اینستاگرامترفند های اینستاگرامی

تکنیک های خفن جهت افزایش فروش در استوری اینستاگرام

5/5 - (37 امتیاز)

 

افزایش فروش در استوری برای کسب و ار های اینستاگرام بسیار اهمیت دارد. شاید شما هم فکر میکنید که برای اینکه بتوانید در اینستاگرام محصول یا کالای خود را بفروشید، به مهارت های خاصی احتیاج دارید؛ اما این باور چندان درست نیست و شما هم میتوانید با قدم گذاشتن در مسیر تکنولوژی و تسلط به الگوریتم های اینستاگرام، میتوانید از این فضای آنلاین برای افزایش فروش و درآمد خود نهایت بهره را ببرید.

استوری اینستاگرام یکی از قابلیت های بسیار جذاب در این پلتفرم است که میزان بازدید از آن بسیار بیشتر از پست است. در صورتی که تکنیک های جذابی که برای استوری گذاشتن وجود دارند را به خوبی بلد باشید و از آن ها استفاده کنید، میزان بازدید های شما چندین برابر خواهد شد. همچنین استوری گذاشتن میتواند سرعت رشد پیج شما را هم افزایش دهد. در این مقاله تعدادی از خفن ترین تکنیک های استوری گذاشتن را به شما آموزش خواهیم داد.

برای ویو استوری اینستاگرام روی لینک کلیک کنید.

آیا فروش با استوری اینستاگرام امکان پذیر است؟

 اینستاگرام قابلیت های متفاوتی را دارد که هدف از ارائه تمامی آن ها، افزایش میزان تعامل مخاطبین با محتوای یک پیج است. استفاده بهینه از هر کدام از قابلیت های اینستاگرام به شما اجازه میدهد که سریعتر رشد کنید و در مدت زمان کوتاهی، بازدهی بسیار بالایی را کسب کنید. استوری هم یکی از جذاب ترین قابلیت های این شبکه اجتماعی است که می تواند تاثیر بسزایی را در رشد صفحه شما داشته باشد.

فضای استوری ها معمولا غیر رسمی و دوستانه تر است و به همین دلیل امکان ایجاد ارتباط نزدیکتر با دنبال کننده ها را فراهم میکند. همچنین شما میتوانید محتوای پست های خود را در بخش استوری هم به اشتراک بگذارید تا نرخ تعامل بیشتری را بدست آورید. افزایش نرخ تعامل به بیشتر دیده شدن پست ها کمک میکند که این موضوع برای افزایش فالوور ها و بازدید بیشتر از پیج شما، تاثیر گذار است. معمولا بیشتر افرادی که از اینستاگرام استفاده میکنند، ترجیح میدهند که استوری ها را مشاهده کنند و کمتر پیش می آید که فردی تمامی پست های منتشر شده توسط فالووینگ های خود را ببیند.

به همین دلیل شانس اینکه با معرفی محصول و خدمات خود در استوری، مشتری پیدا کنید، بیشتر از زمانی است که با پست به معرفی آن محصول بپردازید. همچنین الگوریتم های اینستاگرام هم به نحوی است که ویو استوری ها را نسبت به پست هایی که به اشتراک میگذارید، مهمتر میداند. به همین دلیل پیج هایی که ویو استوری بیشتری داشته باشند، سریعتر رشد خواهند کرد. به طور کلی می توان گفت که با توجه به مزیت های بسیار متنوعی که استوری ها دارند، فروش محصولات خود را در اینستاگرام افزایش دهید.

تاثیر استوری در فروش کالا و خدمات  در اینستاگرام

تاثیر استوری در فروش کالا و خدمات  در اینستاگرام

الگوریتم های اینستاگرام به نحوی تعریف شده اند که میزان تعامل کاربرها را مهمتر از هر چیز دیگری می دانند. هر قابلیت جدیدی که به اینستاگرام افزوده میشود هم با همین دیدگاه و هدف، بوجود می آیند. به همین دلیل بهتر است که از تمامی قابلیت های جدید، مخصوصا آنهایی که به تازگی به این پلتفرم افزوده شده اند، به شکل بهینه ای برای افزایش تعامل دنبال کننده ها با محتوای خود استفاده کنید.

استوری گذاشتن میتواند با روش های مستقیم و غیر مستقیمی بر روی میزان فروش های شما تاثیر گذار خواهد بود. همچنین هر چقدر دنبال کننده های خود را بیشتر در استوری خود نگه دارید و تعامل بیشتری هم بدست آورید، استوری های شما به افراد بیشتری نمایش داده میشود. به این ترتیب افراد بیشتری با محصولات و خدمات شما آشنا میشوند که این موضوع در افزایش فروش تاثیر مستقیمی را دارد.

البته برای داشتن ویو بالا، باید تعداد بالایی فالوور و دنبال کننده داشته باشید. برای انکار می توانید اقدام به خرید فالوور کنید که این کار با کمک سایت خرید فالوور اینستاگرام امکان پذیر است. همچنین با کمک این سایت میتوانید ویو استوری هم خریداری کنید و سریعتر از رقبای خود در این حوزه رشد کنید.

اهمیت یادگیری مهارت فروش در استوری

بسیاری از افراد فکر میکنند که فروشندگی یک مهارت ذاتی است، اما شما میتوانید با یادگیری تعدادی از تکنیک های فروش، این توانایی را بدست آورید. نکته مهمی که حتما به آن باید توجه کنید این است که فروش در اینستاگرام در مقایسه با فروش حضوری متفاوت تر می باشد. فروش در اینستاگرام به مراتب ساده تر خواهد بود و به همین دلیل بسیاری از کسب و کارها وارد این حوزه میشوند.

برای داشتن یک فروش موفق در اینستاگرام، تنها گذاشتن یک پست بی روح و بی احساس موثر نخواهد بود. برای اینکه بتوانید فروش مناسبی را از این حوزه داشته باشید، قبل از هر چیزی باید با تمامی قابلیت های این شبکه اجتماعی آشنا شوید تا امکان بهره مندی از آن ها را پیدا کنید. در قدم بعدی باید ترکیبی از محتواهای مختلف در قالب پست، استوری، ریلز و. . . را در صفحه اینستاگرامی خود منتشر کنید. به این ترتیب مخاطبین بیشتری را میتوانید جذب کنید.

علاوه بر آن هر چقدر پست و استوری های شما خلاقانه تر باشد و به ترند های روز شبکه های اجتماعی اشاره کند، فالوور هایی که دارید، بیشتر با محتوای شما ارتباط برقرار میکنند. همچنین استفاده از چالش ها و پرسیدن سوال دنبال کننده ها هم رد افزایش میزان تعامل آن ها با پیج شما تاثیر مثبتی را می گذارد.

از نکات دیگری که در مورد فروش در استوری اینستاگرام باید به آن توجه کنید، پیش بینی نیاز های مخاطب است. در صورتی که نیاز فالوورهای خود را به درستی شناسایی کنید و با یک معرفی جذاب راه کاری را برای نیاز های آن ها پیشنهاد دهید، فروش شما به میزان قابل توجهی افزایش پیدا میکند. فراموش نکنید که هدف شما ایجاد یک نیاز و پاسخ دادن به آن است.

تکنیک های خفن برای افزایش فروش

تکنیک های خفن برای افزایش فروش 

در یک مرکز خرید، تمامی مغازه ها به یک میزان مشتری و درآمد ندارند، هر چند که حوزه کاری آن ها و کالاهایی که می فروشند یکسان باشد. در صورتی که اینستاگرام را یک مرکز خرید در نظر بگیریم، کاملا طبیعی است که تمامی پیج ها با وجود کالا و خدمات یکسان، فروش برابری را نداشته باشند. عوامل بسیاری بر میزان فروش شما تاثیر خواهند گذاشت که یکی از آن ها آشنایی با تکنیک های افزایش فروش است.

همچنین تعداد فالوور و ویو استوری ها هم در میزان فروش شما در اینستاگرام تاثیر گذار خواهد بود. در صورتی که به تازگی پیج خود را افتتاح کرده اید، احتمالا نتوانید به تعداد مناسبی از دنبال کننده ها و ویو دست پیدا کنید. در چنین شرایطی بهتر است که برای افزایش سرعت رشد خود از خدمات خرید فالوور و ویو استوری استفاده کنید که سایت خرید فالوور اینستاگرام بهترین مرجع برای این منظور است. در ادامه با ما همراه باشید تا شما را با تعدادی از مهمترین تکنیک های افزایش فروش در اینستاگرام آشنا کنیم.

  1. اکانت و صفحه خود را به حالت بیزینسی و یا پروفایل آن را تغییر دهید. این کار برای دسترسی به ابزارهای تحلیل و تجزیه آمار پیج اهمیت دارد.
  2. یک پروفایل کامل و بهینه شده داشته باشید. به این ترتیب وقتی فردی برای اولین بار از صفحه شما بازدید میکند، اطلاعات کاملی را در مورد کسب و کار، راه های ارتباطی با شما، برند و لینک های مرتبط و مفید بدست می آورد.
  3. به ظاهر پیج خود اهمیت دهید. استفاده از یک قالب جذاب و مرتبط با حوزه کاری شما میتوانید بسیار سودمند باشد. همچنین بهتر است که یک لوگو برای معرفی برند خود داشته باشید تا فالوور هایمان، در نگاه اول بتوانند پیج شما را پیدا کنند.
  4. اهمیت هشتگ های مرتبط با حوزه کاری خود را فراموش نکنید. استفاده از یک هشتگ مناسب میتواند میزان ویو پیج و افزایش فروش در استوری شما را تا حد زیادی افزایش دهد.
  5. نوشتن کپشن جذاب و کاربردی برای پست های خود را فراموش نکنید. بهتر است که زیر هر محصول توضیحات کاملی را در مورد آن بنویسید.
  6. اعتماد حرف اول را برای خرید می زند، به همین دلیل بهتر است که با استفاده از ویدیو، استوری های رضایت مشتری و توضیح در مورد فرآیند خرید از پیج خود، اعتماد مشتریان احتمالی خود را تا حد ممکن جلب کنید.
  7. داشتن تعامل سازنده با مخاطبین خود را فراموش نکنید. داشتن رابطه ای مفید و صمیمی با فالوور هایتان میتواند تاثیر قابل توجهی را در افزایش فروش شما داشته باشد. به همین دلیل از هر فرصتی برای تعامل با مخاطبین خود استفاده کنید.
  8. کمپین های فروش راه اندازی کنید و در مناسبت های خاص، تخفیف هایی را برای مشتریان خود در نظر بگیرید.
  9. خرید فالوور واقعی و ویو هم میتواند میزان تعامل مخاطبین شما را افزایش دهد. به این ترتیب الگوریتم های گوگل پیج شما را با افراد بیشتری پیشنهاد میدهد و شانس بیشتری برای فروش کسب میکنید. سایت خرید فالوور میتواند در این زمینه به شما کمک کند.
  10. محتوای باکیفیت تولید کنید تا فالوورهای شما به شکل ارگانیک و طبیعی افزایش یابد. به این ترتیب بدون هزینه بالای تبلیغات فالوورهای هدفمندی را جذب پیج خود میکنید.

جمع بندی این روزها که اینستاگرام به بستری پول ساز برای کسب و کارها و فروشگاه های آنلاین تبدیل شده است، واقعا حیف است که این فرصت را برای کسب درآمد از دست بدهید. اما برای فروش در اینستاگرام باید تکنیک های مختلفی را بلد باشید که تنها با تحقیق و آنالیز رفتار رقبای خود می توانید به آنها دست پیدا کنید. در این مقاله تعدادی از این تکنیک های افزایش فروش در استوری را به طور خلاصه به شما معرفی کردیم. امیدواریم که این تکنیک ها برایتان مثمر ثمر واقع شوند و بتوانید درآمد مناسبی را با فروش در اینستاگرام کسب کنید. برای افزایش فروش از طریق استوری میتوانید با خرید بازدید استوری اینستاگرام میزان بازدید را افزایش داده و فروش خود را بالا ببرید. منبع مقاله

سوالات متداول درباره تکنیک های خفن جهت افزایش فروش در استوری اینستاگرام

آیا اینستاگرام پلتفرم خوبی برای خرید میباشد ؟

صد درصد بله! البته نه از هر پیجی . اگر پیج های معتبر را شناسایی کنید میتوانید با خیال راحت خرید خود را به راحت ترین نحو ممکن انجام دهید.

چگونه فروش خود را در اینستاگرام افزایش دهیم؟

1-ابتدا سعی کنید به پیجی مورد اعتماد تبدیل شوید . سپس با تبلیغات در پیج های دیگر میتوانید مشتری های زیادی کسب کنید و اگر کارتان درست باشد همین مشتری ها را تبدیل به مشتری های دائم کنید.

 

 

پیشنهاد ویژه

اگر دنبال ورود به اکسپلور اینستاگرام هستید بهترین راه خرید لایک و ویو و سیو پست هست پس بزن رو دکمه پایین

خرید لایک اینستاگرامخرید ویو اینستاگرامخرید سیو پست ورود به اکسپلور اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا