اینستاگرام

چگونه فالوور فعال و واقعی جذب کنیم؟

5/5 - (23 امتیاز)

 

واژه فالوور به چه معناست؟

یکی از رایج‌ترین اصطلاحاتی که امروزه در میان کاربران شبکه‌ اجتماعی اینستاگرام می‌ چرخد، واژه‌ فالوور است‌. Follow به معنی دنبال‌ کردن و پیروی‌ کردن است و Follower به معنای دنبال‌کننده و پیرو است. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه جذب فالوور فعال و واقعی این مقاله را تا انتها مطالعه فرمایید Follower یک کلمه‌ انگلیسی است

و در معانی مختلفی کاربرد دارد اما استفاده از آن، از زمان پیدایش شبکه‌های اجتماعی و به‌ ویژه اینستاگرام به‌گونه‌ای افزایش پیدا کرد که برخی افراد براین باورند که این واژه تنها متعلق به این فضاست. سازندگان اینستاگرام در پلتفرم خود امکانی را در نظر گرفته‌اند تا کاربران بتوانند از طریق آن با یکدیگر ارتباط داشته ‌باشند. هدف از قراردادن این ویژگی برای اینستاگرام این است که یک پیوند بین پروفایل‌ ها و صفحه‌ های فعال ایجاد کنند.

برای خرید فالوور اینستاگرام روی لینک کلیک کنید.

 

عدد فالوور نشان‌ دهنده چیست؟

زمانیکه پروفایل یک شخص را در اینستاگرام مشاهده می‌کنیم، با اصطلاحاتی از جمله عبارت Followers برخورد می‌کنیم که زیر آن یک عدد نمایش داده‌ می‌شود. این عدد همان تعداد افرادی است که پروفایل مربوطه را دنبال می‌کنند‌ و به اصطلاح فالوورهای آن صفحه هستند. می‌توان گفت عدد فالوور نمادی برای رقابت یک پیج با سایر پیج‌های اینستاگرامی است. هرچه این عدد بیشتر باشد، نشان‌ دهنده‌ محبوبیت آن نزد مخاطبین است.

شاید برایتان سوال باشد M و K که در عدد فالوور برخی پیج‌ها می‌ بینیم چه معنایی دارد؟ K زمانی به کار می‌رود که دنبال‌کنندگان یک صفحه بالای ۹۹۹۹ و زیر یک ‌میلیون نفر باشند. M هم برای مواقعی به کار می‌رود که فالوورهای یک پیج میلیونی هستند. استفاده ‌از این دو حرف، باعث می‌شود در فضای اپلیکیشن صرفه‌ جویی شود و عاملی برای زیبایی عدد محسوب می‌شود.

انواع پروفایل در اینستاگرام

  • پروفایل تجاری (Business): این نوع پروفایل خصوصی نیست و امکان دنبال‌کردن برای همه کاربران وجود دارد.
  • پروفایل عمومی (Public): این نوع از پروفایل هم نیازی به درخواست ندارد و می‌توان آن را دنبال کرد.
  • پروفایل خصوصی (Private): برای دنبال‌کردن این نوع از صفحات باید به ادمین آن درخواست فالو داد.

انواع فالوور در اینستاگرام

برای طبقه‌بندی انواع فالوور در اینستاگرام فاکتورهای مختلفی وجود دارد اما یکی‌ از اصلی‌ترین و کلیدی‌ترین طبقه‌بندی‌ها به‌صورت زیراست:

  1. سطح کامل‌بودن پروفایل(فالوور واقعی)
  2. میزان فعالیت کاربر(فالوور فعال)
  3. ملیت فالوور(ایرانی یا غیرایرانی)
  4. جنسیت فالوور(خانم یا آقا)

فالوور واقعی

عبارت فالوور واقعی به‌ این معناست که یک پروفایل تمام بخش‌هایی از اکانت خود را که به‌صورت عمومی توسط کاربران دیگر دیده‌ می‌شوند، به‌طور کامل تکمیل کرده ‌باشد. این قسمت‌ها شامل: عکس پروفایل، نام کاربری مناسب، متن یا Bio و داشتن یک نام مناسب برای پیج اینستاگرام است. آنچه برای یک ادمین اینستاگرام اهمیت دارد، واقعی بودن فالوورهایی است که به روش‌های مختلف به پیج خود اضافه ‌می‌کند. اگر اکثر دنبال‌کنندگان یک صفحه را فالوورهای واقعی تشکیل‌ دهند، یک امتیاز ویژه برای صفحه تلقی می‌شود.

فالوور فعال

در اینستاگرام به افرادی فالوور فعال گفته ‌می‌شود که روزانه حداقل یک‌بار برای مدتی هرچند کوتاه به انجام کارهای زیر بپردازد:

  • لایک‌ کردن پست‌های مختلف حتی پست‌های اکسپلور
  • کامنت گذاشتن
  • افزایش ویوی پیج‌هایی که فالوو دارند از طریق بازدید استوری و پست‌ها
  • فالو و آنفالو
  • استفاده از امکان لایو اینستاگرام و گذاشتن استوری

ملیت و جنسیت

مشخصه مهم دیگری که در انواع فالوور وجود دارد، ملیت و جنسیت است. ملیت یک کاربر بر اساس عوامل مختلفی تعیین می‌شود‌. بعنوان مثال پیج‌هایی که یک کاربر فالو کرده ‌است، پست‌هایی که بیشتر در یک محدوده جغرافیایی مانند ایران لایک کرده‌ است و… . برای ما ایرانی‌ها و به‌خصوص صفحه‌هایی که مخاطبین فارسی ‌زبان دارند، ایرانی بودن فالوور اهمیت ویژه‌ای دارد. در تنظیمات پروفایل کاربری در اینستاگرام، قسمتی تحت عنوان Gender برای تعیین جنسیت کاربر وجود دارد. گزینه Male آقا بودن و Female امکان خانم‌ بودن کاربر را تعیین می‌کند. این دو نکته (ملیت و جنسیت) برای کسانی حائز اهمیت است که تمایل دارند با خرید فالوور تعداد فالوورهای خود را افزایش دهند.

چگونه فالوورهای واقعی خود را افزایش دهیم؟

روش‌هایی وجود دارد که با استفاده‌ از آن‌ها می‌توانید به افزایش فالوور واقعی برسید:

  • ازهشتگ‌ها استفاده کنید

استفاده صحیح از هشتگ‌ها نقش مهمی در دیده‌شدن پیج شما دارد. با درج هشتگ مناسب و مرتبط زیر پست‌های خود، برای کاربران دیگر نمایش داده می‌شود و به ‌این ترتیب شما امکان افزایش مخاطبان خود را بالا می‌برید.

  • از دیگر شبکه‌های اجتماعی برای افزایش فالوور استفاده کنید

اگر علاوه‌بر اینستاگرام در شبکه‌های اجتماعی دیگرهم اکانت دارید، می‌توانید صفحه خود را در آن‌ها تبلیغ کنید تا با این کار فالوورهای خود را افزایش دهید.

از ویژگی (تگ لوکیشن) استفاده کنید

از ویژگی (تگ لوکیشن) استفاده کنید یکی از قابلیت‌های اینستاگرام این است که پست‌های مرتبط با افرادی که در آن نزدیکی حضور دارند را نشان می‌دهد. با تگ لوکیشن در پست‌های خود به‌طور موثری باعث افزایش دنبال‌کنندگان خود خواهید شد.

  • استوری‌های پرسشی به اشتراک بگذارید

شما با طرح سوالات پرسشی در استوری‌های خود، باعث جذب مخاطبان بیشتری می‌شوید و کاربران برای پیگیری صفحه شما، آن‌ را دنبال می‌کنند و این کار به مرور باعث افزایش تعداد دنبال‌کنندگان شما خواهد ‌شد.

  • کپشن‌های جذاب بنویسید

معمولا پست‌هایی که تعامل بیشتری را در مقایسه با سایر پست‌ها دارند، آن‌هایی بوده‌اند که کپشن‌های بهتری داشته‌اند. یک کپشن قوی و حرفه‌ای می‌تواند مخاطب را با پست‌های شما درگیر کند و این روند به نفع شماست. بنابراین در نتیجه‌ تعداد فالوورهای شما افزایش می‌یابد.

  • خرید فالوور فعال و واقعی

خرید فالوور فرآیندی است که طی آن تعدادی پروفایل اینستاگرامی به دنبال‌کنندگان یک پیج در اینستاگرام تبدیل می‌شوند. خرید فالوور از سرورهای قابل اعتماد یکی از اساسی‌ترین و سریع‌ترین راه‌های افزایش فالوور واقعی  اینستاگرام است. بسیاری از صفحه‌هایی که تعداد زیادی فالوور دارند و احتمالا شما هم جزو دنبال‌کنندگان آن‌ها باشید، از راه خرید فالوور اقدام به بالابردن تعداد فالوورهای خود کرده‌اند. شما باید در زمان خرید فالوور به واقعی و فعال‌بودن پروفایل‌هایی که به منظور افزایش فالوور به صفحه شما اضافه می‌شوند، توجه ویژه داشته ‌باشید.

کلام آخر برای بالابردن تعداد فالوورهای واقعی یک صفحه، روش‌های مختلفی وجود دارد، اما همان‌طور که اشاره‌ کردیم، خرید فالوور واقعی یکی از راه‌های سریع و مناسب برای شما می‌باشد. با خرید فالوورهای واقعی علاوه‌بر افزایش قابل توجه فالوور هایتان، به صفحه خود اعتبارمی‌بخشید و چنان‌چه صاحب کسب‌و‌کاری هم باشید، به رسیدن خود به درآمد و سود بیشتر کمک شایانی می‌کنید. یکی از مراکز خدمات اینستاگرامی از قبیل خرید فالوور واقعی اینستاگرام ، لایک و خرید ویوی اینستاگرام، سایت خرید فالوور اینستاگرام است. با خرید  فالوور واقعی اینستاگرام از سایت خرید فالوور اینستاگرام به پیشرفت صفحه خود سرعت بیشتری می‌دهید. همچنین این سایت این تضمین را به شما عزیزان می‌دهد که فالوورهای جذب شده پس از خرید فالوور، کاملا واقعی و فعال هستند.

منبع مقاله

سوالات متداول

منظور از فالوور واقعی چیست؟

به فالوور هایی که در پیج اینستاگرام شما فعالیت داشته و پست های شما را لایک کرده و کامنت میگذارند فالوور فعال و واقعی میگویند

آیا میتوانیم از سایت خرید فالوور اینستاگرام فالوور واقعی بخریم؟

بله ! شما عزیزان میتوانید با مراجعه به سایت خرید فالوور اینستاگرام و انتخاب پنل فالوور واقعی بهترین پیشنهاد هارا مشاهده کنید

پیشنهاد ویژه

اگر دنبال ورود به اکسپلور اینستاگرام هستید بهترین راه خرید لایک و ویو و سیو پست هست پس بزن رو دکمه پایین

خرید لایک اینستاگرامخرید ویو اینستاگرامخرید سیو پست ورود به اکسپلور اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا