مشکلات متداول اینستاگرامی

فیلترینگ اینستاگرام را چگونه رفع کنیم؟ آموزش تصویری و تضمینی

5/5 - (1 امتیاز)

برنامه اینستاگرام یکی از برنامه‌ های محبوب در سراسر جهان است که کاربران بسیاری در حال استفاده از آن هستند. اما متاسفانه در کشور ایران کاربران ایرانی با محدودیت ‌های بسیاری در هنگام استفاده از این برنامه روبرو شده‌ اند.

این برنامه در مدت اخیر با توجه به دلایلی فیلتر شده و استفاده از آن نیاز به شرایط خاصی دارد. در ادامه با ما همراه باشید تا در مورد نحوه استفاده از روش های جایگزین فیلترینگ اینستاگرام و اخبار جدید در مورد آن صحبت کنیم.

اخبار رفع فیلترینگ اینستاگرام

با توجه به گزارش ‌های رسیده در طی این چند روز، برنامه اینستاگرام به طور موقت بدون فیلترشکن در دسترس تمامی بیشتر کاربران ایرانی هر سه اپراتور مختلف و شبکه خانگی قرار گرفته است. همانطور که می ‌دانید با فیلترینگ اینستاگرام بسیاری از کاربران به استفاده از فیلترشکن روی آوردند.

استفاده از فیلترشکن برای تمامی رده‌ های سنی مناسب نبوده و از سوی دیگر باعث دزدیده شدن اطلاعات هویتی و شخصیتی افراد می‌ شود. در طی چند روز اخیر برخی از کاربران ادعا کردند که می ‌توانند بدون نیاز به فیلترشکن وارد برنامه اینستاگرام خود شوند.

با تمامی این وجود برخی از کاربران هنوز هم از فیلترشکن برای ورود به برنامه اینستاگرام استفاده می ‌کنند. همانطور که می ‌دانید فیلتر شدن برنامه اینستاگرام باعث ایجاد آسیب و ضررهای بسیاری به برخی از کاربران ایرانی شد که به دنبال کسب درآمد در این بستر اجتماعی بودند.

در نتیجه با فیلترینگ اینستاگرام به روش ‌های مختلفی روی آوردند تا بتوانند مانع از ایجاد ضرر به اقتصاد خود شوند. عدم فیلترینگ برنامه اینستاگرام و ورود آسان به آن ممکن است در اثر مشکلات به وجود آمده در شبکه فیلترینگ ایران یا انجام آزمایش بر روی پلتفرم‌ های خارجی باشد. در حالت کلی نباید به عدم فیلترینگ این برنامه به مدت دائم خوش بین بود. چرا که ممکن است این امر به دلیل برخی از مشکلات ایجاد شده باشد.

راهکارهای مقابله با فیلترینگ اینستاگرام

فیلترینگ اینستاگرام برای بسیاری از کاربرانی که دارای پیج ‌های کسب و کار در این برنامه هستند، بسیار مضر بود تا جایی که باعث از بین رفتن کسب و کارهای بسیاری شد.

برخی از ادمین ‌ها و دارندگان اکانت ‌های بیزینسی از روش‌ های مختلفی برای دور زدن فیلترینگ اینستاگرام استفاده می‌ کنند. اگر شما نیز جزئی از این گونه افراد هستید بهتر است تنها به رفع محدودیت ‌های کوتاه مدت این برنامه بسنده نکرده و از روش‌ های جایگزین آن نیز استفاده کنید.

راهکارهای بی ‌اثر کردن فیلترینگ اینستاگرام

شما می ‌توانید از راه‌ های مختلفی برای بی ‌اثر کردن فیلترینگ اینستاگرام استفاده کرده و مانع از ایجاد ضرر برای کسب و کار خود شوید. از جمله این روش ‌ها می ‌توان به ایجاد یک ایمیل مارکتینگ اشاره کرد.

می ‌دانید که مارکتینگ امروزه جایگاه ویژه ‌ای را در بازار کسب و کار به خود اختصاص داده است. از جمله دیگر روش ‌ها می‌ توان به ایجاد وب سایت فروشگاه اینترنتی، استفاده از بازاریابی موتورهای جستجو، حضور در شبکه ‌های اجتماعی مشابه، تغییر استراتژی کسب و کار، دریافت سرنخ از مخاطبان فعلی و ایجاد مکانی برای حضور و خرید فیزیکی اشاره کرد.

· تغییر استراتژی کسب و کار

اگر با فیلترینگ اینستاگرام توانایی ارتباط مستقیم با مخاطبان خود را از دست داده‌اید، بهتر است آنها را به صورت عمده به فروشگاه‌ ها عرضه نمایید. یا اینکه یک فروشگاه مجازی مانند دیجی کالا یا فروشگاه‌ های فیزیکی برای خود ایجاد کنید.

· تاسیس محل فروش فیزیکی

امکان ایجاد یک مکان برای فروش حضوری محصولات اهمیت زیادی دارد. در این صورت می ‌توانید یک فروشگاه فعال برای خود داشته باشید.

· استفاده از شبکه ‌های اجتماعی دیگر

در برخی موارد در صورت فیلتر شدن اینستاگرام و عدم رفع محدودیت ‌های آن، می ‌توانید از برنامه ‌های جایگزین و کانال‌ های مختلف استفاده کنید. بهتر است در این کانال‌ ها فعالیت مداوم داشته باشید و ریسک بالای سرمایه‌گذاری را به طور مکرر قبول کنید.

· استفاده از موتورهای جستجو

امروزه استفاده از موتورهای جستجو برای رفع نیاز اهمیت زیادی یافته ‌اند. در حقیقت استفاده از این نوع بازاریابی را می ‌توان از بهترین راهکارها برای معرفی محصولات دانست که بدین منظور به راه‌ اندازی تبلیغ مستقیم در گوگل و بهینه ‌سازی موتورهای جستجو سئو نیاز دارید.

· دریافت سرنخ از مخاطبین شبکه ‌های اجتماعی دیگر

اگر با فیلترینگ اینستاگرام هیچ راه ارتباطی با فالوورهای خود ندارید می‌ توانید از آنها بخواهید ایمیل و یا شماره همراه خود را به شما ارسال کنند تا در صورت نیاز و ارائه محصول جدید با آنها تماس بگیرید.

· بازاریابی ایمیلی

اگر بانک اطلاعاتی شما از فالوورها و دنبال کنندگان خود در شبکه اجتماعی بسیار بالا باشد، می ‌توانید از طریق بازاریابی ایمیلی و پیامکی آنها را از محصولات جدید و نحوه روند تداوم کسب و کار خود آگاه سازید.

· راه ‌اندازی وب سایت اختصاصی

با راه ‌اندازی وب سایت اختصاصی می ‌توانید تمامی محصولات خود را در پیج  مورد نظر وارد نمایید و پس از آن با ثبت سفارش محصول و پرداخت آنلاین آن محصول خود را به دست خریدار بسپارید.

سخن پایانی

اینستاگرام از شبکه های محبوبی است که در طی مدت اخیر با محدودیت های بسیاری مواجه شده است. اما در چند روز اخیر برخی از کاربران از رفع فیلتر این شبکه می گویند.

با اینکه رفع محدودیت های این برنامه در حالت خوش بینانه می تواند به دلیل وجود مشکلات در سیستم فیلترینگ کشور ایران باشد، می توانید از روش های جایگزین فیلترینگ اینستاگرام استفاده کنید. استفاده از این روش ها برای تمامی افرادی که دارای اکانت های بیزینسی هستند بسیار توصیه می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با سایت خرید فالوور اینستاگرام همراه باشید. سایت فالوور اینستاگرام ارائه دهنده خدمات شبکه اجتماعی مثل خرید فالوور واقعی، لایک، ویو و… است.

سوالات متداول در زمینه رفع فیلترینگ اینستاگرام

آیا اینستاگرام رفع فیلترینگ شده است؟

رفع فیلتر این شبکه برای برخی از کاربران ممکن است به دلیل ایجاد مشکلات در سیستم فیلترینگ کشور ایران باشد.

فیلترینگ اینستاگرام باعث ایجاد چه مشکلاتی شد؟

فیلترینگ اینستاگرام باعث ایجاد آسیب به اقتصاد کشور و از بین رفتن کسب و کارهای مختلف بسیاری در این شبکه شد.

از چه روش هایی میتوان به عنوان روش های جایگزین اینستاگرام استفاده کرد؟

ایجاد وب سایت شخصی، فروش فیزیکی، استفاده از بازاریابی پیامکی و غیره.

چگونه میتوان با استفاده از بازاریابی پیامکی و ایمیلی به فروش دست یافت؟

اگر اطلاعات کاملی در مورد دنبال کننده های خود دارید می توانید محصولات جدید خود را به ایمیل یا شماره تلفن همراه آنها ارسال کنید.

چگونه میتوان از طریق ایجاد وبسایت شخصی به فروش دست یافت؟

با ایجاد یک وبسایت شخصی و ارسال تمامی محصولات خود به آن می توانید پس از پرداخت آنلاین هزینه توسط خریدار، آن را ارسال کنید.

استفاده از موتورهای جستجو برای فروش بیشتر به چه مواردی نیاز دارد؟

راه‌ اندازی تبلیغ مستقیم در گوگل و بهینه ‌سازی موتورهای جستجو سئو.

چرا استفاده از فیلترشکن توصیه نمی شود؟

چرا که مناسب تمامی رده های سنی نبوده و باعث دریافت اطلاعات هویتی کاربر توسط هکرها می شوند.

پیشنهاد ویژه

اگر دنبال ورود به اکسپلور اینستاگرام هستید بهترین راه خرید لایک و ویو و سیو پست هست پس بزن رو دکمه پایین

خرید لایک اینستاگرامخرید ویو اینستاگرامخرید سیو پست ورود به اکسپلور اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا