اینستاگراممشکلات متداول اینستاگرامی

پاک شدن پست در اینستاگرام و راه حل برای جلوگیری از این مشکل

5/5 - (35 امتیاز)

 

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که پستی را در اینستاگرام به اشتراک بگذارید ولی بنا به دلایلی پست شما حذف شود. اما دلیل پاک شدن این پست ها چه میتواند باشد؟ آیا راه حلی برای جلوگیری از این مشکل وجود دارد و می توانیم که پست های خود را بازیابی کنیم؟ با توجه به اینکه این مشکل برای بسیاری از پیج های اینستاگرامی رخ میدهد، قصد داریم که در این مطلب به این موضوع بپردازم. اینستاگرام یک شبکه اجتماعی هوشمند است که از الگوریتم های متعددی برخوردار میباشد.

در صورتی که پست های شما از قوانین و الگوریتم های اینستاگرام مغایرت داشته باشند، پست شما حذف میشود. در صورتی که این اتفاق چندین بار پشت سر هم و به شکل دائمی تکرار شود، تاثیر منفی را در رشد پیج شما خواهد گذاشت. در این مطلب قصد داریم که در مورد دلایلی که ممکن است باعث حذف پست های اینستاگرامی شما شوند، گفتگو خواهیم کرد.

البته توجه داشته باشید که آشنایی هر چه بیشتر با قوانین و الگوریتم های این شبکه اجتماعی، میتواند تا حد زیادی از پاک شدن پیج های شما جلوگیری کند. به عنوان تیم تولید محتوا سایت خرید فالوور اینستاگرام، وظیفه خود میدانیم که شما را با این قوانین و الگوریتم ها آشنا کنیم. به همین منظور بهتر است که در ادامه این مقاله ما را همراهی کنید.

برای خرید ویو اینستاگرام روی لینک کلیک کنید.

چرا پست های اینستاگرامی پاک میشوند؟

یکی از مشکلات شایعی که ممکن است مانند هزاران کاربر اینستاگرام برای شما هم پیش آمده باشد، حذف شدن پست ها و محتوای ویدیویی باشد که به اشتراک میگذارید. این موضوع ممکن است که باعث ناراحتی شما هم شده باشد ولی پاک شدن پست ها از طرف الگوریتم های اینستاگرام، نوعی هشدار در مورد فعالیت های شما است.

در صورتی که این اتفاق به شکل دائمی برای پست های شما اتفاق بیفتد، به احتمال زیاد میزان تعامل و رشد پیج شما به زودی کاهش پیدا کند. حتی این احتمال وجود دارد که این نوع پیج ها به طور کامل حذف شوند. به همین دلیل آشنایی با دلیل حذف شدن پست های اینستاگرامی، برای جلوگیری از پیامدهای بعدی آن، اهمیت بسیاری را خواهد داشت. تنها دلیلی که برای پاک شدن پست ها در اینستاگرام وجود دارد، عدم پیروی از قوانین این پلتفرم است.

شاید ندانید ولی اینستاگرام، قوانین سفت و سختی را در مورد تولید و انتشار محتوا دارد که عدم پیروی از آن ها، مشکلات متعددی از جمله حذف شدن پست ها را ایجاد میکند. در موارد شدیدتر احتمال حذف شدن کامل حساب کاربری شما در این شبکه اجتماعی وجود دارد.

انواع محتوای ممنوع در اینستاگرام

 

انواع محتوای ممنوع در اینستاگرام

با توجه به مواردی که گفتیم، آشنایی با محتوا هایی که انتشار آن ها در اینستاگرام ممنوع است، میتواند تا حد زیادی از حذف شدن پست های شما جلوگیری کند. به همین دلیل در ادامه لیستی از این محتوا ها را تهیه کرده ایم. بهتر است که از این به بعد در پست های خود به موارد زیر توجه کنید:

  •         تبلیغات و آگهی های مربوط به خرید و فروش سلاح گرم
  •         فروشندگان الکل و مشروبات الکلی
  •         فروش انواع دخانیات
  •         تجارت دارو بدون نسخه معتبر پزشک (حتی اگر این مورد در محل زندگی شما قانونی باشد.)
  •         فروش انواع حیوانات زنده
  •         شرط بندی و قمار آنلاین
  •         ترویج محتوای جنسی
  •         تشویق سایر افراد به خشونت
  •         باج گرفتن از افراد یا آزار و اذیت یک شخص در فضای آنلاین اینستاگرام
  •         انتشار محتوا و ویدیو های خشونت آمیز
  •         انتشار محتوا های نژاد پرستانه

همچنین گاهی اوقات ممکن است که به خاطر یک سو تفاهم و یا باگ هایی که در الگوریتم های اینستاگرام وجود دارد، یک پست کاملا عادی که شامل هیچ کدام از موارد بالا نیست، حذف شود. البته تمامی پست ها به دلیل انتشار چنین محتوایی حذف نمیشوند و گاهی اوقات دلایل دیگری برای پاک شدن پست شما وجود دارد.

متداول ترین دلیل حذف پست های اینستاگرامی و راه های جلوگیری و رفع آن ها با توجه به سوالات بسیاری که مخاطبان سایت خرید فالوور اینستاگرام در مورد دلایل پاک شدن پست های خود و راهی برای جلوگیری از چنین اتفاقی هستند، قصد داریم که در ادامه تعدادی از علت های حذف پست های یک پیج را ذکر کنیم.

  1. نقض قوانین و دستورالعمل های اینستاگرام

در صورتی که هر کدام از قوانین و دستورالعمل های اینستاگرام را در پست های خود زیر پا بگذارید، پست شما حذف میشود. در چنین شرایطی، پیامی در مورد نقض قوانین هم برایتان ارسال میشود تا در مورد دلیل پاک شدن پست شما اطلاع رسانی لازم انجام شود. راه حل جلوگیری و رفع: بهتر است که قبل از انتشار محتوای پیج خود، در مورد عدم مغایرت آن با قوانین اینستاگرام مطمئن شوید. همچنین از انتشار محتواهای ممنوعه ای که در بخش قبلی ذکر کردیم، به شدت خودداری کنید.

  1. عدم تایید شماره تماس و آدرس ایمیلی که به حساب کاربری خود متصل کرده اید

هنگام افتتاح حساب کاربری خود، باید با وارد کردن شماره تماس و ایمیل خود، هویت خود را تایید کنید. برای این منظور هم یک کد تایید و یا لینک فعال سازی حساب کاربری به شما ارسال میشود. در صورتی که از این لینک برای تایید و فعال سازی حساب خود استفاده نکنید، مشکلاتی برای صفحه شما ایجاد میشود. یکی از این مشکلات حذف شدن پست های شما، دقیقا بلافاصله بعد از به اشتراک گذاشتن آن ها، خواهد بود.

حتی ممکن است که در این حالت نتواند هیچ گونه محتوایی را در صفحه خود به اشتراک بگذارید. البته گاهی اوقات هم ممکن است که فردی بدون گذراندن این مرحله، بدون هیچ مشکلی از پیج خود استفاده کند. راه حل جلوگیری و رفع: بهتر است که هر چه سریعتر آدرس ایمیل و شماره تلفن همراه خود را تایید کنید.

  1. استفاده از نسخه های قدیمی اینستاگرام

در برخی از موارد دیده شده است که دلیل پاک شدن پست ها، استفاده از یک نسخه قدیمی اپلیکیشن اینستاگرام بوده. ممکن است که دلیل بروز چنین مشکلی برای شما هم استفاده از نسخه های قدیمی این شبکه اجتماعی باشد. معمولا نسخه های جدیدتر هر اپلیکیشن، مشکلات و باگ های کمتری را هم دارد. راه حل جلوگیری و رفع: بهتر است که همواره و به شکل دوره ای برنامه اینستاگرام خود را آپدیت کنید. همچنین بهتر است که بروزرسانی نرم افزارهای خود را با کمک پلتفرم های معتبری مثل گوگل پلی استور (Google Play Store) و اپ استور (App Store) انجام دهید تا حتما نسخه اصلی آن ها را نصب کرده باشید.

  1. رعایت نکردن قوانین کپی رایت در پست ها

رعایت نکردن قوانین کپی رایت در پست ها

درست است که در ایران قوانین مشخصی برای کپی رایتینگ وجود ندارد ولی در در سطح بین المللی این حوزه بسیار مهم می باشد. البته کپی رایت در مورد تمامی انواع محتوا وجود ندارد و متن ها، عکس ها و ویدیو و کلیپ هایی که موسیقی ندارند، شامل این قانون نمیشوند. مسئله اصلی در کپی رایت، موسیقی پست ها است. برای مثال اگر بر روی یک ویدیو یونیکی که خودتان ساخته اید، از موسیقی و آهنگ یک خواننده معروف بدون ذکر منبعی از آن استفاده کنید، با اطمینان می توان گفت که پست شما حذف خواهد شد.

این مورد یکی از پر تکرار مشکلات در بین کاربرهای اینستاگرام است. راه حل جلوگیری و رفع: در صورتی که به دلیل استفاده از موسیقی و کپی رایت آن پست شما حذف شود، در قدم او می توانید که از اینستاگرام بخواهید تا در تصمیم خود تجدید نظر کند. البته برای اینکه این تجدید نظر اتفاق بیفتد باید از صاحب اثر برای استفاده از موسیقی او در پست خود اجازه لازم را بگیرید که با کمک این پلتفرم، میتوانید این کار را انجام دهید. همچنین برای جلوگیری از تکرار چنین مشکلی در پست های خود، میتوانید از پلتفرم هایی که موسیقی رایگان و بدون کپی رایت را برای عموم منتشر کرده اند، برای صدا گذاری پست های خود استفاده کنید.

  1. بلاک یا شادوبن شدن در اینستاگرام

در صورتی که به تازگی با مشکل حذف شدن پست های خود روبرو می شوید، احتمال شادوبن شدن پیج شما وجود دارد. شادوبن به محدودیت هایی گفته میشود که به دلیل افراط در فعالیت های خود در اینستاگرام بر روی حساب کاربری شما ایجاد میشود. دلیل این موضوع هم این است که الگوریتم های این شبکه اجتماعی، فعالیت های شما را به عنوان اسپم در نظر میگیرد.

راه حل جلوگیری و رفع: برای برطرف شدن شادوبن پیج خود تنها کاری که باید انجام دهید، صبر کردن است. معمولا برطرف شدن شادوبن پیج های اینستاگرامی بیشتر از دو هفته طول نمیکشد. توجه داشته باشید که این تنها یک محدودیت موقت است و بزودی میتوانید به فعالیت های عادی خود بازگردید. جمع بندی پاک شدن پست های اینستاگرامی میتواند عاملی دلسرد کننده برای ادامه فعالیت بسیاری از فعالان این بستر آنلاین باشد؛

اما همانطور که در این مقاله ذکر کردیم، این اتفاق به دلیل مسائل مختلفی روی میدهد. تعدادی از این دلایل را در این مقاله ذکر کردیم که با توجه به آن ها می توانید تا حد زیادی از بروز این مشکل جلوگیری کنید. سایت خرید فالوور اینستاگرام، به عنوان یکی از برترین پلتفرم های خدماتی در حوزه این شبکه اجتماعی، بخشی از رسالت خود را آگاه سازی در مورد مشکلات و ارائه راه حل های مناسبی برای آن ها می داند. به همین جهت در این مطلب سعی کردیم که به بهترین شکل ممکن شما را راهنمایی کنیم. همچنین شما عزیزان میتوانید با خرید ویو اینستاگرام از سایت خرید فالوور اینستاگرام پیج خودتان را طلایی کنید

منبع مقاله

سوالات متداول درباره پاک شدن پست در اینستاگرام و راه حل هایی برای جلوگیری از این اتفاق

چرا پستمان در اینستاگرام پاک میشود ؟

دلایل مختلفی میتواند مسبب این اتفاق باشد . اگر پستتان خلاف قوانین اینستاگرام نباشد امکان اینکه مشکل از خود اینستاگرام باشد نیز وجود دارد .

قانون کپی رایت در ایران نیز وجود دارد ؟

1-نه به پررنگی کشورای دیگه . اگر در کشور دیگری بودید و بدون ذکر منبع از آهنگ خواننده مورد علاقه تان استفاده میکردید احتمال اینکه آن آهنگ از پستتان حذف شود بالا بود، اما در ایران کار به این سفت و سختی نیست.

پیشنهاد ویژه

اگر دنبال ورود به اکسپلور اینستاگرام هستید بهترین راه خرید لایک و ویو و سیو پست هست پس بزن رو دکمه پایین

خرید لایک اینستاگرامخرید ویو اینستاگرامخرید سیو پست ورود به اکسپلور اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا