اینستاگرام

پیدا كردن پيج اینستاگرام افراد با شماره تلفن در اندروید و آیفون

5/5 - (1921 امتیاز)

پیدا كردن پيج اینستاگرام افراد با شماره تلفن در اندروید و آیفون

برقراری ارتباط بیشتر با یکدیگر، یکی از اهداف مهم شبکه های اجتماعی می باشد. از طرفی برای ارتباط با دیگران باید آنها را در رسانه های اجتماعی بیابید‌. توییتر، فیسبوک، اینستاگرام و سایر شبکه های اجتماعی، روش های متفاوتی را برای یافتن افراد مورد نظرتان به شما پیشنهاد می دهند. برای افزایش آگاهی در زمینه پیدا كردن پيج اینستاگرام تا آخر این مقاله همراه ما باشید.

رایج ترین روش برای پیدا کردن افراد در شبکه‌های اجتماعی، استفاده از نام واقعی یا نام کاربری آنهاست. اما از طرفی استفاده از این روش نیز چندان حرفه ای به نظر نمی رسد. زیرا در یک رسانه اجتماعی ممکن است افراد زیادی نام و نام کاربری های یکسان داشته باشند و بررسی همه این اکانت ها برای شما بسیار وقت گیر خواهد بود.

در این میان، برای یافتن افراد و دوستان مد نظرتان می توانید از شماره تلفن آنها استفاده کنید. استفاده از این روش بسیار مفید و کارآمد خواهد بود. در ادامه با سایت خرید فالوور اینستاگرام، نحوه به کارگیری این روش را در سیستم عامل های اندروید و آیفون بررسی می کنیم.(پیدا كردن پيج اینستاگرام)

برای خرید پیج اینستاگرام روی لینک کلیک کنید.

پیدا كردن افراد در اینستاگرام با استفاده از شماره تلفن اندروید

در ابتدا از اینکه شماره شخص مورد نظر خود را در مخاطبین گوشی ذخیره کرده اید، اطمینان پیدا کنید. اکنون باید مراحل زیر را به ترتیب دنبال کنید: 1. برنامه اینستاگرام را در گوشی همراه خود باز کنید و به قسمتی که به پروفایل شما مربوط است وارد شوید. 2. در این مرحله نماد منو در قسمت بالای صفحه سمت راست را لمس کنید تا گزینه نمایه ظاهر شود. در این قسمت گزینه Discover people را انتخاب نمایید.

پیدا كردن افراد در اینستاگرام با استفاده از شماره تلفن اندروید

3. در صفحه ای که به Find People مربوط است، به قسمت مخاطبین رفته و روی گزینه Connect مخاطبین ضربه بزنید.

پیدا كردن افراد در اینستاگرام با استفاده از شماره تلفن اندروید 2

4. اگر برای نخستین بار است که از این ویژگی استفاده می کنید، اینستاگرام از شما برای دسترسی به مخاطبین تلفن تان درخواست خواهد کرد. جهت دسترسی به فهرست مخاطبین خود، گزینه Allow را انتخاب کنید. با این کار به برنامه اجازه می دهید که به لیست مخاطبین شما دسترسی پیدا کرده و کاربرانی را که از قبل در اینستاگرام حضور دارند شناسایی نماید.

5. پس از اینکه به اینستاگرام برای دسترسی به مخاطبین خود اجازه دادید، برنامه به صورت خودکار شماره تلفن های ذخیره شده شما را به حسابتان همگام سازی می نماید. همه اکانت های اینستاگرامی مرتبط با یک شماره تلفن در لیست مخاطبین شما در صفحه Find / Discover نمایش داده می شوند. حالا می توانید انتخاب نمایید که چه کسی را دنبال کنید. 6. در صورتی که هیچ یک از شماره های ذخیره شده در تلفن شما با یک حساب اینستاگرام مرتبط نباشند، با پیام “No contacts available ” رو به رو خواهید شد.

چنانچه نمی توانید دوستان خود را به وسیله شماره تلفن آنان بیابید، تنها دو دلیل دارد. یا با یک شماره متفاوت حساب کاربری خود را ایجاد کرده اند و یا اینکه اصلاً شماره تلفن خود را به اکانتشان اضافه نکرده اند.

پیدا كردن افراد در اینستاگرام با شماره تلفن در آیفون

اگر شما از سیستم عامل آیفون استفاده می کنید و به دنبال دوستان خود در اینستاگرام هستید، کافیست مراحلی را که برای یافتن افراد با استفاده از شماره تلفن در تلفن های اندروید ذکر کردیم، در گوشی با سیستم عامل آیفون نیز اجرا کنید. جمع بندی امروزه اینستاگرام به یک شبکه اجتماعی پرطرفدار در سراسر جهان تبدیل شده است. اگر از کسانی هستید که به تازگی عضو این شبکه اجتماعی شده اید، بهتر است بدانید که می توانید دوستان تان را از طریق نام کاربری و شماره تماس ذخیره شده شان در تلفن همراه تان بیابید.

در مطالب گفته شده یک روش ساده را جهت یافتن افراد از طریق شماره تماس در اینستاگرام بررسی کردیم. در صورتی که ابهام یا سوالی در خصوص استفاده از این روش برای شما وجود دارد، می توانید از طریق راه های ارتباطی آن را با ما در میان بگذارید. تیم پشتیبانی خرید فالوور اینستاگرام در سریع ترین زمان ممکن به پیام های شما پاسخ خواهند داد. همچنین شما عزیزان میتوانید جهت خرید پیج اینستاگرام به سایت خرید فالوور اینستاگرام مراجعه فرمایید.

سوالات متداول پیدا كردن پيج اینستاگرام

چگونه میتوان با شماره تلفن، حساب کاربری اینستاگرام دیگران را پیدا کرد؟

با استفاده از گزینه Discover People که در منو تنظیمات اینستاگرام قرار دارد، می ‌توانید اکانت اینستاگرام افرادی که شماره تلفن آنها را ذخیره کرده اید، پیدا کنید.

 چرا مخاطبین در اینستاگرام من نمایش داده نمی شوند؟

امکان دارد که برخی از مخاطبان شما طبق اطلاعات موجود در اینستاگرام نمایش داده نشوند. مثلا ممکن است حساب کاربری شما با استفاده از شماره تلفن قدیمی یا ایمیل قدیمی ساخته شده باشد و مخاطبان تان ایمیل یا شماره‌ جدید شما را نداشته باشند. برای حل این مشکل بهتر است از شماره تلفن یا ایمیلی که همیشه فعال است استفاده نمایید.

 چرا نمیتوانم Find Contacts را در اینستاگرام خود اجرا کنم؟

گاهی ممکن است همگام‌ سازی مخاطبان به آسانی اجرا نگردد و لیست مخاطبان شما خالی باقی بماند. تنها راه برای حل این مشکل این است که چند مرتبه همگام‌ سازی مخاطبان را انجام دهید تا بالاخره اجرا گردد.

خرید تیک آبی اینستاگرام

پیشنهاد ویژه

اگر دنبال ورود به اکسپلور اینستاگرام هستید بهترین راه خرید لایک و ویو و سیو پست هست پس بزن رو دکمه پایین

خرید لایک اینستاگرامخرید ویو اینستاگرامخرید سیو پست ورود به اکسپلور اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا