توییچ

آموزش دانلود و نحوه ثبت نام در اپلیکیشن توییچ در اندروید و آیفون

5/5 - (1004 امتیاز)

آموزش دانلود و نحوه ثبت نام در ایپلکیشن توییچ در اندروید و آیفون

توییچ یک پلتفرم پخش زنده برای گیمرها و علاقه مندان به بازی های رایانه ای است. به عبارت دیگر گیمرهای مختلف از سراسر جهان بازی های خود را در این پلتفرم به صورت زنده ثبت و پخش می کنند. بسیاری از مردم به تماشای بازی دیگران علاقه دارند به همین دلیل با داشتن ۱۵ میلیون کاربر در روز، توییچ به سایتی بسیار محبوب تبدیل شده است.

جهت آموزش نحوه ثبت نام توییچ این مقاله را از دست ندهید در این پلتفرم گیمرها علاوه بر اینکه می توانند مهارت های خود را به اشتراک بگذارند، فرصت کسب ارز خارجی نیز دارند. در این مقاله از سایت خرید فالوور اینستاگرام ما قصد داریم تا شما را به طول کامل با برنامه توییچ آشنا کنیم و نحوه نصب و ثبت نام در این برنامه را بیان کنیم، پس حتماً تا آخر مقاله همراه ما باشید.

توییچ چیست؟

توییچ یک سرویس آنلاین است که بر روی پخش محتوای ویدیویی و بازی تمرکز دارد. شما برای تماشای برخی از بهترین استریمرهای جهان که در حال تجربه بازی های مختلف هستند، می توانید به این سایت مراجعه کنید. در قدیم توییچ فقط در مورد بازی های ویدیویی بود اما با گذشت زمان این پلتفرم پیشرفت های زیادی داشت، به طوری که امروزه می توانید محتوای متنوعی را در آن تماشا کنید. از جمله این محتوا ها می توان به موسیقی و پادکست و رویدادهای مهم و برخی سریال های تلویزیونی اشاره کرد.

استفاده از توییچ فرآیندی بسیار ساده است که با استفاده از آن می توانید بازی ها و استریمرهای مورد علاقه خود را پیدا کرده و تماشا کنید. همچنین علاوه بر اینها توییچ می تواند مکان خوبی برای ایجاد شغل باشد. استریم‌کنندگانی که در این پلتفرم فعالیت می‌کنند، می توانند از راه‌های مختلف در توییچ به کسب در آمد بپردازند.

شما عزیزان می توانید جهت خرید فالوور توییچ روی لینک زیر کلیک کنید:

هدف توییچ چیست؟

توییچ ابزاری است که به کاربران این امکان می دهد تا محتوا های خود را به صورت آنلاین به اشتراک بگذارند. این محتواها می توانند سرگرم کننده، آموزشی و … باشند. توییچ پلتفرمی است که به کاربران این امکان را می دهد تا با استفاده از خلاقیت های خود، دنیای درون و ایده های خود را با سایر افراد جهان در قالب محتوای ویدئویی آنلاین به اشتراک بگذارند. این ابزار همچنین به مخاطبان و بینندگان امکان جستجو، انتخاب و تماشای محتوای مورد علاقه خود را از بین نزدیک به چهار میلیون تولید کننده محتوا به صورت رایگان می دهد.

چه خدماتی در توییچ ارائه می شود؟

چه خدماتی در توییچ ارائه می شود؟

در پلتفرم توییچ محتوای متنوعی وجود دارد ولی پر کاربرد ترین و محبوب ترین آن، پخش آنلاین بازی های ویدیویی است. البته این همه فعالیت توییچ نیست. توییچ همچنین مسابقات زنده بین گیمرهای معروف را پخش می کند. علاوه بر این در طول بازی می توانند از گزارش زنده بازی نیز استفاده کنند. همه اینها نکاتی است که می تواند طرفداران زیادی را در سراسر جهان به این پلتفرم بکشاند تا از بحث و تبادل نظر با یکدیگر در زمینه های مورد علاقه خود به خصوص بازی ها لذت ببرند.

کسب درآمد از توییچ چگونه است؟

راه های کسب درآمد از توییچ کم اما ساده هستند. توییچ در سال 2011 برنامه همکاری خود را با گیمرهای حرفه ای آغاز کرد. در سال 2015، تعداد کاربران توییچ از 11 هزار نفر هم عبور کرد. با این برنامه گیمرهای معروف و حرفه ای می توانند از طریق این سایت با قرار دادن تبلیغات بر روی ویدیوهای خود به کسب درآمد ارزی بپردازند. همچنین آنها می توانند بعد از مدتی برای تماشای ویدیوهای خود اشتراک تعیین کنند.

توییچ چه ویژگی هایی دارد؟

پخش زنده ویژگی اصلی توییچ می باشد اما راه‌های زیادی برای استفاده حداکثری از پلتفرم وجود دارد. اگر در توییچ ثبت نام کردی و طرفداران کانال خاصی هستید، می توانید آن را دنبال کنید و یا از گزینه ردیابی رایگان استفاده کنید. البته گزینه ردیابی رایگان اشتراک هزینه ماهانه دارد و به شما این امکان را می دهد که از استریمرهای مورد علاقه خود حمایت کنید. در ازای آن، افرادی که اشتراک را خریداری می کنند، دسترسی انحصاری به چت بدون تبلیغات را دریافت می کنند.

اگر اشتراک Amazon Prime دارید، می‌توانید از توییچ با Prime Gaming نیز استفاده کنید. این سرویس اشتراک کانال شامل دسترسی انحصاری به صفحه چت، امکان ذخیره بخش‌ها برای مدت طولانی تر و… می باشد. حتی در بازی‌های خاصی مانند League of Legends و Star Wars Squadron، بازی‌های ماهانه رایگان و آیتم‌های درون بازی دریافت خواهید کرد.

آیا توییچ فقط برای گیمرهاست؟

آیا توییچ فقط برای گیمرهاست؟

توییچ ممکن است در ابتدا فقط بر روی گیمرها طراحی شده باشد اما از آن موقع زمان زیادی گذشته و اکنون انواع مختلفی از پخش زنده را با هدف جذب بینندگان بیشتر ارائه می دهد. محبوب ترین بخش در پلتفرم IRL است. IRL جایی است که مردم زندگی واقعی خود را به صورت زنده پخش می کنند و به راحتی با مخاطبان خود صحبت می کنند. از دیگر قسمت های پرطرفدار این سرویس می توان به تاک شوها اشاره کرد که در آن فرد مورد نظر با مخاطبان خود گفتگو می کند و به سوالات آنها پاسخ می دهد، آشپزی، پخش زنده مسابقات ورزشی و … نیز از دیگر فعالیت های توییچ است.

نحوه ثبت نام و ایجاد حساب کاربری در توییچ

قبل از انجام هر کاری و برای شروع استریم، باید یک حساب کاربری در این پلتفرم باز کنید. علاوه بر وب، پلتفرم توییچ برای دستگاه های اندروید و iOS نیز در دسترس است. برای ایجاد اکانت در نسخه وب ابتدا به وب سایت توییچ بروید و روی گزینه Sign Up در بالا سمت راست کلیک کنید.

نحوه ثبت نام و ایجاد حساب کاربری در توییچ

نحوه ثبت نام و ایجاد حساب کاربری در توییچ 2

نحوه ثبت نام و ایجاد حساب کاربری در توییچ 3

با انتخاب گزینه Sign Up صفحه ای برای شما باز می شود. در این فرم باید اطلاعاتی مانند نام کاربری، رمز عبور، تاریخ تولد و یک ایمیل معتبر را در اختیار توییچ قرار دهید. این اطلاعات در آینده قابل تغییر هستند و به راحتی می توانید آن ها را عوض کنید. پس از تکمیل این بخش، کدی به ایمیل شما ارسال خواهد شد که باید آن را در کادر مورد نظر وارد نمایید. اگر به ایمیل خود دسترسی ندارید می توانید به طور موقت از این بخش صرف نظر کنید. اما در نظر داشته باشید که استفاده از تمامی امکانات این پلتفرم به تایید ایمیل حساب کاربری با وارد کردن این کد نیاز دارد. بعد از وارد کردن کد حساب کاربری شما ساخته شده و شما می توانید از این پلتفرم استفاده کنید.

تغییر دادن اطلاعات حساب توییچ

اگر حساب شما تأیید شده باشد، پس از ورود به حساب کاربری خود، می توانید به راحتی صفحه و حساب کاربری خود را در وب سایت توییچ مطابق با نیاز خود سفارشی کنید. برای اینکه حساب کاربری خود را بررسی کنید و به تنظیمات حساب کاربری خود دسترسی پیدا کنید، کافیست روی نام کاربری خود در گوشه سمت راست صفحه کلیک کنید و سپس گزینه پروفایل را انتخاب کنید. پس از ورود به قسمت پروفایل اکانت خود می توانید کارهایی مانند آپلود عکس برای پروفایل، نوشتن بیو برای صفحه خود و مشاهده تمامی ویدیوهایی که آپلود کرده اید را انجام دهید و به طور کلی می توانید صفحه خود را کنترل و بررسی کنید.

تغییر دادن اطلاعات حساب توییچ

همچنین این قابلیت نیز وجود دارد که شما بتوانید اطلاعات حساب کاربری خود را ادیت کرده و مطابق با سلیقه خود آن را بسازید. برای این کار باید به صفحه کانال بروید. این صفحه با کلیک بر روی نام کاربری شما قابل دسترسی است و برای ورود به این قسمت می توانید روی گزینه چنل کلیک کنید.

چگونه در توییچ استریم کنیم؟

حالا که در توییچ ثبت نام کردید و وارد حساب کاربری خود در توییچ شدید باید با استریم در توییچ آشنا شوید. ، استریم یک کلمه انگلیسی و به معنای جریان روان است اما در فناوری به انتقال متوالی و مستمر داده های عموماً صوتی و تصویری از یک سرور به یک مشتری (کلاینت) اطلاق می شود. در واقع استریم نیاز شما به دانلود فایل ها را برطرف می کند. به این ترتیب می توانید بدون معطلی و همزمان با پخش محتوای آنلاین به آنها دسترسی داشته باشید. راه اندازی پخش زنده یکی از ویژگی های جذاب این پلتفرم است.

در توییچ شما می توانید رویدادها را به صورت زنده تماشا کنید. بسیاری از گیمرها روند بازی آنلاین خود را به صورت زنده در توییچ نشان می دهند. البته نمایش بازی های آنلاین تنها استفاده از استریم نیست. علاوه بر این، موسیقی و ویدئو نیز می تواند در یک پخش زنده در دسترس عموم قرار گیرد. همچنین، بسیاری از رویدادهای زنده، نمایش جوایز و مسابقات نیز در این بخش پخش می شود.

نحوه بررسی درآمد توییچ

شاید برای شما این سوال پیش آمده باشد که چگونه می توانید پول دریافتی خود را به ریال تبدیل کنید. همانطور که می دانید، پرداخت ها در سایت توییچ به دلار انجام می شود. برای کسب نقدینگی از توییچ باید از حساب پی پال استفاده کنید. اگر حساب پی پال ندارید و یا امکان تبدیل دلار پی پال به ریال را ندارید می توانید با اولین ست پرداخت به راحتی درآمد ارزی را نقد کنید.

سخن پایانی در این مقاله ما تلاش کردیم تا شما را به طور کامل با برنامه توییچ و نحوه ثبت نام و استفاده از آن آشنا نماییم. پلتفرم توییچ برای افرادی که به بازی های ویدیویی علاقه دارند، بسیار پر کاربرد است. اگر دوست دارید با روش های افزایش فالوور، افزایش بازدید ویدیو ها در توییچ و همچنین نحوه خرید فالوور توییچ و ویو آشنا شوید، حتما به سایت خرید فالوور اینستاگرام مراجعه نمایید. امیدواریم این مقاله برایتان مفید بوده باشد.

سوالات متداول در زمینه ثبت نام توییچ

توییچ چیست؟

توییچ یک پلتفرم است که بر روی پخش بازی های ویدیویی به صورت آنلاین تمرکز دارد.

هدف پلتفرم توییچ چیست؟

توییچ پلتفرمی است که برای کاربران این امکان را فراهم می کند تا محتوا های خود را به صورت آنلاین به اشتراک بگذارند.

آیا برنامه توییچ فقط مخصوص گیمرهاست؟

این برنامه پلتفرم مناسبی برای افرادی است که به بازی های ویدیویی علاقه زیادی دارند اما به این معنی نیست که مخصوص گیمرهاست و افرادی عادی هم می توانند از آن استفاده کنند.

آیا می توان توییچ را روی آیفون نصب کرد؟

بله، علاوه بر نسخه وب نسخه های اندروید و IOS توییچ نیز وجود دارند و شما به راحتی می توانید آن ها را نصب و از آنها استفاده نمایید.

آیا امکان کسب در آمد در توییچ وجود دارد؟

بله، توییچ نیز مانند دیگر شبکه های اجتماعی قابلیت کسب در آمد را دارد.

روش های کسب در آمد در توییچ چیست؟

در توییچ شما می توانید با گذاشتن تبلیغ روی ویدیو های خود، تبلیغ محصول یا برند خاصی در خود ویدیو، اشتراکی کردن کانال و… کسب در آمد کنید.

نحوه پرداخت در توییچ چگونه است؟

برای کسب در آمد در توییچ باید حساب پی پال داشته باشید و با استفاده از آن در آمد ماهیانه خود را به پول نقد تبدیل کنید.

آیا کسب نقدینگی بدون داشتن حساب پی پال هم ممکن است؟

بله ممکن است، برای این کار شما می توانید از ست پرداخت استفاده نمایید.

خرید تیک آبی اینستاگرام

پیشنهاد ویژه

اگر دنبال ورود به اکسپلور اینستاگرام هستید بهترین راه خرید لایک و ویو و سیو پست هست پس بزن رو دکمه پایین

خرید لایک اینستاگرامخرید ویو اینستاگرامخرید سیو پست ورود به اکسپلور اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا