پینترست

نحوه سرچ عکس و ایده در پینترست با گوشی اندروید آموزش تصویری

5/5 - (3 امتیاز)

امروزه کمتر کسی پیدا می‌شود که تلفن هوشمند داشته باشد، اما از شبکه‌های اجتماعی استفاده نکند. بنابراین ما در این مقاله به نحوه سرچ عکس در پینترست خواهیم پرداخت. پس با ما همراه باشید. برای دریافت خدمات و آموزش‌های شبکه‌های اجتماعی مختلف می‌توان این خدمات را از سایت خرید فالوور اینستاگرام که سایتی معتبر و شناخته شده است دریافت نمود. شبکه‌های اجتماعی انواع مختلفی دارند که هر کدام قابلیت‌ها و ویژگی‌های خاص خود را دارند.

یکی از متفاوت ترین شبکه‌های اجتماعی که بسیار کاربردی است و محبوبیت زیادی دارد، پینترست است. پینترست برنامه‌ای است که هزاران هزار عکس و ایده‌های عکاسی در آن وجود دارد و توانسته است نیاز بسیاری از کاربران را برطرف نماید. پینترست تمام تلاش خود را می‌کند تا پلتفرم خود را بهتر و جذاب تر کند.

به همین دلیل هر روزه قابلیت‌ها و امکانات جدیدی را اضافه می‌کند. یکی از امکانات پینترست که کمک زیادی را به کاربران می‌کند، امکان سرچ عکس در این پلتفرم است.

به دلیل اینکه طراحی اپلیکیشن پینترست با سایر شبکه‌های اجتماعی تفاوت دارد، بنابراین بسیاری از کاربران با نحوه سرچ عکس در پینترست که اصلی ترین قابلیت این برنامه است آشنایی ندارند. از طرفی دیگر با سرچ اشتباه در پینترست، تصویر مورد نظر و دلخواه به شما نمایش دادن نمی‌شود.

برای خرید فالوور پینترست روی لینک کلید کنید.

پینترست چیست و لنز پینترست چه کاربردی دارد؟

پینترست یک شبکه اجتماعی است که بر پایه تصاویر اداره می‌شود. در واقع کاربران زیادی وجود دارد که به دنبال عکس مورد نظر خود و ایده‌هایی مشابه هستند که می‌توانند از پینترست استفاده کنند.

برای مثال تصور کنید که شما از یک طرح خاص یا سوژه خوشتان می‌آید و به دنبال طرح‌ های مشابه آن هستید. در این صورت می‌توانید عکس مورد نظر را در پینترست قرار دهید و ایده‌های مشابه آن را دریافت کنید.

امکان دریافت ایده‌هایی که در پینترست وجود دارد با استفاده از لنز پینترست صورت می‌گیرد. هنگامی که شما از یک سوژه و طرح خوشتان می‌آید و به دنبال نمونه‌ های مشابه با آن هستید، می‌توانید لنز پینترست را باز کنید و از سوژه موردنظر عکس بگیرید و ایده‌های مشابه آن را دریافت کنید.

بنابراین لنز پینترست بسیار کاربردی است و توانسته است به کاربران این اپلیکیشن کمک زیادی کند تا ایده‌های زیاد و مختلفی را که به آن علاقه‌مند هستند را دریافت کنند.

کاربرانی که از اپلیکیشن پینترست در تلفن همراه خود استفاده می‌کنند، برای سرچ عکس در پینترست و دریافت عکس‌های موردنظر خود، باید ابتدا این برنامه را بر روی تلفن همراه خود نصب کرد و سپس سایر مراحل را طی کنند.

نحوه جستجو عکس در پینترست

اگر شما نیز علاقه‌مند به فعالیت در پینترست و دریافت ایده‌های مناسب و مورد نظر خود هستید، باید حتماً با نحوه سرچ عکس در این پلتفرم آشنایی داشته باشید.

البته کاربرانی که از اپلیکیشن پینترست استفاده می‌کنند این اپلیکیشن را در تلفن همراه و یا رایانه‌ی خود نصب می‌کنند. بنابراین نحوه سرچ عکس در پینترست برای هر کدام از این موارد متفاوت است که ما در ادامه به هر کدام از این روش‌ها خواهیم پرداخت.

نحوه سرچ عکس در پینترست تلفن همراه

کاربران پینترست کاملا به این موضوع واقف هستند که هر لحظه ممکن است سوژه ای را مشاهده کنند و به دنبال ایده‌هایی عکسای مشابه با آن باشند، به همین دلیل اپلیکیشن پینترست را بر روی تلفن همراه خود نصب می‌کنند.

نصب اپلیکیشن پینترست بر روی تلفن همراه باعث می‌شود که بتوان این برنامه را در همه موقعیت‌ ها به همراه داشت و از قابلیت‌های مختلف آن استفاده کرد. کاربرانی که از اپلیکیشن پینترست در تلفن همراه خود استفاده می‌کنند باید ابتدا این برنامه را بر روی تلفن همراه خود نصب و وارد آن شوند و سپس مراحل زیر را طی کنند.

1- در مرحله اول باید بر روی آیکون یا نماد جستجو کلیک نمود.

2- سپس در نوار جستجو باید بر روی آیکون دوربین ضربه زد تا دوربین باز شود.

3- در این مرحله باید از سوژه موردنظر خود عکس گرفت و یا عکسی را از گالری انتخاب کرد. (بهتر است عکسی که گرفته می‌شود و یا از گالری انتخاب می‌شود، کیفیت و وضوح بالایی داشته باشد تا ایده‌های مشابه نشان داده شوند و مطابقت داشته باشند)

4- پس از مشخص کردن سوژه و عکس موردنظر، پینترست تصاویر و ایده‌های مشابه را به شما نشان خواهد داد.پ

نحوه سرچ عکس در پینترست تلفن همراه

نحوه جستجو عکس پینترست در کامپیوتر

برخی از کاربران از پینترست در کامپیوتر خود استفاده می‌کنند. سرچ عکس در پینترست با استفاده از کامپیوتر نیز شرایط خاص خود را دارد. کاربران می‌توانند با بارگذاری عکس مورد نظر خود در پینترست با استفاده از رایانه، با حجم زیادی از عکس و ایده‌های جدید روبه‌رو شوند.

برای استفاده از پینترست در کامپیوتر باید ابتدا افزونه پینترست را بر روی کروم نصب کرد. زیرا نسخه اصلی پینترست در مرورگر‌ ها، از قابلیت سرچ پشتیبانی نمی‌کند‌.

نحوه جستجو عکس پینترست در کامپیوتر

با نصب این افزونه بر روی مرورگر می‌توانید مشاهده کنید که یک آیکون جستجو در حساب کاربری پینترست ایجاد می‌شود که می‌توان به واسطه آن عکس مورد نظر خود را در اختیار برنامه قرار داد و ایده‌های جدید و مشابه را دریافت کرد. علاوه بر این در این حالت، امکان ذخیره عکس‌های مورد نظر که در پینترست وجود دارند نیز فراهم می‌شود.

نتیجه‌گیری

یکی از شبکه‌های مجازی متفاوت و کاربردی، پینترست است که امکانات مختلفی را در اختیار کاربران خود قرار داده است. استفاده از اپلیکیشن پینترست، کاربران را با دنیایی از عکس و ایده‌های جذاب و زیبا، آشنا می‌کند. شاید برای بسیاری از افراد این مسئله پیش آمده باشد که که طرح و یا سوژه را مشاهده می‌کنند و دوست دارند که ایده‌های بیشتری از آن را مشاهده کنند.

برنامه پینترست این امکان را فراهم نموده است و ایده‌های مشابه سوژه‌ های موردعلاقه را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. بنابراین پینترست یکی از اپلیکیشن‌های کاربردی و محبوب بوده که عکس‌ها و ایده‌های زیادی در آن وجود دارد. پینترست، قابلیت‌ها و امکانات مختلفی دارد که یکی از بهترین امکانات این برنامه، قابلیت سرچ عکس در آن است.

یعنی می‌توان عکس مورد نظر خود را به کمک قسمت جستجو در اپلیکیشن پینترست قرار داد و ایده‌های مشابه عکس مورد نظر را دریافت کرد. این قسمت پینترست بسیار کاربردی بوده و استفاده زیادی از آن می‌شود.

ما در این مقاله از سایت خرید فالوور اینستاگرام نحوه جستجو کردن عکس در پینترست با استفاده از تلفن همراه و کامپیوتر را بیان کردیم. سایت خرید فالوور اینستاگرام، سایتی معتبر است که خدمات مثل خرید فالوور پینترست، خرید لایک، ویو و آموزش‌های مفیدی را در زمینه شبکه‌های اجتماعی مختلف ارائه می‌دهد.

سوالات متداول در زمینه سرچ عکس در پینترست

پینترست چیست؟

پینترست یک شبکه اجتماعی است که بر پایه تصاویر اداره می‌شود و ایده‌های عکسایی زیادی در آن وجود دارد. این برنامه کاربران زیادی دارد و کمک زیادی را در جهت دریافت ایده‌های جدید، به آن‌ها می‌کند.

لنز پینترست چیست و چه کاربردی دارد؟

امکان دریافت ایده‌هایی که در پینترست وجود دارد با استفاده از لنز پینترست صورت می‌گیرد. هنگامی که کاربران از یک سوژه و طرح خوششان می‌آید و به دنبال نمونه‌ های مشابه با آن هستند، می‌توانند لنز پینترست را باز کنند و از سوژه موردنظر عکس بگیرند و ایده‌های مشابه آن را دریافت کنند.

آیا می‌توان از لنز پینترست در تلفن همراه استفاده کرد؟

بله، کاربران پینترست می‌توانند این اپلیکیشن را بر روی تلفن همراه خود نصب کنند و سپس از قابلیت جستجوی آن استفاده نمایند.

نحوه جستجو عکس در پینترست با استفاده از رایانه چگونه است؟

باید ابتدا افزونه پینترست را بر روی کروم نصب کرد. سپس یک آیکون جستجو در حساب کاربری پینترست ایجاد می‌شود که می‌توان به واسطه آن عکس مورد نظر خود را در اختیار برنامه قرار داد و ایده‌های جدید و مشابه را دریافت کرد.

چرا برای استفاده از پینترست در کامپیوتر باید ابتدا افزونه پینترست را بر روی کروم نصب کرد؟

زیرا نسخه اصلی پینترست در مرورگر‌ ها، از قابلیت سرچ پشتیبانی نمی‌کند‌. بنابراین باید افزونه پینترست را نصب و به برنامه اضافه نمود.

آیا می‌توان برای استفاده از قابلیت سرچ عکس پینترست، در همان لحظه از سوژه عکس گرفت؟

بله، کاربران پینترست می‌توانند با استفاده از لنز پینترست، در همان لحظه از سوژه موردنظر خود عکس بگیرند.

آیا استفاده از لنز پینترست و دریافت ایده عکس در آن رایگان است؟

بله، خدمات مختلف این برنامه ازجمله دریافت ایده و عکس، رایگان هستند.

پیشنهاد ویژه

اگر دنبال ورود به اکسپلور اینستاگرام هستید بهترین راه خرید لایک و ویو و سیو پست هست پس بزن رو دکمه پایین

خرید لایک اینستاگرامخرید ویو اینستاگرامخرید سیو پست ورود به اکسپلور اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا