توییتر

رفع مشکلات برنامه توییتر در گوشی اندروید

5/5 - (13 امتیاز)

باوجود طرفداران زیادی که شبکه اجتماعی توییتر دارد، اما در برخی از موارد این برنامه با مشکل مواجه می‌شود و برای بسیاری از کاربران به درستی عمل نمی‌کند. کاربران توییتر نیز برای استفاده راحت و بدون مشکل از توییتر، باید این مشکلات و دلایل به وجود آمدن آن‌ها آشنایی داشته باشند تا بتوانند اقدامات لازم را در جهت برطرف کردن آن‌ها انجام دهند. بالا نیامدن برنامه توییتر و مشکلاتی که در هنگام اجرای آن وجود دارد به دلایل مختلفی ایجاد می‌شود، بنابراین با توجه به نوع مشکل باید راهکار مناسب با آن را انجام داد. سایت خرید فالوور اینستاگرام یکی از سایت‌های معتبر و فعال در زمینه خدمات و آموزش شبکه‌های اجتماعی مختلف مانند توییتر است که در این مقاله نیز به مشکلات برنامه توییتر و رفع آن‌ها پرداخته است. پس برای آشنایی با مشکلات این برنامه و برطرف کردن آن‌ها، تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

مشکلات بالا نیامدن برنامه توییتر

عناوین مهم در این مقاله:

مشکلات بالا نیامدن آپ توییتر ممکن است برای همه کاربران پیش بیاید که این مشکلات برای کاربران بسیار عذاب آور و خسته کننده هستند. هنگامی که برنامه توییتر بالا نمی‌آید و با مشکل مواجه می‌شود می‌توان با انجام برخی از اقدامات ساده مشکل آن را برطرف کرد. در ادامه مهمترین دلایل بالا نیامدن برنامه توییتر و نحوه برطرف کردن آن‌ها بیان شده است.

برای خرید فالوور توییتر روی لینک کلیک کنید.

1.چک کردن اتصال اینترنت

به دلیل اینکه برنامه توییتر در ایران فیلتر شده است، بنابراین برای ورود به این برنامه و استفاده از آن باید آی پی آن را تغییر داد. زیرا در صورتی که آی پی استفاده شده سرعت پایینی داشته باشد و کند باشد، ورود به برنامه و کار کردن با آن مشکل مواجه می‌شود. بنابراین برای استفاده راحت و بدون مشکل از توییتر، باید از آی پی استفاده کرد که کیفیت و سرعت بالایی داشته باشد. به روز رسانی برنامه توییتر

2. به روز رسانی برنامه توییتر

نسخه همه اپلیکیشن‌ها و برنامه‌های مجازی بعد از مدتی از کار می‌افتد و نسخه جدید آن‌ها که قابلیت‌های جدیدی دارد، عرضه می‌شود. برنامه توییتر نیز از این قاعده مستثنی نیست و نیاز به بروزرسانی مکرر دارد‌. بنابراین باید نسخه‌های بروز برنامه را دانلود کرد تا مشکلات آن‌ها برطرف شود. درصورتی که بالا آمدن برنامه توییتر با مشکل مواجه شده باشد نیز حتماً باید آخرین نسخه به روز آن را دانلود و نصب کرد.

3. حذف و نصب اپلیکیشن توییتر

اگر به صورت معمول و همیشگی از یک نسخه اپلیکیشن توییتر استفاده می‌کنید اما یکباره دچار مشکل و دیر بالا آمدن می‌شود، بهتر است که برنامه را حذف کرده و دوباره نصب کنید. یکی از روش‌های معمول برای برطرف کردن مشکل بالا نیامدن برنامه توییتر، این روش است.

4.خاموش و روشن کردن گوشی

این مشکل برای بسیاری از کاربران توییتر ایجاد شده است که، برنامه بر روی کامپیوتر و رایانه آن‌ها به خوبی بالا می‌آید و کار می‌کند اما بالا آمدن آن بر روی گوشی با مشکل مواجه می‌شود. برای رفع این مشکل بهتر است که گوشی تلفن خود را خاموش و روشن کنید و سپس دوباره برنامه را اجرا نمایید. بررسی حافظه گوشی

5. بررسی حافظه گوشی

توییتر نیز مانند سایر اپلیکیشن‌ها و برنامه‌های مجازی مقداری از حافظه و فضای تلفن همراه را اشغال می‌کند. بنابراین در صورتی که حافظه گوشی پر شده باشد، هنگام نصب برنامه توییتر به مشکل بر خواهید خورد و برنامه برای شما نصب نمی‌شود. پس در صورتی که در نصب برنامه با مشکل مواجه شدید، ابتدا حافظه تلفن خود را از بخش تنظیمات بررسی کنید و در صورت پر بودن حافظه، برنامه‌های بلا استفاده را حذف نمایید‌.

6.پاک کردن داده‌های برنامه

در صورتی که داده‌های مصرفی برنامه زیاد شده باشند، برنامه سنگین شده و با کندی و عدم بالا آمدن راحت و سریع مواجه می‌شود. بنابراین برای رفع این مشکل بهتر است که هر از گاهی داده‌های برنامه توییتر را پاک کنید. پاک کردن داده‌های توییتر باعث حذف حساب کاربری نمی‌شود، بلکه تنظیمات اپلیکیشن را به حالت اولیه خود باز می‌گرداند.

7.تغییر نحوه ثبت‌نام در برنامه

در برخی از موارد هنگام ثبت نام در توییتر با شماره تلفن همراه، کد تایید ارسال نمی‌شود. بنابراین اگر این مشکل به وجود آمد، می‌توان از روش‌های دیگری مانند ایمیل برای ارسال کد و تایید هویت استفاده کرد. البته برای انجام این کار لازم است که از قبل یک ایمیل پشتیبان را در اختیار برنامه قرار داده باشید.

8. غیر فعال کردن افزونه های مرورگر

افزونه‌هایی در مرورگرها وجود دارند که بالا آمدن صحیح توییتر را با اختلال مواجه می‌کنند. البته این مشکل بیشتر برای نسخه وب توییتر صورت می‌گیرد. برای حل این مشکل باید همه افزونه‌ها را غیر فعال نمود و درصورت برطرف شدن مشکل، می‌توان به این مسئله پی برد که مشکل عدم بالا آمدن توییتر و کندی آن، از افزونه‌ها است. سپس باید همه افزونه‌ها را یکی یکی امتحان کرد تا افزونه‌ای که باعث به وجود آمدن مشکل در توییتر شده است را غیرفعال و مشکل را حل نمود.

9. فعال کردن مجوزهای دسترسی برنامه

در صورتی که مجوزهای دسترسی توییتر غیر فعال باشند برنامه با اختلال مواجه شده و به درستی کار نمی‌کند. بنابراین بهتر است که مجوزهای دسترسی توییتر را فعال نمود. برای فعال کردن مجوزهای دسترسی توییتر، لازم است که به قسمت تنظیمات برنامه وارد شد و در قسمت تنظیمات برنامه توییر، مجوزهای دسترسی را فعال نمود. پاک کردن حافظه پنهان مرورگر

10.پاک کردن حافظه پنهان مرورگر

اگر برای استفاده از برنامه توییتر از مرورگر استفاده می‌کنید و با مشکل کندی و بالا نیامدن برنامه مواجه می‌شوید، باید حافظه پنهان مرورگر را پاک کنید. افزایش حافظه پنهان مرورگر مانع از کار کردن درست برنامه توییتر می‌شود. بنابراین از قسمت تنظیمات مرورگر مورد نظر خود، می‌توان حافظه پنهان آن را پاک کرد و مشکل بالا نیامدن توییتر را برطرف نمود.

مشکلات برنامه توییتر مشکل لاک شدن حساب توییتر

یکی دیگر از مشکلات رایج که برای کاربران آپ توییتر ایجاد می‌شود، قفل شدن حساب توییتر است. این مشکل زمانی به وجود می‌آید که کاربر، رمز عبور خود را چندین بار اشتباه وارد کند و حساب آن قفل شود. بنابراین برای برطرف شدن این مشکل و باز شدن مجدد به حساب، باید یک ساعت صبر کند تا لاک شدن حساب برطرف شود و حساب مجدداً فعال شود. نتیجه گیری توییتر یکی از شبکه‌های اجتماعی است که برای جذابیت خود از هیچ تلاشی دریغ نکرده است اما این برنامه نیز مانند همه برنامه‌ها، با ایراد های مواجه می‌شود. برنامه توییتر گاهی اوقات با مشکلات کندی و یا بالا نیامدن مواجه می‌شود. بالا نیامدن برنامه توییتر به دلایل مختلفی بالا نمی‌آید و با اختلال مواجه می‌شود و این ایراد باعث اذیت شدن کاربران می‌شود. برای رفع این مشکلات می‌توان اقداماتی مانند: خاموش و روشن کردن گوشی، حذف و نصب دوباره برنامه، چک کردن اتصال اینترنت، پاک کردن داده‌های پنهان در گوشی و یا مرورگر، فعال کردن مجوزهای دسترسی برنامه، اطمینان از فضای ذخیره گوشی و مواردی از این قبیل را امتحان کرد. ما در این مقاله به بررسی همه احتمالات بالا نیامدن و سایر مشکلات برنامه توییتر پرداختیم و روش‌های حل آن را بیان کردیم. سایت خرید فالوور اینستاگرام مفتخر است که در زمینه آموزش و ارائه خدمات شبکه‌های مجازی مختلف از جمله توییتر فعالیت می‌نماید و بهترین خدمات را با بالاترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت ارائه می‌دهد.

سوالات متداول رفع مشکلات برنامه توییتر

دلیل عدم ارسال پیامک ایجاد حساب کاربری توییتر چیست؟

به دلیل فیلتر بودن برنامه توییتر در ایران، امکان عدم ارسال پیامک تایید هویت وجود دارد که با استفاده از ایمیل می‌توان حساب کاربری را تایید نمود.

مشکل بالا نیامدن و کندی توییتر در مرورگرها از چیست؟

افزایش حافظه پنهان مرورگر مانع از کار کردن درست برنامه توییتر می‌شود که باید آن را پاک کرد.

نصب نشدن توییتر چه دلیلی دارد؟

نصب نشدن توییتر به دلایلی مانند؛ پر بودن حافظه، فیلتر بودن برنامه، بروز نبودن تاریخ و غیره است.

آیا با پاک کردن داده‌های توییتر، حساب کاربری حذف می‌شود؟

خیر، با پاک کردن داده‌های توییتر، تنها تنظیمات حساب کاربری به حالت اولیه بر میگردد.

چگونه‌ می‌توان مشکل لاک شدن توییتر را حل کرد؟

برای رفع این مشکل باید یک ساعت صبر کرد و در صورت فعال نشدن برنامه، باید شماره موبایل خود را تایید نمود.

آیا کمبود حافظه گوشی در بالا نیامدن توییتر، تاثیر دارند؟

بله، برنامه توییتر برای نصب شدن به حافظه نیاز دارد.

درصورتی که توییتر بر روی رایانه باز شود اما بر روی گوشی باز نمی‌شود چیست؟

برای رفع این مشکل باید تلفن خود را خاموش و روشن کرد و سپس دوباره برنامه را اجرا نمود.

اگر مشکل بالا نیامدن توییتر حل نشد باید چه کاری کرد؟

درصورتی که با انجام همه روش‌های رفع بالا نیامدن توییتر نیز مشکل حل نشد می‌توان با پشتیبانی توییتر ارتباط برقرار کرد و مشکل خود را برطرف نمود.

پیشنهاد ویژه

اگر دنبال ورود به اکسپلور اینستاگرام هستید بهترین راه خرید لایک و ویو و سیو پست هست پس بزن رو دکمه پایین

خرید لایک اینستاگرامخرید ویو اینستاگرامخرید سیو پست ورود به اکسپلور اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا