اینستاگرام

اینسایت اینستاگرام چیست؟ آموزش نحوه فعالسازی insight اینستاگرام

5/5 - (1821 امتیاز)

آموزش نحوه فعالسازی insight اینستاگرام

اینسایت اینستاگرام یکی از کاربردی‌ترین قابلیت‌های اینستاگرام است که در آن می‌توانید تمام اطلاعات آماری یک پیج را به طور کامل به دست آورده و تجزیه‌وتحلیل کنید.

کمک بزرگی که اینسایت می‌تواند به پیج اینستاگرام شما کند این است که می‌تواند با ارائه یک آمار دقیق از بازدیدها، لایک‌ها، ویو، ایمپرشن و.. یک پیج را به سمت موفقیت می‌برد. در این مقاله از سایت خرید فالوور اینستاگرام، درباره این مفهوم که اینسایت اینستاگرام چیست؟ صحبت خواهیم کرد و به آموزش insight اینستاگرام خواهیم پرداخت.

برای خرید فالوور اینستاگرام روی لینک زیر کلیک کنید.

چرا اینسایت اینستاگرام مهم است؟

اینسایت اینستاگرام از این جهت اهمیت دارد که افراد می‌توانند با یک نگاه بفهمند که در پیج آنها چه خبر است و مخاطبان به چه چیزی واکنش می‌دهند و دوست دارند بیشتر چه محتوایی را تماشا کنند.

با تجزیه و تحلیل اطلاعاتی که از اینسایت اینستاگرام به دست می آید می توان روی یک برند کار کرد و میزان کارآیی استراتژی های مختلف را باهم مقایسه کرد و روی یک روش برای انتشار محتوا تصمیم گرفت.

آنالیز اینسایت اینستاگرام چه اطلاعاتی را در اختیار ما می‌گذارد؟

آنالیز اینسایت در اینستاگرام به شما کمک می‌کند تا با تجزیه‌وتحلیل آمار پیجتان به تعداد فالوورهای آن اضافه کنید و ترافیک پیج را بالاتر ببرید تا از این طریق به صفحه اکسپلور مخاطبان راه پیدا کرده و فروش خود را بالاتر ببرید. مواردی که در اینسایت اینستاگرام وجود دارند و می‌توان تعداد آنها را آنالیز کرد در این قسمت از مقاله وارد می‌شود:آنالیز اینسایت اینستاگرام چه اطلاعاتی را در اختیار ما می‌گذارد؟

فالوور های اینستاگرام:

تعداد فالوور در اینسایت اینستاگرام نشان دهنده افرادی است که شما و کارهایتان را دنبال می‌کنند.

تعداد لایک:

میزان لایک‌ها یعنی چه تعداد از افرادی که ویدئوهای شما را دیده‌اند در زیر پست‌های شما علامت قلب را لمس کرده‌اند که حاکی از تعداد افرادی است که پست‌های شما را دوست داشته‌اند.

میزان ویو:

ویو یعنی بازدید و تعداد افرادی که از پست‌های شما بازدید می‌کنند را در این قسمت می‌توان مشاهده کرد. هر چه تعداد ویوی پست‌های شما بالاتر باشد برای پست‌هایتان بهتر است چرا که این موضوع روی ورود پست شما به اکسپلور تأثیر مستقیم دارد.

تعداد سیو:

افرادی که یک پست را می‌بینند؛ اما به دلیل نداشتن زمان کافی نمی‌توانند آن را به طور کامل مشاهده کنند و یا اینکه می‌خواهند ویدئو را داشته باشند تا بعداً دوباره آن را ببینند می‌توانند ویدئو را سیو کنند.

تعداد افرادی که یک پست را سیو می‌کنند می‌تواند یک علامت از موفق‌بودن آن باشد؛ هر چه تعداد افراد بیشتری یک پست را سیو کرده باشند؛ یعنی آن پست اهمیت بیشتری داشته است. الگوریتم‌های اینستاگرام پست‌های با سیو بیشتر را به افراد بیشتری نشان می‌دهند.

اینتراکشن:

همه کارهایی که کاربران در پیج شما انجام می‌دهند از لایک گرفته تا کامنت گذاشتن و سیو کردن که به مفهوم انجام یک کاری در پیج شما می‌باشد اینتراکشن نام دارد.

برای اینکه اینتراکشن‌های یک پیج را بالاتر ببرید باید محتوای کاربردی بسازید که بتواند توجه کاربران را جلب کرده و آنها را به واکنش وادار کند.

 ایمپرشن:

تعداد اکانت‌هایی که از پست شما بازدید کرده‌اند را ایمپرشن می‌گویند. ایمپرشن از این جهت اهمیت دارد که شما می‌فهمید که پستتان به دست چند نفر رسیده است.

ریچ:

ریچ تعداد اکانت‌هایی است که پست شما به آن رسیده است و حالا اگر این افراد از پست‌های شما بازدید کرده باشند تبدیل به ویو می‌شود.

اینسایت در کجای اینستاگرام قرار گرفته است؟

برای اینکه اینسایت را در گوشی خودتان باز کنید باید ابتدا اکانت خود را به حالت بیزینسی دربیاورید و سپس این قسمت از اینستاگرام را در صفحه اصلی اکانت خودتان داشته باشید، برای این کار از مراحل زیر استفاده کنید:

1- اینستاگرام را باز کرده و وارد پروفایل خود در این برنامه شوید.

2- حالا به قسمت تنظیمات اینستاگرام بروید.

3- کلمه account را لمس کنید.

4- حالا روی گزینه switch to professional account  بزنید.

5- در چه زمینه‌ای کار می‌کنید را از این جا انتخاب کرده و روی آن کلیک نمایید.

6- اکانت خود را از اینجا به حالت بیزینسی تغییر دهید و روی کلمه done بزنید.

7- حالا دیگر از صفحه اصلی پیج خودتان می‌توانید به اینسایت دسترسی پیدا کنید.

سخن آخر

باید گفت که اینسایت یک قسمت مهم در اینستاگرام است که با تحلیل آماری که می‌دهد می‌توان یک پیج اینستاگرامی را در الگوریتم‌ها بالا برد و به نقطه اوج موفقیت رساند. اگر دارای پیج کاری در اینستاگرام هستید حتماً از اطلاعات این قسمت از اینستاگرام استفاده کنید.

سؤالات متداول در زمینه اینسایت اینستاگرام

با اینسایت به چه اطلاعاتی از یک پیج می توان دست یافت؟

با استفاده از اینسایت می‌توان به اطلاعاتی از قبیل آمار ویو، لایک، ریچ، ایمپرشن، کامنت و سیو و… دست پیدا کرد.

آیا اینسایت در پیج های شخصی نیز وجود دارد؟

خیر قسمت اینسایت تنها برای پیج‌های بیزینسی است و نوع دیگر پیج‌ها از قبیل شخصی و یا پیج خصوصی این نوع آمار را ندارد.

بالا بودن تعداد لایک، فالوور، ریچ، ایمپرشن و دیگر اطلاعات موجود در اینسایت اینستاگرام به چه معنی می باشد؟

بالابودن این آمار به این معنی است که چه تعداد افراد از سایت شما و پست‌های شما بازدید کرده‌اند، همچنین به شما نقشه راه را نشان می‌دهد که باید برای جذب مخاطب‌های بیشتر باید چه کنید.

آیا با اینسایت اینستاگرام می توانم متوجه شوم که افرادی که از پیج من بازدید کرده اند خانم بوده اند یا آقا؟

با نگاه کردن به قسمت اینسایت اینستاگرام به‌راحتی می‌توانید جنسیت افرادی که به پیج شما وارد شده‌اند را می‌توانید متوجه شوید و اینکه چند درصد از این افراد خانم بوده و چند درصد آقا بوده‌اند.

آیا در اینستاگرام می توان متوجه شد که بازدید از پروفایل وجود داشته یا نه؟

بله در اینسایت اینستاگرام یک قسمت وجود دارد که در آن شما بازدیدهایی که از پروفایلتان انجام شده و تعداد آن را متوجه می‌شوید.

خرید تیک آبی اینستاگرام

پیشنهاد ویژه

اگر دنبال ورود به اکسپلور اینستاگرام هستید بهترین راه خرید لایک و ویو و سیو پست هست پس بزن رو دکمه پایین

خرید لایک اینستاگرامخرید ویو اینستاگرامخرید سیو پست ورود به اکسپلور اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا