ابزار های اینستاگرامی

بهترین برنامه های آنفالویاب اینستاگرام برای اندروید و آیفون

3.7/5 - (3 امتیاز)

امروزه اینستاگرام به یکی از اپلیکیشن‌های پرکاربرد و با کاربران بسیار زیادی در سراسر دنیا به شمار می‌رود؛ لذا کاربران بسیاری وجود دارند که می‌توانند حساب اینستاگرام شما رو فالو و یا آنفالو کنند. پس با ما همراه باشید تا بهترین آنفالویاب اینستاگرام را برای شما معرفی کنیم.

یکی از بدترین حس‌ها می تواند در هنگام آنفالو شدن توسط دنبال کنندگانمان باشد و زمانی این حس بد به اوج خود می‌رسد که ندانیم که از بین صدها و هزاران دنبال کننده، کدام‌یک حساب کاربری ما را آنفالو کرده اند.

از آنجایی‌که این مسئله یکی از دغدغه‌های اصلی کاربران این اپلیکیشن محبوب یعنی اینستاگرام شده است، پس بر آن شدیم تا با معرفی بهترین اپلیکیشن­های آنفالویاب موجود، شما کاربران گرامی را یاری نماییم. اپلیکیشن­های قدرتمند آنفالویاب اینستاگرام یکی از راحت‌ترین و رایج‌ترین و مهم‌تر از همه بهترین راهکارها برای پیدا کردن آنفالو کنندگان حساب کاربری ما هستند.

استفاده از آنفالویاب­ها تا چه اندازه می‌تواند برای ما مفید باشند؟

اپلیکیشن­های آنفالویاب می‌توانند به ما فهرستی از افرادی را بدهند که حساب کاربری ما را آنفالو کرده‌اند و دانستن این موضوع برای ما می‌تواند بسیار خوشایند باشد.

لذا با استفاده از این فهرست می‌توانیم به آنفالو کردن افراد این فهرست به‌صورت خودکار و یا دستی بپردازیم؛ اما لازم است بدانیم که اینستاگرام محدودیت‌های خاصی برای این کار در الگوریتم هوش مصنوعی خود اعمال کرده است.

این محدودیت‌ها شامل تعداد فالو و آنفالو نمودن در محدوده زمانی خاص است که اگر این الزامات رعایت نشود می‌تواند منجر به بن شدن و یا بسته شدن کامل اکانت اینستاگرام ما شود.

پس باید از بهترین آنفالویاب یا بهتر است بگوییم از آنفالویاب­های رسمی مورد تائید اینستاگرام که به‌روز باشند استفاده کنیم تا مطمئن باشیم که الگوریتم اینستاگرام رعایت می‌شود و مهم‌تر از همه امنیت حساب کاربری ما به خطر نمی‌افتد.

یکی دیگر از مشکلات رایج کاربران در استفاده از آنفالویاب­ها عدم دسترسی به آنفالو کنندگان قدیمی هست که بایست این نکته را به خاطر بسپاریم که اگرچه برخی از اپلیکیشن‌های آنفالویاب ادعایی مبنی بر یافتن آنفالو کنندگان قدیمی دارند اما دسترسی به اطلاعات حساب کاربری شما صرفاً از زمان وارد شدن به اکانت اینستاگرام خود در این اپلیکیشن‌ها می­باشد؛ پس به آنفالو کنندگان قدیمی دسترسی نخواهید داشت.

اینستاگرام یکی از اپلیکیشن‌هایی است که مکرراً در حال به‌روزرسانی خود می باشد که منجر به تغییر API می‌شود و این می‌تواند در کارکرد اپلیکیشن‌های آنفالویاب خلل وارد کرده و عملا آن ها را از کار بیندازد. پس با استفاده از اپلیکیشن‌هایی که خود را با شرایط اینستاگرام وفق داده‌اند می‌توانیم بهترین تجربه استفاده از آنفالویاب‌ها را برای خود رقم بزنیم.

بهترین آنفالویاب اینستاگرام

بهترین آنفالویاب اینستاگرام

اپلیکیشن Follower Insight

اپلیکیشن Follower Insight دارای رابط کاربری راحت و کاربر پسند بوده و درواقع یک دستیار کامل اینستاگرام به‌حساب می‌آید؛ چراکه شما علاوه بر اینکه می‌توانید از این اپلیکیشن به‌عنوان آنفالویاب استفاده کنید، می‌توانید تمامی اقداماتی که در اینستاگرام انجام می‌دهید را در این اپلیکیشن کنترل و دسته‌بندی نمایید که این اقدامات شامل لایک، کامنت، فالو، آنفالو و … میباشد.

اپلیکیشن آنفالویاب Followers Assistant

اپلیکیشن دستیار فالوور از جامع‌ترین اپلیکیشن‌هایی است که می‌تواند اطلاعات کامل و جامعی را به شما در مورد فالوورها و فالووینگ­ها ارائه کند که در ادامه به بررسی آن ها می­پردازیم:

1- اطلاعات اکانت­هایی که شما دنبال می‌کنید اما آن‌ها حساب شما را دنبال نمی‌کنند.

2- اطلاعات اکانت­هایی که سریعا بعد از فالو شما را آنفالو می­کنند.

3- لیست اکانت­هایی که فالوور شما هستند اما ارتباط و تعاملی با شما ازجمله لایک، کامنت و… ندارند.

پس درواقع شما با استفاده از این اپلیکیشن ها می‌توانید علاوه بر پاسخ به کامنت­های خود اطلاعات جامع و کاملی از تمامی اقدامات تعاملی حساب کاربری خود به دست بیاورید.

اپلیکیشن آنفالویاب Reports

اپلیکیشن ریپورتس یک اپلیکیشن قدرتمند و بسیار کاربردی هست که می‌تواند شمار را در آنفالویابی یاری کند. Reports علاوه بر ارائه فهرست جامعی از اطلاعات فالووری شما، می‌تواند به‌صورت خودکار برای شما عمل آنفالو کردن را انجام دهد.

در این اپلیکیشن یک آپشن بسیار جالب نیز علاوه بر آنفالو خودکار قرار داده‌شده است که هنگام آنفالو کردن می‌توانید پیامی مبنی بر آنفالو شدن فرد به‌صورت خودکار ارسال نمایید.

این اپلیکیشن ازنظر سطح امنیتی بسیار قابل‌اطمینان بوده که اگر به امنیت حساب اینستاگرام خود اهمیت می‌دهید اپلیکیشن Reports می‌تواند برای شما بهترین گزینه باشد. البته قابل‌ذکر هست که شما می‌توانید از طریق این اپلیکیشن چندین حساب اینستاگرام را مدیریت نمایید.

اپلیکیشن آنفالویاب Simply Measured

عنوان سوپر اپلیکیشن برازنده این اپلیکیشن میباشد، چراکه نحوه عملکرد این اپلیکیشن به صورتی است که  علاوه بر ارائه لیست افرادی که حساب کاربری ما را آنفالو کردند، به ما در افزایش تعداد فالوور کمک بسیار شایانی می­کند.

از دیگر کاربردهای این اپلیکیشن دسته‌بندی تمامی اطلاعات و ارائه اطلاعات تمامی فالوورها و فالووینگ­های ­ما میباشد که این اطلاعات شامل تعداد کامنت‌ها، لایک­ها، پست­ها و… است.

اپلیکیشن آنفالویاب Follow Meter

اگر محبوب‌ترین اپلیکیشن  آنفالوباب اینستاگرام را می‌خواهید بشناسید باید به شما FollowMeter رو معرفی کنم چراکه این اپ کاربردی با داشتن نسخه‌های Android و IOS کاربران زیادی را جذب کرده است؛ اما ماجرای محبوبیت این اپلیکیشن به اینجا محدود نمی‌شود چرا که با بهره گیری از رابط کاربری بسیار جذاب و سرعت‌بالا باعث جذب کاربران زیادی شده است.

در پایان …

حالا که با نحوه عملکرد، معایب، مزایای استفاده از آنفالویاب­ها آشنا شدید و همینطور بهترین آنفالویاب­های اینستاگرام نیز معرفی شد، می‌توانید تصمیم بگیرید که از کدام‌یک می‌خواهید استفاده کنید و یا اینکه کدام‌یک از اپلیکیشن­ها برای شما کاربردی بوده و مشکل شمارا مرتفع می‌سازد. توصیه می‌شود از آنفالویاب‌های رسمی استفاده نمایید تا امنیت اکانت اینستاگرام خود را حفظ کرده باشید.

در نهایت باید ذکر کرد شما عزیزان می توانید جهت بهره مندی از خدمات متنوع این سایت اعم از: بازیابی پیج اینستاگرام و یا مدیریت پیج اینستاگرام از لینک های درج شده بهره مند شوید.

سؤالات متداول در زمینه بهترین آنفالویاب اینستاگرام

آیا اپلیکیشن آنفالویاب اینستاگرام می‌تواند در افزایش تعداد فالوور حساب اینستاگرام نقش داشته باشد؟

اگر بخواهیم به این سؤال پاسخ دهیم باید بگوییم که این اپلیکیشن­ها صرفاً نقش آنفالویابی را ایفا می‌کنند و درواقع بر روی این موضوع متمرکز می‌باشند؛ اما برخی از این اپلیکیشن­ها آپشن­هایی را در این راستا دارند که می‌تواند در افزایش فالوور پیج شما مؤثر باشد.

آیا می‌توان امنیت حساب کاربری اینستاگرام را با استفاده از آنفالویاب‌ها تضمین کرد؟

همان‌طور که در اول این مقاله ذکر شد استفاده از اپلیکیشن‌هایی که مورد تائید اینستاگرام است ازنظر امنیتی مشکلی ندارد و آنفالویاب­ها پروتکل‌های متنوعی را برای حفظ امنیت اطلاعات کاربران خود در نظر می‌گیرند.

آیا آنفالویاب‌ها ممکن است به حساب اینستاگرام ما آسیب بزنند؟

استفاده از اپلیکیشن هایی که مورد تایید اینستاگرام هستند و با الگوریتم اینستاگرام به صورت همسو حرکت میکنند، در واقع در تلاش هستند تا کمترین آسیبی حساب اینستاگرام ما نرسد؛ اما اگر از اپلیکیشن‌های قدیمی و غیررسمی برای این کار استفاده کنید می‌تواند بسیار مضر و خطرناک باشد.

آیا استفاده از آنفالویاب اینستاگرام ازنظر قانونی مشکل‌ساز می‌شود؟

اینستاگرام در رابطه با استفاده از آنفالویاب‌ها مشکلی ندارد اما اگر از اپلیکیشن‌های آنفالویاب قدیمی و غیررسمی به شکلی استفاده نمایید که قوانین و الگوریتم اینستاگرام را نقض نماید، می‌تواند برای شما بسیار مشکل‌ساز شود تا حدی که حساب شما بن و یا به کلاً بسته شود.

پیشنهاد ویژه

اگر دنبال ورود به اکسپلور اینستاگرام هستید بهترین راه خرید لایک و ویو و سیو پست هست پس بزن رو دکمه پایین

خرید لایک اینستاگرامخرید ویو اینستاگرامخرید سیو پست ورود به اکسپلور اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا