اینستاگراممشکلات متداول اینستاگرامی

هشت مورد از مهم ترین محدودیت های اینستاگرام

5/5 - (18 امتیاز)

 

اینستاگرام یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی است که کاربران بسیاری از سراسر دنیا دارد و شما با ورود به آن به معنای  واقعی کلمه به یک دهکده جهانی وارد می شوید که در آن از هر قشری و با هر شغل و یا فرهنگ و زبانی دارد تصاویر و پست هایی  را درباره خود، فرهنگ و اجتماعش به اشتراک می گذارد. افراد از سراسر دنیا هم می توانند این کاربران را که اصطلاحا به آنها  اینستاگرامر می گویند را فالو کنند و محتوای ساخت آنها را دنبال کنند.

شما نیز اگر یک صفحه در اینستاگرام دارید می توانید تمام این فعالیت ها را انجام دهید اما چیزی که مهم است این است که قوانین و محدودیت های اینستاگرام را بدانید تا به خاطر اینکه نادانسته از قوانین اینستاگرام تخطی کرده اید مشکل برای پیج تان پیش نیاید. امروز در این مقاله ما قصد داریم به محدودیت هایی  که اینستاگرام برای کاربرانش وضع کرده است، بپردازیم. با ما همراه باشید.

برای خرید لایک اینستاگرام روی لینک کلیک کنید.

یک) محدودیت های لایک اینستاگرام

یکی از مهم ترین محدودیت هایی که اینستاگرام برای کاربرانش وضع کرده است محدودیت در انجام لایک است. همه ما ساعات طولانی را در طول روز در فضای مجازی می گذرانیم و دوست داریم هر ویدئوی زیبا و جذابی را که می بینیم را لایک کنیم، ولی بهتر است بدانیم که اینستاگرام در این باره قوانینی دارد و در صورت رد کردن این خط  قرمز ها و  قوانین احتمال  disable شدن پیج مان هست. طبق قوانین اینستاگرام شما در هر روز می توانید 300 تا 400  ویدئو را لایک کنید، اگرچه پیشنهاد ما این است که برای احتیاط این تعداد را به 200  عدد کاهش دهید و سعی کنید از آن فراتر نروید.

دو) محدودیت سنی فعالیت در اینستاگرام

اگر دقت کرده باشید وقتی که در برنامه اینستاگرام پیج باز می کنید در زمان درخواست اطلاعات از شما سنتان را نیز می پرسد. یادتان باشد فقط افرادی می توانند در اینستاگرام فعالیت داشته باشند که سن آنها بالای 13 سال است و در غیر این صورت پیج این افراد از دسترس خارج می شود.

پس اگر سن شما بالای 13 سال هست باید در زمان وارد کردن اطلاعات به اندازه کافی دقت کنید و اگر سن تان واقعا زیر 13 سال است به شما توصیه  می کنیم تا رسیدن به این سن صبر کنید زیرا این محدودیت ها معمولا با مطالعه و تحقیق انجام می شود و احتمال قرار گرفتن شما در معرض محتوایی که برای سن شما نامناسب است می تواند به شما آسیب های بسیاری وارد کند.

سه) محدودیت فالو و آنفالو کردن افراد

یکی دیگر از محدودیت های اینستاگرام محدودیت در فالو و آنفالو کردن افراد است، اینستاگرام به شما اجازه نمی دهد این تعداد به بیش از 7500 مورد برسد که در این صورت احتمال اینکه پیج شما به خاطر زیر پا گذاشتن قوانین اینستاگرام با مشکل مواجه شود وجود دارد.

چهار) محدودیت در کاراکتر های مورد استفاده در اسم کاربری و بیو و کپشن

شما وقتی دارید برای خودتان اسم کاربری انتخاب می کنید فقط تا 30 کاراکتر می توانید استفاده کنید تا این نام کاربری نوشته شود و همچنین یک محدودیت دیگر که درباره نام کاربری وجود دارد این است که کاراکترها باید بدون فاصله نوشته شوند. درباره بیو هم که نوشته می شود محدودیت وجود دارد و شما نهایتا می توانید از 150 کاراکتر برای نوشتن آن استفاده کنید و همچنین کپشن هایی که برای پست ها نوشته می شود نهایتا می تواند تا 2200 کاراکتر باشد و نه بیشتر؛ در غیر این صورت ارور از سمت اینستاگرام دریافت خواهید کرد و انجام این کار برای شما غیر ممکن خواهد بود.

پنج) محدودیت در کامنت گذاشتن

محدودیت در کامنت گذاشتن

محدودیت اینستاگرام به نوشتن کامنت ها هم می رسد و شما نمی توانید بیشتر از تعداد 180 تا 200 کامنت در روز استفاده  کنید. یک نکته بسیار مهم که در کامنت گذاشتن وجود دارد این است که سعی کنید یک متن را در چندین جا کامنت نگذارید  علت این موضوع این هست که اینستاگرام در این صورت شما را ربات یا اسپم تشخیص می دهد و این موضوع می تواند باعث حذف پیج شما هم شود.

شش) محدودیت زمانی برای پست های ویدئویی

پست های ویدئوی که در اینستاگرام گذاشته می شوند به چند شکل انجام می شوند و هر کدام محدودیت های خاص خودشان  را دارند: پست های ویدئویی ریلز با محدودیت شصت ثانیه ای پست های ویدئویی لایو  با محدودیت شصت دقیقه ای پست های ویدئویی صفحه فید با محدودیت شصت دقیقه ای پست های ویدئویی استوری با محدودیت پانزده ثانیه ای و قابل بازدید بودن آن برای دیگران فقط برای بیست و چهار ساعت

هفت) محدودیت در استفاده از هشتگ ها

کاربران در استفاده از هشتگ ها نیز محدودیت دارند و به هر تعداد یا از هر کلمه ای نمی توانند به عنوان هشتگ استفاده کنند. در حالت کلی تعداد هشتگ هایی که برای هر پست می توان استفاده کرد نهایتا 30 مورد هست و درباره کلمات  مورد استفاده هم  باید دقت شود که از هر کلمه ای به عنوان  هشتگ استفاده نشود، چرا که برخی کلمات در اینستاگرام به عنوان کلمات ممنوعه هستن که نمی توان از آن ها به عنوان هشتگ استفاده کرد؛ کلمات مربوط به نژاد پرستی یا کلماتی با مضامین جنسی از این قبیل کلمات هستند. استفاده از کلمات ممنوع به عنوان هشتگ در زیر پست هایتان می تواند باعث شادوبن شدن پیج شما شود.

هشت) محدودیت در استفاده از تگ ها

شما هنگام ارسال هر پست در اینستاگرام می توانید افرادی را در آن تگ هم بکنید. اینستاگرام در موقع پست کردن محتوا از شما می خواهد چه کسانی را تگ می کنید؟ و شما باید نام کاربری افرادی که می خواهید تگ کنید را وارد کنید و پست  شما وارد باکس  tagged people این فردی شما تگ می کنید می شود

و این فرد و همه فالورهای او می توانند این پست را تماشا کنند و این کار مخصوصا برای کسب و کارها برای  معرفی خودشان به دیگران بسیار  مفید است، اما باید دقت کنید که اینستاگرام برای تعداد افرادی که شما می توانید تگ کنید محدودیت گذاشته است و شما نمی توانید بیشتر از بیست نفر را در هر پست تگ کنید. برای خرید فالوور ارزان اینستاگرام  میتوانید با مراجعه به سایت خرید فالوور اینستاگرام بهترین پیشنهاد ها را مشاهده کنید.

منبع مقاله 

سوالات متداول درباره مهم ترین محدودیت های اینستاگرام

اگر قوانین و محدودیت های اینستاگرام را رعایت نکنیم چه اتفاقی رخ میدهد؟

با رعایت نکردن قوانین اینستاگرام احتمال اینکه پیجتان را از دست بدهید بسیار بالا میرود پس بهتر است که پا رو نقطه ضعف های اینستاگرام نگذارید.

برای اینکه پیجمان را از دست ندهیم لازم است چه کار هایی انجام دهیم؟

1-انجام دادن یک سری کار ها میتواند برایتان گران تمام شود و به از دست دادن پیجتان ختم شود پس با خواندن این مقاله و مطالعه قوانین اینستاگرام سعی کنید از انجام کار هایی که پیج شما را با ریسک مواجه میکند دوری کنید

پیشنهاد ویژه

اگر دنبال ورود به اکسپلور اینستاگرام هستید بهترین راه خرید لایک و ویو و سیو پست هست پس بزن رو دکمه پایین

خرید لایک اینستاگرامخرید ویو اینستاگرامخرید سیو پست ورود به اکسپلور اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا