ابزار های اینستاگرامی

آموزش گذاشتن پست مشترک در اینستاگرام با قابلیت Post Collabs

4.8/5 - (53 امتیاز)

 

گذاشتن پست مشترک یا همان پست دو نفره در اینستاگرام جهت ترغیب کاربران، آخرین قابلیتی است که این اپلیکیشن در اختیار کاربران خود قرار داده است. در این مطلب از سایت خرید فالوور اینستاگرام به طریقه گذاشتن پست مشترک در اینستاگرام و آموزش گام به گام آن خواهیم پرداخت. پس با ما همراه باشید.

برای خرید لایک اینستاگرام روی لینک کلیک کنید.

پست مشترک در اینستاگرام چیست؟

اینستاگرام همواره در حال افزودن قابلیت های جدید به پلتفرم خود می باشد که برای کاربران جذاب هستند. ارائه قابلیت های جدید توسط این اپلیکیشن، موجب می شود که کاربران زمان بیشتری را صرف فعالیت در این شبکه اجتماعی کنند. قابلیت پست مشترک یا همان پست دو نفره در اینستاگرام برای کاربران، به اشتراک گذاری یک پست مشترک به صورت همزمان توسط دو اکانت مختلف را امکان پذیر ساخته است. در صورت به اشتراک گذاری یک پست مشترک در پلتفرم اینستاگرام، عکس پروفایل هر دو پیج به عنوان منتشر کننده پست نمایش داده می شوند. در ادامه به آموزش گذاشتن پست مشترک در اینستاگرام خواهیم پرداخت.

پست مشترک در اینستاگرام چیست؟

نحوه گذاشتن پست مشترک در اینستاگرام

جهت قرار دادن پست مشترک در اینستاگرام، صاحب هر دو اکانت باید مراحلی را سپری کنند. به این صورت که یکی از اکانت ها در ابتدا هنگام اشتراک گذاری پست باید پیج دیگر را دعوت کند و اکانت دوم نیز باید دعوت اکانت اول را قبول کند‌.

نحوه گذاشتن پست مشترک در اینستاگرام:

• در ابتدا مراحل به اشتراک گذاری پست را تا انتها یعنی؛ تنظیم کردن کپشن و تگ کردن کاربران انجام دهید. • گزینه Tag People را انتخاب کنید. • در صفحه پیش رو، روی گزینه Invite Collaborator کلیک کنید. • یوزرنیم پیج مربوطه را که قصد به اشتراک گذاری پست مشترک با آن را دارد، وارد کرده و پس از یافتن، بر روی آن کلیک کنید. • آیکون ✔ را لمس کنید. • در صفحه بعدی، جهت انتشار پست مجدداً بر روی آیکون ✔ کلیک کنید. • اکنون اشتراک گذاری پست شما به اتمام رسید. حال پیج مورد نظر باید درخواست شما را مبنی بر حضور در پست مشترک بپذیرد.

نحوه گذاشتن پست مشترک در اینستاگرام به شرح زیر است: تا به اینجا چگونگی انتشار پست مشترک را توضیح دادیم. حال به عنوان پیج دوم، در صورت دریافت درخواست مبنی بر پست مشترک و تایید آن، باید مراحل زیر را دنبال کنید: • به حساب کاربری خود وارد شوید. • پیامی را که از طرف شخص مقابل دریافت کرده‌ اید را باز کنید. • گزینه View Invite را انتخاب کنید. • حال بر روی گزینه Review کلیک کنید. سه گزینه برای شما نمایش داده خواهد شد. 1. Accept که به معنای تایید درخواست شخص مقابل و انتشار پست است. 2. Decline که به معنای رد درخواست شخص مقابل و عدم انتشار پست است. 3. Cancel که به معنای رد درخواست و خروج از صفحه می باشد. • در پایان با قبول درخواست، پست مشترک در هر دو صفحه به اشتراک گذاشته می شود. سخن پایانی پست مشترک یکی از قابلیت های جذاب و کاربردی اینستاگرام است. مهمترین کاربرد پست مشترک مربوط به حساب های کاربری بیزینسی است. به همین دلیل برای معرفی و انجام تبلیغات بسیار هدفمند، مفید و تاثیرگذار می باشد. پست مشترک بیشتر برای پیج هایی مناسب است که محتوای مرتبط ارائه می دهند. در صورتی که به عنوان یک ادمین اینستاگرام در این شبکه اجتماعی فعالیت دارید، لازم است با قابلیت های جدید آن آشنا باشید.همانطور که می دانید افزایش فالوور ارتباط مستقیمی با افزایش اعتبار، محبوبیت و نیز افزایش میزان درآمد شما دارد. با خرید خدمات سایت خرید فالوور اینستاگرام اعم از خرید فالوور، لایک، کامنت و غیره، به راحتی می توانید در مدت زمانی کوتاه به هدف خود دست یابید. برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید فالوور، با کارشناسان سایت خرید فالوور اینستاگرام در ارتباط باشید. هینطور با خرید لایک پست اینستاگرام برای پست های خود بازدید خریده و میزان لایک آن را افزایش دهید.

سوالات متداول گذاشتن پست مشترک

چرا نمی‌ توانم پست مشترک ایجاد کنم؟

بسیاری از کاربران در گذاشتن پست مشترک یا همان پست دو نفره، با مشکلاتی رو به ‌رو می‌ شوند. هر یک از این خطاها انواع مختلفی دارند که برای هر یک از کاربران اینستاگرام به شکلی متفاوت نمایش داده می شوند. برای این منظور باید علت مربوطه را توسط یک کارشناس بررسی کنید.

برای فعال کردن گزینه Invite Collaborator باید چه کاری انجام دهم؟

این مشکل مربوط به غیر فعال بودن قابلیت پست مشترک برای اکانت شما می باشد. برای فعال کردن آن باید به ابزار تغییر IP متصل شوید. در صورتی که مشکل رفع نشد، باید منتظر بمانید تا خود اینستاگرام این قابلیت را برای اکانت شما فعال کند.

چرا در هنگام گذاشتن پست مشترک با ارور Instagram Music مواجه می‌ شوم؟

غیر فعال بودن استیکر موزیک به آپدیت های قدیمی اینستاگرام مربوط است. چرا که قابلیت استیکر موزیک در کشور ایران غیر فعال است و در چندین نسخه قبلی برای گذاشتن پست مشترک به این استیکر نیاز داشت. جهت رفع این مشکل نیز باید به ابزار تغییر IP و برنامه اینستاگرام خود را به آخرین نسخه آپدیت کنید.

علت مواجه شدن با گزینه Can’t tag چیست؟

همانطور که بیان کردیم، قابلیت Collabs برای تمامی اکانت ها فعال نیست. به همین دلیل در صورت دعوت پیجی که هنوز این قابلیت برای آن فعال نشده است، با خطا موجه می شوید. جهت رفع این مشکل باید منتظر بمانید تا این قابلیت توسط اینستاگرام برای آن فعال شود.

پیشنهاد ویژه

اگر دنبال ورود به اکسپلور اینستاگرام هستید بهترین راه خرید لایک و ویو و سیو پست هست پس بزن رو دکمه پایین

خرید لایک اینستاگرامخرید ویو اینستاگرامخرید سیو پست ورود به اکسپلور اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا