توییچ

ساب گیفت توییچ چیست؟ آموزش از 0 تا 100 فعالسازی و ساخت آن

5/5 - (1054 امتیاز)

آموزش گام به گام ساب گیفت توییچ

همه افرادی که تا کنون از برنامه توییچ استفاده کرده‌اند، متوجه جذابیت این پلتفرم شده‌اند. ادعای جذابیت برنامه توییچ را محبوبیت آن و کاربران زیادی که دارد، اثبات نموده است.جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه خرید ساب گیفت توییچ با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید.

توییچ برنامه‌ای است که درصورتی که هر گیمر یا فردی که به گیم علاقه دارد در آن عضو شود، تمایلی به ترک آن نخواهد داشت. زیرا فعالیت عمده و اساسی این پلتفرم، پخش بازی‌های رایانه‌ای به صورت زنده است.

البته این برنامه بخش‌های جذاب دیگری نیز دارد، اما تمرکز اصلی آن بر روی پخش بازی‌های رایانه‌ای مختلف است. توییچ نیز مانند هر برنامه دیگری از قابلیت‌ها و امکانات گوناگونی برخوردار است و لازمه لذت بردن از آن، اطلاع کامل از همه آپشن‌ها است.

یکی از بخش‌های کاربردی توییچ که آشنایی با آن برای همه اعضای توییچ اهمیت دارد، این موضوع است ساب گیفت توییچ در واقع اقدامی برای کمک و حمایت از افرادی است که بازی‌ و محتوای جذابی را ارائه می‌دهند و مشترکینی با استعداد هستند.

برای ساب گیفت کردن در توییچ باید مراحل و اقداماتی را انجام و باتوجه به هدف ساب کردن، روش مناسبی را انتخاب کرد. ساب گیفت کردن با دلار پرداخت می‌شود و افرادی که قادر به پرداخت ساب گیفت نیستند نیز می‌توانند از سایت‌ها و مجموعه‌هایی که این کار را انجام می‌دهند کمک بگیرند.

ما در این مقاله به این موضوع خواهیم پرداخت که ساب گیفت توییچ چیست و چگونه می‌توان ساب گیفت کرد، پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید. همچنین به منظور دریافت خدمات باکیفیت شبکه‌های مجازی مختلف نیز می‌توان از سایت خرید فالوور اینستاگرام کمک گرفت.

برای خرید فالوور توییچ روی لینک زیر کلیک کنید.

 

منظور از ساب گیفت توییچ چیست

در فضای توییچ، گیمرها یا استریمر‌های زیادی فعالیت دارند و همگی تلاش می‌کنند تا با ارائه بازی‌های جذاب و هیجان‌انگیز، فالوورهای زیادی را کسب کنند.

کاربران و فالوورها نیز به منظور حمایت و پشتیبانی از گیمرهای با استعداد به آن‌ها هدیه می‌دهند و در واقع آن‌ها را ساب گیفت می‌کنند. اگر شما هم در بازی‌های پخش زنده توییچ شرکت کرده باشید، حتماً مشاهده کرده‌اید که استریم از افرادی که ساب گیفت داده‌اند تشکر می‌کند.

زیرا فردی که ساب گیفت دریافت می‌کند، اعلانی را دریافت خواهد کرد و هویت فردی که ساب گیفت داده است نیز، مشخص می‌شود. بنابراین کاربران توییچ به افراد مورد علاقه خود که بازی و محتوای آن‌ ها را پسندیده‌اند، ساب گیفت می‌دهند.

افرادی که ساب گیفت می‌دهند، به نوعی از استریم تشکر و قدردانی می‌کنند. ساب گیفت کردن نه تنها باعث حمایت مالی از استریمر می‌شود، بلکه به آن روحیه نیز می‌دهد و انگیزه‌ای خواهد شد تا استریمر اقدامات جذاب‌تری را نیز انجام دهد.

ساب گیفت‌ها در ردیف‌ها مختلف 1،2،3 و غیره وجود قرار دارند که مبالغ و ارزش آن‌ها با هم متفاوت است و می‌توان باتوجه به توانایی و استعداد استریمر مورد علاقه خود، هدیه یا ساب گیفت مناسب را انتخاب کرد‌.

فردی که قصد ساب گیفت کردن را دارد، می‌تواند استریمر مورد نظر را به صورت تصادفی انتخاب کند و یا به شخص خاصی ساب گیفت دهد. هنگام ساب گیفت دادن به یک شخص خاص می‌توان مشخص نمود که اعتبار ساب گیفت چه مدت باشد. برای مثال می‌توان ساب گیفت‌ها را به مدت1، 3، 6 یا 12 ماهه انتخاب کرد.

نحوه ساب گیفت کردن در توییچ

ساب گیفت کردن یا هدیه دادن در توییچ هم برای فردی که ساب گیفت می‌کند و هم برای کاربری که ساب گیفت می‌شود، مزیت دارد. با گیفت کردن 1 ساب در توییچ می‌توان به ازای همان یک مرتبه در ماه به میزان 500 پوینت دریافت کرد اما بیشتر گیفت زدن تأثیری ندارد.

همچنین با ساب زدن یک استریمر می‌توان از دسترسی‌ها و ایموت‌های آن بهره‌مند شد. به منظور ساب گیفت کردن در توییچ باید مراحل زیر را طی کرد.

نحوه ساب گیفت کردن در توییچ

ابتدا باید به کانالی که قصد ارسال اشتراک هدیه‌ای را دارید، وارد شوید.

سپس باید بر روی دکمه بنفش سابسکرایب کلیک نمود یا اگه کانال قبلا سابسکرایب شده است، بر روی دکمه ادامه اشتراک کلیک نمود.

نحوه ساب گیفت کردن در توییچ 2

سپس در قسمت پنجره پاپ آپ باید بر روی گزینه Gift a Sub کلیک نمود.

نحوه ساب گیفت کردن در توییچ 3

در مرحله بعد باید در قسمت گیفت‌ها، گیفت و مبلغ مورد نظر را انتخاب کرد.

در آخر نیز باید گیفت انتخاب شده پرداخت شود و عملیات خرید تکمیل گردد.

نحوه ساب گیفت کردن در توییچ 4

ساب گیفت کردن افراد خاص:

نکته‌ای که وجود دارد این است که درصورت تمایل به ساب گیفت دادن به فردی خاص باید در پنجره پاپ آپ بر روی گزینه Gift a specific viewer کلیک نمود و در قسمت نوار جستجو، نام کاربری که قصد هدیه دادن به آن را دارید را سرچ کنید و سپس بقیه مراحل را انجام دهید.

ساب گیفت کردن به صورت ناشناس

همانطور که توضیح داده شد، در روش قبلی ساب گیفت کردن در توییچ، کاربری که ساب گیفت می‌شود، متوجه می‌شود که چه کسی ساب گیفت کرده است‌.

اما بسیاری از کاربران ترجیح می‌دهند که هویت آن‌ها هنگام هدیه دادن محفوظ باقی بماند و کاربران موردنظر خود را به صورت ناشناس در توییچ ساب گیفت کنند.

این روش ساب گیفت کردن در بین افرادی که قصد حمایت مالی از استریمر‌ها را دارند بسیار محبوب است. در ادامه مراحل ساب گیفت کردن در توییچ به صورت ناشناس بیان شده است‌.

  1. ابتدا باید به صفحه کانال یا شخصی که قصد ساب گیفت آن وجود دارد وارد شد.
  2. سپس باید بر رو کادر بنفش اشتراک کلیک نمود یا درصورتی که قبلا اشتراک صورت گرفته است بر روی ادامه اشتراک کلیک کرد.
  3. در مرحله بعد باید در پنجره پاپ آپ گزینه هدیه ناشناس را انتخاب کرد.
  4. در آخر نیز باید فرایند خرید و پرداخت هدیه به روش معمول انجام شود.

نکات مهم 

ساب گیفت بخش جدا نشدنی از توییچ است و همه کاربران توییچ به نحوی به این بخش نیاز پیدا خواهند کرد. پس دریافت اطلاعات کافی در زمینه ساب گیفت توییچ اهمیت زیادی دارد. در ادامه به بیان نکات مهمی درمورد ساب گیفت توییچ پرداخته‌ایم که اطلاعات شما عزیزان را در این زمینه افزایش می‌دهد.

  • هیچ تخفیفی برای افرادی که به صورت همزمان چند هدیه به مجموعه‌ها داده‌اند در نظر گرفته نمی‌شود.
  • با ساب کردن یک استریمر می‌توان از مزایایی مانند دریافت 500 پوینت در ماه و ایموت‌ها و دسترسی‌های استریمر بهره‌مند شد.
  • فردی که ساب گیفت انجام می‌دهد، می‌تواند به صورت ناشناس این کار را انجام دهد و یا در صورتی که تمایل به مشخص شدن هویت خود داشته باشد نیز می‌توان ساب گیفت را به روشی که ذکر شد، انجام دهد تا فرد ساب گیفت شده اعلان دریافت کند.
  • هزینه ساب گیفت در تلفن همراه نسبت به ساب گیفت در رایانه یک دلار بیشتر است.
  • کانال‌هایی که بزرگ‌تر هستند، شانس بیشتری برای دریافت ساب گیفت خواهند داشت.
  • ساب گیفت‌ها به صورت خودکار تمدید نمی‌شوند و بعد از اتمام انقضای آن‌ها، درصورت تمایل می‌توان آن‌ها را تایید و سپس تمدید کرد.

نتیجه‌گیری

توییچ یکی از برنامه‌هایی است که در آن بازی‌های رایانه‌ای به صورت زنده پخش می‌شوند و گیمرها و همه کاربران توییچ می‌توانند با هم تعامل و ارتباط داشته باشند. توییچ نیز مانند هر پلتفرم دیگری دارای امکانات و قابلیت‌های منحصربفرد است.

بنابراین لازمه استفاده از توییچ و لذت بردن از این پلتفرم، یادگیری همه بخش‌های آن است. یکی از مواردی که همه کاربران توییچ باید با آن آشنایی داشته باشند، ساب گیفت توییچ است‌.

ساب گیفت اقدامی است برای حمایت از گیمرها و افرادی که باز‌ی‌ها و محتوای جذابی را ارائه می‌دهند‌. درواقع ساب گیفت، هدیه دادن به کاربران موردنظر در توییچ است. افرادی که گیفت یا هدیه دریافت می‌کنند، انگیزه بیشتری برای فعالیت در توییچ پیدا خواهند کرد.

برای انجام ساب گیفت در توییچ باید اقدامات و مراحلی را انجام داد که ما در این مقاله ضمن پاسخ به این پرسش که ساب گیفت توییچ چیست؟

به روش‌های مختلف ساب گیفت کردن در توییچ نیز پرداختیم. در نهایت کلام شما عزیزان میتوانید جهت خرید ویولایو استریم توییچ به سایت رسمی خرید فالوور اینستاگرام مراجعه فرمایید.

سوالات متداول در زمینه خرید ساب گیفت توییچ

ساب گیفت توییچ چیست؟

کاربران توییچ به افراد مورد علاقه خود که بازی و محتوای آن‌ها را پسندیده‌اند، ساب گیفت یا هدیه می‌دهند و به نوعی از استریم تشکر و قدردانی می‌کنند و از این طریق گیمرها و استریمر‌ها را حمایت می‌کنند.

ساب گیفت توییچ چگونه پرداخت می‌شود؟

ساب گیفت کردن با دلار پرداخت می‌شود و افرادی که قادر به پرداخت ساب گیفت نیستند نیز، می‌توانند از سایت‌ها و مجموعه‌هایی که این کار را انجام می‌دهند کمک بگیرند.

فردی که در توییچ ساب گیفت می‌کند از چه مزایایی بهره‌مند می‌شود؟

با ساب کردن یک استریمر می‌توان از مزایایی مانند دریافت 500 پوینت در ماه و ایموت‌ها و دسترسی‌های استریمر بهره‌مند شد.

آیا می‌توان به صورت ناشناس فردی را ساب گیفت کرد؟

بله برای این کار باید ابتدا به صفحه کانال یا شخصی که قصد ساب گیفت آن وجود دارد وارد شد و سپس باید بر رو کادر بنفش اشتراک کلیک نمود یا درصورتی که قبلا اشتراک صورت گرفته است بر روی ادامه اشتراک کلیک کرد و در مرحله بعد باید در پنجره پاپ آپ گزینه هدیه ناشناس را انتخاب کرد و سایر مراحل پرداخت را انجام داد.

ساب گیفت کردن در تلفن همراه و رایانه‌ چه تفاوتی با هم دارند؟

هزینه ساب گیفت در تلفن همراه نسبت به ساب گیفت در رایانه یک دلار بیشتر است.

آیا به فردی که به صورت همزمان به چند مجموعه هدیه می‌دهد تخفیف داده می‌شود؟

خیر، هیچ تخفیفی در نظر گرفته نمی‌شود.

آیا ساب گیفت‌ها به صورت خودکار تمدید می‌شوند؟

خیر، ساب گیفت‌ها به صورت خودکار تمدید نمی‌شوند و بعد از اتمام انقضای آن‌ها، درصورت تمایل می‌توان آن‌ها را تایید و سپس تمدید کرد.

آیا گیفت‌های توییچ یکسان هستند؟

خیر، ساب گیفت‌ها در ردیف‌ها مختلف 1،2،3 و غیره وجود قرار دارند که مبالغ و ارزش آن‌ها با هم متفاوت است و می‌توان باتوجه به توانایی و استعداد استریمر مورد علاقه خود، هدیه یا ساب گیفت مناسب را انتخاب کرد‌.

خرید تیک آبی اینستاگرام

پیشنهاد ویژه

اگر دنبال ورود به اکسپلور اینستاگرام هستید بهترین راه خرید لایک و ویو و سیو پست هست پس بزن رو دکمه پایین

خرید لایک اینستاگرامخرید ویو اینستاگرامخرید سیو پست ورود به اکسپلور اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا