اینستاگرامترفند های اینستاگرامی

آموزش نحوه ارسال پیام در دایرکت اینستاگرام و قابلیت‌های مختلف

Rate this post

از هنگامی که استفاده از اپلیکیشن اینستاگرام رواج پیدا کرده است، هر روزه کاربران جدیدی وارد این برنامه می‌شوند و حساب کاربری خود را در آن ایجاد می‌کنند. ما در این مقاله سایت خرید فالوور اینستاگرام به معرفی کامل دایرکت اینستاگرام و قابلیت‌های آن و نحوه ارسال پیام در پی وی اینستاگرام پرداخته‌ایم.

اینستاگرام یکی از بهترین و کاربردی‌ترین شبکه‌های اجتماعی است که بخاطر قابلیت‌های مختلفی که دارد توانسته کاربران زیادی را به خود جذب نماید و رضایت آن‌ها را جلب کند. اینستاگرام آپشن‌های مختلفی دارد، یکی از کاربردی‌ترین آپشن‌های این برنامه، قابلیت ارسال و دریافت پیام به مخاطبان مورد نظر خود است.

اما بسیاری از کاربرانی که تازه به اپلیکیشن اینستاگرام وارد شده‌اند با نحوه ارسال پیام در دایرکت اینستاگرام آشنایی ندارند. ارسال پیام دایرکت اینستاگرام به روش‌های مختلفی صورت می‌گیرد

. ما در این مقاله سایت خرید فالوور اینستاگرام به معرفی کامل دایرکت اینستاگرام و قابلیت‌های آن و نحوه ارسال پیام در پی وی اینستاگرام پرداخته‌ایم.

برای خرید ارسال دایرکت انبوه اینستاگرام روی لینک زیر کلیک کنید.

 

دایرکت اینستاگرام چیست و در کجا قرار دارد

همه کاربران اینستاگرام فالوور یا دنبال کننده دارند و یا خودشان افرادی را دنبال می‌کنند. کاربران اینستاگرام تمایل دارند با هم تعامل ایجاد کنند و به هم پیام دهند. ارسال پیام در اپلیکیشن اینستاگرام در قسمت پی وی این برنامه انجام می‌شود.

دایرکت یا در واقع همان Direct Message به معنی پیام مستقیم است که این بخش استفاده زیادی توسط کاربران دارد. در قسمت دایرکت اینستاگرام می‌توان پیام‌های متنی، تصویری صوتی و ویدیویی را برای کاربران مورد نظر خود ارسال کرد.

بنابراین Direct Message اینستاگرام یکی از قابلیت‌ها و بخش‌های جذاب این پلتفرم است که راه تعامل و ارتباط کاربران اینستاگرام را راحت کرده است.

اگر به اپلیکیشن اینستاگرام وارد شوید می‌بینید که نمادها و نشانه‌های مختلفی در صفحه اصلی این برنامه وجود دارند. بنابراین این سوال برای کاربران اینستاگرام به وجود می‌آید که دایرکت اینستاگرام کجاست؟

برای اینکه با نحوه ارسال پیام در دایرکت اینستاگرام مطلع شوید باید ابتدا بدانید که Direct Message اینستاگرام کجاست و در کدام قسمت قرار دارد. در گوشه بالای صفحه اول اینستاگرام که Home نام دارد، علامت و نماد موشک در بالای صفحه قرار دارد که با کلیک بر روی آن به قسمت Direct Message اینستاگرام وارد می‌ شوید.

نحوه ارسال پیام دایرکت اینستاگرام

همانطور که گفته شد دو روش مختلف برای ارسال پیام در دایرکت اینستاگرام وجود دارد که در ادامه به معرفی این دو روش و مراحل ارسال پیام در دایرکت اینستاگرام با هر یک از این روش‌ها می‌پردازیم.

روش اول: ارسال پیام به صورت مستقیم از صفحه Direct Message اینستاگرام

نحوه ارسال دایرکت اینستاگرام روش اول

برای ارسال پیام به دایرکت اینستاگرام با استفاده از این روش باید مراحل زیر را طی کرد.

1- ابتدا باید به برنامه اینستاگرام وارد شد و برروی علامت موشک که در بالای صفحه اصلی اینستاگرام قرار دارد کلیک کرد تا به صفحه دایرکت وارد شد.

2- در این صفحه لیست پیام‌ هایی که قبلا داده‌اید نمایش داده می‌شود، درصورتی که مخاطبی که قصد ارسال پیام به آن را دارید در لیست باشد، می‌توان بر روی Direct Message آن ضربه زد و پیام خود را ارسال نمود.

3- درصورتی که مخاطب موردنظر در لیست نباشد و قصد دارید برای اولین بار به آن پیام دهید، باید بر روی آیکون قلمی که در گوشه بالای صفحه وجود دارد کلیک نمود. سپس باید نام کاربری مخاطبی که قصد ارسال پیام به آن را دارید را جستجو کنید تا نمایش داده شود.

4- سپس باید بر روی نام مخاطب موردنظر کلیک نمود تا به صفحه چت وارد شد.

5- در مرحله آخر باید در قسمت کادر پایین صفحه دایرکت مخاطب، پیام خود را تایپ کرد و بر روی گزینه send ضربه زد تا پیام ارسال شود.

روش دوم: فرستادن پیام دایرکت اینستاگرام از صفحه پروفایل

نحوه ارسال دایرکت اینستاگرام روش دوم

یکی دیگر از روش‌های راحت برای فرستادن پیام از دایرکت اینستاگرام، ارسال پیام از طریق صفحه پروفایل مخاطب مورد نظر است. در این روش نیازی نیست که حتماً فرد مورد نظر را در اینستاگرام دنبال کرده باشید، بلکه با ورود به صفحه پروفایل آن نیز می‌توان به دایرکت، پیام ارسال کرد. برای ارسال پیام دایرکت از صفحه پروفایل باید مراحل زیر را طی نمود.

1- ابتدا باید به صفحه پروفایل فرد مورد نظری که قصد ارسال پیام به آن را دارید وارد شوید.

2- سپس باید بر روی گزینه Massage کلیک نمود تا به دایرکت اینستاگرام آن، هدایت شوید.

3- سپس باید پیام موردنظر خود را در کادر پایین صفحه دایرکت تایپ نمود و با کلیک بر روی گزینه send آن را ارسال کرد.

قابلیت‌های مختلف دایرکت اینستاگرام

علاوه بر ارسال پیام متنی در دایرکت اینستاگرام، می‌توان از قابلیت‌های مختلف دیگر این قسمت اینستاگرام مانند؛ ارسال پیام صوتی، تصویری، گیف و غیره نیز استفاده نمود. در ادامه به برخی از مهمترین قابلیت‌های این بخش می‌پردازیم.

· ارسال پیام صوتی در Direct Message اینستاگرام

برای ارسال پیام صوتی در دایرکت اینستاگرام باید مراحلی که در مورد نحوه ورود به دایرکت مخاطب ذکر شد را طی کرد. سپس باید بر روی نماد میکروفونی که در پایین صفحه قرار دارد دست خود را نگه داشت و پیام صوتی خود را ضبط نمود و بعد از اتمام ویس، دست خود را از روی میکروفون برداشت و پیام صوتی را ارسال کرد. همچنین در صورتی که از ارسال پیام صوتی منصرف شوید می‌توانید پیام را به سمت چپ و قسمتی که نماد سطل زباله وجود دارد بکشید تا پیام حذف شود.

·  ارسال عکس در Direct Message اینستاگرام

یکی دیگر از قابلیت‌های پی وی اینستاگرام، امکان ارسال عکس به مخاطب مورد نظر است. برای ارسال عکس در اینستاگرام دو روش مختلف وجود دارد که هم می‌توان عکس را از گالری انتخاب کرد و هم می‌شود در لحظه عکس را از دوربین اینستاگرام گرفت و ارسال نمود.

برای ارسال عکس از گالری باید بر روی آیکون وسط که در پایین صفحه دایرکت فرد مورد نظر وجود دارد کلیک نمود. سپس باید عکس را از گالری انتخاب کرد و بر روی گزینه send کلیک نمود تا عکس ارسال شود.

برای ارسال عکس از طریق دوربین نیز می‌توان بر روی آیکون دوربین که در سمت چپ پایین وجود دارد کلیک نمود و بر روی عکسی که در لحظه گرفته می‌شود کلیک کرد و در نهایت با کلیک بر روی گزینه send آن را ارسال نمود.

نتیجه گیری اپلیکیشن اینستاگرام امکانات و قابلیت‌های مختلفی دارد که یک بخش آن مربوط به پیام رسانی و ارسال پیام در قسمت پی وی است. پی وی اینستاگرام قسمتی است که با مراجعه به آن می‌توان مخاطب مورد نظر خود را پیدا نمود و پیام متنی عکس، گیف و غیره را ارسال نمود.

ارسال پیام در دایرکت اینستاگرام به دو روش؛ ارسال از طریق ورود مستقیم به فضای دایرکت و یا از طریق صفحه پروفایل فرد مورد نظر امکانپذیر است. ما در این مقاله این دو روش را آموزش دادیم و به قابلیت‌های مختلف این بخش اینستاگرام پرداختیم. سایت خرید فالوور اینستاگرام، سایتی معتبر است که خدمات مثل خرید فالوور واقعی، خرید لایک، ویو و آموزش‌های مفیدی را در زمینه شبکه‌های اجتماعی مختلف ارائه می‌دهد.

سوالات متداول در زمینه دایرکت اینستاگرام

دایرکت اینستاگرام چیست؟

دایرکت یا همان Direct Message به معنی پیام مستقیم در اینستاگرام است که در این بخش می‌توان پیام‌های متنی، تصویری صوتی و ویدیویی را برای کاربران مورد نظر خود ارسال کرد.

دایرکت اینستاگرام در کجا قرار دارد؟

در گوشه بالای صفحه اول اینستاگرام که Home نام دارد، علامت و نماد موشک در بالای صفحه قرار دارد که با کلیک بر روی آن به قسمت پی وی اینستاگرام وارد می‌شوید.

دایرکت اینستاگرام چه قابلیت‌ها و امکاناتی دارد؟

در قسمت دایرکت اینستاگرام می‌توان پیام‌های متنی، تصویری، صوتی و ویدیویی و همچنین تماس صوتی و تصویری ایجاد کرد.

آیا برای ارسال پی وی اینستاگرام باید فرد مورد نظر را در اینستاگرام دنبال کرد؟

خیر، با روش ارسال پیام پی وی از صفحه پروفایل، نیازی به دنبال کرد فرد موردنظر نیست.

چگونه می‌توان در دایرکت اینستاگرام پیام صوتی ارسال نمود؟

ابتدا باید بر روی نماد میکروفونی که در پایین صفحه قرار دارد دست خود را نگه داشت و پیام صوتی خود را ضبط نمود و بعد از اتمام ویس، دست خود را از روی میکروفون برداشت و پیام صوتی را ارسال کرد.

چگونه می‌توان به مخاطبی که قبلاً به آن پیامی ارسال نشده است، پیام ارسال نمود؟

ابتدا باید بر روی آیکون قلمی که در گوشه بالای صفحه وجود دارد کلیک نمود. سپس باید نام کاربری مخاطبی که قصد ارسال پیام به آن را دارید را جستجو کنید تا نمایش داده شود و سپس باید در قسمت دایرکت فرد موردنظر، پیام را تایپ کرد و با کلیک بر روی دکمه send آن را ارسال کرد.

برای حذف پیام صوتی در دایرکت اینستاگرام باید چه اقدامی را انجام داد؟

باید پیام را به سمت چپ و قسمتی که نماد سطل زباله وجود دارد کشید تا پیام حذف شود.

نحوه ارسال عکس از گالری در پی وی اینستاگرام چگونه است؟

برای ارسال عکس از گالری باید بر روی آیکون وسط که در پایین صفحه پی وی فرد مورد نظر وجود دارد کلیک نمود. سپس باید عکس را از گالری انتخاب کرد و بر روی گزینه send کلیک نمود تا عکس ارسال شود.

پیشنهاد ویژه

اگر دنبال ورود به اکسپلور اینستاگرام هستید بهترین راه خرید لایک و ویو و سیو پست هست پس بزن رو دکمه پایین

خرید لایک اینستاگرامخرید ویو اینستاگرامخرید سیو پست ورود به اکسپلور اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا