پینترست

رفع مشکل محدودیت سنی پینترست, چرا پینترست سن را قبول نمی کند؟

4.8/5 - (24 امتیاز)

 

محدودیت سنی پینترست چیست؟ پینترست یک منبع عالی برای به اشتراک گذاری تصاویر و ویدیو های زیبا و منحصر به فردی است که با استفاده از آنها در کانال خود می توانید افراد بیشتری به کانال تان جذب کنید. برای ورود به فضای پینترست باید حتما ابتدا در آن ثبت نام کنید و برای ثبت نام باید یک سری اطلاعات وارد کنید که نام و سن یکی از این اطلاعات است که حتما باید به درستی و منطبق بر قوانین پینترست وارد کنید.

اگر سن خود را کمتر از آنچه که باید وارد کنید در این صورت نمی توانید ثبت نام خود در این برنامه را به اتمام برسانید و وارد این برنامه مهیج شوید. سن مورد قبول برای ورود به برنامه پینترست حداقل سیزده سال می باشد البته این رقم برای برخی کشورها می تواند کمی متفاوت باشد؛ برای مثال در برخی کشورهای اروپایی این سن پانزده سال می باشد و وقتی در زمان ثبت نام این سن کمتر از عدد قانونی وارد می شود باعث می شود که شما نتوانید ثبت نام خود را انجام دهید و برنامه پینترست آن را قبول نمی کند. در این مقاله از سایت خرید فالوور اینستاگرام با ما باشید

تا به شما کمک کنیم ارور قبول نکردن سن در پینترست را چگونه برطرف کرده و به راحتی ثبت نام خود را انجام دهید. همینطور میتوانید از طریق وبسایت رسمی خرید فالوور اینستاگرام میزان فالوور و لایک پینترست خود را بالا ببرید برای این کار میتوانید با خرید فالوور پینترست میزان کاربران خود را در پینترست افزایش دهید.

برای خرید فالوور پینترست روی لینک زیر کلیک کنید.

اطلاعاتی درباره پینترست

برنامه پینترست در سال 2009 به وسیله بن سیلبرمن برنامه نویسی و ساخته شد و از سال 2010 در دسترس عموم قرار گرفت. افراد با ساختن اکانت در این برنامه میتوانند تصاویر مورد علاقه خود را در بورد های مختلف آن پین کنند و دیگران هم می توانند این پست ها را لایک و یا ریپین کنند تا به این شکل اکانت و در واقع برند کسب و کار خود را در این برنامه گسترش دهند.

چرا در برخی برنامه ها مثل اینستاگرام یا پینترست محدودیت سنی وجود دارد؟

در بعضی از برنامه ها در شبکه های مجازی محدودیت های سنی برای محافظت روحی و روانی از کاربران کم سن و سال انجام می شود؛ مثلا در اینستاگرام یا پینترست افراد کمتر از 13 سال نمی توانند در فضای مجازی اکانت داشته باشند و البته این موضوع برای جلوگیری دسترسی فرزندان به محتوای خشونت آمیز و تصاویر و ویدیو های غیر ضروری برای سن آنها می باشد.

چگونه اپلیکیشن پینترست را در گوشی تان نصب کنیم و از ارور محدودیت سنی در آن جلوگیری کنیم؟

برای اینکه پینترست را در گوشی خود داشته باشید باید از مراحل زیر استفاده کرده و این برنامه را داشته باشید: . در اولین مرحله کار ابتدا باید برنامه دانلود شده را باز و روی کلمه ثبت نام کلیک کنید. . حالا از شما اطلاعاتی خواسته می شود که باید آنها را وارد کنید. این اطلاعات شامل کلمه رمز، ایمیل، نام کاربری، و البته سن شماست که باید با دقت این موارد را وارد کنید تا با خطا مواجه نشوید.

چگونه اپلیکیشن پینترست را در گوشیتان نصب کنیم و از ارور محدودیت سنی در آن جلوگیری کنیم؟

درباره سن یادتان باشد اگر کمتر از 13 سال دارید این برنامه برای شما مناسب نخواهد بود و اگر بالای 13 سال سن دارید آن را به درستی وارد کنید تا با خطا مواجه نشوید و ثبت نام شما به درستی انجام شود.

چگونه اپلیکیشن پینترست را در گوشیتان نصب کنیم و از ارور محدودیت سنی در آن جلوگیری کنیم؟ 2

. بعد از طی مراحل گفته شده حالا ثبت نام شما در پینترست تکمیل شده است و می توانید استفاده از آن را آغاز کنید.

سوالات متداول در زمینه محدودیت سنی پینترست

برای اینکه در پینترست وارد شویم باید چه سنی را وارد کنیم تا به مشکل بر نخوریم؟

پینترست گروه های سنی بالای سیزده سال را به عنوان کاربر می پذیرد و شما به عنوان کاربران این برنامه جذاب حتما باید بالای سیزده سال داشته باشید.

چرا پینترست سن مرا قبول نمی کند؟

این موضوع احتمالا به خاطر این است که شما تاریخ تولد خود را در محدوده قوانین پینترست برای گروه های سنی مختلف وارد نمی کنید.

آیا سنین زیر هجده سال هم می توانند از پینترست استفاده کنند؟

بله البته محدودیت سنی در پینترست از 13 سال شروع می شود اگر چه بیشترین کاربران و مخاطبان آن از سن 18 تا 34 سال می باشند.

آیا پینترست برای پسر 12 ساله من مناسب است؟

از دید بسیاری از روانشناسان کودکان بهتر است حداقل 13 سال داشته باشند تا بتوانند از اکانت شبکه اجتماعی خودشان استفاده کنند اما گاهی اوقات برخی والدین این اجازه را به کودکان می دهند که با نظارت آنها کودکان زیر 13 سال ایشان بتوانند از این فضای مجازی بازدید و استفاده کنند.

آیا پینترست اپلیکیشن امنی است؟

در حالت کلی پینترست یک اپلیکیشن کاملا امن است و محدودیت های سنی که برای آن لحاظ می شود برای این است که گاهی وقت ها برخی محتواهای خشونت امیز در آن بارگزاری می شوند که می توانند برای کودکان مضر باشند.

بیشترین استفاده کنندگان پینترست از چه سنینی هستند؟

طبق آماری که خود پینترست ارائه داده است چیزی نزدیک 62 درصد از کاربران پینترست بین 18 تا 34 سال سن دارند و افرادی که بین 35 تا 44 ساله هستند حدود 15 درصد از این کاربران را تشکیل می دهند.

پیشنهاد ویژه

اگر دنبال ورود به اکسپلور اینستاگرام هستید بهترین راه خرید لایک و ویو و سیو پست هست پس بزن رو دکمه پایین

خرید لایک اینستاگرامخرید ویو اینستاگرامخرید سیو پست ورود به اکسپلور اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا