اینستاگرامترفند های اینستاگرامی

ارسال پیام به تمام فالوور های اینستاگرام مزایا و معایب آن

4.6/5 - (35 امتیاز)

 

ارسال پیام به تمام فالوور های اینستاگرام، زمانی‌ که برنامه‌ ی اینستاگرام برای اولین‌ بار به‌ وجود آمد، بسیاری از افراد با بخش دایرکت آن آشنایی کامل نداشتند و افراد بسیار کمی از آن استفاده می‌ کردند. چرا که بیشتر جذابیت این برنامه به محتوای ارسالی آن بود. اما به‌ مرور زمان کاربران با این ویژگی اینستاگرام خو گرفتند و توانستند از آن بهترین استفاده را داشته باشند. دایرکت یکی از بخش‌ های اینستاگرام است که معمولاً از آن برای تبادل پست‌ ها و ارسال پیام به دیگر کاربران استفاده می‌ شود.

با استفاده از این بخش می‌ توانید با کاربران خود تماس صوتی و تصویری برقرار کنید. یکی از مهم‌ ترین مواردی که برای کاربران اینستاگرام اهمیت دارد، امکان ارسال پیام به تمام فالوور های اینستاگرام است. در ادامه مقاله همراه ما باشید تا شما را با امکان ارسال پیام به تمام فالوور های اینستاگرام آشنا سازیم. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه به سایت خرید فالوور اینستاگرام مراجعه کنید تا بتوانید تمامی اطلاعات را در مورد نحوه عملکرد دایرکت اینستاگرام به دست آورید.

 آیا می‌ توان یک پیام را به‌ صورت گروهی به تمام فالوور های اینستاگرام ارسال کرد؟

در برخی موارد کاربران نیاز دارند تا یک پیام را به یک‌ باره به چند کاربر مختلف ارسال کنند. به‌ عنوان مثال اگر می‌ خواهید کاربران خود را به یک رویداد و یا جشن دعوت کنید و یا اگر می‌ خواهید اخباری را به اطلاع آن‌ ها برسانید، باید بتوانید از این ویژگی اینستاگرام استفاده کنید. بسیاری از اکانت های اینستاگرام از نوع کسب‌ و کار هستند. این نوع اکانت ها تمایل بسیار زیادی به ارسال پیام به‌ طور هم‌ زمان به چند کاربر مختلف دارند.

اما یکی از سوالاتی که در این‌ میان به وجود می‌آید این است که آیا می‌ توان برای حساب‌ های تجاری از از امکان دایرکت گروهی استفاده کرد؟ باید بگوییم خیر چرا که اینستاگرام این ویژگی را فعلاً به امکانات خود اضافه نکرده است. با مراجعه به سایت خرید فالوور اینستاگرام می توانید به اطلاعات لازم در مورد نحوه ارسال پیام گروهی، آموزش های لازم را دریافت کنید.

شما عزیزان می توانید جهت خرید فالوور ایرانی و واقعی اینستاگرام روی لینک زیر کلیک کنید:

 چگونه می‌ توان یک پیام را به چند کاربر مختلف ارسال کرد؟

برای‌ اینکه بتوانید یک پیام را به کاربران مختلف ارسال کنید، باید ابتدا یک چت گروهی ایجاد کنید. به این منظور ابتدا باید وارد برنامه اینستاگرام شوید. سپس بر روی بخش مربوط به پیام‌ های دایرکت کلیک کنید. در بخش دایرکت یک مربع در گوشه بالای سمت راست صفحه مشاهده می‌ کنید که یک مداد به‌ صورت مورب روی آن قرار داده‌ شده است. با استفاده از آن می‌ توانید پیام جدید را در آن درج کنید. سپس روی آن ضربه بزنید.  چگونه می‌ توان یک پیام را به چند کاربر مختلف ارسال کرد؟

به‌ محض این‌ که ضربه بزنید، وارد صفحه پیام جدید می‌ شوید. سپس در آن بخش از شما می‌ خواهد تا کاربران خود را انتخاب کنید. اگر بیش‌ از یک نفر را به‌ عنوان کاربر خود انتخاب کردید، چت به‌ صورت خودکار ایجاد خواهد شد.

 چگونه می‌ توان یک پیام را به چند کاربر مختلف ارسال کرد؟ 2

پس‌ از ارسال پیام تمامی کاربران موجود در چت گروهی می‌ توانند آن پیام را ببینند. پس‌ از آن، هر موقع که بخواهید پیامی در آن درج کنید تمامی کاربران آن را مشاهده خواهند کرد. بهتر است بدانید که تعداد فالوور های موجود در چت گروه دارای محدودیت است. هر یک از کاربران اینستاگرام تنها می‌ توانند حداکثر تا سی و دو نفر را وارد چت گروهی کنند. اما یک حساب تجاری می‌ تواند این محدودیت را تا صد نفر نیز حفظ کند.

 مزایای ارسال پیام انبوه در اینستاگرام

ارسال پیام انبوه در اینستاگرام دارای مزایای بسیار زیادی است. به‌ عنوان مثال از مزایای آن می‌ توان به این موارد اشاره کرد که می‌ تواند به شما در فروش بیشتر کمک کند. همچنین در این‌ صورت، تعامل فالوور ها و یا کاربران دیگر با پیج شما افزایش پیدا می‌ کند. همچنین منجر می‌ شود تا مخاطبین جدیدی برای خود به دست آورید. از سوی دیگر، می‌ توانید کاربران دیگر را نسبت‌ به پروفایل و برند خود آگاه سازید.

 معایب ارسال پیام گروهی در اینستاگرام

ارسال پیام گروهی در اینستاگرام علاوه بر داشتن مزایا، دارای معایبی نیز می‌ باشد. از بزرگ‌ ترین معایب آن می‌ توان به مسدود شدن حساب کاربری یا بخش دایرکت اینستاگرام اشاره کرد. چرا که اینستاگرام برای ارسال روزانه پیام دارای محدودیت است و اگر این محدودیت را از بین ببرید ممکن است باعث بن شدن شما شود.

 نحوه ارسال پیام گروهی در اینستاگرام

برای ارسال پیام گروهی در اینستاگرام از دو روش می‌ توانید استفاده کنید، یکی از روش‌ های استفاده از اینستاگرام و بخش دایرکت آن بدون نیاز به ابزار است که در بخش قبل درمورد آن توضیحاتی ارائه کردیم. اما یکی دیگر از این روش‌ ها استفاده از برنامه DMpro است. این برنامه یکی از بهترین برنامه‌ ها برای ارسال پیامک انبوه شناخته می‌ شود.

DMpro

دی ام پرو یک برنامه قابل‌ اعتماد است که می‌ توانید با استفاده از آن از طریق لپ‌تاپ و یا رایانه نسبت‌ به ارسال پیام گروهی اقدام کنید. جالب است بدانید با استفاده از این برنامه می‌ توانید دایرکت گروهی اینستاگرام را به ایمیل خود نیز ارسال کنید. استفاده از این برنامه رایگان است و هیچ نیازی به پرداخت هزینه وجود ندارد. از ویژگی‌ های کلیدی آن می‌ توان به ارسال خودکار پیام‌ های انبوه اشاره کرد. تمامی پیام‌ ها هدفمند هستند و یک هدف مشترک را دنبال می‌ کنند. با استفاده از این برنامه می‌ توانید از پیام‌ های از پیش‌ تعیین‌ شده استفاده کنید تا بتوانید به سوال کاربر ها جواب دهید.  سخن پایانی اینستاگرام دارای بخش های مختلف است. دایرکت اینستاگرام از مهم ترین بخش های آن است که مورد توجه تمامی کاربران قرار گرفته است. در این بخش می توان به ارسال پیام های متنی و پست های مختلف به کاربران دیگر پرداخت. یکی از مهم ترین موارد، نحوه ارسال پیام به چند کاربر مختلف به صورت همزمان است که در این بخش سعی کردیم شما را با نحوه ارسال پیام به کاربران دیگر اینستاگرام و معایب و مزایای آن آشنا سازیم. سایت خرید فالوور اینستاگرام خدمات شبکه اجتماعی مثل خرید فالوور واقعی اینستاگرام، لایک، ویو و … را برای مشتریان ارائه می دهد.

 سوالات متداول

 

آیا در پیج های کسب و کار، امکان ویژه ای برای ارسال پیام انبوه وجود دارد؟

 نخیر، اینستاگرام تاکنون این امکان را به ویژگی های خود نیافزوده است.

چگونه می توان یک پیام را به چند کاربر مختلف به طور همزمان ارسال کرد؟

 با ایجاد یک چت گروهی می توان پیام را به کاربران انبوه ارسال کرد.

آیا برنامه ای برای ارسال پیامک به کاربران مختلف به طور همزمان وجود دارد؟

 بله. برنامه DMpro یک برنامه عالی برای ارسال پیامک است.

تعداد کاربران چت گروهی در اکانت شخصی چند نفر است؟

 این تعداد تا ۳۲ نفر است.

تعداد کاربران چت گروهی در اکانت های کسب و کار چند نفر است؟

 این تعداد از صد و در برخی موارد تا ۱۵۰ نفر متغیر است.

در صورت ارسال پیام بیش از حد، چه اتفاقی رخ می دهد؟

 ممکن است با ارسال زیاد پیام به کاربران، از طرف اینستاگرام بن شوید.

از مزایای ارسال پیامک انبوه چیست؟

 کمک به فروش بیشتر، ایجاد تعامل بیشتر با فالوورها، جذب مخاطبین جدید.

از معایب ارسال پیامک انبوه چیست؟

 امکان مسدود شدن حساب کاربری یا بخش مربوط به پیام ها.

پیشنهاد ویژه

اگر دنبال ورود به اکسپلور اینستاگرام هستید بهترین راه خرید لایک و ویو و سیو پست هست پس بزن رو دکمه پایین

خرید لایک اینستاگرامخرید ویو اینستاگرامخرید سیو پست ورود به اکسپلور اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا