مشکلات متداول اینستاگرامی

بهترین آنفالویاب اینستاگرام رایگان برای اندروید و آیفون

5/5 - (1658 امتیاز)

بهترین آنفالویاب اینستاگرام

برای همه ی ما پیش اومده که گاهی بگیم کاش میفهمیدم کی منو آنفالو کرده و از زمان آنفالو کردنش باخبر میشدم!امروز اومدیم تا با هم این مشکل رو حل کنیم!چجوری؟ خب مثل تموم مشکلات و دردسر های عجیب و غریبی که برای بشر امروزی به وجود اومد؛در ادامه ای مقاله بهترین آنفالویاب اینستاگرام را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

راهکار های زیادی هم برای حل همچین مشکلاتی ایجاد شدن!یکی از بهترین و رایج ترین روش ها برای پیدا کردن کاربرانی که پیجی رو آنفالو کردن؛استفاده از اپلیکیشن های آنفالویابه!این اپلیکیشن ها با لینک شدن به پیج مد نظر شما کنترل و بررسی 24 ساعته ای برای پیج ایجاد میکنن و با آنالیز کردن جزئیات،اطلاعات جالبی رو برای شما فهرست میکنن!

این اطلاعات طبقه بندی شده میتونه شامل روح یاب،آنفالو یاب،بلاک یاب و….. باشه.حالا اگه شما هم دنبال پیدا کردن بهترین آنفالویاب برای پیجتون هستین باهامون توی ادامه این مقاله همراه باشین.

آنفالویاب چیست؟

آنفالویاب اپلیکیشنیه که با لینک شدن به حساب کاربری شما توی اینستاگرام (پیج) و آنالیز کردن اطلاعات پیجتون،یک سری آمار از جمله لیست کسایی که توی تاریخ های مشخص شما رو آنفالو کردن رو نمایش میده!البته خیلی از این برنامه ها امکانات بیشتری مثل بلاک یاب،تعامل سنج و….. هم دارن که استفاده از این برنامه ها رو رایج تر کرده!

ولی یکی از ایرادات این برنامه ها اینه که بایستی برای استفاده از این برنامه ها حتما اون ها رو به پیجتون کانکت کنین؛یعنی شرط اول استفاده از این برنامه ها اینه که اول از همه حساب اینستاگرامتون رو درون اونها لاگین کنین!و اصولا نحوه ی کاربرد این برنامه ها لازمه که دسترسی داشته باشن تا بتونن ریز به ریز اطلاعات پیجتون رو چک کنن تا آمار دلخواه شما رو به نحو احسن استخراج کنن.

نکته ی قابل توجه موقع نصب این برنامه ها اینه که احتمال داره اینستاگرام به خاطر مشکوک شدن به ربات و تغییر آی پی،پیج شما رو ببنده پس لطفا حواستون به این موضوع باشه؛از طرفی ممکنه بعد از اجازه ی دسترسی ورود به حریم خصوصیتون برای این برنامه ها،اطلاعات شخصیتون درز پیدا کنه!پس لطفا قبل از استفاده از این برنامه ها به این قضیه هم توجه کنید.

بهترین آنفالویاب های اندروید

برنامه های زیادی در زمینه ی آنفالویابی یا خدمات مشابه با اون ساخته شدن شدن ولی ما قصد داریم توی این مقاله محبوبترین و پرطرفدار ترین برنامه های آنفالویاب رو بررسی کنیم؛باهامون همراه باشین.

1) آنفالویاب یاب هوشمند همه کاره+دانلودر!

این برنامه یکی از بهترین آنفالویاب های ساخت داخله که تا به حال بازخورد های خیلی خوبی رو دریافت کرده؛شما میتونین این برنامه رو از کافه بازار نصب کنین و به خوبی ازش استفاده کنین؛همچنین نکته ی قابل توجه اینه که با نصب این برنامه نه تنها میتونین از خدمات آنفالویابی استفاده کنین؛

بلکه از امکانات جالبی مثل،دانلود عکس،فیلم و حتی متن از هر پستی هم میتونین بهره ببرین!تازه میتونین از طریق این برنامه کسایی که بلاکتون کردن رو هم پیدا کنین و متوجه بشین چه کسی شما رو به لیست سیاهش اضافه کرده!

در ضمن با پرداخت درون برنامه ای این برنامه میتونین به امکانات بیشتری هم دسترسی داشته باشین،جالبه بدونین که این برنامه توی کافه بازار،بیشترین رتبه رو بین برنامه های مشابه با خودش به دست آورده!

بهترین آنفالویاب خارجی اینستاگرام

خب حالا از بین آنفالویاب های خارجی دو تا از بهترین ها رو باهم بررسی میکنیم که تونستن بهترین خدمات رو برای کاربرانشون فراهم کنن!

1)Unfollowers & Followers

این برنامه یکی از بهترین اپلیکیشن های آنفالویاب اینستاگرامه که بیشترین بازخورد مثبت رو دریافت کرده،همچنین این برنامه علاوه بر آنفالویابی،امکانات دیگه ای هم داره که ممکنه براتون مفید باشه.

2)Followers & Unfollowers

این برنامه یکی از محبوب ترین برنامه های آنفالویابه و تا الان بیشتر از 10 میلیون نصب داشته ولی موضوعی که توی همه ی برنامه های آنفالویاب اندروید وجود داره و این برنامه هم از اون مستثنا نیست اینه که،لاگین کردن پیج اینستا توی این برنامه ها کار چندان آسونی نیست!

مجددا خدمتتون عارضیم که در صورت استفاده از این برنامه ها احتمالا حسابتون به دست اینستاگرام بسته بشه! (به خاطر تغییر مداوم آی پی ها) پس لطفا دقت کافی رو داشته باشین.

بهترین آنفالویاب های اینستاگرام

بهترین آنفالویاب اینستاگرام برای آ یو اس

همونطور که میدونید برنامه های زیادی برای سیستم عامل آ یو اس ساخته شده که میتونین با استفاده از اونها آنفالویابی کنین در ادامه ی این مقاله دو تا از بهترین هاشون رو بررسی میکنیم پس باهامون همراه باشین.

1)Reports for Followers

این برنامه یکی از بهترین اپ ها برای آنفالویابی توی سیستم های عامل آ یو اس هستش و علاوه بر آنفالویابی میتونین،از اون برای مشاهده ی لایک و کامنت های ارسال شده،ارزیابی بهترین پست ها و پست های دارای بیشترین بازخورد و محبوبیت و خلاصه آنالیز حساب استفاده کنین.

اما همونطور که میدونید مثل اکثر برنامه های آ یو اس،این اپلیکیشن هم برای ارائه ی حداکثر امکانات نیاز به پرداخت اشتراکی حدود 6 دلار در ماه داره……

2)Analyzer plus

به جرات میشه گفت این برنامه یکی از پر کاربرد ترین و پر امکانات ترین برنامه های موجود برای اینکاره!چرا که علاوه بر آنفالویابی میتونه افرادی که بک ندادن رو هم پیدا کنه!تازه کار به همین جا ختم نمیشه چرا که با این برنامه میتونین ببینین که چه کسایی پیج شما رو بلاک کردن یا از تغییرات رخ داده برای فالوور هاتون اطلاع داشته باشین؛

همچنین ردیابی پیج هایی که از پست هاتون استقبال نمی کنن؛پیج هایی که تگ شما رو حذف می کنن و از همه جالب تر نمایش کاربرایی که بعد از لایک کردن و یا کامنت گذاشتن،اقدام به پاک کردن لایک و کامنت خودشون روی پست شما کردن از دیگر امکانات باحال این برنامست!

ولی خب این امکانات مفت و مجانی ارائه داده نمیشن؛چرا که برای استفاده از همه ی امکانات توی این برنامه هم باید چیزی حدود 8 دلار در ماه بپردازین!تازه بازهم ممکنه که استفاده از این برنامه ها باعث حذف شدن اکانتتون توسط اینستاگرام بشه!خب تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل!

سوالات متداول در زمینه بهترین آنفالویاب اینستاگرام

آیا استفاده از این برنامه ها باعث حذف اکانت می شوند؟

بله!استفاده از این برنامه ها به احتمال زیاد ممکنه منجر به حذف اکانتتون توسط اینستاگرام بشه!  (به خاطر سوییچ و تغییر پی در پی آی پی ها)

آیا برای استفاده از این برنامه ها حتما باید گذرواژه خود را در اختیار آنفالویاب قرار دهیم؟

بله!ساز و کار این برنامه به نحوی هست که بدون داشتن دسترسی کامل به پیج شما نمی تونن هیچ آماری رو استخراج کنن.

آیا امکان اینکه آنفالویاب ها پیجمان را از دسترسمان خارج کنند وجود دارد؟

این امکان وجود داره چرا که این برنامه ها به پیجتون دسترسی کامل دارن و اگه معتبر نباشن به احتمال زیاد پیجتون رو ازتون میگیرن و حتی اگه اینکار رو هم نکنن ممکنه که اطلاعات شخصی حساب و تلفن همراهتون رو استخراج کنن.

آیا استفاده از این برنامه ها رایگان می باشند؟

استفاده از این برنامه ها تقریبا رایگانه!یعنی شما به بخشی از امکانات برنامه به صورت رایگان دسترسی دارین ولی برای بخش دیگه ی خدمات اپلیکیشن باید مبلغی رو پرداخت کنین.

بهترین برنامه ی آنفالویاب چه برنامه ای می باشد؟

بهترین برنامه ی آنفالو یاب برای اندروید برنامه ی « آنفالویاب یاب هوشمند همه کاره+دانلودر » هست که لینک اون هم توی مقاله موجوده؛همچنین طبق بررسی های ما بهترین برنامه برای آ یو اس هم برنامه ی Analyzer plus هست که لینک دانلود اونهم توی مقاله موجوده.

خرید تیک آبی اینستاگرام

پیشنهاد ویژه

اگر دنبال ورود به اکسپلور اینستاگرام هستید بهترین راه خرید لایک و ویو و سیو پست هست پس بزن رو دکمه پایین

خرید لایک اینستاگرامخرید ویو اینستاگرامخرید سیو پست ورود به اکسپلور اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا