توییتر

نحوه خصوصی کردن حساب توییتر و مخفی کردن توییت (آموزش تصویری)

5/5 - (52 امتیاز)

توییتر، یک شبکه اجتماعی پرطرفدار برای توصیف و بیان احوالات، روزمرگی  ها و دیگر موضوعات دلخواه برای دنبال کننده گان می باشد. توییتر در این روز ها برند خود را به اِکس تغییر داده است و به کاربران این برنامه این امکان را می دهد تا پیام های خود را در قالب توییت با دیگران به اشتراگ بگذارند. نا گفته نماند که این اپلیکیشن محیط مناسبی برای کسب و کار و درآمدزایی می باشد.با ما در این مقاله همراه باشید تا در مورد نحوه خصوصی کردن حساب توییتر بیشتر باهم صحبت کنیم.

توییتر چه کاربرد هایی دارد؟

  کاربرانی که در این پلتفرم حضور دارند اعم از سلبریتی ها، صاحبان کسب و کار و … هر کدام قصد و سلیقه های گوناگون و مختلفی را برای فعالیت دارند. کاربرد های توییتر عبارتند از:  

منتشر کردن اخبار و اطلاعات مهم.

آشنایی با مخاطبین و مشتری ها.

دانستن انتقادات و پیشنهادات مشتری ها برای بهبود کسب و کار.

ساختن گروهی از طرفداران و علاقه مندان برند خود.

تبلیغ کردن و جذب مشتری و مخاطب

آشنایی با رقیب ها.

برای خرید فالوور توییتر روی لینک کلیک کنید.

 

تفاوت حساب کاربری عمومی با خصوصی در توییتر

  قبل از این که حساب خود را تغییر داده و از حالت عمومی به خصوصی برگردانید، بهتر است بدانید که با خصوصی کردن حساب کاربری خود تغییراتی روی صفحه شما اعمال خواهد شد که عبارتند از:  

کاربرانی که بخواهند صفحه شما را مشاهده و توییت هایتان را دنبال کنند، باید در ابتدا برای شما درخواست ارسال نمایند. شما می توانید در صورت تمایل آن را رد و یا قبول کنید.

با خصوصی شدن پیج یا صفحه شما، توییت هایی که به اشتراک گذاشته اید تنها توسط کسانی مشاهده خواهند شد که شما را دنبال می کنند.

حساب های کاربری خصوصی حتی از فالوور های خود نیز هیچ ری توییتی دریافت نخواهند کرد.

همانند برنامه اینستاگرام، در توییتر نیز بعد از اینکه حساب خود را به حالت خصوصی تغییر دادید توییت های قبلی هم دیگر قابل مشاهده نخواهند بود

در حساب های خصوصی، پاسخ های داده شده تنها برای کاربرانی قابل رویت می باشد که صفحه شما را دنبال می کنند.

نحوه خصوصی کردن حساب کاربری در برنامه توییتر

  برای این که صفحه خود را از حالت عمومی خارج کنید و به حالت خصوصی تغییر دهید کافی است به سادگی مراحل زیر را به نوبت طی کنید:  

ابتدا وارد حساب کاربری خود شده و آواتار بالای صفحه در سمت راست را لمس کرده و از ستون باز شده گزینه settings and privacy را انتخاب کنید.

ستون جدیدی برای شما نمایش داده خواهد شد که باید روی گزینه اول یعنی privacy and safety  کلیک کنید.

نحوه خصوصی کردن حساب کاربری در برنامه توییتر

بعد از پیمودن مرحله قبل به گزینه protect my tweets خواهید رسید که باید مربع کنار این گزینه را تیک بزنید.

در نهایت به پایین صفحه بروید و کادر آبی رنگ save changes را لمس کرده و تغییرات اعمال شده را ذخیره نمایید. اگر مایل بودید که حساب خود را مجددا به حالت عمومی یا public برگردانید لازم است مراحل ذکر شده را تکرار کرده و تیک گزینه protect my tweets را بردارید و دوباره تغییرات را سیو یا ذخیره کنید.

نحوه خصوصی کردن حساب کاربری در برنامه توییتر 2

برای بالا بردن امنیت توییتر خود چه کاری انجام دهیم؟

  علاوه بر خصوصی کردن حساب کاربری خود در توییتر شما می توانید روش های دیگری برای بالا بردن امنیت صفحه خود انجام دهید تا در معرض خطراتی مثل هک شدن و سرقت هویت قرار نگیرید و از توییت های خود محافظت کنید. این روش ها عبارتند از:  

رمز سخت و غیر قابل حدس زدن.

روشن کردن تایید دو مرحله ای.

غیر فعال کردن موقعیت مکانی.

غیر فعال کردن تگ.

محدود کردن دایرکت ها.

مراقبت از نرم افزار های مرتبط با پلتفرم توییتر.

استفاده از نرم افزار های امنیتی.

استفاده از گوگل کروم برای سرچ.

بروز رسانی نرم افزار ها.

خارج نشدن از اکانت توییتر.

 

نحوه حذف کردن فالوور در برنامه توییتر

  اگر زمانی تمایل داشتید که محتوای شما در دسترس فالوور هایتان قرار نگیرد و از لیست دنبال کنندگان حذف شوند کافی است که مراحل زیر را پیش ببرید. در نظر داشته باشید که قادر هستید این کار را تنها با رایانه انجام دهید و استفاده از گوشی همراه ممکن نخواهد بود.  

بعد از ورود به وب سایت توییتر، از روی نوار سمت چپ گزینه پروفایل را انتخاب کنید.

بعد از باز شدن صفحه نمایه شما، به قسمت followers بروید و از لیست باز شده کاربر مورد نظر را پیدا و روی سه نقطه کنار آن کلیک کنید. بعد از لمس گزینه Remove this follower آن فرد دیگر در لیست دنبال کنندگان شما نخواهد بود و باید برای دیدن توییت های شما مجددا درخواست بدهد.

 

 سایت خرید فالوور اینستاگرام و خدمات آن  در زمینه توییتر

  ممکن است شما بخواهید فالوور های توییتر خود را افزایش دهید و با استفاده از آن شهرت کسب کنید و یا به تدریج به کسب و کار در این شبکه اجتماعی بپردازید. افزایش فالوور توییتر به صورت طبیعی به یک پروسه طولانی مدت احتیاج دارد و ممکن است مدت ها طول بکشد تا فالوور های صفحه شما به تعداد دلخواهتان برسد. اما یک روشی که شما می توانید با استفاده از آن به سرعت فالوور هایتان را افزایش دهید خرید فالوور توییتر می باشد.

سایت های گوناگونی خدمات توییتر را به فروش می رسانند که ممکن است از اعتبار بالایی برخوردار نباشند. ما به شما سایت خرید فالوور اینستاگرام را پیشنهاد می کنیم. این سایت با سابقه بالای خود در زمینه خدمات شبکه های اجتماعی از جمله اینستاگرام، توییتر، یوتیوب، تلگرام و… فعالیت می کند و یک گزینه خوب برای خریدن خدمات توییتر است. از ویژگی های این سایت می توان به مواردی که در پایین ذکر شده است، اشاره کرد:  

کیفیت محصولات.

قیمت مناسب و ارزان.

پشتیبانی 24 ساعته.

واقعی بودن محصولات.

فعال بودن فالوور ها.

دارای نماد الکترونیکی اعتماد.

  کلام آخر   وجود شما در حساب کاربری عمومی توییتر لطمه ای به حریم خصوصی شما وارد نمی کند بلکه با خصوصی کردن آن تنها کنترل و نظارت شما بر روی دنبال کنندگان افزایش می یابد و تعامل شما را بالا خواهد برد. خصوصی کردن حساب توییتری خود تنها راه محافظت از توییت های منتشر شده نمی باشد

و گزینه های متنوعی برای حفاظت از هویت شما در برنامه توییتر وجود دارد که در بالا به آن ها اشاره کردیم. همچنین اگر شما قصدخرید فالوور توییتر یا دیگر خدمات را دارید می توانید به سایت خرید فالوور اینستاگرام مراجعه کرده و خرید مطمئنی داشته باشید.  

سوالات متداول در زمینه خصوصی کردن حساب توییتر

چگونه به خصوصی بودن پیج کاربران در توییتر پی ببریم؟

شما با مشاهده علامت قفل در کنار حساب های کاربری به خصوصی بودن آن پیج پی خواهید برد.

دلیل خصوصی کردن توییتر چیست؟

دلیل های مختلف و زیادی برای این امر وجود دارد مثلا برخی از کاربران دوست دارند که توییت هایشان محافظت شود و یا با افرادی که آشناییت دارند تعامل داشته باشند.

آیا با استفاده‌ از وب سایت نیز می توان حساب کاربری توییتر را خصوصی کنیم؟

بله. کاربران از طریق وب سایت این پلتفرم به راحتی قادر به خصوصی صفحه خود خواهند بود.

پیشنهاد ویژه

اگر دنبال ورود به اکسپلور اینستاگرام هستید بهترین راه خرید لایک و ویو و سیو پست هست پس بزن رو دکمه پایین

خرید لایک اینستاگرامخرید ویو اینستاگرامخرید سیو پست ورود به اکسپلور اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا