اینستاگرامترفند های اینستاگرامی

ترفندهای اینستاگرام: مخفی کردن استوری و restrict

5/5 - (40 امتیاز)

مخفی کردن استوری و restrict برای کسانی که نمیخواهند استوری آنها را برخی از فالوور ها مشاهده کنند راهکار مناسبی است. اینستاگرام بدون شک بهترین پلتفرم اشتراک گذاری عکس و فیلم است که بیش از میلیونها کاربر از آن استفاده می‌‌کنند.

  اینستاگرام علاوه بر اشتراک گذاری استاندارد عکس و ویدیو، برنامه‌ای است که به شما امکان میدهد با دیگران ارتباط برقرار کنید.  شما همچنین ویژگیهای دیگری مانند Reels، IGTV، Stories و غیره را در این برنامه دریافت خواهید کرد. در این مقاله درباره مخفی کردن استوری‌ اینستاگرام و محدود کردن حساب ها صحبت خواهیم کرد.

استوری گذاشتن قابلیتی است که به شما امکان میدهد چندین عکس و فیلم را در طول روز برای فالوورهای خود پخش کنید. اگرچه استوری‌ های اینستاگرام بطور خودکار پس از 24 ساعت ناپدید میشوند، اما همچنان میتوانید آنها را از چند کاربر مخفی کنید.

همچنین شما عزیزان می توانید جهت خرید لایک استوری اینستاگرام روی لینک زیر کلیک کنید:

 

اگر پروفایل اینستاگرام شما خصوصی نباشد، پوست ها و استوری‌ های شما توسط هر کسی از جمله افرادی که حتی حساب اینستاگرام آنها را ندارید، قابل مشاهده خواهند بود. در ادامه همراه ما باشید تا شما را با چگونگی مخفی کردن استوری و همچنین restrict کردن اینستاگرام بیشتر آشنا کنیم.

مراحل مخفی کردن استوری اینستاگرام از برخی کاربران

 

بهترین راه برای جلوگیری از دیدن استوری‌ های شما توسط غریبه ها، این است که پروفایل اینستاگرام خود را خصوصی کنید. با این حال فرض کنید نمیخواهید پروفایل اینستاگرام خود را خصوصی کنید، بلکه قصد دارید فقط کاربران خاصی را از مشاهده استوری‌ های خود محدود کنید. در این صورت باید آنها را به لیست انتخابی در تنظیمات حریم خصوصی اینستاگرام اضافه کنید. برای این کار لازم است مراحل زیر را انجام دهید:

  1.     به برنامه اینستاگرام گوشی خود بروید.
  2.     روی عکس پروفایل خود در نوار پایینی صفحه کلیک کنید.
  3.     در صفحه پروفایل روی دکمه سه خط ضربه بزنید.
  4.     در بین گزینه ها، به قسمت تنظیمات بروید.
  5.     در بین گزینه ها بر روی قسمت Privacy ضربه بزنید.
  6.     بعد از باز کردن Privacy، به پایین صفحه بروید و روی Story ضربه بزنید.
  7.     بر روی گزینه Hide Story کلیک کنید.
  8.     اکنون لیست فالوورهای خود را خواهید دید. در آخر کاربرانی را انتخاب کنید که قصد دارید استوری‌ های اینستاگرام از آنها مخفی شود.

مراحل مخفی کردن استوری اینستاگرام از برخی کاربران   مراحل مخفی کردن استوری اینستاگرام از برخی کاربران

با این روش استوری‌ های اینستاگرام شما از دید کاربرانی که انتخاب میکنید، پنهان میشوند. حال اگر میخواهید استوری خود را دوباره به آنها نشان دهید، باید تیک کاربران را در مرحله 8 بردارید. با این کار دوباره استوری‌ های اینستاگرام برای آنها نشان داده میشوند.

محدود کردن یا restrict کردن اینستاگرام

 

اگر میخواهید از آزار و اذیت کردن برخی از کاربران خلاص شوید و همچنین نمیخواهند آنها را بلاک کنید تا متوجه این موضوع شوند، پیشنهاد میکنیم از ترفند restrict استفاده کنید. محدود کردن یا restrict بسیار شبیه به گزینه پنهان کردن نظرات در فیسبوک است، یعنی امکان محدود کردن دسترسی او به حساب خود را خواهید داشت.

در این صورت میتوانید نظرات او را بدون اطلاع از او مخفی کنید. با ترفند محدود کردن هیچ زمانی به کاربر اطلاع داده نمیشود که آنها محدود شده اند و فقط شما  و کاربر محدود شده می‌توانید نظرات پست‌ها را ببینید.

اما مراقب باشید کاربری که محدود کرده‌اید می‌تواند عکس‌، فیلم و استوری‌ های شما را ببیند و برای شما پیام ارسال کند یا به پست‌های شما واکنش نشان دهد. شما فقط می‌توانید فعالیت آن‌ها را در حساب خود و از دید دیگران محدود کنید.

نحوه محدودیت در اینستاگرام

با استفاده از محدود کردن شما می‌توانید کاربر را در اینستاگرام از پروفایل، تنظیمات یا کامنتی که روی یکی از پست‌ های شما گذاشته است محدود کنید. در ادامه به نحوه این عمل میپردازیم:

  1.  از طریق نظرات

هنگامی که روی نظر شخصی که می‌خواهید محدود کنید ضربه بزنید، یک نماد اطلاعاتی با علامت تعجب در بالا ظاهر می‌شود. سپس دکمه Restrict را مشاهده خواهید کرد.

  از طریق نظرات

  1.   از طریق پروفایل شما

وقتی داخل نمایه کاربری هستید که میخواهید آن را محدود کنید، روی سه نقطه بالا کلیک کنید، سپس روی Restrict کلیک کنید.

 

از طریق پروفایل شما

  1. از طریق پیکربندی

به تنظیمات > حریم خصوصی > حساب‌های محدود شده بروید. در نهایت نام کاربری را که می‌خواهید محدود کنید، جستجو کنید و روی Restrict در کنار نام آن‌ها کلیک کنید.

 

از طریق پیکربندی

از طریق پیکربندی 2

  1.   از یک پیام مستقیم

مکالمه را با شخصی که می‌خواهید محدود کنید باز کنید و روی نماد بالایی که دایره‌ای با i نشان می‌دهد را کلیک کنید. از آنجا می‌توانید آن را محدود کنید (همچنین آن را مسدود کرده و پیام ها را بی صدا کنید).

اگر بعد از مدتی قصد داشتید که محدودیت یک حساب کاربری در اینستاگرام را حذف کنید، می‌توانید این کار را از تنظیمات > حریم خصوصی > حساب‌های محدود شده انجام دهید. در آنجا همه حساب‌هایی را که محدود کرده‌اید، قابل مشاهده خواهند بود و فقط باید روی حذف محدودیت در حساب مورد نظر کلیک کنید.

از یک پیام مستقیم 3

تفاوت بلاک کردن با محدود شدن در اینستاگرام

همانطور که گفته شد محدود کردن یک کاربر در اینستاگرام به این معناست که فقط شما و او می‌توانید نظرات، پاسخ‌ها و عکس‌العمل‌های آن را روی پست‌های خود ببینید و دیگر کاربران قادر به مشاهده آن نخواهند بود. همچنین فرد محدود شده به هیچ طریقی متوجه محدود شدن از جانب شما نخواهد شد.

اما وقتی فردی را بلاک می‌کنید دیگر نمی‌تواند پست‌های شما را ببینید، شما را دنبال کند، محتوای‌تان را لایک کند و برای شما کامنت بگذارد. احتمالاً این ویژگی برای شما نیز مفید خواهد بود، اما دارای جنبه منفی است.

زیرا کاربران مسدود شده متوجه می‌شوند که شما آن‌ها را مسدود کرده‌اید و به هیچ وجه نمی‌توانند به نمایه شما دسترسی داشته باشند. جمع‌بندی محدودیت‌هایی که در این مقاله به شما گفته شد، توصیه‌های مهمی هستند که به شما می‌کنیم.

به خاطر داشته باشید که آن‌ها ممکن است از حسابی به حساب دیگر متفاوت باشند، به همین دلیل است که اینستاگرام به‌طور رسمی با آن ارتباط برقرار نمی‌کند.

از آنجایی که این پلتفرم برای تعاملات انسانی و مرتبط بیش از هر چیز دیگری ارزش قائل است، توصیه می‌کنیم تا حد امکان استراتژی‌هایی را اتخاذ کنید که به شما در ایجاد ارتباطات معتبر کمک کند.

سایت رسمی خرید فالوور اینستاگرام، با داشتن کادری مجرب و حرفه‌ای می‌تواند شما را در این راه کمک کند و به یک نتیجه دلخواه و مطلوب برساند. همچنین اگر می‌خواهید بدون فوت وقت و از راهی مطمئن و قطعی به پیشرفت و رشد پیج خود کمک کنید، همین حالا اقدام به خرید ویو استوری اینستاگرام از سایت رسمی خرید فالوور اینستاگرام کنید.

 منبع مقاله

سوالات متداول درباره مخفی کردن استوری اینستاگرام

چگونه میتوان استوری خود را از دید برخی افراد مخفی کرد؟

شما میتوانید با وارد شدن به پروفایل کاربر مد نظر خود و فعال کردن قسمت Hide Your Story استوری خود را مخفی کنید.

هاید استوری یعنی چه؟

1-اگر میخواهید استوری خود را در اینستاگرام از شخص خاصی مخفی کنید با انتخاب گزینه هاید استوری میتوانید به راحتی به دور از چشم کاربر مد نظرتان استوری خودتان را اشتراک گذاری کنید.

پیشنهاد ویژه

اگر دنبال ورود به اکسپلور اینستاگرام هستید بهترین راه خرید لایک و ویو و سیو پست هست پس بزن رو دکمه پایین

خرید لایک اینستاگرامخرید ویو اینستاگرامخرید سیو پست ورود به اکسپلور اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا