اینستاگرام

متن خوش آمد گویی به فالوور های جدید اینستاگرام, آموزش فعال سازی

4.9/5 - (392 امتیاز)

 

متن خوش آمد گویی به فالوور اینستاگرام چیست؟ آیا تا به حال برای شما اتفاق افتاده که با ورود به یک کانال یا گروه جملات یا متنی را به عنوان خوش آمد گویی به شما برای ورود به این کانال دریافت کرده باشید؟ چنین جملاتی به خاطر حس خوبی که می توانند در مخاطبان ایجاد کنند بسیار مورد توجه هستند و می توانند کمک کنند که افراد به گروه یا چنلی که به آن ملحق شده اند بیشتر علاقه مند شوند.

اگر در اینستاگرام دارای کانال هستید و نمی دانید که چگونه به افراد تازه وارد خوش آمد بگویید در این مقاله از سایت خرید فالوور اینستاگرام برای شما پیشنهاداتی داریم تا بتوانید تنها در چند جمله کوتاه به دوستان و مخاطبان تازه وارد خوش آمد بگویید.

برای خرید فالوور واقعی اینستاگرام روی لینک زیر کلیک کنید.

پیام خوش آمد گویی اینستاگرام دقیقا چه نوع پیام هایی است ؟

پیام هایی که به عنوان پیام های خوش آمد گویی در اینستاگرام استفاده می شوند همان پیام هایی هستند که وقتی شما کسی را فالو می کنید و یا دایرکت می دهید، دریافت می کنید و به شما علاوه بر خوش آمد گویی اطلاعاتی درباره نحوه کار چنل و پاسخگویی ادمین ها داده می شود.

پیام های خوش آمد گویی چه مزیت هایی برای یک کانال ایجاد می کنند؟

پیام هایی که به مخاطبان فرستاده می شوند می توانند توسط یک ربات تنظیم شده باشند و این ربات می تواند به هر کسی که شما را فالو می کند یا در دایرکت پیام می دهد، یک پیغام آماده را ارسال کند؛ همچنین شما خودتان می توانید چنین پیام هایی را به صورت آماده داشته باشید و در صورت نیاز آن را به افراد بفرستید. این پیام ها باعث تسهیل در کار پیج شما می شود.

از دیگر مزیت هایی که یک پیام آماده خوش آمد گویی برای شما ایجاد می کند این است که می توانید با پاسخگویی به موقع به مشتریان رضایت آنها را نیز جلب کنید و یک تجربه عالی از خرید و یا عضویت در یک کانال یا گروه را به آنها بدهید که همین موضوع باعث می شود که آنها افراد بیشتری را دعوت به عضویت در کانال شما کنند و باعث رشد و پیشرفت کانال باشند.

تعدادی از پیام هایی که می توانید جهت خوش آمدگویی برای فالوور ها در اینستاگرام بفرستید:

برای مثال وقتی دایرکت برای خرید محصول دارید می توانید از چنین پیامی استفاده کنید: «از پیام شما متشکریم، در اسرع وقت به پیام شما پاسخ داده می شود. لطفا صبور باشید. از طرف تیم پشتیبانی.» معمولا از این نوع پیام ها به صورت آماده در گوشی خود داشته باشید بهتر است چرا که روزانه افراد زیادی به شما پیام می دهند و شما نمی توانید به صورت اختصاصی به تک تک این افراد پاسخ بدهید

اما با این کار می توانید آنها به صبر دعوت کرده و مطمئن کنیم که به سوال شان پاسخ داده می شود . یک نمونه دیگر: «با سلام دوست عزیز با تشکر از پیام شما برای گرفتن پاسخ حداکثر تا 8 ساعت در صف انتظار خواهید بود از همراهی شما کمال تشکر را داریم.» و همچنین اگر می خواهید برای محصولات خودتان تبلیغی کرده باشید و فروش را بالاتر ببرید می توانید از چنین پیامی در میان پاسخ هایی که به دایرکت ها می دهید استفاده کنید.

«دوست عزیز می توانید برای خرید از محصولات با تخفیف از لینک … استفاده و با ارائه کد …. از تخفیف 15 درصدی ما بهره مند شوید. اگر سوال دیگری دارید می توانید بپرسید به شما پاسخ می دهیم.» نمونه پیام برای زمانی که در دسترس نیستید و به محض شروع به کار می خواهید به پیام ها پاسخ بدهید:« سلام دوست عزیز، با تشکر فراوان از پیامی که به ما دادید.

متاسفانه در این ساعت تیم پشتیبانی ما در سر این کار نیست اما ساعات کاری ما در این لینک نوشته شده است برای اطلاعات بیشتر میتوانید مراجعه کنید و ما به محض اینکه روز کاری مان را شروع کنیم به شما پیام خواهم داد، با تشکر از صبوری شما. اگر می خواهید فروش را بالا ببرید و نمونه پیام آماده می خواهید از این پیام می توانید استفاده کنید: « مشتری گرامی برای اینکه از تخفیف تابستانه ما بهره مند شوید می توانید کد  … را در باکس مورد نظر وارد از قیمت تخفیفی استفاده کنید. اگر سوال دیگر در این باره داشته باشید برای ما ارسال کنید تا توسط تیم کارشناسی به آن پاسخ داده شود.

متن خوش آمد گویی به فالوور اینستاگرام تازه وارد

«از اینکه به کانال ما پیوستید بسیار خوشحالیم و امیدواریم با رعایت قوانین و نکات گفته شده اوقات خوبی را در این کانال/ گروه سپری کنید.» و یا اینکه بنویسید: « کاربر گرامی به گروه ما خوش آمدید در این گروه ما درباره … صحبت می کنیم امیدواریم لذت ببرید و در بحث ها شرکت کنید.»

روشی اینستاگرامی که به وسیله آن می توانید به صورت خودکار به افراد پیام از پیش آماده شده بدهید در تنظیمات خود اینستاگرام می توانید در قسمت saved replies در تنظیمات پاسخ ها و جملاتی را بنویسید که وقتی که با مشتری ها در دایرکت چت می کنید از این پیام های آماده استفاده کنید.

برای مثال برای پاسخ به سوال قیمت این جنس چقدر است؟ می توانید از این پیام های از قبل آماده شده استفاده کنید تا در وقت صرفه جویی شود و بتوانید به مشتریان بسیار بیشتری پاسخ بدهید.

روش فعال کردن پیام های خودکار خوش آمد گویی در اینستاگرام

برای اینکه پیام های سیو شده خود را در اینستاگرام داشته باشید و بتوانید این پیام ها در هر زمان به هر تعداد مخاطب بفرستید می توانید تنظیمات انجام این کار را به صورت مرحله به مرحله به شکل زیر انجام دهید:

1- ابتدا روی آیکون سه خط که بالای صفحه است بزنید و از این طریق به تنظیمات یا setting برنامه اینستاگرام خودتان بروید. 2- حالا گزینه business یا creator را بزنید.

3- حالا روی گزینه frequently asked question بزنید.

4- گزینه show question را فعال کنید.

5- به قسمت add question را بزنید.

روش فعال کردن پیام های خودکار خوش آمد گویی اینستاگرام

6- حالا در دو باکس که برایتان باز می شود می توانید جملاتی را اضافه کنید که به صورت خودکار و اتوماتیک برای مخاطبی که وارد دایرکت می شود و یا سوال و کلمه خاصی را تایپ می کند فرستاده می شود. باکس اول مربوط به مخاطب است و کلمه یا سوالی که مخاطب ممکن است بفرستد را تایپ کنید مثل سلام یا قیمت این جنس چقدر است؟ و سپس در باکس دوم جمله یا کلمه ای که می خواهید به صورت خودکار به فرد فرستاده شود را تایپ کنید.

7- در نهایت با فعال کردن تیک بالای صفحه این جملات به افرادی که کلمات مشخص شده توسط شما را به دایرکت بفرستند، ارسال خواهد شد. همچنین روش دیگری هم داریم که با استفاده از آن می توانید پیام هایی که خودتان از پیش به صورت آماده ذخیره کرده اید را برای مخاطب مورد نظر بفرستد. برای کار نیز از مراحل زیر پیروی کنید:

1- به تنظیمات اینستاگرام خودتان بروید. 2- گزینه business را انتخاب کنید.

روش فعال کردن پیام های خودکار خوش آمد گویی در اینستاگرام

3-در این صفحه گزینه saved replies را بزنید و متن مورد نظر را وارد کنید.

4- علاوه بر متن مورد نظر یک کلمه شورت کات هم وارد می کنید که به شما کمک می کند به این پیام ها دسترسی سریع پیدا کنید.

روش فعال کردن پیام های خودکار خوش آمد گویی در اینستاگرام 2

5- حالا در دایرکت با لمس کردن قسمتی که پیام را در آن می نویسد پیام از قبل نوشته شما ظاهر می شود و نیازی به تایپ مجدد نیست. این مورد برای بالا بردن سرعت کار در پیج های فروشگاهی تنظیم شده است.

روش فعال کردن پیام های خودکار خوش آمد گویی در اینستاگرام 3

از اینکه به مقاله پیام های خوش آمد گویی در اینستاگرام، در سایت خرید فالوور اینستاگرام توجه کردید از شما کمال تشکر را داریم. همینطور شما میتوانید با خرید خدمات اینستاگرام مثل خرید فالوور واقعی اینستاگرام و حتی خدمات رایگان لایک و فالوور را از سایت خرید فالوور دریافت کنید.

سوالات متداول متن خوش آمد گویی به فالوور اینستاگرام

پیام های خوش آمد گویی در اینستاگرام چه پیام هایی هستند؟

پیام های آماده ای که برای مخاطب در دایرکت می فرستید و سپس در اسرع وقت به این دایرکت پاسخ می دهید و یا اینکه این پیام ها می توانند به ورودی های جدید کانال فرستاده شوند.

آیا می توان از پیام های متنی آماده در ریپلای کردن در دایرکت استفاده کرد؟

بله این کار را می توانید از طریق saved replies انجام دهید و پیام هایی که از قبل آماده دارید و خودتان برای موقعیت های خاص نوشته اید استفاده کنید.

از چه راه هایی می توانم برای افراد پیام های خوش آمد گویی بفرستم؟

یکی از طریق تنظیمات خود اینستاگرام و یکی از راه ربات هایی که برای این کار طراحی شده اند استفاده کنید مثل ربات kaniBot که برای ارسال دایرکت در تعداد بالا طراحی شده است.

آیا ارسال پیام های خوش آمد گویی تاثیری برای کانال دارد؟

بله تاثیر پیام ها در جلب اعتماد و حس رضایت مشتری می باشد که می تواند تاثیر مثبتی در فروش و رشد کانال داشته باشد.

آیا امکان دارد پیجم به خاطر استفاده از این ربات ها بلاک شود؟

خیر چون شما پیام هایی که به افراد مختلف می فرستید کاملا یکسان نخواهد بود و می توانید این پیام ها خودتان تنظیم کنید؛ در نتیجه اینستاگرام ربات را شناسایی نخواهد کرد و شما به راحتی می توانید پیام ها را به دایرکت افراد بفرستید.

پیشنهاد ویژه

اگر دنبال ورود به اکسپلور اینستاگرام هستید بهترین راه خرید لایک و ویو و سیو پست هست پس بزن رو دکمه پایین

خرید لایک اینستاگرامخرید ویو اینستاگرامخرید سیو پست ورود به اکسپلور اینستاگرام

دکمه بازگشت به بالا