پینترست

آموزش جستجوی عکس در پینترست با قابلیت جدید به نام lens

5/5 - (1 امتیاز)

لنز پینترست، پینترست یک موتور جست و جو است که می تواند تصاویر بی نهایتی از هر موضوعی که دلخواه مخاطب است را در اختیار او بگذارد. شما هم حتما در جست و جوی بهترین و زیباترین تصاویر برای دکوراسیون خانه یا تصاویر الهام بخش

برای استفاده به عنوان کارت پستال بوده اید؛ همیشه تجربه جست و جو در پینترست بسیار لذت بخش است ولی گاهی وقت ها ما دقیقا نمی توانیم آنچه مد نظرمان است را از این شبکه اجتماعی محبوب پیدا کنیم؛ پینترست برای این مشکل یک راه چاره اندیشیده است که نام آن  Pinterest lens می باشد.

نحوه کار این قابلیت در پینترست پیدا کردن شبیه ترین تصاویر به یک تصویر منتخب می باشد این شیوه برای زمانی است که یک تصویر در دست داریم و می خواهیم عینا همان و یا تصاویر مشابه به آن را در پینترست جست و جو کنیم. در این مقاله از سایت خرید فالوور اینستاگرام با ما همراه باشید تا طرز استفاده از این قابلیت را با هم یاد بگیریم.

برای خرید فالوور پینترست روی لینک زیر کلیک کنید.

 

چگونه می توان یک عکس را از طریق قابلیت لنز پینترست سرچ کرد؟

یکی از مهم ترین قابلیت هایی که اخیرا در پینترست اضافه شده است توانایی سرچ کردن به وسیله ابزار lens می باشد. با استفاده از این ابزار شما می توانید یک تصویر که از ابتدا دارید را در این شبکه اجتماعی سرچ کنید و تصویر مورد جست و جو و تمام تصاویر مشابه با آن را پیدا کنید.

این قابلیت به درد کسانی می خورد که تصویری را از موضوع خاصی در دست دارند و می خواهند همین تصویر را به صورت کامل و یا موارد مشابه آن را پیدا کنند و به عنوان ایده از آن الهام بگیرند و یک اثر هنری مثل نقاشی، لباس و.. را بیافرینند.

امروز در این مقاله از سایت خرید فالوور اینستاگرام قصد داریم با هم یاد بگیریم که چگونه می توان به این شکل در فضای پینترست سرچ انجام داد. سرچ با استفاده از قابلیت lens در مراحل زیر انجام می شود:

چگونه می توان یک عکس را از طریق قابلیت لنز پینترست سرچ کرد؟

  • برای استفاده از قابلیت lens اخرین آپدیت برنامه از پینترست را روی گوشی خود نصب کنید.
  • حالا برنامه را باز کنید و روی علامت ذره بین که برای جست و جو است کلیک کنید.
  • حالا در کنار نوار سرچ که باز شده است روی علامت دوربین کلیک کنید.
  • حالا هم می توانید یک عکس بگیرید و آن را در پینترست جست و جو کنید و یا اینکه یک عکس از گالری را انتخاب و همان را سرچ کنید.
  • با این سرچ شما می توانید به تصاویر بسیار مشابه با تصویر اولیه دست پیدا کنید.

 بهتر است در پینترست کلمات کلیدی را سرچ کنم یا اینکه تصاویر را جست و جو کنم؟

با هر کدام از این سرچ ها را که در پینترست انجام دهید چه با کلمات کلیدی و چه با تصویر آماده شما می توانید نزدیک ترین نتایج مربوط به سرچ خود را در میان تصاویر ببینید؛ اما باید بدانید نتایج حاصل از جست و جو با lens می تواند بسیار حرفه ای باشد

و به شما در رسیدن به نتیجه دلخواه تان دقیق تر عمل کند. فرض کنید که یک خیاط و یا طراح لباس هستید و یک مدل لباس دیده اید که می خواهید دقیقا مثل آن را و یا مشابه آن را بدوزید در این صورت می توانید به لنز پینترست اعتماد کنید

و با سرچ عکس مورد نظر موارد مشابه بسیاری را پیدا کنید و این در حالی است که در حالت سرچ با کلمات کلیدی ممکن است نتوانید به آنچه که می خواهید برسید.

برای سرچ یک عکس در پینترست، این تصویر باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

یک عکسی که می خواهید آن را در lens پینترست سرچ کنید بدانید که هر چقدر که شفاف تر و با نور بهتری تهیه شده باشد در سرچ نتایج بهتری را برای شما می دهد. عکس هایی که از گالری انتخاب می کنید نیز هر چه با کیفیت تر باشند

در سرچ های خود می توانید نتایج بهتر و مشابه تری با نمونه اصلی را ببینید. همچنین شما میتوانید برای پینترست خود از سایت خرید فالوور اینستاگرام لایک، خرید فالوور پینترست، ریپینز و … را تهیه کید.

سوالات متداول لنز پینترست قابلیت جست و جوی تصویری

پینترست برای چه موضوعی استفاده می شود؟

پینترست یک موتور جست و جوی محتوای بصری مثل عکس ها و تصاویر و ویدیو های مرتبط با هر چیزی است. از پینترست برای پیدا کردن تصاویر در هر موضوع و در هر زمینه ای می توان استفاده کرد که این تصاویر می توانند برای پر کردن اوقات فراغت و الهام بخشیدن به افراد در زمینه های کاری مختلف به کار می روند.

چرا پینترست در میان شبکه های اجتماعی اینگونه محبوب و مهم است؟

این شبکه اجتماعی به خاطر ایده های ناب تصویری که در اختیار مخاطبان می گذارد و به خاطر الهام بخش بودن تصاویرش برای گرافیست ها، هنرمندان و… در میان کاربران اینترنت بسیار اهمیت دارد.

برترین زمینه های کاری برای پینترست کدام ها هستند؟

تصاویر مربوط به آرایش و زیبایی، دکوراسیون منزل، سفر، سلامتی و مد و… مهم ترین مواردی هستند که در پینترست درباره آن تولید محتوا انجام می شود.

آیا برای انجام فعالیت در پینترست سن کاربر اهمیت دارد؟

بله برای اینکه اکانت خود را در این بستر داشته باشید لازم است حتما بالای 13 سال سن داشته باشید.

آیا می توان از پینترست پول درآورد؟

بله مثل سایر شبکه های اجتماعی می توان از پینترست هم پول درآورد و فقط کافی است در هر شغلی که هستید بتوانید آن را در اکانت پینترست خودتان معرفی کنید و فالوور هایی را برای خود جمع کنید. اگر تعداد فالوور های شما در این پیام رسان راضی کننده نیست می توانید از سایت خرید فالوور اینستاگرام فالوور بخرید.

سرچ لنز پینترست چیست؟

نوعی قابلیت در پینترست است که با استفاده از آن می توان تصاویر را در این شبکه اجتماعی جست و جو کرد. نحوه استفاده از این قابلیت در مقاله به صورت کامل شرح داده شد.

پیشنهاد ویژه

اگر دنبال ورود به اکسپلور اینستاگرام هستید بهترین راه خرید لایک و ویو و سیو پست هست پس بزن رو دکمه پایین

خرید لایک اینستاگرامخرید ویو اینستاگرامخرید سیو پست ورود به اکسپلور اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا