پینترست

آموزش دیلیت اکانت پینترست در گوشی و کامپیوتر از 0 تا 100

Rate this post

شبکه اجتماعی پینترست دارای میلیون ها تصویر و ویدیو و منبع الهام بسیاری از گرافیست ها و فعالان دنیای مجازی می باشد. کاربران این شبکه برای استفاده از این منبع الهام بخش کافی است که یک اکانت در آن داشته باشند؛

البته گاهی وقت ها هم به دلایل مختلف مثلا دور شدن از فضای مجازی یا ایجاد یک اکانت جدید و استفاده از آن کاربر می خواهد که اکانت خود را حذف کند.

اگر از کسانی هستید که می خواهید اکانت پینترست خود را دیلیت کنید مراحل آن در این مقاله برای شما توضیح داده می شود. به خاطر داشته باشید که بعد از دیلیت کردن اکانت پینترست بازیابی آن غیر ممکن بوده و اگر قصد انجام آن را دارید حتما از فایل های خود یک نسخه کپی کنید و بعد از اینکه مطمئن شدید این کار ا انجام دهید.

مقاله پیش رو یکی از سری مقالات سایت خرید فالوور اینستاگرام می باشد که برای آگاهی درباره نحوه حذف اکانت پینترست آماده شده است؛ برای دریافت اطلاعات کامل درباره این موضوع مقاله را با دقت مطالعه بفرمایید.

برای خرید فالوور پینترست روی لینک زیر کلیک کنید.

با انجام دیلیت اکانت چه اتفاقی برای یک اکانت پینترست می افتد؟

دیلیت اکانت برای حذف اکانت استفاده می شود که در حالت کلی برای حذف کردن یک اکانت دو راه وجود دارد؛ یکی حذف کلی یک اکانت که باعث از بین رفتن تمام اطلاعات آن شده و کاملا غیر قابل برگشت است و روش دوم نیز دی اکتیو کردن می باشد.

که با این روش اطلاعات اکانت تنها از دید شما پنهان می شود ولی همچنان در سرورهای پینترست ذخیره شده است که با لاگین کردن دوباره می توان به این اطلاعات دست پیدا کرد و به طور کلی از بین نمی روند.

مراحل دیلیت اکانت در پینترست از طریق گوشی

در این مقاله از سایت خرید فالوور اینستاگرام دیلیت پیج برای کاربران به صورت گام به گام آموزش داده خواهد شد. برای حذف کلی اکانت پینترست خود از مراحل زیر پیروی کنید:

مراحل دیلیت اکانت پینترست از گوشی

1) پینترست را باز کرده و وارد پروفایل خود شوید.

2) حالا از قسمت پروفایل روی سه نقطه کلیک کرده و از میان گزینه هایی که پیشنهاد می شود setting را انتخاب کنید.

3) از قسمت setting مورد دوم یعنی account setting را انتخاب کنید.

4) در صفحه ای که باز می شود اگر کاربر سیستم عامل اندروید هستید account change و اگر کاربر آیفون هستید manage account را انتخاب نمایید.

مراحل دیلیت اکانت پینترست از گوشی 2

5) در این مرحله با دو تا انتخاب روبرو خواهید بود یا اکانت را به طور کامل حذف کنید و delete account  را بزنید و یا اینکه آن را دی اکتیو و صرفا غیر فعال کنیم و گزینه deactivate account را بزنیم.

6) در صورتی که حذف اکانت را زده باشید پینترست دلایل این حذف را از شما می پرسد؛ بعد از اینکه این دلایل را در جملات مفید و مختصر نوشتید روی کلمه next کلیک کرده و کار را ادامه دهید.

7) اگر روی send email بزنید برای شما یک ایمیل از طرف پینترست ارسال خواهد شد که حاوی یک لینک می باشد و شما باید این لینک را باز کرده و روی کلمه delete account کلیک کنید تا حساب کاربری شما کاملا حذف شود.

8) دقت کنید بعد از آخرین مرحله دیگر اطلاعات شما قابل بازگشت نخواهند بود و مطمئن شوید از آنها بکاپ برداشته باشید.

حذف اکانت پینترست از طریق سایت

حذف یک اکانت از طریق سایت تفاوت زیادی با حذف از طریق گوشی ندارد و در حالت حذف از طریق سایت باید ابتدا وارد سایت شوید و از این طریق حذف اکانت را انجام دهید. برای اینکه یک اکانت را از طریق سایت پینترست حذف کنیم باید از مراحل زیر استفاده کنیم:

1) ابتدا وارد سایت پینترست شوید و اکانت خود را باز کنید.

2) در گوشه سمت راست و در بالای صفحه فلشی قرار گرفته است که با زدن آن گزینه های مختلفی ظاهر می شود که باید روی setting  کلیک کنید.

3) حالا در میان موارد بعدی که ظاهر شده اند account management را انتخاب کنید.

4) در این مرحله نیز باید در قسمت account change روی delete account بزنید.

5) Continue را بزنید تا کار نهایتا انجام گیرد.

برای پشتیبان گیری از دیتای یک پیج پینترست باید چه کار کنیم؟

پشتیبان گیری از تصاویر موجود در یک پیج در زمانی انجام می شود که شما نمی خواهید موقع حذف اکانت تصاویر موجود در آن پاک شوند؛ برای انجام این کار از مراحل زیر استفاده نمایید:

مراحل پشتیبان گیری حساب پینترست

1) ابتدا وارد حساب کاربری خود انجام شوید.

2) حالا روی عکس پروفایل خودتان کلیک کنید که در گوشه سمت راست و در بالای صفحه قرار دارد.

3) حالا گزینه setting  را از میان دیگر موارد انتخاب کنید.

4) در این مرحله باید مورد privacy and data را انتخاب کنید.

5) در این مرحله نیز باید روی request data کلیک کرده تا بتوانید داده های پیج خودتان را دانلود کنید.

6)در آخرین مرحله لینکی برای شما ایمیل خواهد شد که می توانید با استفاده از آن تصاویر اکانت خودتان را در سیستم دانلود کنید.

سوالات متداول در زمینه حذف اکانت پینترست

فرق حذف اکانت با دی اکتیو کردن آن در چیست؟

با حذف کامل اکانت دیگر بعدها نمی توانیم به آن دسترسی داشته باشیم اما با دی اکتیو کردن می توان به اکانت لاگین شده و دوباره دسترسی پیدا کرد؛ بنابراین قبل از اینکه اکانت پینترست خودتان را به طور کلی حذف کنید حتما از کار خود مطمئن شوید.

چرا نمی توانم پین های پینترست را حذف کنم؟

برای انجام این کار بعد از اینکه مطمئن شدید که آخرین نسخه پینترست را نصب کرده اید باید پین ها را از طریق برد ها حذف کنید؛ پین ها را نمی توان از طریق خود پین ها حذف کرد.

چرا صفحه پینترست من خود به خود حذف شده است؟

پینترست برای تمام تصاویری که در این پلتفرم منتشر می شود قوانین خاص خود را دارد و برخی از محتواها را مثل موارد خشونت آمیز یا نژادپرستانه اجازه انتشار در این برنامه را ندارند و در غیر این صورت احتمال حذف پیج توسط پینترست وجود دارد. اگر پیج تان به طور خود به خود توسط پینترست حذف شده است به محتوا و تصاویری که منتشر کرده اید دقت کنید.

آیا می توان محتوای یک پیج را بعد از حذف کردن مشاهده کرد؟

خیر وقتی یک پیج را حذف کنید تصاویر آن دیگر قابل مشاهده نخواهد بود و به همین دلیل است که پیشنهاد می شود حتما قبل از حذف پیج از محتوای آن پشتیبان گیری کنید.

چرا نمی توانم به پینترست وارد شوم؟

پینترست قوانین سنی برای خود دارد و اگر سن شما کمتر از 13 است نمی توانید در این پلتفرم اکانت داشته باشید.

پیشنهاد ویژه

اگر دنبال ورود به اکسپلور اینستاگرام هستید بهترین راه خرید لایک و ویو و سیو پست هست پس بزن رو دکمه پایین

خرید لایک اینستاگرامخرید ویو اینستاگرامخرید سیو پست ورود به اکسپلور اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا