توییچ

برنامه توییچ چیست و چگونه می‌توان از آن کسب درآمد کرد؟

5/5 - (1338 امتیاز)

توییچ چیست و روش های درآمدزایی از آن

رقابتی که بین اپلیکیشن‌ها و برنامه‌های مجازی مختلف وجود دارد، سبب شده است که هر روزه قابلیت‌ها و امکانات جدیدی به آن‌ها افزوده شود. کاربران نیز به دنبال برنامه‌هایی هستند که مزیت‌های زیادی برای آن‌ها داشته باشد و دارای امکانات و قابلیت‌های گوناگونی باشند.

برنامه توییچ یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی است که به دلیل بستر مناسب و ویژگی‌هایی که دارد، توانسته است نظر بسیاری از افراد را به خود جلب کند و محبوبیت بیشتری نسبت به رقبای خود کسب کند.

برنامه توییچ نیز جزو زیر مجموعه‌های آمازون است که بسیاری از افراد این برنامه را به عنوان پلتفرمی برای پخش زنده ویدیو و بازی زنده می‌نامند. اما این برنامه تنها شامل پخش زنده بازی نیست، بلکه قابلیت‌ها و امکانات دیگری نیز دارد.

برنامه توییچ کاربران زیادی دارد و در اکتبر سال 2013 حدود 45 میلیون بیننده داشته است. یکی از مهمترین دلایلی که سبب محبوبیت توییچ شده است، امکان کسب درآمد دلاری از این پلتفرم است و به دلیل اینکه بسیاری از افراد هم اکنون به دنبال کسب درآمد دلاری هستند، در ایران و سرتاسر جهان نیز کاربران زیادی دارد.

بنابراین به دلیل جذابیت و قابلیت‌هایی که توییچ دارد، این پلتفرم جزو محبوب‌ترین برنامه‌ها و اپلیکیشن‌های مجازی محسوب می‌شود. ما در این مقاله از سایت خرید فالوور‌های اینستاگرام به این موضوع که توییچ چیست و چگونه می‌توان از آن کسب درآمد کرد، می‌پردازیم. پس برای بهره‌مندی از این برنامه و کسب درآمد دلاری تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

برای خرید فالوور توییچ روی لینک زیر کلیک کنید.

 

توییچ چیست؟

توییچ پلتفرم یا برنامه‌ای آمریکایی است که در آن محتواهای ویدیویی به صورت زنده پخش می‌شوند. بسیاری از افراد تصور می‌کنند

که تنها کاربرد توییچ، پخش زنده بازی‌های ویدیویی است اما این پلتفرم کاربردهای دیگری نیز دارد. از دیگر قابلیت‌ها و کاربردهای توییچ می‌توان به پخش زنده موسیقی، پخش زنده محتوای خلاقانه و پخش مسابقات ورزش الکترونیک نیز اشاره کرد.

توییچ توسط یکی از شرکت‌ها و کمپانی‌های تابع آمازون اداره می‌شود. این برنامه علاوه بر محبوبیتی که اپلیکیشن توییچ در سال 2013 کسب نمود، در سال 2018 نیز این برنامه بیشترین ترافیک کشور آمریکا را به خود اختصاص داد.

پیشرفت و گسترش توییچ به میزانی بوده که توانسته است بسیاری از رقیبان خود را شکست دهد. اما محبوبیت توییچ به این دلیل نیز دوچندان شده است که می‌توان از آن به روش‌های مختلفی کسب درآمد کرد.

درآمدی که از برنامه توییچ کسب می‌شود، درآمد دلاری بوده و این بخش توییچ متقاضیان زیادی دارد. ویدیوهایی که در توییچ پخش می‌شود، به دو صورت ویدیوی از قبل ضبط شده یا ویدیوی استریم پخش می‌شوند.

توییچ تلاش زیادی می‌کند که در زمینه پخش زنده ویدیو‌های بازی، فعالیت کاربران را افزایش دهد. اما سایر بخش‌های توییچ نیز امکانات و قابلیت‌های خاص خود را دارند و از طرفداران زیادی برخوردار هستند.

روش‌های کسب درآمد از برنامه توییچ

همانطور که گفته شد، برنامه توییچ امکانات و قابلیت‌های مختلفی را فراهم نموده است و می‌توان به روش‌های مختلفی از این پلتفرم درآمد کسب نمود. در ادامه برخی از روش‌های محبوب و کاربردی کسب درآمد از توییچ را معرفی و بررسی خواهیم کرد.

روش های کسب درآمد از توییچ

1.     ساخت کانال

یکی از روش‌های کسب درآمد در توییچ این است که در این پلتفرم کانال راه اندازی شود تا از طریق کنسول بازی و یا کامپیوتر شخصی، بازی‌هایی که انجام می‌شود را به آن متصل نمود.

بنابراین با استفاده از اتصال بازی به کانال می‌توان بازی را آغاز کرد و درآمد کسب نمود. البته برای راه اندازی کانال در توییچ باید ابتدا یک اکانت توییچ ساخته شود و تنظیمات اکانت به خوبی و با توجه به اهداف خود تعیین شوند.

2.     دریافت کمک مالی

افرادی که به تازگی اکانت توییچ خود را راه اندازی کرده‌اند و قادر به دسترسی به تنظیمات اشتراک‌های پولی را ندارند، می‌توانند از کاربران کمک‌های مالی دریافت کنند.

به این ترتیب می‌توان از بینندگان و تماشاچیان درخواست کمک مالی کرد تا حساب توییچ به اندازه کافی محبوب شود. اما در صورتی که تمایلی به این کار ندارید نیز، می‌توان گزینه‌های Steamlabs یا PayPal را که گزینه‌های دریافت پولی هستند را تنظیم کرد.

3.     فروش اشتراک

یکی دیگر از بهترین روش‌های کسب درآمد در توییچ، فروش اشتراک است. مشترکین زیادی در توییچ علاقمند به خرید اشتراک هستند، زیرا با خرید اشتراک می‌توانند از مزایای انحصاری این برنامه بهره‌مند شوند. برای تعیین قیمت اشتراک‌ها می‌توان آن‌ها را در سه سطح مختلف تقسیم نمود و به صورت ماهانه ارائه داد.

4.     عضویت در افیلیت توییچ

افرادی که عضویت افیلیت توییچ را دارند، می‌توانند از طریق بیت توییچ و فروش بازی‌ها کسب درآمد کنند. همچنین با انجام اقداماتی مانند استریم منظم می‌توان بعد از عضویت در افیلیت توییچ، در پارتنر توییچ که مزیت‌های بیشتری دارد نیز، عضو شد.

5.     عضویت در پارتنر توییچ

پارتنر توییچ قابلیتی است که می‌توان در حین مدت زمانی که استریم صورت می‌گیرد، تبلیغات انجام داده و پولی دریافت کرد. اقداماتی مانند انجام استریم‌های منظم و داشتن مخاطبان فعال و ثابت می‌تواند

برای عضویت در این بخش کمک‌کننده باشد. میانگین فعالیت در توییچ برای کسب عضویت پارتنر به این صورت است که باید در طی 12 روز مختلف 25 ساعت استریم داشت و در این مدت نیز حداقل 75 بیننده داشته باشید.

6.     آموزش و مربیگری استریم کردن

یکی دیگر از روش‌هایی که برای استریم‌های موفق منجر به کسب درآمد می‌شود، آموزش، مربیگری و مشاور به تازه کارها است. بنابراین با مشاوره به سایر افراد و نحوه استریم کردن می‌توان هزینه‌ای از آن‌ها دریافت کرد و از این طریق درآمد کسب نمود.

7.     افیلیت مارکتینگ

استریم‌هایی که در مورد یک فعالیت یا بازی خاص فعالیت دارند، می‌توانند محصولات، سرویس‌ها و خدماتی را متناسب با استریم مورد نظر ارائه دهند و از این طریق درآمد کسب کنند.

نکات مهم کسب درآمد از برنامه توییچ

کسب درآمد از طریق توییچ برای همه افرادی که در این پلتفرم فعالیت دارند، خوشایند است و هرچقدر این درآمد افزایش پیدا کند، انگیزه فعالیت در این پلتفرم نیز دوچندان می‌شود.

البته برای کسب درآمد از توییچ باید تلاش کرد و اقدامات مفیدی را انجام داد. همچنین توجه به برخی از نکات برای کسب درآمد از توییچ نیز حائز اهمیت است که برخی از مهم‌ترین این نکات به شرح زیر هستند.

  • برای استریم کردن در توییچ باید ابتدا نسبت به ایجاد حساب کاربری در این پلتفرم اقدام نمود.
  • جذب فالوور در توییچ اهمیت زیادی دارد و هرچه تعداد فالوورها بیشتر باشد، شانس کسب درآمد نیز بیشتر می‌شود.
  • فراهم نمودن تجهیزات مناسب برای استریم کردن نیز اهمیت زیادی دارد که باید تجهیزاتی مانند اینترنت پرسرعت، میکروفون با کیفیت و وب‌کم مناسبی را تهیه نمود.
  • برای درآمد از استریم کردن در توییچ، باید گزینه‌هایی را در قسمت تنظیمات فعال نمود که برخی از این گزینه‌ها، اعطای کمک مالی و خرید اشتراک است.
  • در صورتیکه استریم کردن در توییچ به صورت منظم و طبق برنامه انجام شود، شانس کسب درآمد نیز افزایش پیدا خواهد کرد. همچنین ارائه محتوا‌های جذاب و سرگرم‌کننده نیز در جذب مخاطبان تاثیر زیادی دارد.
  • داشتن اسپانسر و بازاریاب برای اقداماتی مانند فروش محصولات مربوط به استریم‌ها نیز کمک زیادی به کسب درآمد می‌کند.

نتیجه‌گیری

بسیاری از افراد به دنبال کسب درآمد دلاری هستند که یکی از بهترین روش‌های کسب درآمد دلاری، فعالیت در برنامه توییچ است.

برنامه توییچ برنامه‌ای برای برگزاری بازی‌های ویدیویی به صورت زنده است. البته فعالیت‌های دیگری مانند پخش زنده آهنگ و استریم‌های خلاقانه نیز از جمله فعالیت‌های هستند که در توییچ صورت می‌گیرد.

برنامه توییچ برنامه‌ای محبوب و پرطرفدار است و به خصوص در میان گیمرها و طرفداران گیم بسیار محبوب است. همچنین یکی دیگر از دلایل پرطرفدار شدن توییچ، امکان کسب درآمد دلاری در آن است.

برای کسب درآمد دلاری در توییچ ابتدا باید در این برنامه حساب ایجاد نمود و کانال خود را راه اندازی کرد. بعد از راه‌اندازی کانال می‌توان از روش‌های مختلفی مانند

برگزاری و پخش استریم‌های منظم، فروش محصولات مرتبط با استریم، فروش اشتراک، عضویت در افلیت سوئیچ و مواردی از این قبیل درآمد کسب کرد.

ما در این مقاله از سایت خرید فالوور اینستاگرام به این موضوع پرداختیم که توییچ چیست و چگونه می‌توان ‌توان از آن کسب درآمد کرد.

همچنین به منظور دریافت خدمات شبکه‌های مجازی مختلف می‌توان از مجموعه معتبر و شناخته شده سایت خرید فالوور اینستاگرام کمک گرفت. همچنین شما عزیزان میتوانید جهت خرید فالوور توییچ به سایت خرید فالوور اینستاگرام مراجعه فرمایید.

سوالات متداول در زمینه برنامه توییچ و صفرتاصد آن

توییچ چیست؟

توییچ پلتفرم یا برنامه‌ای آمریکایی است که توسط یکی از شرکت‌ها و کمپانی‌های تابع آمازون اداره می‌شود و در آن محتواهای ویدیویی به صورت زنده پخش می‌شوند.

فعالیت عمده برنامه توییچ چیست؟

فعالیت عمده این برنامه، برگزاری بازی‌های ویدیویی به صورت زنده است.

چه اقداماتی در توییچ صورت می‌گیرد؟

پخش بازی‌های ویدیویی به صورت زنده، پخش زنده موسیقی، پخش زنده محتوای خلاقانه، پخش مسابقات ورزش الکترونیک و غیره.

چگونه می‌توان از توییچ درآمد کسب کرد؟

روش‌های مختلفی برای کسب درآمد از توییچ وجود دارد که برخی از این روش‌ها عبارتنداز: ساخت کانال، دریافت کمک مالی، فروش اشتراک، عضویت در افیلیت توییچ، عضویت در پارتنر توییچ، آموزش و مربیگری استریم کردن، افیلیت مارکتینگ و غیره.

لازمه عضویت در پارتنر توییچ چیست؟

اقداماتی مانند انجام استریم‌های منظم و داشتن مخاطبان فعال و ثابت می‌تواند برای عضویت در این بخش کمک‌کننده باشد. همچنین میانگین فعالیت در توییچ برای کسب عضویت پارتنر به این صورت است که باید در طی 12 روز مختلف 25 ساعت استریم داشت و در این مدت نیز حداقل 75 بیننده داشته باشید.

برای استریم کردن در برنامه توییچ باید چه تجهیزاتی فراهم شود؟

باید تجهیزاتی مانند اینترنت پرسرعت، میکروفون با کیفیت و وب‌کم مناسبی را تهیه نمود.

آیا برای استریم کردن در توییچ باید حساب ایجاد نمود؟

بله لازمه استریم کردن در توییچ، ایجاد حساب است.

چگونه می‌توان از طریق آموزش و مربیگری در برنامه توییچ کسب درآمد کرد؟

با آموزش، مربیگری و مشاور به تازه کارها درمورد نحوه استریم کردن می‌توان هزینه‌ای از آن‌ها دریافت کرد و از این برنامه درآمد کسب نمود.

خرید تیک آبی اینستاگرام

پیشنهاد ویژه

اگر دنبال ورود به اکسپلور اینستاگرام هستید بهترین راه خرید لایک و ویو و سیو پست هست پس بزن رو دکمه پایین

خرید لایک اینستاگرامخرید ویو اینستاگرامخرید سیو پست ورود به اکسپلور اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا