اینستاگرامترفند های اینستاگرامی

شات کردن در اینستاگرام و جذابیت های آن

4.8/5 - (11 امتیاز)

احتمالا شما هم اصطلاح شات کردن در اینستاگرام را شنیده باشید، ولی در مورد چیستی و چگونگی انجام آن اطلاع چندانی را نداشته باشید؛ به همین منظور قصد داریم که در این مقاله به طور کامل شات کردن را توضیح دهیم و در مورد اهمیت این تکنیک جذاب در اینستاگرام، گفتگو کنیم.

رشد در شبکه های اجتماعی در سال های گذشته، از همیشه سخت تر و پر هزینه تر شده است‌. به همین دلیل آشنایی با تکنیک ها و قوانین اینستاگرام برای رشد صفحه شما ضروری خواهد بود.

شات کردن هم یکی از تکنیک های موثر برای افزایش فالوور و معرفی کسب و کار شما به افراد بیشتر است که می تواند تاثیر بسزایی را هم در میزان فروش محصولات و خدمات شما داشته باشد.

همچنین شما عزیزان می توانید جهت خرید فالوور شهری اینستاگرام روی لینک زیر کلیک کنید:

شات کردن چیست؟

اصطلاح شات کردن در اینستاگرام زمانی به کار میرود که فردی در صفحه خود، محصولات و یا پیج فرد دیگری را معرفی و تبلیغات کند. این تکنیک زمانی تاثیر بیشتری را دارد که پیج شات کننده، تعداد فالوور بیشتری را نسبت به شما داشته باشد.

شات کردن یکی از تکنیک های بسیار متداول برای بازاریابی و تبلیغات در اینستاگرام است که محبوبیت بالایی را هم در بین کاربرهای این حوزه دارد. اینفلوئنسر ها و وبلاگهای معروف از جمله کسانی هستند که شات کردن پیج شما توسط آن ها بیشترین بازدهی را برایتان خواهد داشت.

البته این دسته از افراد برای شات کردن و تبلیغات پیج افراد دیگر از آنها پول دریافت میکنند؛ هزینه شات کردن بر اساس تعداد فالوورها، میزان ویو و مشارکت آن ها تعیین میشود.  نکته مهمی که باید به آن توجه کنید این است که افراد معروف و تاثیر گذار میتوانند اعتماد بیشتری را برای صفحه شما به ارمغان بیاورند.

به همین دلیل هم بهتر است که در ابتدای ورود به اینستاگرام برای افزایش فالوورهای خود از این افراد برای شات کردن، کمک بگیرید. البته شما میتوانید با کمک پیج هایی که از نظر تعداد فالوور با شما برابر هستند، به شکل کاملا رایگان و متقابل از شات کردن برای تبلیغ صفحه خود استفاده کنید.

در این روش می توانید از یک اسکرین شات از پیج کاربر برای نمایش آن به فالوورهای خود در استوری، استفاده کنید و یا اینکه از بنر از قبل طراحی شده ای برای این کار استفاده کنید. همچنین در این روش آدرس ID صفحه فرد مورد نظر خود را هم باید تگ کنید.

بررسی مزیت های تبلیغ با شات کردن پیج اینستاگرام

برای اینکه متوجه شوید، آیا شات کردن برای پیج شما مفید است یا نه؟ باید به مزیت های این کار توجه کنید. به طور کلی استفاده از شات در اینستاگرام مزیت های متعددی را دارد که در ادامه تعدادی از آن ها را به شما شرح خواهیم داد:

  •         افزایش تعداد فالوور های اینستاگرام که به شکل کاملا واقعی و هدفمند انجام میشود.
  •         امکان افزایش لایک و کامنت ها و به طور کلی تعامل بیشتر با محتوایی که به اشتراک میگذارید، فراهم خواهد شد.
  •         میتوانید از این تکنیک برای اهداف تجاری و رشد کردن صفحه اینستاگرامی خود استفاده کنید.
  •         با معرفی برند ها و تبلیغات برای آن ها، فرصتی برای تبدیل شدن به یک سفیر برای آن برند برای شما فراهم میشود.
  •         با کمک هشتگ های مرتبط هم میتوانید میزان بازدید های خود را هم افزایش دهید.

انواع شات در اینستاگرام کدام است؟

 

احتمالا الان که با شات کردن و مزیت های آن آشنا شده اید، شاید بهتر باشد که در مورد انواع شات در اینستاگرام هم اطلاعاتی را به شما بدهیم. به طور کلی سه روش برای شات کردن در اینستاگرام وجود دارد که هدف از انجام تمامی آن ها تنها یک چیز است و آن معرفی یک برند یا فرد در اینستاگرام است. در ادامه هر کدام از این روش های شات کردن در اینستاگرام را معرفی میکنیم.

  1. شات کردن در پست

این روش را می توانیم یکی از رایج ترین انواع شات کردن ها در اینستاگرام بدانیم که در ان پیج مورد نظر در بخش کپشن یک پست یا بر روی عکس، تگ میشود. به این ترتیب دنبال کننده هایی که از آن پست دیدن میکنند، به احتمال زیاد به پیج شات شده هم سر میزنند و در برخی از اوقات ممکن است که آن را دنبال کنند.

  1. شات کردن در استوری

این نوع از شات کردن را میتوانیم به عنوان محبوبترین روش به شما معرفی کنیم. کاربرد این روش در مقایسه با سایر انواع شات در اینستاگرام بسیار بیشتر است. دلیل اصلی این محبوبیت را میتوانیم اینطور عنوان کنیم که جذابیت و بازدید از استوری ها در بین کاربران اینستاگرامی بیشتر است.

  1. شات کردن اسکرین شات از صفحه

در این روش شما باید یک اسکرین شات یا عکس صفحه، از پیجی که قصد معرفی آن را دارید، بگیرید و در صفحه خود آن را منتشر کنید. البته این روش نمیتواند بازدهی بالایی را برای شما داشته باشد. پیشنهاد ما این است که به جای اسکرین شات، یک بنر جذاب یا ویدیو معرفی منحصر به فرد، در جذب فالوور موثرتر عمل کند.

آیا میتوان از شات کردن درآمد داشت؟

آیا میتوان از شات کردن درآمد داشت؟

جواب این سوال مثبت است. شما هم میتوانید از شات کردن پیج سایر افراد درآمد داشته باشید؛ اما برای رسیدن به این مرحله باید بتوانید که تعداد بالایی فالوور واقعی و فعال در پیج خود داشته باشید. همانطور که میدانید با توجه به رقابت سختی که در دنیای اینستاگرام حاکم است، رسیدن به تعداد بالایی از دنبال کننده ها واقعا کار سختی است.

البته شما میتوانید از خدمات خرید فالوور واقعی که توسط سایت خرید فالوور اینستاگرام ارائه میشوند، برای افزایش تعداد دنبال کننده های خود استفاده کنید. به کمک این روش بسیار سریع و ساده تر میتوانید به تعداد فالوورهای مورد نظر خود برسید.

از نکات مثبت دیگری که در این مورد وجود دارد، هزینه بسیار پایین افزایش فالوور با کمک این روش، در مقایسه با تبلیغات در پیج های معروف است.

به طور کلی هر چقدر که بخواهید تعداد فالوور بالاتری را در اینستاگرام بدست آورید و با شات کردن سایر پیج ها درآمد کسب کنید، باید مدت زمان بیشتری را برای رشد پیج خود صرف کنید.

همچنین در این مسیر، برای رشد پیج خود باید از محتواهایی با کیفیت بالا استفاده کنید. در عوض با خرید دنبال کننده از سایت خرید فالوور اینستاگرام، بسیار سریعتر پیج خود را ارتقا خواهید داد.

برای شات کردن یک پیج به چه نکاتی توجه کنیم؟

 

برای اینکه از تکنیک شات کردن در اینستاگرام بازدهی بیشتری را دریافت کنید، باید به یک سری نکته توجه داشته باشید. در ادامه 4 مورد از نکات مهمی که در شات کردن پیج در اینستاگرام باید مورد توجه قرار دهید را به شما معرفی خواهیم کرد و در مورد هر کدام از آن ها هم توضیحاتی را به شما ارائه میدهیم.

  •    از پیج هایی که در حوزه کاری شما هستند برای شات کردن پیج خود استفاده کنید.

بهتر است که برای معرفی صفحه خود به افراد جدید، از پیج هایی که استفاده کنید که در زمینه کاری شما فعالیت دارند. به این ترتیب می توانیم افرادی را مورد هدف قرار دهید که به حوزه کاری شما علاقه مند هستند و به این ترتیب جذب مخاطب هدفمندتری را داشته باشید. برای مثال پیجی که در زمینه فود بلاگری فعالیت دارد، بهتر است که از پیج های مشابهی مثل کافه و رستوران گردی برای معرفی خود استفاده کند. مسلما شات کردن چندین صفحه ای در یک پیج سلامتی یا ورزشی، نمیتواند مخاطب چندانی را جذب کند.

  •   از اکانت هایی که تعداد فالوور مشابه بیشتری را با شما دارند، برای شات کردن پیج خود استفاده کنید.

داشتن فالوورهای مشابه میتواند که نشانگر علاقه مندی سایر دنبال کننده های یک پیج، به صفحه اینستاگرامی شما باشد. به همین دلیل تکنیک شات در این پیج ها همی میتواند نتایج مطلوبی را برای شما داشته باشد.

  •   با سایر پیج ها تعامل داشته باشید.

بهتر است قبل از اینکه از صفحه ای درخواست شات کردن داشته باشید، آن پیج را دنبال کرده و تعدادی از پست های آن را لایک کنید. همچنین می توانید برای پست های آن صفحه کامنت هم بگذارید. در این صورت امکان تبادل و شات شدن های بهینه را برای خود فراهم میکنید.

  •   با سایر پیج های مشابه در دایرکت خود ارتباط برقرار کنید.

برای استفاده از این روش در ابتدا بهتر است که پیج هایی با تعدا فالوور و محتوای مشابه را پیدا کنید. رد قدم بعدی میتوانید از طریق دایرکت و به شکل مستقیم با آنها ارتباط برقرار کرده و درخواست شات کردن متقابل را داشته باشید.

جمع بندی شات کردن در اینستاگرام یکی از ترفند های بسیار پرکاربرد در این شبکه اجتماعی برای افزایش تعداد فالوورهای پیج شما می باشد.

با کمک این تکنیک امکان رشد سریعتر صفحه شما فراهم خواهد شد و به همین دلیل نباید شات کردن را دست کم بگیرید. در این مقاله به شکل کامل در مورد این مفهوم در اینستاگرام صحبت کردیم. البته شما میتوانید با شات کردن پیج سایر افراد، از این حوزه درآمد داشته باشید.

برای این منظور هم باید تعداد فالوورهای شما بالا باشد و نرخ تعاملی مناسبی را از آن ها دریافت کنید. خرید بازدید استوری اینستاگرام برای افزایش ویو استوری از سایت خرید فالوور اینستاگرام میتواند که در این زمینه برای مفید واقع شود.

سوالات متداول درباره شات کردن در اینستاگرام و جذابیت های آن

 

فرق تبادل و تبلیغات چیست؟

هنگامی که تبلیغات انجام میدهید هزینه ای از صاحب پیج گرفته و متقابلا پیج آن را شات میکنید اما تبادل به گونه ای است که شات کردن پیج به صورت دو طرفه صورت میگیرد و پولی میان دو طرف رد و بدل نمیشود

شات کردن در اینستاگرام یعنی چه؟

1-شات کردن یعنی شما اسکرینی از یک پیج اینستاگرامی در استوری خود با ذکر آیدی آن پیج به اشتراک میگذارید.

پیشنهاد ویژه

اگر دنبال ورود به اکسپلور اینستاگرام هستید بهترین راه خرید لایک و ویو و سیو پست هست پس بزن رو دکمه پایین

خرید لایک اینستاگرامخرید ویو اینستاگرامخرید سیو پست ورود به اکسپلور اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا