اینستاگرام

اضافه کردن فونت های دلخواه به استوری اینستاگرام آموزش گام به گام

Rate this post

اضافه کردن فونت‌، اینستاگرام یک شبکه اجتماعی بدون رقیب برای صاحبان کسب و کارهای مختلف می‌باشد. هرکسی می‌تواند با ایجاد یک اکانت کاربری در اینستاگرام به کسب درآمد از آن بپردازد و در این میان هر چه که دانش به‌ کاربردن امکانات و قابلیت‌های اینستاگرام بیشتر و بهتری داشته باشد در این صورت می‌تواند پیج بهتری ساخته و درآمد بالاتری از آن کسب کند.

یکی از کارهایی که برای جذاب‌تر کردن یک کانال اینستاگرامی می‌توان انجام داد این است که فونت‌های مختلف و زیبا به استوری آن اضافه کنیم. با نوشته‌هایی که از لحاظ ظاهری زیبا و جذاب هستند می‌توان کاربران بیشتری را به پیج جذب کرد؛ در همین راستا با این مقاله از سایت خرید فالوور اینستاگرام به آموزش اضافه کردن فونت‌های دلخواه به استوری اینستاگرام خواهیم پرداخت.

البته به‌خاطر داشته باشید که اینستاگرام به‌خودی‌خود دارای برخی از فونت‌های زیبا و جذاب برای استفاده کاربران هست، اما فونت‌های بیشتری را در این مقاله معرفی می‌کنیم که به جذابیت بصری استوری‌های شما کمک می‌کند.

برای خرید ویو استوری اینستاگرام روی لینک کلیک کنید.

نحوه اضافه کردن فونت های جذاب به استوری‌های اینستاگرام

برای اینکه برنامه‌های فونت‌های جذاب را به اینستاگرام اضافه کنیم باید با سلیقه مخاطب نیز آشنا باشیم و اگر که می‌خواهیم مطلب مهمی را در استوری به کاربران بگوییم بهتر است از فونت‌هایی که خواناتر هستند استفاده کنیم.

چگونه می‌توان با تغییر دادن فونت‌های اینستاگرام فالوورهای خود را دو برابر کرد؟

ظاهر جالب و جذاب در اینستاگرام و پست‌های آن همیشه حرف اول را می‌زند پس هر کاری در راستای بهبود ظاهر و زیبایی پیج انجام دهید به خودتان برمی‌گردد و می‌تواند تعداد افرادی که به کانال جذب می‌شوند را بسیار بالاتر ببرد.

برنامه‌های تغییر فونت در استوری اینستاگرام

در سایت خرید فالوور اینستاگرام چند مورد از برنامه‌هایی که می‌توانند با تغییر فونت استوری‌ها باعث جذابیت هر چه بیشتر پیجتان شود را آماده کرده‌ایم که امیدواریم به کارتان بیاید؛ همچنین در این مقاله روش‌هایی که با آن می‌خواهیم فونت‌ها را به اینستاگرام اضافه کنیم را با هم مرور کنیم.

معرفی وبسایت تغییر فونت اینستاگرام

برنامه  IGF fonts.io

IGF fonts.io یکی از معروف‌ترین برنامه‌های تغییر فونت در اینستاگرام می‌باشد. نحوه استفاده از این برنامه به این شکل است که ابتدا باید وارد برنامه شوید و سپس فونتی که مد نظر دارید را تایپ و سرچ کنید تا مطلب را همان گونه که مد نظرتان بوده است و با همان فونت نمایش داده شود.

برنامه Font Get

FontGet نیز یکی دیگر از برنامه‌هایی است که به کمک آن می‌توانید فونت‌های زیبا برای اینستاگرام خودتان داشته باشید. این برنامه نیز می‌تواند فونت‌های جذاب بسیاری را به اینستاگرام شما اضافه کند.

برنامه canva

Canva این برنامه فوق‌العاده کاربردی فونت‌های زیبا و جذابی دارد که به راحتی می‌تواند تغییرات جالبی در فونت‌های متن، بیو، کپشن و استوری ایجاد کند.

نحوه اضافه کردن فونت به اینستاگرام

به خاطر داشته باشید که برای اضافه کردن یک فونت به اینستاگرام، حتماً باید یک برنامه انتخاب کنید که فونت‌هایی بیشتر از آنچه که اینستاگرام در اختیار شما قرار می‌دهد، برایتان ارائه کند؛ برای مثال می‌توانید از برنامه fontgram برای این کار استفاده کنید. مراحل افزودن فونت‌های برنامه fontgram به اینستاگرام به شکل زیر است:

1- ابتدا این برنامه را از سایت گوگل پلی یا بازار دانلود کرده و در گوشی خودتان نصب کنید.

2- برنامه را باز کنید و هر آنچه که می‌خواهید را در اولین صفحه بنویسید.

3- در قسمت پایین برنامه کلمه فونت را مشاهده می‌کنید که باید روی آن بزنید تا فونت‌های مختلف برایتان به نمایش دربیاید.

4- در قسمت پایین صفحه قسمت‌های دیگری نیز وجود دارد به نام پس زمینه که می‌توانید به کمک آن کادری به نوشته خودتان اضافه کنید یا روی پس زمینه آن تغییرات دیگری را اعمال کنید.

5- حالا در نهایت بعد از همه تغییراتی که اعمال کردید می‌توانید کلمه ذخیره را در قسمت بالای صفحه بزنید و سپس تصویر را ذخیره و به گالری بفرستید تا در مواقع نیاز از آن استفاده کنید.

6- وقتی که می‌خواهید که یک استوری منتشر کنید می‌توانید از گالری همین تصویر را انتخاب و آن را استوری کنید.

7- برنامه‌های دیگری هم هستند که می‌توانند به شما در تغییر فونت اینستاگرامتان کمک کنند؛ برنامه‌هایی مثل متن نگار که به شکلی کاملاً حرفه‌ای می‌توانند این کار را انجام دهند.

مراحل تغییر دادن و اضافه کردن فونت جدید از برنامه متن نگار

مراحل تغییر دادن و افزودن فونت‌های جدید به اینستاگرام از طریق برنامه متن نگار با استفاده از مراحل زیر انجام می‌پذیرد:

1- ابتدا برنامه متن نگار که دانلود و نصب کرده‌اید را باز کنید.

2- حالا کادر مستطیل خالی را می‌بینید که آماده تایپ متن است.

3- هر متن دلخواهی که دارید را در این باکس تایپ کنید و سپس با استفاده از امکانات برنامه به آن افکت‌های مختلف داده و از طریق گزینه ذخیره کردن این تصویر را ذخیره کنید.

سخن پایانی

در نهایت برای عالی کردن متن‌هایی که در اینستاگرام می‌نویسید، بهترین شیوه استفاده از فونت‌های جالب و جذاب است که با روش‌ها و برنامه‌هایی که در مقاله از آنها صحبت شد؛ می‌توانید در اینستاگرامتان نصب کنید.

سؤالات متداول اضافه کردن فونت های دلخواه به استوری اینستاگرام

چگونه می توان روی زیباتر شدن فونت های اینستاگرام کار کرد؟

با استفاده از ابزارهای کمکی برای تغییر فونت که می‌تواند فونت‌های زیبا و جذاب‌تری را برایمان در اینستاگرام بسازد. در متن مقاله به تعدادی از این فونت‌ها و نحوه افزودن آن به اینستاگرام اشاره شده است.

فونت های زیبا چه تاثیری در یک پیج اینستاگرامی دارند؟

فونت‌ها وقتی جالب و جذاب باشند می‌توانند روی مخاطبان تأثیر مثبتی ایجاد کرده و آنها را علاقه‌مند به فالو کردن پیج نمایند.

چه برنامه هایی وجود دارد تا بتوان فونت های بیشتر به اینستاگرام اضافه کرد؟

برنامه بسیاری در این زمینه ساخته شده است مثل برنامه‌های متن نگار، fontgram و fonto که از معروف‌ترین‌ها هستند و در مقاله معرفی شده‌اند.

آیا اینستاگرام فونت های مخصوص و جالب برای استفاده در استوری ها دارد؟

فونت‌های اینستاگرام نیز خوب هستند و اگر بخواهید یک استوری جالب را در اینستاگرام خود قرار دهید فونت‌های اینستاگرام کافی هستند؛ اما در صورتی که بخواهید خلاقیت به خرج دهید و محتوای یونیک و خلاقانه‌ای بسازید بهتر است از فونت‌های جدید و جالب نیز در آن استفاده نمایید.

پیشنهاد ویژه

اگر دنبال ورود به اکسپلور اینستاگرام هستید بهترین راه خرید لایک و ویو و سیو پست هست پس بزن رو دکمه پایین

خرید لایک اینستاگرامخرید ویو اینستاگرامخرید سیو پست ورود به اکسپلور اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا