اینستاگرام

آموزش گرفتن تیک آبی اینستاگرام در چند ثانیه با سریع ترین روش

5/5 - (77 امتیاز)

گرفتن تیک آبی اینستاگرام: با استفاده گسترده و چند میلیارد نفری از اپلیکیشن اینستاگرام، تعداد زیادی از پیج‌های جعلی و تقلبی که از نام افراد مشهور سوء استفاده می‌ کردند به طور چشمگیری زیاد شد. بنابراین اینستاگرام با ایجاد یک نماد به نام Badge Verified یا تیک آبی، هویت اصلی این افراد مشهور را تایید و به دیگر کاربران معرفی کرد.

تیک آبی اینستاگرام باعث رسمی شدن و اعتبار صفحه اجتماعی دارندگان آن می‌شود. به همین دلیل در پلتفرم‌ هایی مثل اینستاگرام، X یا توییتر سابق و فیسبوک به دلیل تعداد زیاد کاربران این برنامه‌ها، از این تیک آبی استفاده شده و افراد مزیت‌ های زیادی از آن کسب می‌کنند.

در این مقاله از سایت خرید فالوور در اینستاگرام نحوه گرفتن تیک آبی اینستاگرام در چند ثانیه و اصول و مراحل آن بیان خواهد شد.

اکانت‌ های دریافت‌ کننده تیک آبی اینستاگرام

عناوین مهم در این مقاله:

سلبریتی‌ ها و افراد معروف جهان اولین دریافت کننده‌های تیک آبی اینستاگرام هستند. وقتی در قسمت جست و جوی اینستاگرام نام یک بازیگر یا بازیکن مشهور را سرچ می‌کنیم می‌ توانیم به راحتی با مشاهده تیک آبی پیج، در بین سایر صفحات فن یا پیج‌های تقلبی نوع اکانت اصلی را به راحتی تشخیص دهیم.

بنابراین تمامی کسانی که در جهان شهرت داشته یا در گوگل نام آن‌ها بیشتر جست و جو شود و مردم نیز دنبال اخبار این افراد در فضاهای مجازی هستند، در صورت داشتن اکانت ویژه در برنامه اینستاگرام می‌توانند یک تیک آبی تایید شده از اینستاگرام دریافت کنند.

همه اکانت‌ ها از جمله حساب یا اکانت تجاری و یا اکانت‌ های شخصی می‌توانند در کمترین زمان این تیک عالی و با کلاس را دریافت کنند.

برای گرفتن تیک ابی روی لینک کلیک کنید.

 روش‌های مختلف درخواست تیک آبی اینستاگرام

امروزه ۲ روش برای گرفتن تیک آبی در اینستاگرام وجود دارد. اولین روش دریافت این تیک با درخواست در اینستاگرام و تایید رایگان آن از طرف پشتیبانی این برنامه است. این تیک در کنار اکانت افراد مشهور و شناخته شده قرار می‌گیرد و اصالت هویت آنان را تایید می‌کند.

دومین نیز با درخواست از شرکت متا، با پرداخت هزینه اشتراک ماهیانه و با داشتن شرایط و قوانین لازم از سوی این شرکت است که به راحتی می‌توان تیک آبی اینستاگرام را دریافت کرد. این تیک آبی متا وریفاید بر روی پروفایل درخواست کنندگان آن قرار می‌گیرد.

برای درخواست رسمی تیک آبی باید حتما درون برنامه و از قسمت تنظیمات برای دریافت تیک آبی متا یا نوع رایگان آن برای مشاهیر دنیا اقدام کرد. همچنین مزایای هر کدام از این تیک‌ ها و مدت زمان تایید درخواست و مدارک آن‌ها نیز تفاوت‌ هایی با هم دارند.

۴ مرحله لازم برای گرفتن تیک آبی اینستاگرام

پیش از درخواست در بخش تنظیمات اینستاگرام برای گرفتن تیک آبی، باید مدارکی از جمله کارت ملی یا گواهینامه یا پاسپورت فرد وجود داشته باشد. این مدارک برای ثبت و تایید اکانت حقیقی افراد است.

همچنین مدت پاسخگویی به درخواست برای تیک آبی رایگان حداقل دو روز و برای دریافت تیک متای قابل خریداری بین ۲ تا ۵ روز خواهد بود. بنابراین بعد از انجام درخواست باید صبر کرد و یا حتی چندین بار برای اینستاگرام درخواست ارسال کرد. سپس مراحل زیر باید انجام شده تا طبق مقررات اینستاگرام تیک آبی دریافت خواهد شود.

مرحله یک: ورود به حساب شخصی و تنظیمات آن

ابتدا در قسمت نمایش پروفایل و اکانت به لیست تنظیمات وارد شوید. با رفتن به قسمت ادیت یا ویرایش پروفایل یا با زدن بر روی سه خط تیره بالای صفحه می‌توانید به راحتی لیست مربوط به تنظیمات صفحه را مشاهده کنید.

گرفتن تیک آبی اینستاگرام با سریع ترین روش

مرحله دوم: ورود به بخش تغییرات تنظیمات حساب

در این قسمت باید از بین گزینه‌ها به سمت پایین حرکت کرده و گزینه حساب یا Account type and tools را انتخاب کنید. سپس از بین تمامی موارد لیست، گزینه Requset verification را انتخاب کنید.

گرفتن تیک آبی اینستاگرام با سریع ترین روش 2

مرحله سوم: درخواست تایید هویت برای تیک آبی

با انتخاب گزینه درخواست تایید یا Request verification، در صفحه اطلاعات هویتی خود از جمله نام کامل، نامی که سایرین شما را با آن می‌شناسند و یا نام مستعار یا هنری را وارد کنید.

گرفتن تیک آبی اینستاگرام با سریع ترین روش 3

مرحله چهارم؛ مرحله ثبت مدارک در فرم درخواست

در مرحله آخر بعد از ورود مشخصات حوزه فعالیت باید تصویر کارت ملی یا پاسپورت و گذرنامه با کیفیت عالی بارگذاری شوند. در نهایت هم گزینه ارسال را می‌زنید. برای ایرانیان بهترین مدرک برای اثبات هویت فرد و دریافت تیک آبی، پاسپورت و به خصوص گذرنامه قانونی و اصل آنان خواهد بود.

گرفتن تیک آبی اینستاگرام با سریع ترین روش 4

تیک آبی تقلبی و فیک در اینستاگرام

افراد زیادی با داشتن دانش درباره اپلیکیشن‌ها و نرم افزارهای مختلف، و البته با دریافت مبالغ کلان از سایر مردم اقدام به هک کردن پیج افراد و فروش تیک آبی تقلبی اینستاگرام به سایرین می‌کنند.

این روش دریافت تیک آبی نه تنها اخلاقی و درست نیست بلکه برای دارندگان آن‌ها نیز دردسرهای مختلفی به همراه دارد. بنابراین اگر چه در چند ثانیه یک تیک آبی فیک دریافت خواهند کرد اما مزیت خاص و امتیاز ویژه‌ای برای این اشخاص فراهم نمی‌کند بلکه آن‌ها را بی‌ اعتبار نیز می‌نماید.

همچنین برخی از افراد نیز با استفاده از نرم افزارهای پیشرفته و مدرن فتوشاپ، اقدام به کپی کردن تیک آبی اینستاگرام و طراحی پروفایلی با این تیک می‌کنند. البته تشخیص تیک آبی تقلبی از نوع واقعی بلو تیک ممکن بوده ولی با این حال امکان کلاهبرداری مجازی با همین صفحات نیز وجود دارد.

اقدامات ضروری برای گرفتن تیک آبی اینستاگرام

برای کسانی که جذب اینستاگرام هستند و هم در این برنامه فعالیت کرده و هم کسب درآمد دارند، این سوال وجود دارد که چگونه باید تیک آبی را در مدت زمان کوتاه و فوری دریافت کنند؟ باید به این نکته اشاره کرد که تیک آبی با شهرت پیج یا نام فرد در ارتباط است.

بنابراین هر چه شهرت سازی یا برندسازی در اینستاگرام بیشتر باشد شانس گرفتن تیک آبی نیز بیشتر است.

راه دیگر نیز اشتراک گذاری فیلم و عکس یا پست‌هایی است که همواره چالش زندگی روزمره و سلیقه عموم افراد است. مثلا پست‌های طنز یا آموزشی و غیره به اعتبار و معروف شدن افراد کمک زیادی کرده است.

از طرف دیگر عمومی کردن و بازدید آزاد از پیج و افزایش دنبال کننده‌ها نیز از اقدامات دیگری است که به دریافت تیک آبی کمک فراوانی خواهد کرد.

همچنین داشتن پیج با بیو و پروفایل خاص افراد و فعالیت در سایر شبکه‌ها و پلتفرم‌های اجتماعی از جمله سایت‌های مختلف گوگل و فیسبوک و غیره به دریافت سریع‌تر تیک آبی یا بلو تیک پیج شما کمک خواهد کرد.

شرایط از دست دادن تیک آبی اینستاگرام

تیک آبی برای حساب منحصر به فرد و تکی افراد ایجاد می‌شود ولی در برخی شرایط به راحتی این تیک آبی و حتی اکانت فرد لغو و غیر قابل برگشت می‌شود.

کسانی که بعد از دریافت تیک آبی فعالیت خود را در اپلیکیشن اینستاگرام کاهش می‌دهند، اقدام به نشر محتویات نامناسب و غیر قانونی کنند، اقدام به فروش اکانت یا تیک آبی کنند و یا قوانین و مقررات اینستاگرام را رعایت نکنند امکان غیر فعال شدن حساب آن‌ها در هر لحظه وجود خواهد داشت. بنابراین متقاضی و دارنده تیک آبی در هر ثانیه باید تابع دستورالعمل‌های خاص و مهم اینستاگرام باشد.

نتیجه گیری

امروزه جدا کردن زندگی واقعی از شبکه‌های اجتماعی تقریبا غیر ممکن است. ورود اینستاگرام به زندگی ما، هم مزیت و هم معایب خاص خود را داشته است. یکی از معایب اینستاگرام کلاهبرداری پیج‌های مختلف آن است. بنابراین بهترین راه، اعتماد به پیج‌های دارای تیک آبی اینستاگرام و فالو کردن دارندگان این نماد قانونی است.

تیک آبی اینستاگرام شخصیت حقیقی را از جعلی متمایز می‌کند. این تیک به صورت رایگان و یا با پرداخت پول در کنار اکانت یا تصویر پروفایل افراد قرار می‌گیرد.

بنابراین برای جلوگیری از پیامدهای منفی، نشر اخبار دروغ و سایر مزیت‌ ها، برندها و افراد مشهور تمایل به داشتن این تیک آبی را در اینستاگرام و صفحه خود دارند.

ما در این مقاله از سایت معتبر خرید فالوور اینستاگرام، نحوه درخواست و خرید تیک آبی اینستاگرام را در زمان کم برای کسانی که در این اپلیکیشن صرف وقت طولانی دارند بیان کرده و به ابعاد مختلف این مبحث جذاب پرداختیم.

سوالات متداول در زمینه گرفتن تیک آبی اینستاگرام

آیا از طریق برنامه‌های دیگر هم می‌توان شانس گرفتن تیک آبی در اینستاگرام را افزایش داد؟

بله شما علاوه بر کسب شهرت با انتشار محتوا در اینستاگرام، در دیگر برنامه‌ها از جمله فیسبوک و X یا توییتر سابق و گوگل هم می‌توانید بر اعتبار و شهرت خود افزوده و تیک آبی را در زمان کم دریافت کنید.

آیا بعد از ثبت درخواست تیک آبی امنیت پیج و اطلاعات خصوصی ما در خطر خواهند بود؟

با دریافت تیک آبی تا سطوح بسیار بالایی هویت و امنیت پیج شما حفظ می‌شود و هیچ یک از عوامل اینستاگرام اطلاعات شما را فاش نخواهد کرد. اما نمی‌ توان صد در صد از دام هکرها در امان بود.

ایرانیان برای خرید و دریافت تیک آبی چگونه باید هزینه ورژن متا را خریداری کنند؟

بهتر این است که تیک آبی متا را از سایت‌های مطمئن و معتبر فعال در زمینه اینستاگرام به دست آورید. زیرا به دلیل قوانین پرداختی و آی پی‌ های ممنوع ایران، دریافت تیک آبی متا برای شرکت‌ ها یا افراد سخت و زمان بر خواهد بود.

اصلی‌ ترین دلایل دریافت تیک آبی در اینستاگرام در یک روز و در زمان کوتاه کدام است؟

با کسب شهرت در تمام کشور یا جهان، عمومی بودن صفحه اینستاگرام فرد، تعداد میلیونی فالوورها و ذخیره و لایک و استوری شدن پست‌های فرد، دریافت تیک آبی تنها با یک درخواست و یک مدرک قانونی از فرد، ایجاد و فعال خواهد شد.

پیشنهاد ویژه

اگر دنبال ورود به اکسپلور اینستاگرام هستید بهترین راه خرید لایک و ویو و سیو پست هست پس بزن رو دکمه پایین

خرید لایک اینستاگرامخرید ویو اینستاگرامخرید سیو پست ورود به اکسپلور اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا