توییتر

آموزش نصب و ثبت نام در توییتر با گوشی و کامپیوتر به صورت تصویری

4.7/5 - (10 امتیاز)

 

ثبت نام در توییتر : توییتر یکی از برنامه ها و شبکه های اجتماعی است که می توان در آن، به خبرهای تازه از سراسر جهان دست یافت. جالب است بدانید که توییتر دارای محدودیت در تعداد کلمه مورد استفاده است. در این برنامه تنها می توانید در هر توییت از 280 کلمه استفاده کنید.

به همین دلیل استفاده درست از کلمات اهمیت بسیار زیادی دارد. در این بهش می خواهیم شما را با نحوه نصب و ثبت نام در توییتر آشنا سازیم. در ادامه مقاله همراه ما باشید تا اطلاعات مفید در این زمینه به دست آورید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد برنامه توییتر می توانید به سایت خرید فالوور اینستاگرام مراجعه کنید.

نحوه دانلود توییتر

برنامه توییتر بنا به دلایلی در کشور ایران فیلتر است. به همین دلیل نصب و اجرای این برنامه بدون فیلترشکن ممکن نیست. این برنامه را نمی توان از طریق سایت های مختلف پیدا کرده و نسبت به نصب آن اقدام نمود. بهترین روش برای نصب توییتر، استفاده از برنامه هایی مانند پلی استور است.

پلی استور در تمامی گوشی ها موجود است و به راحتی می توانید به آن دسترسی داشته باشید. برای دانلود این برنامه میتوانید وارد برنامه پلی استور شده و کلمه twitter را در آن سرچ کنید. پس از سرچ، برنامه توییتر را نصب کنید.

برای خرید فالوور توییتر روی لینک کلیک کنید.

 

نحوه دانلود توییتر

در برخی موارد ممکن است با عبارت، این مورد در کشور شما قابل دسترس نمی باشد، برخورد کنید. در این صورت باید از روش های دیگری برای نصب توییتر استفاده کنید. همچنین این روش ها بهترین راه برای بروزرسانی این برنامه هستند.

دانلود برنامه توییتر از کامپیوتر

اگر می خواهید توییتر را در کامپیوتر دانلود کنید، باید فیلتر شکن مناسب تهیه کنید تا بتوانید با روشن کردن آن، توییتر را به راحتی نصب کنید. به جز فیلتر شکن می توانید از تغییر آی پی در هنگام دانلود نیز استفاده کنید. برای نصب توییتر روی کامپیوتر، ابتدا باید به حساب جیمیل خود متصل شوید. سپس فیلتر شکن را روشن کرده و نسبت به دانلود برنامه اقدام کنید.

دانلود برنامه توییتر از تلگرام

امروزه تلگرام به یکی از برنامه های محبوب تبدیل شده است که بسیاری از افراد، آن را در گوشی خود دارند. یکی از روش های دانلود برنامه توییتر، دانلود این برنامه از طریق تلگرام است. در تلگرام، می توانید از طریق کانال ها و ربات ها، نسبت به دانلود این برنامه اقدام کنید. برای استفاده از این نوع ربات، تنها کافی است به صفحه ی دانلود برنامه توییتر در پلی استور رفته و لینک آن را کپی کنید. لینک کپی شده را به ربات مورد نظر در تلگرام ارسال کنید. پس از آن ربات، لینک برنامه یوتیوب را برای شما ارسال می کند.

دانلود برنامه توییتر از تلگرام   دانلود برنامه توییتر از تلگرام 2   دانلود برنامه توییتر از تلگرام 3

دانلود برنامه توییتر از طریق موبایل همراه

یکی از بهترین راه ها برای دانلود توییتر، استفاده از موبایل همراه است. بدین منظور ابتدا باید به بخش تنظیمات در گوشی خود بروید. سپس وارد بخش برنامه ها به نام app شوید. در این قسمت تمامی برنامه های نصب شده نشان داده می شوند. در این بخش، برنامه گوگل پلی استور را پیدا کرده و روی آن کلیک کنید. دانلود برنامه توییتر از طریق موبایل همراه پس از آن، با گزینه ذخیره یا storage رو به رو می شوید. حال روی گزینه مورد نظر کلیک کنید. در این بخش، تمامی داده ها و یا کش را همراه با حافظه پنهان پاک کنید. دانلود برنامه توییتر از طریق موبایل همراه 2 سپس فیلترشکن خود را روشن کرده و به برنامه پلی استور وارد شوید. اکنون به راحتی می توانید این برنامه را دانلود کنید.

دانلود برنامه توییتر از سایت توییتر

یکی از آسان ترین روش ها برای دانلود برنامه توییتر، استفاده از وب سایت رسمی این برنامه است. این روش بسیار آسان و بی دردسر است. اگر به دنبال دانلود برنامه توییتر از وبسایت هستید، می توانید از سایت های apps.evozi.com، apkleecher.com و apk-download.com، استفاده کنید. دانلود برنامه توییتر از سایت توییتر   دانلود برنامه توییتر از سایت توییتر 2 با ورود به سایت های ذکر شده، یک نوار در بالای صفحه پلی استور توییتر خواهید دید. روی نوار کلیک کنید. در این صورت، برنامه توییتر به طور مستقیم به شما فرستاده شده و می توانید آخرین نسخه آن را دانلود کنید.

نحوه ثبت نام در توییتر

برای ثبت نام در برنامه توییتر می توانید از دو روش مختلف استفاده کنید. ابتدا باید وارد سایت توییتر شده و آن را نصب کنید. سپس با استفاده از ایمیل و یا شماره تلفن همراه می توانید ثبت نام خود در این برنامه را تکمیل کنید. در این بخش می خواهیم شما را با روش های ثبت نام در توییتر آشنا کنیم.

نحوه ثبت نام در توییتر با استفاده از شماره تلفن همراه

اگر می خواهید از طریق شماره تلفن همراه وارد توییتر شوید، باید روی دکمه sign up کلیک کنید. پس از آن، صفحه ای ایجاد می شود که از شما، یک شماره تلفن و یک نام می خواهد. نام و شماره تلفن را وارد کرده و روی دکمه next کلیک کنید. در زمان وارد کردن شماره تلفن، به جای عدد صفر، باید از کد بین المللی ایران ۹۸+، استفاده کنید. نحوه ثبت نام در توییتر با استفاده از شماره تلفن همراه نحوه ثبت نام در توییتر با استفاده از شماره تلفن همراه 2 در مرحله دوم، از شما می پرسد که آیا تمایل دارید افراد دیگر با استفاده از شماره تلفن همراه، با شما ارتباط برقرار کنند؟ همچنین از شما می خواهید تا تبلیغات خود را شخصی سازی کنید. در مرحله دوم، نام و شماره تلفن شما را نشان داده و از شما می خواهد روی دکمه sign in کلیک کنید. نحوه ثبت نام در توییتر با استفاده از شماره تلفن همراه 3 در مرحله بعد، باید موبایل خود را تایید کنید. برای تایید شماره تلفن، یک پیامک به شماره تلفن شما ارسال می شود. پس از اینکه کد را دریافت کردید، آن را در کادر مورد نظر وارد کنید و سپس دکمه next را بزنید. پس از اینکه شماره موبایل تایید شد، باید یک رمز عبور برای اکانت خود تعیین کنید. نحوه ثبت نام در توییتر با استفاده از شماره تلفن همراه 4 سپس از شما خواسته می شود تا یک عکس پروفایل برای اکانت خود انتخاب کنید. می توانید با کلیک روی دکمه skip for now، از این مرحله گذشته و تصویر را بعدا به آن اضافه کنید. در مرحله بعد می توانید، توضیحاتی نیز به آن اعمال کنید. در صفحه بعد، می توانید علاقه مندی های خود را انتخاب کنید. در صفحه بعدی، می توانید فالوور خود را انتخاب کنید. اکنون می توانید بخش اعلانات توییتر را فعال کرده و یا از آن رد شوید. پس از طی تمامی مراحل، اکانت توییتر شما آماده است.

ثبت نام در توییتر با استفاده از ایمیل

برای ثبت نام در توییتر باید ابتدا ایمیل خود را وارد کنید. در فیلد دوم، باید یک رمز با حداقل شش عدد انتخاب کرده و سپس دکمه get start را بزنید. در فیلد بعدی باید یک نام کاربری برای اکانت توییتر خود انتخاب کنید. سپس گزینه sign up را کلیک کنید. در قسمت بعدی، یک شماره تلفن در توییتر وارد کرده و گزینه next را بزنید. کد ارسال شده به شماره تلفن خود را در کادر ثبت نام وارد کنید. ثبت نام در توییتر با استفاده از ایمیل در صفحه ایجاد شده یک نام برای اکانت توییتر خود انتخاب کنید. سپس گزینه next را بزنید. پس از آن، اکانت توییتر ساخته می شود. ثبت نام در توییتر با استفاده از ایمیل 2 در صفحه بعد باید نوع علاقه مندی خود را انتخاب کرده و روی گزینه continue کلیک کنید. در بخش بعد، از شما می خواهد تا مخاطبین خود را از طریق ایمیل وارد کنید. با طی این مراحل، اکانت توییتر شما فعال می شود. سخن پایانی سایت خرید فالوور اینستاگرام یکی از بهترین سایت های خرید خدمات اینستاگرام و تلگرام و.. است که در سال های زیادی بسیار موفق عمل کرده است خدمات شبکه اجتماعی توییتر مثل خرید فالوور توییتر و خرید ریتوییت توییتر و لایک کامنت را برای مخاطبان خود به بالاترین کیفیت ارائه می دهد. توییتر یکی از برنامه های محبوب است که معمولاً افراد سرشناس و سیاستمداران از آن استفاده می کنند. با استفاده از این برنامه می توانید از آخرین اخبار مطلع شوید. امکان ثبت نام در این برنامه با استفاده از تلفن همراه و ایمیل وجود دارد. در این بخش سعی کردیم شما را با نصب و ثبت نام در توییتر آشنا سازیم.

سوالات متداول نصب و ثبت نام در توییتر

از چه روش هایی می توان نسبت به ثبت نام در توییتر اقدام نمود؟

از روش های مختلف مانند شماره تلفن و ایمیل می توان نسبت به ثبت نام در توییتر اقدام کرد.

آیا با استفاده از تلگرام نیز میتوان توییتر را نصب کرد؟

بله. با استفاده از ربات تلگرام می توان نسبت به دانلود توییتر اقدام کرد.

روش های دانلود توییتر کدامند؟

کامپیوتر، گوشی، تلگرام و سایت رسمی توییتر از روش های دانلود توییتر هستند.

آیا برای ثبت نام در توییتر تایید ایمیل نیاز است؟

بله. برای ثبت نام در توییتر تایید ایمیل نیاز است.

آیا برای استفاده از توییتر به فیلتر شکن نیاز است؟

بله. برای استفاده از توییتر به فیلترشکن نیاز دارید.

از چه سایت هایی میتوان توییتر را دانلود کرد؟

با استفاده از سایت های apps.evozi.com، apkleecher.com نسبت به دانلود توییتر اقدام کنید.

پیشنهاد ویژه

اگر دنبال ورود به اکسپلور اینستاگرام هستید بهترین راه خرید لایک و ویو و سیو پست هست پس بزن رو دکمه پایین

خرید لایک اینستاگرامخرید ویو اینستاگرامخرید سیو پست ورود به اکسپلور اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا