اینستاگرام

انتشار پست و ریلز به صورت کلوز فرند آموزش به صورت گام به گام

5/5 - (15 امتیاز)

آیا تا کنون سعی کرده‌اید از قابلیت کلوز فرند در اینستاگرام استفاده کنید و برخی از پست‌ها را تنها برای کلوز فرند و یا لیست دوستان نزدیک خود بفرستید؟

از فواید داشتن لیست کلوز فرند در اینستاگرام این است که شما با وجود این لیست دیگر نیازی ندارید یک گروه یا کانال دیگر فقط با همین دوستان صمیمی‌تان داشته باشید و اگر می‌خواهید محتوایی را منتشر کنید که فقط دوستان صمیمی‌تان ببینند تنها کافی است آنها را در کلوز فرند خود قرار دهید.

انتشار پست و ریلز را برای کلوز فرندهای خودتان بلد هستید؟ قابلیت کلوز فرند در اینستاگرام به افراد این امکان را می‌دهد که تعدادی از مخاطبان خودشان را به‌صورت کلوزفرند از دیگران جدا کنند و بعضی از پست‌ها و ریلزهایی که آپلود می‌کنند را تنها با این افراد به اشتراک بگذارند.

در این مقاله سایت خرید فالوور اینستاگرام به شما آموزش داده می‌شود تا محتوای خودتان را اعم از پست‌های معمولی و یا ریلزها با دوستان نزدیکتان به اشتراک بگذارید.

برای خرید فالوور واقعی روی لینک زیر کلیک کنید.

قابلیت کلوز فرند در اینستاگرام

قبل از اینکه قابلیت close friend در اینستاگرام منتشر شود اگر شما نمی‌خواستید برخی از مخاطبانتان پست و ریلز شما را دریافت کنند باید آنها در لیست سیاه خود قرار می‌دادید؛

اما با ایجاد قابلیت کلوز فرند توسط اینستاگرام کاربران به‌راحتی می‌توانند لیست دوستان نزدیک خود را انتخاب کنند و در زمان انتشار پست و استوری‌های خودشان این افراد را انتخاب کنند تا پست‌ها فقط برای این افراد قابل‌مشاهده باشد.

چگونه لیست کلوز فرند خودم را انتخاب کنم؟

برای اینکه لیست close friend خودتان را داشته باشید ابتدا باید آنها را از میان دیگر فالوورهای خودتان انتخاب کنید. در انتخاب لیست کلوز فرند خود باید کارهای زیر را انجام دهید:

انتشار پست و ریلز به صورت کلوز فرند آموزش به صورت گام به گام و تصویری

1- ابتدا به صفحه پروفایل خودتان بروید و سه خط بالای پیج را لمس کنید.

2- چند گزینه برایتان نمایش داده می‌شود که باید کلمه close friends را از میان آنها انتخاب کنید.

3- حالا در مرحله بعدی با صفحه‌ای مواجه می‌شوید که نام تمامی فالوورهای خود را در آن مشاهده خواهید کرد با کلمه add که در کنار آن قرار گرفته است؛

اگر تمایل دارید که هر فالووری را به‌عنوان close friend خود انتخاب کنید باید روی کلمه add کلیک کنید تا به لیست اضافه شود.

4- بعد از انتخاب کاربری به‌عنوان close friend اگر منصرف شدید می‌توانید دوباره همان باکس را بزنید که حالا دیگر روی آن نوشته Remove و بعد کاربر از لیست کلوز فرند پاک خواهد شد.

5- بعد از اتمام کار کلمه done را از بالای صفحه بزنید تا لیست شما نهایی شود.

راهنمایی درباره ادیت کردن لیست close friend در اینستاگرام

اگر بعد از اتمام انتخاب لیست close friend خواستید آن را ادیت کنید باید از مراحل زیر استفاده کنید:

ابتدا وارد صفحه پروفایل خودتان شوید و سپس سه خط بالای پیج را بزنید؛ حالا وارد صفحه باز کنید و روی گزینه remove بزنید تا فرد را از لیست کلوز فرند خود پاک کنید.

آموزش چگونگی انتشار پست و ریلز برای لیست close friend در اینستاگرام

برای اینکه در زمان انتشار پست و ریلز خودتان در اینستاگرام آن را تنها در اختیار close friend و یا دوستان نزدیک خودتان قرار دهید باید از مراحل زیر استفاده کنید:

1- ابتدا اینستاگرام خودتان را باز کنید و یک پست یا ریلز را از قسمت گالری انتخاب کنید یا آن را ایجاد کنید.

2- حالا قبل از اینکه بخواهید پست یا ریلز خود را منتشر کنید باید کلمه audience را انتخاب کنید که به معنی مخاطب است و از شما می‌خواهد مشخص کنید که پست موردنظر با تمام فالوورهای شما به اشتراک گذاشته شود یا تنها با کلوز فرندهای شما؟

که در این قسمت می‌توانید هر کدام که مد نظرتان هست را انتخاب کنید. به این شکل تنها افرادی پست یا ریلزهای شما را مشاهده خواهند کرد همان گروهی خواهد بود که شما انتخاب کرده‌اید.

انتشار پست‌ها و ریلز در close friend برای کسب‌وکارهای اینستاگرامی چه اهمیتی دارد؟

شما در کانال‌های بیزینسی می‌توانید یک لیست کلوزفرند ایجاد کنید و امکانات یا آموزش‌های خاصی را در قبال هزینه برای آنها در نظر بگیرید تا به این شکل دیگران را نیز تشویق کنید تا بخواهند در این لیست قرار بگیرند.

سایت خرید فالوور اینستاگرام برای شما پیشنهاد می‌کند لیستی از دوستان نزدیک خودتان را آماده کنید و آنها را در لیست کلوز فرند خودتان قرار دهید

و در زمان انتشار پست و ریلز این دوستان را انتخاب کنید و از اشتراک‌گذاری پست‌ها و ریلز با نزدیک‌ترین دوستان خودتان لذت ببرید.

سؤالات متداول در زمینه انتشار پست و ریلز به‌صورت کلوز فرند

کلوز فرند چیه؟

کلوزفرند یعنی دوستان نزدیک و در بستر اینستاگرام یعنی یک لیست از افرادی است که شما در میان فالوورهای خود دارید که این لیست هم می‌تواند در پروفایل‌های بیزینسی باشد و هم در نوع شخصی.

این لیست به این درد می‌خورد که وقتی شما می‌خواهید برخی از پست‌ها و ریلز خود را تنها برای تعدادی از فالوورهای خود قابل‌مشاهده کنید از این لیست می‌توانید استفاده کنید.

آیا دیگران می توانند ببینند که شما چه کسانی را در لیست close friend خودتان دارید؟

خیر، اینکه شما چه کسانی را در لیست کلوز فرند تان دارید برای هیچ‌کسی نمایش داده نمی‌شود.

وقتی داریم یک پست را نگاه می کنیم از کجا می توانیم بفهمیم که به عنوان کلوز فرند داریم آن را می بینیم؟

در پیج‌هایی که پست‌ها به‌صورت عمومی منتشر شده‌اند رنگ دور استوری‌ها به شکل قرمز است؛ ولی دور استوری‌هایی که برای شما به‌عنوان کلوزفرند نشان داده می‌شود سبز است.

به جز موردی که گفته شد راه دیگری برای اینکه بفهمیم در لیست کلوز فرند کسی هستیم یا نه وجود ندارد مگر اینکه خود طرف این موضوع را به ما گفته باشد.

چگونه کاربری را بدون اینکه فالو کنیم میتوانیم به کلوزفرند خود اضافه کنیم؟

خیر شما تنها می‌توانید از میان فالوورهای خودتان لیست کلوز فرند خودتان را انتخاب کنید.

چه تعداد از فالوورهای خودمان را می توانیم در لیست کلوز فرند بگذاریم؟

در این باره اینستاگرام محدودیت خاصی ندارد و می‌توانیم هر تعداد از فالوورهای خودمان را که بخواهیم در لیست close friend بگذاریم.

کسانی که از لیست کلوز فرند اینستاگرام حذف می شوند چگونه می توانند از این موضوع مطلع شوند؟

این مورد اصلاً نوتیفیکیشن ندارد و نمی‌توان به هیچ شکلی متوجه شد که از لیست close friend کسی حذف شده‌اید.

پیشنهاد ویژه

اگر دنبال ورود به اکسپلور اینستاگرام هستید بهترین راه خرید لایک و ویو و سیو پست هست پس بزن رو دکمه پایین

خرید لایک اینستاگرامخرید ویو اینستاگرامخرید سیو پست ورود به اکسپلور اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا