اینستاگرام

آموزش پست گذاشتن در اینستاگرام کاملا حرفه ای با نکات طلایی

5/5 - (1439 امتیاز)

آموزش پست گذاشتن در اینستاگرام حرفه ای با نکات طلایی

 

اینستاگرام شبکه ‌ای اجتماعی جهت اشتراک گذاری تصاویر و ویدئو‌ها به شکل پست یا استوری است. پست‌ها در پیج شما باقی می ‌مانند تا زمانی که خودتان تصمیم بگیرید آنها را پاک کنید.جهت آموزش پست گذاشتن در اینستاگرام تا آخر این مقاله با ما همراه باشید.

فالوور‌‌ها و دوستان شما می ‌توانند پست‌ های شما را لایک کنند و نظر خود را درباره آنها کامنت کنند. فرآیند پست گذاشتن در اینستاگرام اصلا پیچیده نیست و تنها چند مرحله دارد. در این مطلب از سایت خرید فالوور اینستاگرام، با آموزش بارگذاری پست‌ در اینستاگرام همراه شما هستیم.

برای خرید ویو اینستاگرام روی لینک زیر کلیک کنید.

آموزش پست گذاشتن در اینستاگرام

پس از اینکه وارد اینستاگرام شدید، آیکون بعلاوه (+) را لمس کنید. صفحه ای رو به روی شما باز می‌ شود که از طریق آن می‌ توانید عکس یا ویدیویی را که می‌ خواهید پست کنید، از گالری انتخاب نمایید یا حتی در همان لحظه عکس یا ویدیو خود را بگیرید.

همچنین جهت به اشتراک گذاشتن یک پست چند اسلایدی، باید گزینه آلبوم (multiple) را انتخاب کنید و به هر ترتیبی که مایل هستید اسلایدها را بچینید. می توانید عکس ‌ها را به اندازه دلخواه خود زوم کنید. پس از انتخاب، گزینه next را انتخاب کنید.

در مرحله بعد اینستاگرام افکت‌ هایی را به شما پیشنهاد می ‌دهد و امکاناتی مانند: adjust, brightness, contrast و… را جهت ویرایش عکس، در اختیارتان قرار می‌ دهد. پس از انجام ویرایش، مجددا گزینه next را لمس کنید. حالا عکس یا ویدیوی شما برای اشتراک گذاری آماده است.

اکنون وقت آن است که کپشن مربوط به پست را تایپ نمایید. سعی کنید برای بالا بردن ارزش پست‌ ها از کپشن‌ های جذاب استفاده کنید. شما می ‌توانید برای پست خود لوکیشن بگذارید. برای این کار در قسمت location، اسم کشور، شهر، محله یا مثلا اسم فروشگاه خود را، یا هر مورد دیگری که می‌ خواهید را می‌ توانید انتخاب نمایید.

اصول پست گذاشتن در اینستاگرام

اصول پست گذاشتن در اینستاگرام

قطعا کاربرانی که اصول پست گذاشتن در اینستاگرام را رعایت می‌ کنند، هم تعداد فالوور‌های بیشتری دارند و هم بازدید‌ بیشتری دریافت خواهند کرد. پست‌ های جذاب همیشه با سرعت بالایی لایک و کامنت می‌ گیرند اما به شرط آن که کاملا هدفمند و اصولی باشند.

کاربران به دلایل مختلفی در اینستاگرام فعالیت می ‌کنند و همین امر در نحوه پست‌ گذاری آنها تاثیرگذار است. اگر شما یک پیج بیزینسی داشته باشید، باید تبلیغات گسترده‌ ای برای پیشرفت کار خود انجام دهید. در واقع می توان گفت پست ‌های شما باید بیشتر جنبه تبلیغاتی داشته باشند. شما از طریق پست‌هایتان محصول مورد نظر را معرفی می ‌کنید تا نظر مشتریان خود را جلب کنید.

مهمترین اصلی که به افزایش بازدید شما کمک می‌ کند، ساعتی است که در آن برای پست‌ گذاشتن اقدام می‌ کنید. شما باید ساعتی را انتخاب کنید که در آن زمان، کاربران زیادی در اینستاگرام سرگرم هستند تا به این وسیله بازدید بیشتری بگیرید. شما باید حتی شرایط سنی و جنسیت مخاطبان خود را هم در نظر بگیرید. اگر اکثر مخاطبان شما بچه‌ ها هستند، باید پستی را که متناسب با آنهاست را به اشتراک بگذارید تا از آن استقبال کنند.

از آنجایی که بچه‌ ها شب‌ ها زودتر به خواب می‌ روند، شما باید اشتراک گذاشتن پست را به اول شب یا تایم روز اختصاص دهید. هرچه پست شما به نیاز مشتریان نزدیک ‌تر باشد، بیشتر نیز مورد استقبال قرار خواهد گرفت. پستی که ارائه می ‌دهید باید با محتوای پیج شما مرتبط باشد تا روی مخاطب تاثیر داشته باشد. در روزهای تعطیل که افراد برای سر زدن به اینستا فرصت بیشتری دارند، بهترین زمان برای پست گذاشتن است؛ که در افزایش بازدید و جذب فالوور نقش مهمی دارد. تعداد دفعاتی که در طول روز پست می‌ گذارید، اهمیت زیادی دارد.

به این دلیل که اگر تعداد پست ‌ها زیاد باشند، باعث خستگی کاربران می ‌شود و از طرفی اگر تعداد پست‌ ها کم باشند نیز ممکن است کاربران شما را فراموش کنند. اگر روزانه تعداد مشخصی پست بگذارید، قطعا نتیجه دلخواه را کسب خواهید کرد. افرادی که پست‌ های شما را دنبال می ‌کنند، همواره به دنبال اطلاعات مفیدی هستند تا از راه پست‌ های شما آنها را دریافت کنند.

نحوه پست گذاری در اینستاگرام با گوشی

برای پست گذاشتن در اینستاگرام با استفاده از گوشی همراه باید مراحل زیر را انجام دهید: • ابتدا وارد اپلیکیشن اینستاگرام شوید. سپس روی آیکن + که در پایین صفحه قرار دارد ضربه بزنید.

نحوه پست گذاری در اینستاگرام با گوشی

• حالا باید عکس یا ویدیویی را که می‌ خواهید به اشتراک بگذارید، انتخاب کنید. شما این امکان را دارید که محتوای موردنظرتان را از گالری انتخاب کرده و یا در همان لحظه، عکس یا ویدیو مدنظر را ضبط کرده و به اشتراک بگذارید. پس از اینکه عکس یا ویدیوی مدنظر را انتخاب کردید، بالای صفحه سمت راست، گزینه Next یا فلش آبی رنگ را لمس نمایید.

• در ادامه مراحل انجام کار، فیلترهای گوناگونی به شما نشان داده می ‌شود. فیلترها جلوه‌ های بصری هستند که روی عکس‌ ها اعمال می ‌شوند و ظاهر مورد نظر را به آنها می ‌دهند. اگر گزینه Filter را انتخاب کنید، فیلتر موردنظرتان بر روی عکس و ویدیوی منتخب شما اعمال می‌ شود.

با انتخاب گزینه Edit، قادر خواهید بود عکس و ویدیوی خود را از نظر رنگ، کنتراست و… ویرایش کنید. می توان گفت این گزینه یک فضای تقریبا حرفه‌ ای جهت ادیت عکس‌ ها را در اختیار شما قرار می ‌دهد.

نحوه پست گذاری در اینستاگرام با گوشی 2

• در گام بعدی با زدن گزینه‌ Next یا فلش آبی بالای صفحه، به مرحله‌ آخر برای گذاشتن پست اینستاگرام هدایت می ‌شوید. برخی کاربران این بخش را با روش پست گذاشتن متن در اینستاگرام، اشتباه می ‌گیرند. در این قسمت باید کپشن مورد نظر خود را برای پست اضافه کنید. کپشن در واقع متنی است که در زیر پست اینستاگرام درج شده و دیده می‌ شود. علاوه ‌بر این در این قسمت می ‌توانید افراد دیگر را تگ کنید یا برای پست خود لوکیشن بگذارید.

• در پایان با انتخاب گزینه‌ Share یا تیک آبی رنگ در بالای صفحه و سمت راست، فرآیند انتشار پست تکمیل خواهد شد.

پست گذاری در اینستاگرام از طریق کامپیوتر

اگر هدف شما صرفا گذاشتن پست در اینستاگرام به وسیله کامپیوتر است، بهترین راه برای انجام این کار گذاشتن پست از راه وبسایت اینستاگرام است. برای این منظور شبیه سازهای اندرویدی وجود دارند که شما می ‌توانید به وسیله آنها برنامه‌ اینستاگرام را روی کامپیوتر خود نصب کنید و از این راه، برای انتشار پست اقدام نمایید.

البته استفاده از اینگونه برنامه ‌ها را توصیه نمی ‌کنیم، چون فقط بار اضافی روی سیستم کامپیوتر شما تحمیل می ‌کنند و کارایی زیادی ندارند. با این وجود اگر مصمم هستید از این برنامه ها استفاده کنید، ما در مقاله ‌ای دیگر به آموزش پست گذاشتن با کامپیوتر در اینستاگرام، به طور مفصل پرداخته ایم.

آموزش ساده پست گذاشتن با استفاده از سایت اینستاگرام

پست گذاشتن از طریق کامپیوتر مشابه با گوشی های همراه است، اما تفاوت‌ های کوچکی نیز در این میان وجود دارد. برای گذاشتن پست به وسیله کامپیوتر، تنها باید پست گذاشتن در اینستاگرام را از طریق وبسایت اینستاگرام یاد بگیرید. برای انجام این کار مراحل زیر را انجام دهید:

• از طریق کامپیوتر خود مرورگر را باز کنید و به سایت اینستاگرام مراجعه کنید.

• در صفحه ‌ای که باز می ‌شود، اطلاعات حساب کاربری خود را وارد کرده و وارد اکانت خود شوید.

• برای پست گذاشتن، روی آیکون + در بالا و سمت چپ صفحه کلیک نمایید.

آموزش ساده پست گذاشتن با استفاده از سایت اینستاگرام

• عکس و یا ویدیویی را که تصمیم دارید پست کنید، از طریق آدرس ذخیره شده بر روی سیستم خود انتخاب نمایید.

• پس از بارگذاری محتوای موردنظرتان، گزینه‌ Next را در قسمت بالا و سمت راست نیم پنجره‌ بازشده انتخاب کنید.

• اکنون در این قسمت می‌ توانید فیلتری را که می ‌خواهید روی عکس و یا ویدیوی موردنظرتان قرار دهید، انتخاب کنید. فراموش نکنید که اعمال فیلتر روی یک عکس یا ویدیو باعث قرارگیری آن روی دیگر اسلاید ها نمی ‌شود. در نتیجه اگر می ‌خواهید پستی با چند اسلاید بگذارید، باید همان فیلتر را روی اسلایدهای دیگر نیز بگذارید.

آموزش ساده پست گذاشتن با استفاده از سایت اینستاگرام 2

• در این مرحله می توانید کپشن و لوکیشن مدنظرتان را اضافه کنید. به علاوه با رفتن به بخش ،Advanced settings می توانید کامنت ‌ها را ببندید. با کلیک روی هر نقطه‌‌ ای از تصویر، خواهید توانست افراد مورد نظر خود را روی تصویر تگ کنید.

• در مرحله آخر، گزینه‌ Share در بالای صفحه و سمت راست را بزنید تا پست شما منتشر شود.

آموزش ساده پست گذاشتن با استفاده از سایت اینستاگرام 3

آموزش گذاشتن چند عکس در یک پست اینستاگرام با کامپیوتر

در صورتی که بخواهید از ویژگی پست گذاشتن چندتایی در اینستاگرام استفاده نمایید، باید در ابتدا عکس ‌ها یا ویدیوها را در پوشه ‌ای جمع آوری کنید. بعد به همان ترتیبی که مایلید در پست قرار بگیرند، نام عکس ‌ها و ویدیوها را تغییر داده و به شماره تبدیل کنید. بدین ترتیب، چینش عکس‌ ها یا ویدیوها از ابتدا تا انتها مرتب خواهد شد. در گام آخر، هنگام انتخاب محتوای پست، همه‌ این فایل‌ ها را انتخاب کنید و گزینه‌ Open را بزنید.

آموزش پست گذاشتن در صفحه جستجو اینستاگرام

اگر جزو کاربران اینستاگرام باشید، قطعا با صفحه جستجوی آن آشنا هستید. اسامی پرکاربرد این قسمت شامل مواردی چون ذره بین اینستاگرام، اکسپلور و اینستاگرام جهانی می ‌باشند. اما سوال این است که نحوه پست گذاشتن در این بخش از اینستاگرام چگونه است؟ پست گذاشتن در این بخش هیچ تفاوتی با گذاشتن پست در اینستاگرام با گوشی ندارد.

به عبارت دیگر، پست‌‌هایی که از نظر کاربران جذاب باشند و بازدید بیشتری بگیرند، به‌ طور خودکار وارد اکسپلور می ‌شوند. برای اینکه پست ‌های شما هم به این قسمت وارد شوند، باید الگوریتم اینستاگرام را رعایت کنید و به آن پایبند باشید. این الگوریتم مانند گوگل کار می‌ کند، به این صورت که بیشتر به خواسته‌ ها و علایق کاربران توجه دارد.

ابزار‌های اتوماتیک گذاشتن پست در اینستاگرام

اگر یک پیج اینستاگرام حرفه ‌ای داشته باشید، قطعا می ‌دانید که زمانبندی دقیق برای انتشار محتوا، از جمله مهمترین کارهایی است که باید انجام دهید. اما این کاملا طبیعی است؛ هرچقدر هم که دقیق باشید، باز هم ممکن است به علت مشغله کاری یا هر دلیل دیگری، نتوانید به موقع و در زمان معین محتوای خود را در پیجتان آپلود کنید.

برای اینگونه مواقع می‌ توانید از ابزارهای ارسال خودکار محتوا استفاده نمایید. شما می ‌توانید به وسیله این امکانات، محتوای پیج را زمان ‌بندی کرده، تا درست در همان لحظه‌ موردنظرتان، پست یا استوری شما در پیج منتشر شود.

بهترین روش پست گذاشتن در اینستاگرام چیست؟

با توجه به مطالبی که در بالا ذکر کردیم، بهترین و راحت ترین روش پست گذاشتن در اینستاگرام، با استفاده از تلفن همراه است. زیرا شما می توانید به راحتی و در هر ساعت از شبانه روز، با استفاده از گوشی به اینستاگرام خود دسترسی پیدا کنید. جمع‌ بندی به پایان مقاله نحوه پست گذاشتن در اینستاگرام رسیدیم.

همان‌ طور که آگاه هستید، نحوه پست گذاشتن پست در اینستاگرام با استفاده از گوشی، اولین و اصلی ‌ترین فعالیتی است که هر کاربری در اینستاگرام باید با آن آشنا باشد. اگر یک حساب اینستاگرام حرفه ‌ای داشته باشید، پست گذاشتن اهمیت بیشتری پیدا می‌ کند؛ چون اساسی ‌ترین روش‌ انتشار محتوا در اینستاگرام پست گذاشتن است. در این مطلب سعی کردیم شما را به صورت کامل با فرآیند گذاشتن پست در اینستاگرام به طور صحیح آشنا کنیم.

در صورتی که هنوز هم ابهام یا سوالی در خصوص پست‌ گذاشتن در اینستاگرام دارید، می‌ توانید با تیم پشتیبانی سایت خرید فالوور اینستاگرام در ارتباط باشید. مجموعه خرید فالوور اینستاگرام با سابقه طولانی در زمینه خدمات شبکه ‌های اجتماعی فعالیت می ‌کند و آماده خدمت ‌رسانی به شما عزیزان می‌ باشد. برای افزایش بازید و لایک پست های خودبا خرید لایک اینستاگرام از سایت خرید فالوور اینستاگرام میزان جذابیت پست خود را بالا ببرید.

سوالات متداول در زمینه پست گذاشتن در اینستاگرام

 آیا میتوان چندین عکس و ویدیو را به طور همزمان در اینستاگرام پست کرد؟

بله. زمانی که می ‌خواهید عکس یا ویدیویی را به اشتراک بگذارید، این امکان را دارید که چند عکس یا ویدیو را همزمان انتخاب نمایید.

 آیا برنامه ‌ای جهت گذاشتن پست به وسیله کامپیوتر وجود دارد؟

بله. البته بیشتر این برنامه‌ ها شبیه سازهای اندروید می ‌باشند که جز اینکه باری اضافی برای کامپیوتر شما هستند، استفاده دیگری ندارند.

 برای گذاشتن پست در گوشی، استفاده از وبسایت اینستاگرام بهتر است یا اپلیکیشن اینستاگرام؟

در مورد گوشی‌ های همراه، بهترین گزینه برنامه‌ اینستاگرام است که هم آسان ‌تر است و هم امنیت بیشتری دارد.

 زمان مناسب برای گذاشتن پست در اینستاگرام کدام است؟

برای فهمیدن این موضوع ابتدا باید بفهمید که فالوورهایتان در کدام ساعات آنلاین هستند. سپس در آن زمان ها برای گذاشتن پست اقد‌ام کنید.

خرید تیک آبی اینستاگرام

پیشنهاد ویژه

اگر دنبال ورود به اکسپلور اینستاگرام هستید بهترین راه خرید لایک و ویو و سیو پست هست پس بزن رو دکمه پایین

خرید لایک اینستاگرامخرید ویو اینستاگرامخرید سیو پست ورود به اکسپلور اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا