ابزار های اینستاگرامیاینستاگرام

آپلود و ارسال گیف در دایرکت اینستاگرام آموزش تصویری

5/5 - (207 امتیاز)

 

اینستاگرام پلتفرمی محبوب میان تمامی اقشار جامعه می باشد و مردم روزانه ساعاتی را در آن می گذرانند. از این رو کمپانی اینستاگرام جهت کسب محبوبیت بیشتر، دائما بروز رسانی هایی را منتشر می کند و قابلیت های متعددی را در هر نسخه در دسترس کاربران قرار می دهد.

ارسال گیف در دایرکت اینستاگرام از جمله امکاناتی است که در آخرین نسخه آن در اختیار کاربران قرار گرفته است. همانطور که می دانید گیف تصاویر متحرک بدون صدایی هستند که کاربران می توانند به جای ارسال پیام متنی از آن استفاده کنند و با استفاده از آن احساسات خود را منتقل کنند.

تیم حرفه ای سایت خرید فالوور اینستاگرام قصد دارد که در این مقاله نحوه فرستادن گیف در دایرکت اینستاگرام را به شما آموزش دهد. پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

برای خرید شیر پست اینستاگرام روی لینک کلیک کنید.

نحوه آپلود گیف در دایرکت اینستاگرام

در بیشتر مواقع کلمات به خوبی نمی توانند احساسات شخصی را بیان نمایند و یا عدم ارسال گیف یا استیکر ممکن است طرف مقابل دچار سوء برداشت شود. اما گیف می تواند جایگزین خوبی برای انتقال منظور و یا احساسات اشخاص باشد. گیف ها در واقع یک انیمیشن و یا قطعه ای کوتاه از یک فیلم هستند. اینستاگرام در آخرین نسخه خود در بخش دایرکت امکان ارسال گیف را برای کاربران فراهم نموده، که کاربران اینستاگرام می توانند به منظور تعامل بهتر با یکدیگر، گیف های متنوع و جالبی را برای هم در دایرکت ارسال نمایند.

البته برای استفاده از این قابلیت، نیازمند آن هستید که از اپلیکیشن های تغییر آی پی استفاده نمایید. دکمه gif در دایرکت اینستاگرام اضافه شده و شما می توانید برای ارسال گیف برای مخاطبین خود از آن استفاده نمایید. با زدن این دکمه کتابخانه ای از گیف های متنوع که توسط کاربران بیشتری استفاده شده است را برای شما نمایش می دهد. در صورتی که گیف های نمایش داده شده طبق سلیقه شما نبود و نخواستید از آن ها استفاده کنید، می توانید در بخش جستجو گیف مورد نظر خود را سرچ کنید و یا آپلود نمایید.

نحوه فرستادن گیف در دایرکت اینستاگرام

برای ارسال گیف در دایرکت مخاطب مورد نظر خود در اینستاگرام، می توانید طبق مراحل زیر پیش بروید: 1. جهت استفاده از این قابلیت اینستاگرام باید ابتدا اپلیکیشن اینستاگرام خود را به آخرین نسخه بروز رسانی نمایید. 2. برنامه اینستاگرام را باز کرده و بعد از زدن تب هوم (home)، آیکون بالای صفحه که شبیه به یک موشک کاغذی است را لمس کنید تا دایرکت شما که حاوی چت های تان با مخاطبین شماست، باز شود.

نحوه فرستادن گیف در دایرکت اینستاگرام

3. سپس برای باز کردن مکالمه روی نام کاربری فرد مورد نظر خود ضربه زده و یا نام کاربری را در کادر جستجوی بالای صفحه وارد کنید و وارد دایرکت آن شوید. 4. در پایین، در کادری که پایین صفحه وجود دارد، آیکن صورتک را لمس کرده و روی علامت گیف ضربه بزنید. جهت مشاهده گیف های بیشتر رو به پایین اسکرول کرده و گیف دلخواه تان را انتخاب کنید و با زدن ضربه رو آن، بلافاصله گیف مورد نظر خود را ارسال نمایید. لازم به ذکر است که اگر به دنبال گیف خاصی هستید، می توانید با جستجو از طریق کادر جستجوی بالای صفحه آن را بیابید و ارسال نمایید.

نحوه فرستادن گیف در دایرکت اینستاگرام 2

5. حال شما قادر به ارسال گیف های دلخواه تان برای یک نفر و یا گروه دوستان خود هستید.

دلیل باز نشدن گیف در دایرکت اینستاگرام

ممکن است برای تان جالب باشد که گیف های اینستاگرام از سایت giphy بارگیری می شوند. این سایت یکی از سایت های معتبر و از معروف ترین پلتفرم های ارسال گیف است که هم اکنون با اینستاگرام در حال همکاری است. با توجه به این که این سایت برای کاربران ایرانی از دسترس خارج است، بنابراین اگر از اپلیکیشن های تغییر آی پی استفاده نکنید؛ با مشکل عدم باز شدن گیف ها در دایرکت اینستاگرام مواجه خواهید شد و قادر به ارسال و یا حتی دیدن گیف ها نخواهید بود.

ارسال گیف به صورت رندوم

جالب است بدانید علاوه بر این که می توانید گیف ها را خودتان انتخاب کنید و ارسال نمایید، می توانید به صورت تصادفی و رندوم نیز این کار را انجام دهید. البته این قابلیت برای اکانت های حرفه ای مانند creator account و یا business account قابل دسترس می باشد.

شما می توانید طبق دستورالعمل زیر برای مخاطبان خود به صورت رندوم یا تصادفی گیف ارسال نمایید: 1. وارد قسمت گیف ها شوید. 2. در قسمت giphy keyboard واژه random را سرچ نمایید. 3. یک آیکن آبی رنگی کنار گیف ها برای تان نمایش داده خواهد شد. 4. روی آیکن آبی رنگ ضرب بزنید 5. در این مرحله بلافاصله گیف به صورت تصادفی برای مخاطب مورد نظر شما ارسال خواهد شد.

دلیل لود نشدن گیف ها در دایرکت اینستاگرام چیست؟

نتیجه گیری طبق آخرین قابلیتی که اینستاگرام در آخرین نسخه های خود ارائه نموده است، کاربران این پلتفرم قادر به ارسال گیف در دایرکت هستند و می توانند علاوه بر ارسال پیام متنی به مخاطبین خود، احساسات خود را با ارسال استیکر و یا گیف ابراز نمایند.

در این مطلب تیم حرفه ای سایت خرید فالوور اینستاگرام به شما نحوه ارسال گیف را آموزش داد که امیدواریم برای شما مفید واقع شده باشد. توجه کنید که برای استفاده از این قابلیت نیازمند استفاده از برنامه های تغییر آی پی هستید؛ چون در غیر این صورت قادر به ارسال گیف در دایرکت اینستاگرام نخواهید بود. همچنین جهت خرید فالوور اینستاگرام می توانید به سایت خرید فالوور اینستاگرام مراجعه فرمایید.

سوالات متداول ارسال گیف در دایرکت

دلیل لود نشدن گیف ها در دایرکت اینستاگرام چیست؟

چون دسترسی به سایتی که این قابلیت را در اختیار اینستاگرام قرار می دهد، برای ایرانیان محدود است و باید برای لود شدن گیف ها در دایرکت اینستاگرام، از ابزارهای تغییر آی پی استفاده نمایید.

آیا امکان ارسال گیف های موجود در گالری وجود دارد؟

می توانید برای ارسال گیف مورد نظر، آن را از قسمت giphy keyboard جستجو کنید و سپس ارسال نمایید.

چرا نمی توانم از گیف های اینستاگرام در گوشی خود استفاده کنم؟

این موضوع می تواند به ورژن اینستاگرام شما برگردد که اگر نوع قدیمی باشد باید آن را آپدیت کنید تا گیف ها را به راحتی نمایش دهد تا بتوانید از آن استفاده کنید؛ همچنین برخی گوشی های اندروید از گیف ها پشتیبانی نمی کنند.

آیا گیف ها همان ویدیو هستند؟

گیف ها در واقع تصاویری هستند که متحرک بوده و در شبکه های اجتماعی بین کاربران رد و بدل می شوند. البته گیف ها می توانند از میان ویدیو ها و قسمت هایی از آنها باشند. ساخت گیف ها به دلیل راحت تر بودن بیشتر از ویدیوها انجام می شود.

ویژگی های گیف ها چه چیزهایی هستند؟

گیف ها را نمی توان ادیت کرد و تصاویر آن از رنگ های محدودتری تشکیل می شوند و البته نمایش یک محتوای حرفه ای به وسیله گیف ها و انتقال راحت تر مطالب و مفاهیم از مزیت های گیف ها شمرده می شوند.

طول مدت زمان گیف ها تا چند ثانیه می تواند باشد؟

گیف ها می توانند از 6 تا 15 ثانیه باشند البته ساخت گیف هایی با مدت زمان بیشتر هم امکان پذیر است اما معمولا در همین محدوده زمانی ساخته می شوند.

آیا گیف ها همواره به صورت سایلنت هستند؟

بله تمام گیف ها به صورت سایلنت و بدون صدا ساخته می شوند.

پیشنهاد ویژه

اگر دنبال ورود به اکسپلور اینستاگرام هستید بهترین راه خرید لایک و ویو و سیو پست هست پس بزن رو دکمه پایین

خرید لایک اینستاگرامخرید ویو اینستاگرامخرید سیو پست ورود به اکسپلور اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا