دانلود برنامه

آموزش نصب و ثبت نام در پینترست در اندروید و کسب درآمد از آن

5/5 - (1373 امتیاز)

 

آموزش نصب و ثبت نام در پینترست در اندروید و کسب درآمد از آن

پلتفرم پینترست یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی در دنیا است که افراد از طریق آن می توانند به راحتی عکس های خود را به اشتراک بگذارند.

در این مقاله از سایت خرید فالوور اینستاگرام ما قصد داریم تا به طور کامل شما را با پینترست، نحوه استفاده، نصب پینترست و ثبت نام در آن آشنا کنیم، پس حتماً تا آخر مقاله ما را دنبال کنید.

این شبکه با داشتن طرفداران بی شمار در سراسر جهان توانسته خود را به عنوان یک مدعی در میان انبوهی از شبکه های مجازی معرفی کند.

اگر برای کار خود به دنبال عکس هایی زیبا و با کیفیت می گردید، اگر در کار طراحی یا عکاسی فعالیت می کنید و به دنبال ایده های خاص هستید یا حتی اگر می خواهید اتاق خود را تزئین کنید و خلاصه هر چیزی که نیاز به خلاقیت داشته باشد، قطعاً پینترست می تواند به شما کمک زیادی بکند.

برای خرید فالوور پینترست روی لینک زیر کلیک کنید.

پینترست چیست؟

پینترست نام شبکه اجتماعی که از دو کلمه Pin  به معنی پونز و Interest به معنای علاقه تشکیل شده است. دلیل این نام گذاری این است که فضای کلی برنامه پینترست مانند مجموعه ای از تابلوها با موضوعات مختلف است که تصاویر در وسط آنها قرار گرفته اند.

غیر ممکن است در پینترست موضوعی جستجو کنید و مطالب زیاد و خوبی برای آن پیدا نکنید. در پینترست بهترین و خلاقانه ترین ایده ها را برای هر چیزی که به دنبالش هستید، پیدا خواهید کرد.

اگر کار شما خیاطی هستید و دوست دارید جدیدترین تکنیک‌ها را در دوخت یاد بگیرید، اگر به دنبال بهترین تزیینات برای ظروف غذا هستید، اگر می‌خواهید با بهترین جاذبه های گردشگری و تاریخی کشورها آشنا شوید و… حتماً در پینترست می توانید ایده های متنوعی پیدا کنید.

در واقع شما می توانید در پینترست هر چیزی که می خواهید را پیدا کنید. ویژگی اصلی این شبکه اجتماعی این است که هنگام جستجو، به جای فهرستی از جملات و لینک ها یکی پس از دیگری یک سری تصاویر را به صورت منظم و جذاب می بینید که هر کدام از آنها شما را به یک مقاله یا اینفوگرافیک مرتبط با آن موضوع هدایت می کند.

کسب درآمد از پینترست

در پینترست شما می توانید با تولید محتوا کردن کسب درآمد کنید. افرادی که صاحب کسب و کار آنلاین هستند و یا افرادی که دارای وبلاگ با موضوعات متنوع هستند، می توانند از پینترست برای افزایش بازدید خود و در نتیجه کسب درآمد استفاده کنند.

پینترست به عنوان یک شبکه اجتماعی می تواند به شما در جذب مشتری کمک زیادی کند. در سال 2021، 83 درصد از کاربران این شبکه اجتماعی از آنچه در این پلتفرم وجود دارد، خرید می کردند. در ادامه مهم ترین روش ها و ویژگی های کسب درآمد در پینترست بیان شده است:

1- برای محصولات کسب و کار آنلاین خود ترافیک ایجاد کنید

2- با برندهای دیگر همکاری کنید

3- ترافیک بیشتری برای وبلاگ خود ایجاد کنید

ویژگی ها و تفاوت های پینترست با سایر شبکه های اجتماعی تصویری

مانند سایر شبکه های اجتماعی، استفاده از پلتفرم پینترست برای به اشتراک گذاری محتواهای عکسی و ویدیویی دارای مزایای بسیار زیادی است.

برای مثال می توان گفت پینترست هیچ محدودیتی از نظر اندازه، فرم و کیفیت تصویر ندارد. در پینترست لازم نیست تصاویر مربعی با ابعاد مشخص را پین کنید.

در واقع در پینترست هیچ مشکلی برای پین کردن یک اینفوگرافیک طولانی 20000  x 500 پیکسل وجود ندارد. یکی دیگر از مزایای پینترست این است که شما به راحتی می توانید محتوای خود را هم از طریق موبایل و هم با کامپیوتر بارگذاری کنید و هیچ محدودیتی برای این کار وجود ندارد.

در پینترست پین ها به راحتی به هر وب سایت یا وبلاگی که می خواهید، پیوند داده می شوند و با این کار می توانید ترافیک وبلاگ های خود را افزایش دهید.

در بسیاری از نقاط جهان از پینترست به عنوان یک سایت تبلیغاتی استفاده می شود. اگر کسب و کار اینترنتی کوچکی دارید، به راحتی می توانید آن را در پینترست تبلیغ کرده، لینک سایت فروش محصول را در پست مربوط پین کرده و کاربران را به وب سایتتان هدایت کنید.

ویژگی عالی پینترست این است که کاربران ایرانی می توانند از آن به عنوان مکانی برای قرار دادن تبلیغات خود بدون پرداخت هیچ مبلغی استفاده کنند.

چگونه از پینترست استفاده کنیم؟

برای استفاده از این برنامه می توانید از طریق وب سایت رسمی pinterest.com یا برنامه تلفن همراه به ویژگی های رایگان برنامه پینترست دسترسی پیدا کنید.

اپلیکیشن پینترست برای گوشی های اندروید و IOS توسعه یافته است و روز به روز به امکانات آن افزوده می شود. پس از ورود به سایت پینترست، باید یک حساب کاربری برای خود ایجاد کنید.

برای این کار به ایمیل و رمز عبور معتبر نیاز دارید. البته اگر نمی خواهید حساب کاربری بسازید، می توانید از طریق اکانت گوگل یا فیسبوک خود وارد پینترست شوید و از خدمات آن استفاده کنید.

چگونه یک اکانت پینترست بسازیم؟ (نصب پینترست)

برای ایجاد حساب کاربری یا نصب پینترست

1- ابتدا وارد اپلیکیشن یا سایت Pinterest شده و ایمیل خود را در کادر خالی وارد کرده و سپس روی Continue کلیک کنید.

همچنین می توانید از طریق حساب کاربری گوگل یا فیسبوک خود وارد این شبکه اجتماعی شوید.

2- در این مرحله باید یک رمز عبور امن و مطمئن برای حساب کاربری خود انتخاب کنید و روی Next کلیک کنید.

1-آموزش نصب و ثبت نام در پینترست در اندروید و کسب درآمد از آن

3- اکنون باید نام کامل خود را در کادر خالی وارد کرده و وارد مرحله بعد شوید.

4- در این مرحله باید سن خود را وارد کنید که ترجیحا محدوده سنی بالای 18 سال برای انتخاب بهتر است.

5- در مرحله بعد باید جنسیت و کشور خود را انتخاب کنید.

6- بعد از پایان تمامی این مراحل اکانت شما ساخته شده و صفحه ای برای شما باز می شود و موضوعات مختلف این شبکه اجتماعی را مشاهده خواهید کرد.

7- در اینجا شما باید حداقل پنج مورد از موضوعات مورد علاقه تان را انتخاب کنید تا پست های مربوط به این موضوع ها برای شما نمایش داده شود.

8- لازم به ذکر است که  می توانید در آینده لیست موضوعات مورد علاقه خود را تغییر دهید. پس از انتخاب حداقل پنج گزینه، روی Next کلیک کنید.

2-آموزش نصب و ثبت نام در پینترست در اندروید و کسب درآمد از آن

اکنون پست هایی در مورد موضوعاتی که انتخاب کرده اید به شما نشان داده می شود.

هر یک از گزینه های منو پینترست به چه معناست؟

بعد از ساخت اکانت و ورود به فضای اصلی پینترست با منوی زیادی روبرو خواهید شد. در ادامه کاربرد گزینه های مختلف این منو بیان شده است:

. خانه

مانند هر برنامه دیگری، این بخش شما را به صفحه اصلی می برد، جایی که می توانید تمام پین های جدید را بر اساس علاقه خود یا مواردی که دنبال می کنید، مشاهده کنید.

· فالو کردن

در پینترست نیز مانند اینستاگرام و سایر شبکه های اجتماعی شما می توانید سایر کاربران را در پینترست دنبال کنید. در قسمت Following به تصاویری که فالوورهای شما پین کرده اند دسترسی خواهید داشت و اگر دوست داشتید می توانید آنها را پین کنید. پین: به هر عکس یا ویدیویی که در پینترست به اشتراک می گذارید، پین گفته می شود.

· Repin

زمانی که پین های کاربران دیگر را در نمایه خود به اشتراک می گذارید. برد: فضایی که پین های مربوطه در آن قرار دارند و شبیه تابلویی است که عکسی روی آن چسبانده شده است.

· سرچ

در بخش سرچ، می توانید آزادانه پینترست را بگردید. در این بخش پینترست موضوعات پرطرفدار یا پین هایی را که ممکن است دوست داشته باشید را به شما نشان می دهد.

. لنز

شما با استفاده از لنز می توانید از هر چیزی که خوشتان آمد عکس بگیرید تا پینترست پین های مشابه را به شما نشان دهد.

· پیام ها

در این برنامه قسمتی برای چت با سایر کاربران نیز وجود دارد. مسیج که به عنوان نماد چت طراحی شده است به شما این امکان را می‌دهد تا با افرادی که دنبال می‌کنید چت کنید و ایده‌های خود را به اشتراک بگذارید.

· Tries

در اینجا می‌توانید پین‌هایی را که باز کرده‌اید یا روی آن‌ها نظر داده‌اید، ببینید. در این قسمت سابقه فعالیت خود را مشاهده خواهید کرد.

چگونه در پینترست استوری بگذاریم؟

در پینترست مانند اینستاگرام قابلیت استوری گذاشتن وجود دارد اما با این تفاوت که این استوری بعد از 24 ساعت پاک نمی شود. برای گذاشتن استوری در پینترست باید در حساب کاربری خود بر روی گزینه Create کلیک کنید.

سپس گزینه  Create Story Pin را انتخاب کنید. برای استوری گذاشتن شما می توانید حداکثر 20 عکس یا فیلم کمتر از 60 ثانیه را به اشتراک بگذارید.

همچنین در پینترست می توانید با استفاده از رنگ و فونت استوری خود را طراحی کنید. بعد از انجام کار های لازم روی گزینه Next کلیک کنید.

در این مرحله باید موضوعی را برای داستان خود انتخاب کنید و سپس عنوانی برای داستان پین خود بنویسید و  برد مورد نظر را انتخاب کنید. حداکثر 10 تگ مرتبط با موضوع عکس یا ویدیوی خود را انتخاب کنید و  بر روی گزینه Publish کلیک کنید.

سخن پایانی

پینترست یکی از برنامه هایی است که امروزه در بین مردم محبوبیت بسیاری دارد و افراد زیادی از آن استفاده می کنند. به همین دلیل در این مقاله از سایت خرید فالوور اینستاگرام ما تلاش کردیم تا شما را به طور کامل با برنامه پینترست، نحوه استفاده و نصب پینترست و ثبت نام در آن و… آشنا نماییم.

امیدواریم این مقاله برایتان مفید بوده باشد. سایت خرید فالوور اینستاگرام با ارائه خدمات پینترست مثل خرید فالوور پینترست، لایک و… را می دهد

سوالات متداول در زمینه نصب و ثبت نام پینترست

پینترست چیست؟

پینترست یکی از شبکه های اجتماعی محبوب در دنیا می باشد که افراد در آن تصاویری موضوعات مختلف به اشتراک می گذارند.

کاربرد پینترست چیست؟

پینترست در واقع دنیایی پر از ایده و خلاقیت است و افرادی که در زمینه طراحی فعالیت می کنند، می توانند از این ایده ها استفاده نمایند.

آیا امکان کسب درآمد در پینترست وجود دارد؟

بله، در پینترست مانند سایر شبکه های اجتماعی افراد می توانند به کسب درآمد بپردازند.

کسب درآمد از پینترست به چه صورت انجام می شود؟

در واقع پینترست ابزار بسیار مناسبی برای تبلیغ محصولات می باشد. اکثر افراد در پینترست تصاویری از محصولات خود را به اشتراک گذاشته و در قسمت کپشن توضیحات مربوط به آن را می نویسند. یکی از مزایای تبلیغات در پینترست این است که شما به راحتی می توانید روی پست خود لینک سایت خود را پین کنید.

برای بارگذاری پست در پینترست سایز عکس ها باید چه اندازه باشد؟

یکی از ویژگی های مثبت پینترست این است که شما برای آپلود عکس و ویدیو هیچ محدودیتی ندارید و می توانید محتوای خود را در هر اندازه ای آپلود کنید.

آیا پینترست برای کاربران ایرانی دارای محدودیت است؟

خیر، در پینترست هیچ محدودیتی برای کاربران ایرانی وجود ندارد.

امکان نصب برنامه پینترست بر روی چه دستگاه هایی وجود دارد؟

پینترست را می توان روی همه سیستم ها مانند کامپیوتر، گوشی های اندروید و گوشی های آیفون نصب کرد.

آیا در پینترست امکان استوری گذاشتن وجود دارد؟

بله، در پینترست مانند اینستاگرام افراد می توانید روزانه حداکثر 20 استوری به اشتراک بگذارند. نحوه استوری گذاشتن در پینترست به طور کامل در این مقاله بیان شده است.

خرید تیک آبی اینستاگرام

پیشنهاد ویژه

اگر دنبال ورود به اکسپلور اینستاگرام هستید بهترین راه خرید لایک و ویو و سیو پست هست پس بزن رو دکمه پایین

خرید لایک اینستاگرامخرید ویو اینستاگرامخرید سیو پست ورود به اکسپلور اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا