیل خلاقیت و در عین حال جذاب بودن باعث می‌شود افراد بیشتری شما را در اینستاگرام دنبال کنند و این امر در دراز مدت فروش شما را افزایش می‌دهد.

در این زمینه، بسیاری از صفحات به دلیل کمبود محتوا، فالوور‌های خود را از دست می‌دهند. در ادامه این مقاله از پادرو به چند ایده خلاقانه برای جذابیت بیشتر پست‌های فروشگاه اینستاگرام می‌پردازیم. همچنین به شما پیشنهاد میکنیم با مراجعه به سایت خرید فالوور اینستاگرام که یکی از معتبر ترین سایت ها در این زمینه است اطلاعات خود را افزایش دهید و با خرید فالوور و لایک پیج کاری خود را قدرت ببخشید در ادامه برای شما چند ایده برای ایجاد پست های جذاب توضیح میدهیم پس با ما همراه باشید.

برای خرید ویو اینستاگرام روی لینک کلیک کنید.

چند ایده برای ایجاد پست های جذاب

استفاده از هشتگ مناسب برای ایجاد پست‌های جذاب در اینستاگرام

مدت‌ ها پیش اینستاگرام فقط برای ارسال تصویر و فیلم استفاده می‌شد اما مدیران این شبکه اجتماعی هر روز به امکانات حرفه‌ ای این شبکه می‌ افزاید. یکی از این ابزار‌ های حرفه‌ ای هشتگ‌ ها هستند، هشتگ‌ ها در واقع کلمات کلیدی هستند که کاربران را به پست‌های مورد علاقه خود هدایت می‌کنند. در زمینه بازاریابی شبکه‌های اجتماعی باید از هشتگ‌ ها به درستی استفاده کرد. گاهی برخی از کاربران اینستاگرام فقط برای جذب فالوور از هشتگ‌های نا مرتبط استفاده می‌کنند که باعث می‌شود مخاطبان خود را از دست بدهند.

بنابراین انتخاب هشتگ مناسب یکی از مهم‌ترین فعالیت‌ ها برای جذب کاربران است. این کاربران باید مرتبط با صنعتی باشند که در آن فعالیت می‌کنید یا به شاخه‌ ای که به آن علاقه دارید علاقه‌مند باشید. به همین دلیل فروش صفحه اینستاگرام به هیچ وجه توصیه نمی‌شود زیرا فالوور‌های این پیج‌ها نمی‌ دانند چه سلیقه‌ ای دارند و چرا این صفحه را دنبال می‌کنند.

معمولاً پس از خرید این صفحات و انتشار پست، افت شدید فالوور مشخص می‌شود. پس یاد بگیرید که از هشتگ‌ ها به درستی و در جای خود استفاده کنید. به عنوان مثال، اگر از تصویر لباس استفاده می‌کنید، لباس، لباس و سایر هشتگ‌های مرتبط باید زیر آن قرار داده شود و هشتگ‌های نا مربوط حذف شوند.

برای ایجاد پست‌های جذاب در اینستاگرام، عکس‌ها و فیلم‌ ها را ویرایش کنید

یکی دیگر از مواردی که به ایجاد پست‌های جذاب برای اینستاگرام کمک می‌کند، ویرایش تصاویر و ویدیوها است. بسیاری از افراد تنها برای دیدن فیلم، عکس و سرگرمی در این فضا حضور دارند و مدیران صفحات فروشگاهی می‌توانند از این علاقه افراد برای افزایش درآمد خود استفاده کنند.

به عنوان مثال، اگر صفحه شما مربوط به خودرو و ابزار آن است، می‌توانید از پست‌های ویرایش شده فیلم‌ ها و عکس‌های خارجی که برای کاربران جذاب است کمک بگیرید. برنامه‌های مختلف ویرایش عکس اینستاگرام یا برنامه‌های ویرایش ویدیو موجود در نت می‌توانند در این زمینه به شما کمک کنند.

در این زمینه عکس‌ها و فیلم‌ های جذاب را جمع‌ آوری کنید، از برنامه ویرایش عکس اینستاگرام برای قرار دادن لوگوی خود استفاده کنید، زیرا این امکان را به دیگران نمی‌ دهد که آن را کپی کنند و دیدن آن‌ها در بخش‌های مختلف برای شما نوعی بازاریابی است.

توجه ویژه به کاور پست در ایجاد پست‌های جذاب در اینستاگرام

طراحی کاور پست اینستاگرام یکی از مهم‌ترین قسمت‌های ایجاد پست‌های جذاب در اینستاگرام است. در واقع با داشتن‌ ایده برای کاور پست اینستاگرام، باید بتوانید مخاطب را به مرحله بعدی مشاهده پست هدایت کنید. تیتر جذاب یکی از انواع‌ ایده‌ها برای کاور پست اینستاگرام است که به خواننده می‌گوید که آیا بیشتر بخوانید و پست را ببیند یا خیر.

استفاده از حروف بزرگ نیز می‌تواند باعث جذابیت بیشتر جلد پست شما شود. استفاده از عکس‌های جذاب مرتبط با محتوا یکی دیگر از‌ایده‌های کاور پست اینستاگرام است که در این زمینه کیفیت عکس نیز بسیار مهم است. در واقع مشتری باید با دیدن عکس‌های با کیفیت مرتبط با موضوع از محتوای شما راضی باشد.

بهتر است متنی که در جلد پست قرار می‌گیرد بسیار کوتاه و خوانا باشد تا خواننده دچار سردرگمی نشود. استفاده از برخی عناصر نیز می‌تواند به جلب توجه مخاطب در کاور پست کمک کند.

فونت متن باید بزرگ و دارای رنگ بندی گرم باشد.

فونت متن باید بزرگ و دارای رنگ‌بندی گرم باشد

رنگ گرم به طیفی از رنگها اطلاق می‌شود که با نگاه کردن به آن‌ها احساس گرما به انسان می‌دهند. رنگ‌ هایی مانند قرمز، زرد و نارنجی شامل رنگهای گرم بوده و حس حرکت را در مخاطب ایجاد می‌کند. با توجه به اینکه این رنگ‌ ها سیستم عصبی را تحریک می‌کنند، باعث تشدید احساسات افراد و جلب توجه می‌شوند.

انتخاب خلاقانه تم پست برای ایجاد پست‌های جذاب در اینستاگرام یکی از مهم‌ترین قسمت‌ ها در مدیریت صفحه اینستاگرام و ایجاد پست‌های جذاب در اینستاگرام استفاده از تم پست اینستاگرام است. تم‌ های زیادی برای صفحات اینستاگرام به خصوص صفحات فروشگاهی وجود دارد. تم پست اینستاگرام تنوع زیادی به صفحه فروشگاه شما می‌دهد و در واقع به نحوه چیدمان پست‌ها در کنار هم اشاره دارد. وقتی کاربران وارد صفحه شما می‌شوند، عموماً فقط عکس‌ها را می‌بینند.

بنابراین در اولین نگاه تم و ساختار عکس در صفحه برای مخاطب قابل مشاهده است. وقتی عکس‌های صفحه شما در کنار هم جنبه خاصی دارند یا در هر کدام از قالب مشترکی استفاده شده است، می‌توان گفت که یک تم پست اینستاگرام به طور انحصاری در آن‌ها استفاده شده است. اما زمانی که این عکس‌ها نا مرتبط باشند و هر عکس از یک صحنه خاص باشد، صفحه بدون موضوع است و مخاطب را سردرگم می‌کند.

این صفحات هیچ جذابیتی برای مخاطب ندارند. برای اینکه تم پست اینستاگرام خود را جذاب کنید باید در چیدمان پست‌ها قانون خاصی را برای خود رعایت کنید. بنابراین، عکس‌های شما باید مرتبط باشند. در این زمینه، فرمت‌ های دنباله دار می‌توانند جذاب باشند و چندین عکس را در کنار هم به صورت یک عکس نمایش دهند، انتخاب نوع تم بستگی به سلیقه شما دارد و با این روش می‌توانید پست‌های فروشگاه اینستاگرام خود را جذاب تر کنید و فالوور بیشتری جذب کنید.

پست‌های چالش برانگیز برای ایجاد پست‌های جالب در اینستاگرام

یکی دیگر از راه‌های ایجاد پست‌های جذاب در اینستاگرام، ارسال یک چالش است. بسیاری از مردم از چالش‌ های اینستاگرام استقبال می‌کنند. بنابراین، می‌توانید در همان موضوع پست بگذارید و خودتان آغازگر یک چالش باشید. اگر فالوور‌های زیادی دارید، می‌توانید چالش جدیدی را شروع کنید

و از مخاطبان خود بخواهید که آن را دنبال کرده و به اشتراک بگذارند. وقتی‌ ایده خوبی برای چالش اینستاگرام داده می‌شود؛ به سرعت پخش می‌شود و توسط بسیاری از کاربران منتشر می‌شود. این پست‌های چالشی می‌توانند بازدید صفحه شما را افزایش دهند و سپس مخاطبان بیشتری وارد صفحه فروشگاه شما شوند.

برای گذاشتن پست‌های جذاب در اینستاگرام سخنان بزرگان را منتشر کنید

همیشه افرادی هستند که به سخنان بزرگان علاقه‌مند هستند. بنابراین مدیران صفحات اینستاگرام می‌توانند با ویرایش عکس افراد مهم و نقل یکی از آن‌ها این تصاویر را منتشر کنند. وقتی این تصاویر از نظر گرافیکی حرفه‌ای‌تر هستند. تأثیر بهتری روی فالوور‌های شما خواهد داشت. برای نقل قول از بزرگانی که طرفداران بیشتری دارند و محبوب هستند بهتر است از علوم روانشناسی بیشتر کمک بگیرید، مثلاً یکی از این افراد گاندی است.

می‌توانید با قرار دادن تصویر گاندی در پس زمینه پست خود، نقل قولی از گاندی منتشر کنید و جمله‌ای از او را با فونت سفید زیبا در پایین منتشر کنید. بهتر است تصاویر را کپی نکنید و خودتان روی آن کار کنید و در این زمینه خلاق باشید، دلیل این امر این است که فالوور‌ها معمولاً صفحات خلاقانه را دوست دارند و صفحات کپی را ترک می‌کنند.

نگاهی به پشت صحنه در ایجاد پست‌های جذاب در اینستاگرام

ایده دیگر ایجاد پست‌های جذاب در اینستاگرام برای هر حرفه و شغلی است تا پشت صحنه را به مخاطب نشان دهد. بهتر است هر از چند گاهی عکس یا ویدیویی از پشت صحنه کار خود را به مخاطبان صفحه خود نشان دهید. این کار اعتماد مخاطب را به شما افزایش می‌دهد و حساب ویژه‌ای روی شما باز می‌کند،علاوه بر این اعتماد سازی، نمایش پشت صحنه معمولاً برای مخاطب جذاب است و آن‌ها می‌توانند در مورد کسب و کار و روش کار شما اطلاعات بیشتری کسب کنند.

برای ایجاد پست‌های جذاب در اینستاگرام تصاویر محصولات را منتشر کنید

برای ایجاد پست‌های جذاب در اینستاگرام تصاویر محصولات را منتشر کنید

وقتی در اینستاگرام فروشگاه دارید، توجه به یک نکته بسیار مهم است. تصاویر باید در یک قاب نشان داده شود این روش باید به صورت حرفه‌ای انجام شود و تصاویر از زاویه و با پس زمینه تار منتشر شوند بهتر است قبل از انتشار پست، محصولات خود را با یک برنامه گرافیکی زیباتر کنند.

تصویر محصول باید جذاب باشد و مخاطب را به خواندن کپشن آن راهنمایی و تشویق کند. می‌توانید از خلاقیت خود برای عکاسی از گل‌ ها و گیاهان یا مناظر زیبا در کنار محصولات خود استفاده کنید. سخن پایانی این‌ ایده‌ها از رایج‌ترین روش‌های خلاقانه برای انتشار پست‌های اینستاگرام و ایجاد محتوا برای صفحه شما هستند.

مطمئناً هزاران‌ ایده خلاقانه دیگر وجود دارد که می‌تواند به ذهن شما خطور کند، پس از آن‌ها استفاده کنید. همچنین به شما پیشنهاد میکنیم با مراجعه به سایت خرید فالوور اینستاگرام اطلاعات خود را در این زمینه افزایش دهید همواره می‌توانید با مراجعه به این مقاله با‌ ایده‌های جدید آشنا شوید. و با خرید فالوور، خرید لایک اینستاگرام برای پست ای جذاب خود صفحه خود را بالا ببرید. از اینکه تا پایان این مقاله همراه ما بودید متشکریم.

سوالات متداول ترفند هایی که برای داشتن یه پست جذاب

یک موضوع باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

یک موضوع باید مخاطب پسند باشد و افراد را جذب کند ، هزینه زیادی نخواهد.

ساخت پست جذاب اینستاگرام چه فوایدی به همراه دارد؟

ساخت پست جذاب باعث افزایش جلب توجه کاربران شده و در نتیجه در فروش بیشتر موثر است.

چند مورد از ترفندهای ساخت پست جذاب اینستاگرام کدامند؟

استفاده از هشتگ مناسب، ادیت عالی عکس ها و فیلم ها، استفاده از لوگو، توجه به کاور پست، استفاده از تم مناسب و غیره.

متن پست ارسالی باید چگونه باشد؟

متن ارسالی باید خوانا و کوتاه باشد تا حوصله کاربران سر نرود.

پیشنهاد ویژه

اگر دنبال ورود به اکسپلور اینستاگرام هستید بهترین راه خرید لایک و ویو و سیو پست هست پس بزن رو دکمه پایین

خرید لایک اینستاگرامخرید ویو اینستاگرامخرید سیو پست ورود به اکسپلور اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا