اینستاگرامترفند های اینستاگرامی

برای افزایش بازدید لایو چه تکنیک‌های لازم است؟

5/5 - (26 امتیاز)

 

ما مقاله ای تهیه کردیم که در آن نحوه افزایش بازدید لایو را برای شما توضیح دادیم و قصد داریم به شما آموزش دهیم که با چه روشی بازدید لایو اینستاگرام خود را چند برابر کنید، برای انجام این کار روشهای زیادی وجود دارد که شما قرار است با آن‌ها آشنا شوید.

 لایو اینستاگرام:

با پیشرفت تکنولوژی قطعا شما با پلتفرم اینستاگرام آشنایی دارید و تا کنون حتما با آن کار کردید و از ویژگی‌های آن خبر دارید. یکی از ویژگی‌های مهم و کاربردی این پلتفرم قابلیت اجرای لایو است. شما با فعال کردن و اجرای لایو اینستاگرام خود ‌می‌توانید با کسانی که شما را دنبال می‌کنند تعامل بیشتری داشته باشید و بیشتر با آنها صحبت کنید. بدیهی است کسی که در اینستاگرامش لایو می‌گذارد دوست دارد افراد زیادی او را تماشا کنند، سایت خرید فالوور اینستاگرام چند روش برای بازدید بیشتر لایو اینستاگرام شما ارائه داده است که در ادامه این مقاله این چند روش را مطالعه می‌کنید.

برای خرید ویو لایو اینستاگرام روی لینک کلیک کنید.

لایو اینستاگرام چه فایده ای می‌تواند داشته باشد؟

ممکن است برای برخی از شما سوال باشد که لایو اینستاگرام چه فایده ای دارد؟ برای جواب این سوال باید به شما بگوییم کسانی که پیج فروش محصولات را دارند می‌توانند از طریق لایو اینستاگرام توجه و رضایت مشتری را جلب کنند و یا کسانی که به صورت مجازی درس یا زبانی را تدریس می‌کنند، لایو اینستاگرام می‌تواند باعث عملکرد بهترشان شود و همچنین برخی از افراد هستند

که محصولات آنلاین شاپ خود را در لایو برای افراد توضیح می‌دهند و کاربران نیز میتوانند سوالات خود را از همین طریق بپرسند. حال که با کاربرد و ویژگی‌های لایو اینستاگرام آشنا شدید شاید نگران این موضوع باشید که باید چه کاری انجام دهید که ویو یا بازدید لایو شما زیاد باشد؛ نگران نباشید ما در این مقاله سعی می‌کنیم همه نکاتی که باعث پر بازدید شدن و جذاب شدن لایو اینستاگرام می‌شود را برای شما توضیح دهیم.

افزایش فالوور

در قدم اول شما باید سعی کنید که فالوورهای خود را افزایش دهید. راه‌های زیادی برای افزایش فالوور وجود دارد، که یکی از آسان ترین و سریع ترین آن‌ها خرید فالوور است. شما می‌تواند با مراجعه به سایت خرید فالوور، با قیمتی به صرفه و ارزان برای پیج خود فالوور بخرید.

اهمیت تلاش برای لایو

کار مهم دیگری که باید برای افزایش بازدید کننده‌های لایو انجام دهید این است که، روی محتوای لایو خود کار کنید، یعنی لایو شما دارای محتوا باشد. برای انجام این کار به شما توصیه می‌کنیم که نکات زیر را به درستی انجام دهید.

۱برنامه ریزی قبلی

یکی از بهترین کارهایی که شما باید برای افزایش بازدید کننده‌های لایو خود انجام دهید این است که، از روزهای قبل در استوری‌های زیاد و مکرر اعلام کنید که در چه روزی و در چه ساعتی لایو دارید. این کار باعث می‌شود که فالوور و دنبال کننده‌های شما مشتاق شوند که در همان روز و ساعتی که اعلام کرده اید وارد لایو شما شوند. پیشنهاد می‌کنیم که برای اطلاع رسانی در استوری‌ها حتما از countdown استفاده کنید.

۲- درخواست حمایت

باید از کسانی که شما مخاطبان شان هستید و شما را دنبال می‌کنند بخواهید که زمان و محتوا لایو شما را از طریق استوری هایشان اطلاع رسانی کنند. با این کار علاوه بر این که به تعداد بازدید کننده‌های شما اضافه می‌شود، به احتمال زیاد فالوور هایمان نیز افزایش می‌یابد.

۳-کیفیت لایو :

قبل از این که لایو اینستاگرام تان را فعال کنید از قوی بودن اینترنت مطمئن شوید. باید بدانید که همان گونه که کیفیت پست‌ها به بیشتر دیده شدن آن‌ها کمک می‌کند، لایو هم همین طور است و کیفیت زیاد یا کم آن تاثیر زیادی روی تعداد بازدید کننده‌ها دارد. مکانی که قصد دارید در آن لایو را برگزار کنید باید برای شما یک بک گراند زیبا به وجود بیاورد، پس سعی کنید فضای پشت سرتان زیبا و جذاب باشد. حتما به خاطر داشته باشید که قبل از لایو به خود برسید و لباس های زیبا به تن و همچنین ظاهری آراسته داشته باشید.

۴-لایو تک نفره

زمانی که دو نفر با یک دیگر در لایو هستند و با هم دیگر صحبت می‌کنند، باعث می‌شود که افرادی که درون لایو هستند احساس اضافه بودن داشته باشند و حس خوبی را دریافت نکنند. اما اگر لایو به تنهایی برگزار شود، فرد به خودی خود با مخاطبان ارتباط برقرار می‌کند. همین که شخص با افراد و بازدید کننده‌ها صحبت می‌کند و جواب سوالات آن‌ها را در لایو می‌دهد، باعث به وجود آمدن حس ارزشمندی در مخاطب می‌شود.

۵-مسدود کردن قسمت کامنت

حتما تا کنون متوجه شدید که الگوریتم اینستاگرام به این صورت شده که پست‌ها و استوری‌ها را بر اساس تعامل بیشتری که دارند در هوم یا فید قرار می‌دهد. هنگامی که قسمت کامنت گذاری را در لایو مسدود می‌کنید، باعث می‌شوید که تعامل کم تری در لایو ایجاد شود و علاوه بر آن مخاطب مانند قسمت قبلی که گفتیم دچار حس بد می‌شود. بنابراین بسیار بهتر می‌شود اگه قسمت کلمن گذاری اینستاگرام را مسدود نکنید و باز بگذارید.

۶-تعامل پیج

آیا تا به حال به این موضوع توجه کردید که زمانی که استوری‌هایتان بازدید می‌خورند، لایک پست‌هایتان نیز کم می‌شود؟ این موضوع بدان معنا است که همه فعالیت‌های اینستاگرام با یک دیگر تعامل دارند. پس اگر شما در صفحه شخصی تان پست، استوری و لایو به طور مرتب و با محتوا بگذارید، هم باعث می‌شود که پیج شما ارتقاء یابد و هم باعث می‌شود لایوی که میگیرید بازدید کننده‌های زیادی داشته‌ باشند.

۷-ایجاد آفر

از دیگر راه‌های افزایش بازدید کننده‌های لایو می‌توانیم به آفر اشاره کنیم. شما باید چند روز قبل از برگزاری لایو از طریق استوری به مخاطبان و دنبال کننده‌های خود اعلام کنید که یک آفر ویژه برای آن‌ها دارید. به آن‌ها اعلام کنید که محتوا لایو چیست؟ و چه فوایدی برای آن‌ها دارد. به مخاطبان خود بگویید که برای آن‌ها یک هدیه و یا یک جایزه در نظر گرفته اید، این کار باعث می‌شود که زمان لایو شما را به خاطر بسپارند و حتما وارد لایو اینستاگرام شما شوند.

چگونه یک لایو قوی و درآمدزا برگزار کنیم؟

  چگونه یک لایو قوی و درآمدزا برگزار کنیم؟

برای این که یک لایو قوی و درآمد زا برگزار کنید باید به چند نکته ای که در زیر به آن اشاره کردیم عمل کنید، این چند نکته عبارت اند از:

  •       ساعتی که قرار است در آن لایو را برگزار کنیم را به طور دقیق به فالوورها و مخاطبان خود بگوییم.
  •       سعی کنید لایو خود را زمانی برگزار کنید که فکر می‌کنید همه در آن ساعت در فضای مجازی هستند.
  •       حتما به این موضوع توجه کنید که بکگراند و نورپردازی خوبی داشته باشید.
  •       لایوی که قرار است برگزار کنید را با برنامه پیش ببرید و سعی کنید که دارای محتوای جذاب و مفیدی برای بازدید کنندگان باشد.
  •       زمانی که قصد دارید از محصول خود رونمایی کنید، مشخصات آن را از قبل برسی کنید تا به صورت روان و راحت برای مخاطبان خود آن را شرح دهید.
  •       نکته مهم دیگری که وجود دارد این است که حتما عفت کلام و آداب را در لایو خود رعایت کنید.
  •       برای این که یک لایو پربازدید و پر تعامل داشته باشید لازم است که از قبل آن را تبلیغ کنید.
  •       یه یاد داشته باشید که حتما در لایو خود با بازدید کننده‌های خود تعامل داشته باشید و اگر کسی سوالی از شما پرسید با حوصله آن را جواب دهید.
  •       سعی کنید در لایو خود یک موضوع را آموزش دهید.
  •       زمانی لایو برگزار کنید که اتفاق خاصی افتاده است.

نکاتی که در زمان لایو باید رعایت کنید.

اولین و مهم ترین نکته ای که باید به آن توجه کنید این است که برای مخاطبان و بازیدکنند‌ه‌هایی که در لایو وجود دارند، دلیل برگزاری لایو را بگویید. با توجه به تحقیقاتی که در این زمینه انجام شده است، بازدیدکنندگان دوست ندارند که شما کم حرف باشید و دائما یک جا نشسته باشید. برای همین بهتر است که در لایو خود انرژی داشته باشید و در طول لایو چند بار تغییر مکان دهید. به این موضوع توجه داشته باشید  هنگامی که مخاطب جدیدی وارد لایو می‌شود حواستان به آن باشد و خوش آمد گویی کنید.

به شما توصیه می‌کنیم که در طول برگزاری لایو سعی کنید که بیشتر در جنبه شوخی قرار بگیرید و لایو را از حالت خشک خارج کنید. به کامنت افراد واکنش نشان دهید و جوری رفتار کنید که به افراد نشان دهید که کامنت آن‌ها را دیده اید. در لایو خود از بازدید کنندگان سوال بپرسید و از آن‌ها نظر بخواهید، این کار علاوه بر این که باعث تعامل در لایو می‌شود، باعث میشود که فالوور هایتان نیز افزایش میابد.  نکته قابل توجه آخر این است که به رفتار در لایو توجه کنید، شما نه باید خیلی رسمی باشید و نه خیلی صمیمی.

سخن پایانی ما با تهیه و تولید این مقاله قصد داشتیم که به شما آموزش دهیم که چگونه م ی‌توانید یک لایو پر بازدید کننده داشته باشید. ما به شما این اطمینان را می‌دهیم که با انجام نکاتی که برای شما ذکر کردیم می‌توانید لایو پر بازدیدی را داشته باشید. در آخر شما میتوانید برای خرید بازدید لایو اینستاگرام به سایت خرید فالوور اینستاگرام مراجعه کنید تا با طی راحت ترین مراحل بهترین هارا برای خود رقم بزنید

منبع مقاله

سوالات متداول درباره تکنیک های لازم جهت افزایش بازدید لایو اینستاگرامی

چگونه بازدید لایو اینستاگرام خود را بالا ببریم؟

شما میتوانید با اشتراک گذاری لایو خود و فرستادن آن به دوستان و آشنایان خود بازدید لایوتان را افزایش دهید و یا راه میانبر را انتخاب کرده و برای لایوتان بازدید بخرید.

چگونه میتوانیم برای لایو خودمان بازدید بخریم؟

1-شما عزیزان میتوانید با مراجعه به سایت های مختلف و انتخاب پنل های خرید بازدید لایو از خدمات این سایت ها بهره مند شوید

 

 

پیشنهاد ویژه

اگر دنبال ورود به اکسپلور اینستاگرام هستید بهترین راه خرید لایک و ویو و سیو پست هست پس بزن رو دکمه پایین

خرید لایک اینستاگرامخرید ویو اینستاگرامخرید سیو پست ورود به اکسپلور اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا