اینستاگرامترفند های اینستاگرامی

نحوه تگ کردن دیگران در اینستاگرام

4.7/5 - (78 امتیاز)

  اگر به تازگی با اینستاگرام آشنا شده اید و می خواهید از تمام کلمات ناآشنایی که در آن می شنوید  سر در بیاورید این مقاله را با ما باشید چرا که می خواهیم در آن از یکی از کلماتی که برای  کاربران  تازه وارد بسیار ناآشنا و بحث برانگیز هست صحبت کنیم؛تگ کردن، حتما کلمه ی تگ کردن را شنیده اید این از مهم ترین امکانات اینستاگرام و از آن  دسته کلماتی است که بین کاربران بسیار تکرار می شود. ساده ترین تعریفی که می توان از تگ کردن ارائه کرد این هست که تگ کردن یک روش بین کاربرها برای اشاره به دیگران است. تگ کردن انواع مختلفی دارد و در جاهای مختلفی در اینستاگرام کاربرد دارد که درباره هر کدام از روش ها به تفصیل صحبت خواهیم کرد.

به چند شیوه می توان دیگران را تگ کرد؟

شما در اینستاگرام به چهار شیوه و در چهار قسمت مختلف اینستاگرام می توانید دیگران را تگ کنید؛ این قسمت ها عبارتند  از: تگ کردن  در قسمت پست های اینستاگرام تگ کردن در قسمت کامنت های اینستاگرام تگ کردن در قسمت استوری های اینستاگرام تگ کردن در قسمت بیوی اینستاگرام تگ کردن در قسمت کپشن پست های در اینستاگرام

برای خرید شیر پست اینستاگرام روی لینک کلیک کنید.

تگ کردن در قسمت پست های اینستاگرام به چه شکل انجام می شود؟

شما وقتی که می خواهید یک پست را به صفحه اینستاگرامتان ارسال کنید چه می کنید؟ حتما می دانید که روش این کار به این شکل هست که شما ابتدا به صفحه اینستاگرام خودتان می روید وروی علامت + پایین صفحه می زنید سپس به صفحه ای هدایت می شوید که باید از میان ویدئوها و عکس هایتان آن مواردی که می خواهید پست شان کنید را انتخاب کنید و پس از اعمال افکت های مورد نیاز محتوا را ارسال می کنید که پس از ارسال مشاهده می کنید که از شما خواسته می شود قبل از ارسال چند جای خالی را برای اینستاگرام پر کنید.

برای مثال اگر می خواهید پست تان لوکیشن داشته باشد این همان جایی است که باید از آن اقدام کنید و همچنین یک سری موارد دیگر هم هست که می توانید آن ها را پر کنید و یکی از آن ها  نیز گزینه تگ کردن هست که در آن شما می توانید افرادی را که می خواهید، تگ کنید آدرس این افراد را در این قسمت  می آورید و نحوه انجام این  افزودن نیز به این  شکل هست که شما روی قسمت tag people  می زنید وبرایتان صفحه ای با آدرس افراد مختلف می  آورد که با انتخاب هریک می  توانید او را تگ کنید. اگر نام فرد در میان لیست نبود می توانید اسم کاربری  او را سرچ کنید. پس از انتخاب موارد علامت فلش را از بالای صفحه انتخاب می کنید تا پست تان ارسال شود. نکته ای که باید بدانید این هست که تا بیست نفر را می توانید به لیست تان برای تگ کردن اضافه کنید.

تگ کردن در قسمت پست های اینستاگرام به چه شکل انجام می شود؟

تگ کردن در قسمت پست های اینستاگرام به چه شکل انجام می شود؟ 2

پس از اینکه افراد را در پست مان تگ کردیم چه اتفاقی می افتد؟

این تگ وقتی انجام شد پست شما وارد قسمتی به نام  tagged videos در پیج دوست یا همکارتان که او را تگ کرده اید می شود و او و همه فالوورهایش می  توانند این پست را ببینند. همچنین این  قسمت در صفحه پروفایل شما هم هست و  پست های افرادی که شما را تگ کرده اند هم وارد این  قسمت می شود.

تگ کردن در پست چه فایده ای دارد؟

شما وقتی فردی را تگ می  کنید پستتان را افراد دیگری به جز فالوور هایتان هم می  بینند و این  می  تواند بهترین  فرصت برای تبلیغ پیجتان باشد و همچنین فرصت برای افزایش فالوور هایتان که در نهایت می تواند موجب رشد پیج شما هم باشد.

تگ کردن در قسمت کامنت های اینستاگرام

گاهی اوقات پیش می آید که شما می خواهید در قسمت کامنت ها در اینستاگرام کسی را خطاب قرار دهید و مطمئن شوید او  پیام شما را می بیند و دریافت می کند برای این کار از تگ کردن در کامنت یا همان منشن استفاده می کنند برای انجام این کار باید سه تا مرحله بسیار ساده را انجام دهید:       ابتدا علامت @ را تایپ کنید.       حالا اسم کاربری فردی که میخواهید مورد خطاب قرار دهید را تایپ کنید.       حالا می توانید پیام خود را نوشته و ارسال کنید.

تگ کردن در قسمت کامنت های اینستاگرام

تگ کردن افراد در قسمت استوری اینستاگرام 

همانطور که در قسمت های دیگر توانستیم افراد را تگ کنیم  و توجه آن ها و فالوورهای آن ها را به پست مان جلب کنیم در استوری ها هم می توانیم این کار را انجام دهیم. روش تگ کردن در استوری به ترتیب با مراحل زیر انجام می شود: اینستاگرام تان را باز کنید و به صفحه ی هوم بروید. صفحه را به سمت راست بکشید تا بتوانید استوری خود را بگذارید. یا برای استوری خود ویدئویی تهیه  کنید و یا از گالری عکس یا ویدئویی را انتخاب کنید.

حالا استیکر مربعی و خندان را از بالای صفحه انتخاب کنید. در میان گزینه های متعددی که برایتان می آورد یک گزینه هم با نام mention@ خواهید داشت. روی  گزینه کلیک کنید و پس از تایپ کردن علامت @ نام کاربری فرد مورد نظر را نیز بنویسید و به این شکل به فرد مورد نظر در استوری تان اشاره کنید.

تگ کردن افراد در قسمت استوری اینستاگرام

تگ کردن در قسمت بیوی اینستاگرام

همانطور که میدانید در صفحه پروفایل در زیر تصویر پروفایل شما می توانید چند خط  درباره خودتان و بیوگرافی تان بنویسید درست در همان قسمت هم اگر خواستید می توانید به فردی که حالا می تواند منتور شما باشد و یا دوست و پارتنر منشن کنید؛ به چه شکل؟ مراحل زیر را انجام دهید: ابتدا صفحه پروفایل تان را باز کنید. ادیت پروفایل را انتخاب کنید. به مطالبی که  در بیو نوشته اید منشن فرد مورد نظر را هم اضافه کنید. این کار را به این شکل انجام دهید ابتدا @ را تایپ کنید و سپس اسم کاربری فرد را تایپ کنید و در نهایت فلش بالای صفحه را بزنید و کار تمام شد شما دوستتان را تگ کرده اید.

تگ کردن در قسمت بیوی اینستاگرام

تگ کردن در قسمت کپشن پست های اینستاگرام

شما وقتی برای اینستاگرام  پست می گذارید در زیرمحتوایتان چه عکس و چه ویدئو متنی به عنوان توضیح می گذارید تا مخاطب بداند که ویدئو درباره چیست این توضیحات، کپشن های شما هستند؛ اگر عکس یا ویدیو شما درباره یک دوست هست که می خواهید به او اشاره کنید این کار را در کپشن ویدئو می توانید انجام دهید. این کار می تواند به این  شکل انجام شود: ابتدا اینستاگرام را باز و روی علامت + می  زنید و پست تان را برای انتشار در اینستاگرام انتخاب می کنید. وقتی که میخواهید پوستتان را به صفحه اینستاگرامتان ارسال کنید اینستاگرام از شما می  خواهد چند جای خالی را پرکنید یکی از این جاهای خالی برای نوشتن کپشن هست که مقابلش نوشته write a caption و شما هر توضیحی درباره ویدئو دارید اینجا می نویسید و سپس دوستتان را هم به وسیله علامت @ و  نوشتن نام کاربری اش منشن  می  کنید.

تگ کردن در قسمت کپشن پست های اینستاگرام

تفاوت تگ و منشن

تفاوت زیادی ندارند و هر دو روشی برای اشاره به کاربران مختلف هستند و فقط در حالت تگ کردن افراد، پست شما به یک فایل ذخیره پست منتقل می شود با عنوان tagged videos  که در پیج طرف مقابل همه پست هایی که افراد مختلف او را تگ کرده اند، همانجا قرار میگیرد. خلاصه با خواندن این مقاله  به  راحتی می توانید افراد مختلف را در قسمت های مختلف از پلتفرم اینستاگرام تگ کنید. این کار را معمولا افراد در اینستاگرام انجام می دهند و به این شکل باعث پیوند افراد مختلف که زمینه های کاری مشابه دارند می شوند. جهت خرید فالوور ارزان میتوانید با مراجعه به سایت خرید فالوور اینستاگرام بهترین ها را برای خود رقم بزنید

منبع مقاله

سوالات متداول درباره نحوه تگ کردن دیگران در اینستاگرام

چگونه در اینستاگرام دیگران را تگ کنیم؟

ابتدا با تایپ کردن @ و سپس درج آیدی پیج مورد نظر خود میتوانید دیگران را تگ کنید .

آیا میتوانیم چند نفر را در پست اینستاگرامی خود تگ کنیم؟

1-بله شما میتوانید حداکثر 20 نفر را زیر پست هایتان تگ کنید

پیشنهاد ویژه

اگر دنبال ورود به اکسپلور اینستاگرام هستید بهترین راه خرید لایک و ویو و سیو پست هست پس بزن رو دکمه پایین

خرید لایک اینستاگرامخرید ویو اینستاگرامخرید سیو پست ورود به اکسپلور اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا