اینستاگراممشکلات متداول اینستاگرامی

هشتگ های ممنوعه در اینستاگرام  در سال 2022

5/5 - (5 امتیاز)

 

در اینستاگرام هشتگ ها یکی از مهمترین چیزهایی هستند که کاربران را به شما وصل می کنند؛ به این شکل که کاربر مطلب یا موضوعی را در اینستاگرام سرچ می کند و اگر موضوع پیج شما یا پست تان با موضوع سرچ شده همخوانی داشته باشد اینستاگرام فرد را به شما پیوند می دهد؛ البته باید به این موضوع هم دقت داشت که هشتگ ها مثل شمشیر های دولبه عمل می کنند

اگر استفاده درستی از آن ها نشود یا از هشتگ های ممنوعه استفاده شود علاوه بر اینکه نمی توانند شما و کاربر را به هم وصل کنند بلکه می توانند باعث به مشکل افتادن پیج هم شوند. استفاده درست از هشتگ ها به چه صورت هست؟ هشتگ های ممنوعه کدام ها هستند؟ برای فهمیدن جواب این سوال ها در این مقاله با ما باشید تا درباره هشتگ های ممنوعه و تاثیر آن ها روی پیج با هم صحبت کنیم.

 

 

اینستاگرام  و چرایی وجود هشتگ های ممنوعه

اینستاگرام با اینکه به نوبه خود سعی دارد محیطی امن در رسانه اجتماعی خودش فراهم کند تا کاربران در هر سنی و با هر سلیقه ای در آن وقت بگذرانند ولی با این وجود گاهی هرزنامه ها و ربات ها و حتی کاربرانی واقعی پیدا می شوند که مطالب و تصاویر ممنوعه، خشونت بار و خلاف شأن انسانی در پیج ها بارگذاری می کنند

در نتیجه این رسالت اینستاگرام خواهد بود که به این نوع محتواها اجازه ی دیده شدن ندهد. این نوع محتواها که با هشتگ های مشخصی بارگذاری می شوند از سمت اینستاگرام بن می شوند تا محتوای آنها گسترش نیابد.

هشتگ های ممنوعه دقیقا کدام ها هستند؟

اینستاگرام تاکنون دقیقا درباره کلمات ممنوعه صحبت نکرده ولی در حالت کلی یک سری موضوعات هستند که صحبت و تبادل اطلاعات درباره آن ها در اینستاگرام ممنوع است این موارد از قبیل موارد زیر هستند:

1)   همه ی هشتگ هایی که باعث دامن زدن به مسئله نژاد پرستی می  شوند در اینستاگرام  ممنوع هستند.

2)   هشتگ هایی که راهنمای خرید و فروش مواد مخدر هستند هم  جزو  کلمات ممنوعه ای هستند که نمی توان از آن ها در اینستاگرام استفاده کرد.

3)   محتوای  پورنوگرافی و مستهجن  و تمامی  هشتگ هایی که به این موضوع مربوط باشند نیز توسط اینستاگرام بن شده است.

4)   تمامی  هشتگ ها و مطالب خشونت آمیز همچون مسائل و مطالب تروریستی و هماهنگی هایی که در این  زمینه  صورت بگیرد جزو مطالب و هشتگ های ممنوعه ای هستند که از طرف اینستاگرام  ممنوع می باشند. استفاده کردن از مطالب فوق در قالب هشتگ ها می  تواند به پیج شما آسیب جدی و جبران ناپذیر بزند این آسیب در کمترین حالت باعث شدوبن شدن پیج به صورت موقت و بسته شدن پیج در طولانی مدت می شود.

برای خرید فالوور ارزان اینستاگرام روی لینک کلیک کنید.

از کجا میتوان  فهمید یک هشتگ، هشتگ ممنوعه است؟

 

از کجا میتوان  فهمید یک هشتگ، هشتگ ممنوعه است؟

همان گونه که در قسمت های قبلی گفته شد اینستاگرام کلمات دقیقی که ممنوع باشند را ارائه نکرده است، اما برای شناسایی کلمات ممنوعه اینستاگرامی دو را وجود دارد یک روش این است که کلمه یا  هشتگ مورد نظر را سرچ کنید و ببینید که به ازای کلمه مورد نظر پست و پیج مشخصی برایتان معرفی می شود یا نه؟

اگر در صورت سرچ هیچ پیجی را مشاهده  نکردید می توانید مطمئن شوید این  کلمه جزء کلمات ممنوعه هست؛ همچنین برخی کاربران با تجربیات شخصی خود برخی کلمات را دیده اند که باعث بن شدن پیج ها شده است. البته این کلمه ها کلمات انگلیسی هستند ولی می توانند در زبان های دیگر هم صدق کند. برخی از این کلمات را در اینجا برایتان معرفی میکنیم:  

     A o   #add my only fans o   #adulting o   #alone o   #always o   #asian girl o   #ass o   #attractive   B o   #babyrp o   #bakak o   #baddie C o   #costumes o   #curvy girls   D o   #date o   #direct o   #DM   E o   #Eggplant o   #elevator   G o   #gloves o   #Girls Only   H o   #hawks o   #hustler   I o   #ice o   #italiano   K o   #killing it o   #kissing   M o   #master o   #Models o   #mirror photo   N o   #nasty o   #nudity   P o   #prettygirl o   #parties   S o   #snap o   #single o   #skype   T o   #Teen o   #tag 4 like   U-Z o   #undies o   #workflow o   #wtf در نتیجه پیشنهاد ما به شما این است که وقتی که می خواهید روی پست خودتان هشتگ بزنید ابتدا مطمئن شوید که این هشتگ جزو هشتگ های ممنوعه نیست و اگر هم به این موضوع شک دارید می توانید با یک سرچ ساده از این موضوع آگاه شوید به این شکل که هشتگ را سرچ کنید اگر برای آن پستی ندیدید می توانید مطمئن شوید که این هشتگ جزو هشتگ های ممنوعه است.

اگر از هشتگ های ممنوعه اینستاگرام استفاده کنم چه اتفاقی می افتد؟

اگر ندانسته از هشتگ هایی که ممنوعه های اینستاگرام هستند استفاده کنید احتمال اینکه پیج شما شدوبن شود یا کلا بسته شود وجود دارد. در حالت شدوبن پست ها و پیام های شما به صفحه هوم کاربرانی که شما را فالو دارند وارد نمی شود و حتی وارد صفحه اکسپلور هم نمی شوید و به این شکل اینستاگرام از انتشار محتوایی که ممنوعه است جلوگیری می کند.

البته باید در نظر داشت که بسیاری اوقات نیز این اتفاق ناخواسته و بی غرض و به علت سوء تفاهم رخ می دهد و شما به خاطر هشتگی که فقط برای پست خوب و مثبتی از آن استفاده کرده اید به مشکل برمیخورید برای مثال کلماتی در اینستاگرام ممنوع هستند که واقعا درک آن کمی  مشکل هست، کلماتی مثل تنها و یا بیوتی بلاگر و … چرا باید ممنوع باشند؟

ما هم علت آن را نمی دانیم اما اگر چنین مشکلی برایتان پیش آمد و برای هشتگی که می خواستید برای یک پست درست و مثبت از آن استفاده کنید مایه ی درد سرطان شد، برای چنین مواردی باید این مشکل را با اینستاگرام در میان بگذارید آن ها می توانند به شما در چنین مواردی کمک کنند. خلاصه استفاده از هشتگ های درست و کارآمد در اینستاگرام می تواند یک استراتژی خوب و فوق العاده برای شما باشد تا بتوانید کسب و  کار خود را در اینستاگرام  گسترش دهید و  یا محتوایتان را به دست افراد بیشتری برسانید

اما به خاطر بسپارید که استفاده از هشتگ های ممنوعه می تواند مثل پا گذاشتن روی مین باشد و نتیجه اش فرستادن پیج تان به هوا باشد پس برای امنیت پیج تان هم که شده قبل از استفاده از هشتگ ها از ممنوع نبودن آن ها توسط اینستاگرام اطمینان حاصل کنید اگر قصد خرید پیج اینستاگرام را دارید اما سایت خوب و معتبری برای خرید نمیشناسید سایت خرید فالوور اینستاگرام برای شماست

منبع مقاله

سوالات متداول درباره هشتگ های ممنوعه در اینستاگرام  در سال 2022

استفاده از هشتگ چه تاثیری بر پیج ما میگذارد؟

توصیه من به شما : قدرت هشتگ را دست کم نگیرید . خیلی از افراد با سرچ هشتگ مطلب مورد نیاز خود را استخراج میکنند . پس اگر شما هم زیر پست هایتان هشتگ های مرتبط تگ کنید میتوانید بر افزایش تعداد فالوور های خود تاثیر بسزایی بگذارید.

استفاده از هشتگ های ممنوعه چه بلایی بر سر پیج یا پست مد نظر ما می آورد؟

1-شما با این کار ممکن است حساسیت اینستاگرام را روی پیج خود افزایش دهید و با استمرار این کار سبب از دست رفتن پیجتان شوید.

پیشنهاد ویژه

اگر دنبال ورود به اکسپلور اینستاگرام هستید بهترین راه خرید لایک و ویو و سیو پست هست پس بزن رو دکمه پایین

خرید لایک اینستاگرامخرید ویو اینستاگرامخرید سیو پست ورود به اکسپلور اینستاگرام

یک دیدگاه

  1. بااینکه من ازهشتک ممنوعه وغیره چیزی نمیدونستم اما درکل دم طراح وسازنده اینیستاگرام گرم .با اینکه مافقط اینیستاگرام رو فقط براسرگرمی میدونیم برعکس خیلی سایت خوب ومدیریت شده است که اگرباراهش واردبشیم
    👏👏⭐⭐⭐⭐⭐احسنت وخداقوت به اوامراینیستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا