توییتر

آموزش نحوه کار در توییتر صفر تا صد به صورت تصویری برای اندروید

5/5 - (39 امتیاز)

 

امروزه شبکه‌ های مجازی به یکی از سرگم‌ کننده‌ ترین ابزارها و بهترین روش‌ ها برای پیشرفت و ارتقا در همه زمینه‌ها تبدیل شده‌اند. مجموعه خرید فالوور اینستاگرام، در این مقاله نیز به آموزش نحوه کار در توییتر پرداخته است. پس برای استفاده هرچه بهتر و راحت‌تر از این اپلیکیشن، تا انتهای مقاله با ما همراه باشید‌. هر کدام از شبکه‌های مجازی، قابلیت‌ ها و ویژگی‌های خاص خود را دارد اما لازمه استفاده از همه قابلیت‌ های شبکه‌های مجازی، آشنایی کامل با نحوه کارکردن با همه بخش‌های آن‌ها است.

شبکه اجتماعی توییتر نیز یکی از شبکه‌های اجتماعی جذاب و متفاوت است که به محبوبیت زیادی رسیده است. اما جذابیت برنامه توییتر هنگامی بیشتر خواهد شد که، با همه بخش‌ها و امکانات آن آشنایی داشت و به نحوه کار کردن با آن، کاملا واقف بود. قطعا کاربرانی که تازه به توییتر وارد می‌شوند، اطلاع کافی درمورد استفاده از این برنامه را نخواهند داشت. حتی کاربران زیادی نیز وجود دارند

که باوجود اینکه زمان زیادی در توییتر بوده‌اند، اما با بسیاری از آپشن‌ها و امکانات این برنامه آشنایی ندارند. سایت خرید فالوور اینستاگرام یکی از بهترین و معتبرترین سایت‌های است که در زمینه انجام خدمات شبکه‌های اجتماعی مختلف فعالیت دارد و آموزش‌های مفیدی را درمورد این برنامه‌ها ارائه می‌دهد. مجموعه خرید فالوور اینستاگرام، در این مقاله نیز به آموزش نحوه کار با توییتر پرداخته است. پس برای استفاده هرچه بهتر و راحت‌تر از این اپلیکیشن، تا انتهای مقاله با ما همراه باشید‌.

برای خرید فالوور توییتر روی لینک کیلک کنید.

ثبت‌نام در توییتر و نحوه کار در توییتر

اولین قدم برای استفاده از توییتر، نصب و ایجاد حساب کاربری در آن است. ابتدا باید بدانید که، توییتر در ایران فیلتر است و برای استفاده از آن باید از فیلتر شکن استفاده کرد. بعد از دریافت و نصب توییتر از گوگل پلی باید مراحل زیر را جهت ایجاد حساب کاربری در توییتر طی نمود.

  1. بعد از نصب توییتر در اولین صفحه‌ای که باز می‌شود، باید بر روی گزینه شروع به کار که در کادر آبی رنگ قرار دارد کلیک نمود.
  2. در صفحه جدیدی که باز می‌شود باید نام و شماره تلفن یا ایمیل خود را وارد کرد و بر روی گزینه بعدی که در کادر آبی رنگ پایین صفحه وجود دارد کلیک نمود.

ثبت‌نام در توییتر و نحوه کار در توییتر

  1. در صفحه‌ بعدی، اطلاعات وارد شده مجددا نمایش داده می‌شوند و قوانین توییتر نیز نشان داده می‌شوند که برای تایید این اطلاعات و موافقت با شرایط و قوانین توییتر، باید بر روی گزینه نام‌ نویسی کلیک نمود.

ثبت‌نام در توییتر و نحوه کار در توییتر 2

  1. سپس در صفحه جدید، باید یک گذر واژه را برای حساب توییتر خود مشخص نمود و آن را به خاطر سپرد و بر روی گزینه بعدی کلیک کرد.
  2. در مرحله بعد می‌توان همگام سازی با مخاطبان را تایید یا عدم تایید کرد و سپس گزینه بعدی را انتخاب نمود.

ثبت‌نام در توییتر و نحوه کار در توییتر 3

  1. بعد از طی کردن همه این مراحل، به حساب توییتر خود وارد می‌شوید.

اصطلاحات رایج توییتر

یکی از موارد اساسی که کمک زیادی به استفاده راحت و هرچه کاربردی‌ تر از توییتر می‌کند، آشنایی با اصطلاحات رایج توییتر است. این اصطلاحات به صورت عمومی توسط همه کاربران توییتر استفاده می‌شود و فهم و درک‌ آن‌ها می‌تواند باعث تسریع و بهبود تعامل با سایر کاربران توییتر نیز شود. در ادامه مهمترین اصطلاحات توییتر و معانی آن‌ها بیان شده است.

•   توییت‌

به متن‌ ها و محتواهایی که در توییتر پست و به اشتراک گذاشته می‌شوند، توییت گفته می‌شود.

•  ریتوییت

در صورتی که کاربران توییتر از پستی خوششان بیاید، می‌توانند آن را در صفحه خود به اشتراک بگذارند و مطالبی را به آن اضافه کنند که به این اقدام، ریتوییت کردن گفته می‌شود.

•  بوکمارک

بوکمارک به معنی ذخیره کردن پست‌ها و توییت‌ های مورد علاقه است.

•  Fave

به پسندیدن و لایک کردن پست‌های توییتر، Fave گفته می‌شود.

•  منشن کردن

درصورتی که بخواهید در توییتر به فرد خاصی اشاره کنید و آن را مخاطب قرار دهید، می‌توان با استفاده از @ و نام کاربری فرد مورد نظر، این اقدام را انجام دهید. به این اقدامات‌، منشن کردن گفته می‌شود.

• ریپلای کردن

در توییتر امکان پاسخ به فردی که حساب شما را منشن کرده است وجود دارد که به این قابلیت، ریپلای کردن گفته می‌شود.

• هشتگ

هشتگ که با نماد # نمایش داده می‌شود، برای دسته بندی موضوعات مختلف استفاده می‌شود تا کاربران بتوانند با سرچ آن، به راحتی موضوع و محتوای موردنظر خود را مشاهده کنند. برای مثال برای مشاهده توییت‌ های خبری می‌توان هشتگ خبر ( #خبر) را سرچ کرد و توییت‌ های مشابه را مشاهده نمود.

مومنت

به اشتراک گذاشتن پست‌ها در قسمت پروفایل حساب توییتر، مومنت می‌گویند. که شبیه به استوری اینستاگرام است.

· پین

در صورتی که به یکی از توییت‌ های خود علاقه بیشتری داشته باشید و از اهمیت بیشتری برخوردار باشد، می‌توان آن را در رده اول توییت‌ها قرار داد که به این عملیات، پین کردن گفته می‌شود.

·  تایم لاین

تایم لاین صفحه اول توییتر است که با آیکون خانه نشان داده می‌شود و توییت‌ های کاربران در این قسمت نشان داده می‌شود.

· لاک شدن

حساب‌هایی که قوانین و شرایط توییتر را نقض می‌کنند، لاک یا قفل می‌شوند.

· Deactivate

غیرفعال کردن حساب کاربری توییتر را Deactivate می‌‌گویند.

· فیواستر

به توییت‌ هایی که تعداد لایک‌ های آن‌ها به بیش از هزار عدد رسیده باشد، فیواستر گفته می‌شود.

·  Direct Message

ارسال پیام شخصی به دایرکت فرد موردنظر در توییتر را Direct Message می‌گویند.

·  Avatar

به تصویر پروفایل توییتر، Avatar گفته می‌شود.

•   بلاک

درصورتی که به حسابی در توییتر علاقه نداشت، می‌توان با استفاده از قابلیت بلاک کردن آن حساب را محدود کرد و تعامل و ارتباط خود را با آن به صورت کامل قطع کرد.

•   پروموت

با پرداخت هزینه به توییتر می‌توان تبلیغ نمود و پست خود را در دید کاربران زیادی قرار دهید که به این قابلیت، پروموت می‌گویند.

نحوه توییت زدن در توییتر

در توییتر امکان به اشتراک گذاری توییت‌های با محتواهای مختلف از جمله متن، عکس، ویدئو، لینک و نظرسنجی وجود دارد. اما رایج‌ترین نوع محتوای توییتر، متن است که محدودیت کلمه دارد و توییت‌های و جملات کوتاه در آن به اشتراک گذاشته می‌شود. برای توییت زدن در این پلتفرم باید مراحلی را طی کرد که عبارتند از؛

  1. ورود به صفحه اصلی توییتر و کلیک بر روی آیکون قلم که آبی رنگ است و در قسمت سمت چپ پایین صفحه قرار دارد.
  2. سپس می‌توان توییت موردنظر خود را تایپ کرد و در صورت نیاز می‌توان، گیف، عکس و یا نظرسنجی را نیز به آن اضافه کرد و گزینه توییت را انتخاب نمود.
  3. سپس توییت منتشر شده در تایم لاین به نمایش گذاشته می‌شود.

نحوه توییت زدن در توییتر

معرفی منو های توییتر

در توییتر منوها و بخش‌ های مختلفی وجود دارد که هر کدام کاربرد خاص خود را دارند. این منو‌ ها و کاربرد آن‌ها عبارتند از؛

  • اولین منوی توییتر از سمت چپ، صفحه تایم لاین است که با نماد و آیکون خانه نشان داده شده است. در این قسمت می‌توان با کلیک بر روی آیکون قلم که در گوشه سمت چپ قرار دارد، توییت موردنظر خود را ایجاد کرد. در این صفحه کادر آبی رنگی با عنوان ‘ پیدا کردن افراد برای دنبال کردن’ نیز وجود دارد که با کلیک بر روی آن، به بخش جستجو وارد شده و می‌توان نام کاربری مخاطب موردنظر خود را سرچ و آن را پیدا کرد‌.
  • منوی بعدی، سرچ یا جستجوی توییتر است که با آیکون ذره بین نشان داده می‌شود. با استفاده از این قسمت نیز می‌توان هشتگ یا آیدی موردنظر خود را سرچ کرد و سریع‌ تر به موضوع موردنظر خود دست پیدا کرد.
  • سومین منو از سمت چپ، مربوط به اعلان‌ ها است که با آیکون زنگوله نشان داده شده است. در این بخش می‌توان به اطلاعاتی درمورد توییت منتشر شده خود، دنبال کنندگان جدید و مواردی که منشن شده‌اید را مشاهده کنید.
  • منوی آخر توییتر نیز که با آیکون پیام رسان نشان داده شده است، بخش مربوط به دایرکت‌ ها هستند. در این بخش می‌توان با کلیک بر روی گزینه ‘یافتن دوستان’ به منوی مخاطبان وارد شد و دوستان و مخاطبان خود را مشاهده کرد. همچنین با کلیک بر روی آیکون آبی رنگ موجود در پایین صفحه نیز می‌توان کاربر موردنظر خود را جستجو کرد و به آن پیام داد.

معرفی منوهای توییتر نتیجه‌گیری در سال‌های اخیر، شبکه اجتماعی توییتر به یکی از بهترین ابزارها برای سرگرمی، برقراری ارتباط، کسب شهرت و درآمد و غیره تبدیل شده است. بنابراین توییتر کاربردهای متعددی دارد و به محبوبیت زیادی رسیده است. توییتر دارای قابلیت‌های مختلفی است و بخش‌های زیادی دارد که بسیاری از کاربران با نحوه استفاده از همه بخش‌های این پلتفرم و اصطلاحات استفاده شده برای آن آشنایی ندارند. از طرفی دیگر لازمه بهره بردن از همه آپشن‌های اپلیکیشن توییتر و رسیدن به اهداف خود، آشنایی با همه بخش‌ها و اصطلاحات آن است. بنابراین ما در این مقاله از سایت خرید فالوور اینستاگرام به آموزش نحوه کار با توییتر و اطلاعات مهمی در این زمینه پرداختیم. سایت خرید فالوور اینستاگرام یکی از سایت‌های معتبر و شناخته شده‌ای است که می‌توان خدمات شبکه‌های اجتماعی مختلف مثل خرید فالوور توییتر، لایک توییتره و… را با بالاترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت از آن دریافت کرد.

سوالات متداول نحوه کار در توییتر

تایید حساب کاربری در توییتر چگونه صورت می‌گیرد؟

برای تایید حساب کاربری در توییتر باید ایمیل یا شماره تلفن همراه را در اختیار برنامه قرار داد.

منظور از توییت در توییتر چیست؟

به متن‌ها و محتواهایی که در توییتر پست و به اشتراک گذاشته می‌شوند، توییت گفته می‌شود.

فیواستر در توییتر به چه چیزی گفته می‌شود؟

به توییت هایی که تعداد لایک‌های آن‌ها به بیش از هزار عدد رسیده باشد، فیواستر گفته می‌شود.

صفحه تایم لاین توییتر حاوی چه اطلاعاتی است؟

در این قسمت می‌توان با کلیک بر روی آیکون قلم که در گوشه سمت چپ قرار دارد، توییت موردنظر خود را ایجاد کرد. همچنین در این صفحه کادر آبی رنگی با عنوان ‘ پیدا کرن افراد برای دنبال کردن’ نیز وجود دارد که با کلیک بر روی آن، به بخش جستجو وارد شده و می‌توان نام کاربری مخاطب موردنظر خود را سرچ و پیدا کرد‌.

آیکون زنگوله در صفحه ابتدایی توییتر مربوط به چه قسمتی است؟

در این بخش می‌توان به اطلاعاتی درمورد توییت منتشر شده خود، دنبال کنندگان جدید و مواردی که منشن شده‌اید را مشاهده کنید.

نحوه توییت زدن در توییتر چگونه است؟

برای توییت زدن در توییتر باید مراحل زیر را طی نمود؛ کلیک بر روی آیکون آبی رنگ در صفحه اصلی، تایپ توییت و اضافه کرد گیف، عکس و غیره، انتشار توییت در صفحه تایم لاین

مومنت در توییتر چیست؟

به اشتراک گذاشتن پست‌ها در قسمت پروفایل حساب توییتر را مومنت می‌گویند که شبیه به استوری اینستاگرام است.

رایج‌ ترین نوع محتوای توییتر چیست؟

محتوای متنی، رایج‌ترین نوع توییت‌های توییتر هستند.

پیشنهاد ویژه

اگر دنبال ورود به اکسپلور اینستاگرام هستید بهترین راه خرید لایک و ویو و سیو پست هست پس بزن رو دکمه پایین

خرید لایک اینستاگرامخرید ویو اینستاگرامخرید سیو پست ورود به اکسپلور اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا