پینترست

آموزش دانلود ویدیو از پینترست Pinterest با سه روش ساده

5/5 - (84 امتیاز)

پینترست پلتفرمی است که روزانه عکس و ویدیوهای زیادی در آن به اشتراک گذاشته می‌شود. بنابراین همه افراد می‌توانند مطابق با موضوع مورد علاقه خود، ویدیوی مناسب را در پینترست پیدا کنند. اما قطعاً این موضوع برای همه افرادی که از پینترست استفاده می کنند، به وجود آمده است که از ویدیویی در پینترست خوششان آمده و قصد دانلود آن را داشته‌ اند. اما علی رغم قابلیت‌های زیادی که پینترست دارد، امکان دانلود مستقیم ویدیو‌ های آن وجود ندارد.

بنابراین برای دانلود فیلم از پینترست باید آن‌ها را به صورت غیر مستقیم دانلود کرد که به این منظور از ابزارهای گوناگونی می‌توان استفاده نمود. هر کدام از روش‌های دانلود ویدیوهای پینترست، کاربرد و عملکرد متفاوتی دارند. بنابراین برای استفاده از هر کدام از این روش‌ها باید ابتدا با نحوه دانلود ویدیو پینترست با ابزار مربوطه آشنایی داشت.

پینترست دانلودر و ربات‌های دانلود ویدیو از پینترست، دو نوع برنامه برای دانلود ویدیو از پینترست هستند که ما در این مقاله به آموزش دانلود ویدیو پینترست با این روش‌ها و سایر روش‌ها خواهیم پرداخت. همچنین به منظور دریافت خدمات شبکه‌های اجتماعی مختلف از جمله پینترست می‌توان بهترین و با کیفیت ترین خدمات را با قیمت مناسب از سایت خرید فالوور اینستاگرام دریافت کرد.

برای خرید فالوور پینترست کلیک کنید.

دانلود ویدیو از پینترست

همانطور که همه ما می‌ دانیم، فعالیت شبکه‌های مجازی بسیار گسترده شده است و همگی با هم در حال رقابت هستند تا فضای جذابی را ایجاد کنند و کاربران بیشتری را به خود جذب نمایند. پینترست نیز یکی از بهترین شبکه‌های مجازی است که به دلیل فضای جذابی که دارد، توانسته نظر بسیاری از افراد را به خود جلب نماید. بخش اعظمی از جذابیت پینترست و یکی از دلایل اصلی محبوبیت آن مربوط به ویدیوهایی است که در این پلتفرم به اشتراک گذاشته می‌شود. زیرا موضوعات ویدیوهایی که در پینترست به اشتراک گذاشته می‌شود، انحصاری نیستند و می‌توان با توجه به موضوع مورد علاقه خود ویدیوی مرتبط با آن نیز را نیز پیدا کرد. بسیاری از افرادی که علاقمند به تماشای ویدیو در پینترست هستند، قطعاً به دنبال روشی برای دانلود ویدیوهای پینترست نیز هستند. زیرا امکان دانلود مستقیم ویدیو در پینترست وجود ندارد. بنابراین دانلود ویدیوهای پینترست به یکی از دغدغه‌های کاربران این شبکه اجتماعی تبدیل شده است. اما نگرانی از این بابت وجود ندارد و با استفاده از ابزارها و روش‌های غیرمستقیم می‌توان ویدیوهای مورد علاقه خود در پینترست را دانلود کرد. هر کدام از روش‌های دانلود ویدیو در پینترست عملکرد خاص خود را دارد و می‌توان با شناخت نحوه عملکرد هر کدام از این روش‌ها، مناسب ‌ترین آن‌ها را انتخاب کرد.

روش‌های دانلود از پینترست

با توجه به اینکه پلتفرم پینترست امکان دانلود مستقیم ویدیوهای را فراهم نکرده است، ابزارهایی به وجود آمدند که با استفاده از آن‌ها می‌توان ویدیوهای مورد نظر خود در پینترست را دانلود کرد. بنابراین روش‌های مختلفی برای دانلود ویدیو پینترست وجود دارد که ما در ادامه به معرفی هر کدام از این روش‌ها خواهیم پرداخت.  دانلود از طریق اپلیکیشن

•         دانلود از طریق اپلیکیشن

در راستای دانلود ویدیو شبکه‌های مجازی مانند پینترست که امکان دانلود مستقیم ویدیو وجود ندارد، اپلیکیشن‌هایی راه اندازی شده‌اند. برخی از این اپلیکیشن‌ها عبارتند از؛

  • Downloader For Pinterest 2023
  • Video Downloader For Pinterest

یکی از بهترین این اپلیکیشن‌ها که امکان دانلود ویدیوهای برنامه پینترست را دارد، اپلیکیشن Video Downloader For Pinterest است. بنابراین می‌‌توان این اپلیکیشن را دانلود و بر روی گوشی خود نصب کرد و سپس ویدیوهای پینترست مورد نظر را با استفاده از آن دانلود کرد برای استفاده از این اپلیکیشن باید مراحل زیر را طی کرد.

  1. ابتدا باید ویدیویی که قصد دانلود آن وجود دارد را در برنامه پینترست یا مرورگر باز نمود.
  2. در مرحله بعد باید بر روی گزینه اشتراک گذاری که در پنجره سمت راست است کلیک نمود و سپس گزینه کپی لینک “Copy link” را انتخاب کرد و لینک ویدیو را کپی نمود.
  3. در مرحله بعد باید به اپلیکیشن وارد شد و سپس لینک کپی شده را در قسمت فیلد پیوند اپلیکیشن قرار داد و بر روی دکمه دانلود کلیک نموده و فایل را دانلود و ذخیره کرد.

دانلود از پینترست با ربات تلگرام

•         دانلود از پینترست با ربات

به دلیل عدم امکان دانلود مستقیم ویدیو از پینترست، ربات‌های تلگرامی نیز راه اندازی شده‌اند که با استفاده از آن‌ها می‌توان ویدیوهای مورد نظر خود در پینترست را به راحتی دانلود کرد. ربات‌های مختلفی در تلگرام وجود دارند که امکان دانلود ویدیو پینترست را دارند که برخی از آنها عبارتند از:

  • @PinsSaveBot
  • @blackpins_bot
  • @pinterest_video_downloader_bot
  • @pinterest_downloaderbot
  • @SaveAsBot
  • @pinterestsavebot

عملکرد همه این ربات‌ها یکسان است که در ادامه به مراحل دانلود ویدیو پینترست با استفاده از ربات تلگرام خواهیم پرداخت. دانلود از پینترست با ربات عکس 1

  1. ابتدا باید نام ربات تلگرام مورد نظر خود را در قسمت جستجوی تلگرام جستجو کرد و سپس با نمایش ربات مورد نظر بر روی آن کلیک نمود.
  2. بعد از ورود به صفحه ربات دانلود ویدیو پینترست، باید برای شروع استفاده از ربات بر روی گزینه استارت کلیک نمود.دانلود از پینترست با ربات عکس 2
  3. در مرحله بعد ربات از کاربر درخواست می‌کند که لینک ویدیو پینترست موردنظر خود را ارسال کند که باید در این مرحله لینکی که کپی شده است را در قسمت نوشتن پیام پیست کرد و آن را برای ربات ارسال نمود.
  4. سپس ربات ویدیوی مورد نظر را ارسال می‌کند و می‌توان ویدیو را دانلود کرد و سپس آن را ذخیره نمود.

•   دانلود از طریق سایت

یکی دیگر از روش‌های دانلود از پینترست دانلود با کمک سایت است. سایت‌های زیادی در این زمینه وجود دارد که سایت پینترست دانلودر یکی از بهترین آن‌ها است. نکته‌ای که وجود دارد این است که همه ویدیوهایی که با پینترست دانلودر دانلود می‌شوند، دارای فرمت MP4 هستند و هنگام دانلود از این سایت، امکان دانلود با کیفیت موردنظر نیز وجود دارد. با استفاده از این ابزار می‌توان ویدیوهایی که دانلود شده است را به صورت مستقیم در سایر شبکه‌های اجتماعی مانند واتساپ، فیسبوک و توییتر نیز به اشتراک گذاشت. برای دانلود ویدیوهای مورد نظر خود با استفاده از پینترست دانلودر باید مراحل زیر را به ترتیب طی نمود. دانلود از طریق سایت عکس 1

  1. ابتدا باید برنامه پینترست را اجرا نمود و سپس کد URL یا لینک ویدیوی مورد نظر را کپی کرد.
  2. در مرحله بعد باید به سایت پینترست دانلودر به آدرس pinterestvideodownloader.com وارد شد.دانلود از طریق سایت عکس 2
  3. در سایتی که باز می‌شود، فیلدی وجود دارد که باید لینک ویدیوی کپی شده را در این فیلد پیست کرد و سپس بر روی دکمه قرمز رنگ دانلود کلیک نمود.
  4. سپس پنجره‌ های باز می‌شود که تصویر کوچکی از ویدیو را نشان می‌دهد که با کلیک بر روی آن منوی ظاهر می‌شود که باید گزینه‌ای Save video as را انتخاب کرد.

نتیجه‌گیری در میان شبکه‌های مجازی مختلف، پینترست یکی از بهترین آن‌ها است که محبوبیت و طرفداران زیادی دارد. پینترست از قابلیت‌ها و امکانات مختلفی برخوردار است و مزایا و معایب خاص خود را دارد. روزانه ویدیوهای زیادی در پینترست به اشتراک گذاشته می‌شود اما درصورتی که کاربران از ویدیویی در پینترست خوششان بیاید، امکان دانلود مستقیم آن را از برنامه پینترست نخواهند داشت. بنابراین افرادی که ویدیویی را در پینترست مشاهده می‌کنند و قصد دانلود و ذخیره آن را دارند، باید از ابزارها و روش‌های مختلفی که وجود دارد برای دانلود ویدیو استفاده کنند. برخی از روش‌های دانلود ویدیو پینترست عبارتند از دانلود ویدیوها با استفاده از اپلیکیشن‌ها و برنامه‌های مختلف، استفاده از سایت‌هایی مانند پینترست دانلودر، استفاده از ربات‌های دانلود ویدیو در پینترست. ما در مقاله‌ ربات دانلود از پینترست و پینترست دانلودر به آموزش هر یکی از این روش‌ها پرداختیم. برای دریافت اطلاعات و خدمات بیشتر در مورد شبکه‌های اجتماعی مختلف مانند پینترست، می‌توان بهترین و با کیفیت ترین آموزش‌ها و خدمات را از سایت خرید فالوور اینستاگرام دریافت کرد.

سوالات متداول دانلود ویدیو از پینترست

آیا امکان دانلود مستقیم ویدیوها در پینترست وجود دارد؟

خیر، امکان دانلود مستقیم ویدیوها در پینترست وجود ندارد و باید آن‌ها را به صورت غیر مستقیم و با استفاده از ابزارهای مربوطه دانلود کرد.

به چه روش‌هایی می‌توان ویدیوهای پینترست را دانلود کرد؟

روش‌ها و ابزارهای مختلفی برای دانلود فیلم از پینترست وجود دارد که برخی از مهم‌ترین این روش‌ها عبارتند از دانلود ویدیوی پینترست از طریق اپلیکیشن، دانلود از پینترست با ربات، دانلود ویدیوی پینترست از طریق سایت و غیره.

آیا دانلود ویدیوهای پینترست از طریق ابزارهای آن رایگان است؟

بله، دانلود ویدیوهای پینترست با روش‌های ذکر شده رایگان است.

چه ربات‌هایی برای دانلود فیلم از پینترست وجود دارند؟

@PinsSaveBot، @blackpins_bot، @pinterest_video_downloader_bot، @pinterest_downloaderbot، @SaveAsBot، @pinterestsavebot

آیا می‌توان عکس‌ها را به صورت مستقیم در پینترست دانلود کرد؟

خیر برای دانلود عکس‌های پینترست نیز باید از ابزارها و روش‌های ذکر شده استفاده کرد.

چه اپلیکیشن‌های برای دانلود از پینترست وجود دارد؟

Downloader For Pinterest 2023، Video Downloader For Pinterest، Downloader Video For Pinterest

آیا محدودیتی بابت استفاده از ابزارهای دانلود وجود دارد؟

خیر، محدودیتی وجود ندارد و می‌توان همه ویدیوهای موردنظر خود را با استفاده از روش‌ها و ابزارهای موجود دانلود کرد.

برای کپی کد URL ویدیوهای پینترست باید به کدام قسمت وارد شد؟

برای کپی این کد باید ابتدا ویدیویی که قصد دانلود آن وجود دارد را در برنامه پینترست یا مرورگر باز نمود. سپس باید بر روی گزینه اشتراک گذاری که در پنجره سمت راست است کلیک نمود و سپس گزینه کپی لینک “Copy link” را انتخاب کرد و لینک ویدیو یا کد URL را کپی نمود.

پیشنهاد ویژه

اگر دنبال ورود به اکسپلور اینستاگرام هستید بهترین راه خرید لایک و ویو و سیو پست هست پس بزن رو دکمه پایین

خرید لایک اینستاگرامخرید ویو اینستاگرامخرید سیو پست ورود به اکسپلور اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا