اینستاگرام

چه کسانی میتوانند از اینستاگرام درآمد کسب کنند؟

4.9/5 - (47 امتیاز)

 

اینستاگرام به چه کسانی پول میدهد؟ بعد از سال 2018 که اینستاگرام به بیش از 1 میلیارد کاربر فعال رسید، این شبکه اجتماعی بیشتر از همیشه مورد توجه قرار گرفته است. شاید برای شما هم سوال پیش آمده باشد که اینستاگرام به چه کسانی پول میدهد یا اصلا منظور از پول دادن اینستاگرام به کاربرانش چیست؟

البته اینستاگرام این روزها از کاربرد اولیه خود که به اشتراک گذاری تصاویر بود، فاصله گرفته و بیشتر حالت تجاری دارد. صاحبان کسب و کارهای مختلف، کار آفرین ها، شرکت ها و برند های بزرگ از قدرت این شبکه اجتماعی برای افزایش فروش و یا معرفی خود استفاده میکنند.

در پاسخ به این سوال که اینستاگرام به چه کسانی پول میدهد؟ و چگونه؟ باید بگوییم که با فعالیت در اینستاگرام به شکل مستقیم از این پلتفرم پولی نخواهید گرفت؛ اما میتوانید با جذب فالوور و رشد پیج خود، شرایطی را بوجود آورید که از یک صفحه در این اپلیکیشن به درآمد برسید.

در صورتی که شما هم به دنبال راهی برای کسب درآمد از اینستاگرام هستید، در ادامه با ما همراه باشید تا بیشتر در این مورد توضیح دهیم.

همچنین شما عزیزان می توانید جهت خرید فالوور خارجی ارزان اینستاگرام روی لینک زیر کلیک کنید:

کسب درآمد از اینستاگرام؛ از رویا تا واقعیت

تا چند سال پیش کمتر کسی فکر میکرد که بتوان با فعالیت در اینستاگرام به درآمد رسید؛ اما سبک زندگی لاکچری برخی از بلاگرها و فعالان این شبکه اجتماعی، پتانسیل های بالای اینستاگرام را به خوبی نشان داد.

همین موضوع هم دلیلی شد تا افراد زیادی به دنبال راه های کسب درآمد از اینستاگرام باشند و بتوانند که از این راه پولی را بدست آورند. در حال حاضر اینستاگرام یکی از محبوبترین شبکه های اجتماعی در بین ایرانی ها است.

به همین دلیل هم با کمک یک پیج اینستاگرامی میتوانید به میلیون ها کاربر ایرانی این اپلیکیشن دسترسی داشته باشید. به این ترتیب بدون هیچ محدودیت مکانی و زمانی، می توانید محصولات و خدمات خود را به فروش برسانید و یا اینکه از تبلیغات و همکاری فروش برای کسب درآمد بهره مند شوید.

راهکارهای مختلفی برای رسیدن به درآمد از این بستر وجود دارد، اما در تمامی این روش ها یک فاکتور بسیار مهم میزان درآمد شما را تحت تاثیر قرار میدهد؛ این فاکتور تعداد دنبال کننده های پیج شما است.

رقابت بر سر جذب مخاطب در اینستاگرام این روزها به اوج خود رسیده است و به همین دلیل ممکن است که رسیدن به یک عدد مطلوب از دنبال کننده ها، ماه ها و حتی سال ها زمان ببرد.

اهمیت تعداد فالوور پیج اینستاگرام

دنبال کننده های هر پیج مشتری های بالقوه ای هستند که پتانسیل خرید کالا و خدمات ارائه شده را دارند. همچنین هر بازدید، لایک و کامنت به معنی اسکناس هایی است که میتوانید در ازای تبلیغات بدست آورید! به همین دلیل هر فالوور و فعالیتی که انجام میدهد، بسیار مهم محسوب میشود.

از طرفی هر چقدر تعداد دنبال کننده های یک صفحه بیشتر باشد و فالوورهای آن تعامل بیشتری را داشته باشند، شانس دیده شدن پیج شما هم بیشتر میشود.

خصوصا اگر در ساعت های ابتدایی که یک پست را منتشر میکنید، مشارکت مناسبی را در لایک و کامنت ها داشته باشید، پست شما میتواند به اکسپلورر افراد بیشتری برود و در این صورت، جذب دنبال کننده هم خواهید داشت.

چگونه فالوورهای خود را افزایش دهیم؟

 

چگونه فالوورهای خود را افزایش دهیم؟

همانطور که اشاره شد تعداد فالوور عامل مهمی در میزان درآمد شما از اینستاگرام خواهد بود و به همین دلیل هر چقدر دنبال کننده های بیشتری را داشته باشید، فرصت های درآمدزایی بیشتری هم برایتان فراهم خواهد شد. با توجه به سختی جذب فالوور، رسیدن به فالوورهای زیاد در اینستاگرام برای برخی از کسب و کارها به یک رویا تبدیل شده است. موارد زیر برخی از راه هایی هستند که میتوانید با کمک آن ها فالوورهای خود را افزایش دهید:

ü  تولید محتوا با کیفیت ü  استفاده از عکس و ویدیوهای با کیفیت ü  تعامل با فالوورها

ü  تعامل با پیج های مشابه ü  تبلیغ در پیج های مرتبط و پر فالوور ü  همکاری با بلاگر و اینفلوئنسر ها این موارد راه هایی برای رشد اصولی پیج شما هستند؛ اما بزرگترین ایرادی که به آنها وارد است، سرعت پایین این روش ها میباشد.

در برخی از موارد هم ممکن است که هر کدام از موارد بالا را به بهترین شکل ممکن انجام دهید، اما به میزانی که انتظار داشتید، جذب فالوور برایتان امکان پذیر نشود.

راه حل ساده تر و موثرتری که در چنین شرایطی می توانیم به شما پیشنهاد دهیم، خرید فالوور است. این روش ممکن است که در مقایسه با برخی از اصولی که گفتیم، هزینه کمتری را برایتان داشته باشد و اثربخشی بهتری هم از آن دریافت کنید. سایت خرید فالوور اینستاگرام یکی از بهترین مجموعه هایی است که در این حوزه فعالیت دارد.

روش های کسب درآمد از اینستاگرام کدامند؟

احتمالا از همان ابتدا که شروع به مطالعه مقاله اینستاگرام به چه کسانی پول میدهد؟ کردید، این سوال ذهن شما را به خود درگیر کرده است که چگونه از اینستاگرام درآمد داشته باشم؟ به همین منظور در این بخش راه های مختلفی که برای درآمد زایی از اینستاگرام وجود دارد را به شما معرفی خواهیم کرد.

به طور معمول سه روش مختلف برای رسیدن به درآمد در اینستاگرام وجود دارد که هر کدام از آنها مزایا و معایبی را دارند و که توجه به آن ها ضروری است.

همچنین هر فرد با توجه به سلیقه شخصی خود، حوزه کاری که دارد و تعداد فالوورهای پیجش میتواند که یکی از این راه ها را انتخاب کند. توجه داشته باشید که میزان درآمد حاصل از هر کدام از این روش ها هم متفاوت است.

  1. فروش کالا و خدمات خودتان

برخی از افرادی که قصد ورود به دنیای اینستاگرام و کسب درآمد از آن را دارند، خودشان صاحب کسب و کاری هستند. این دسته از افراد بهتر است که تمرکز خود را برای جذب مشتری و فروش کالا و خدمات خود کنند. همچنین با کمک این روش میتوانید برند خود را به افراد بیشتری معرفی کنید و اعتبار بیشتری در بین رقبای خود داشته باشید.

برای اثر بخشی بیشتر این روش و متقاعد کردن فالوورها برای خرید، باید در محتواهای باکیفیتی نوع کالا و خدماتی که ارائه میدهند را معرفی کرده و از مزیت های آن صحبت کنید. هر چه ارتباطی که با مخاطب برقرار میکنید گرم و صمیمی تر باشد، شانس بیشتری برای فروش بدست خواهید آورد.

همچنین با کمک این روش می توانید افرادی که پتانسیل خرید محصولات شما را دارند، به سمت سایت خود هدایت کنید و به شکلی ساده تر محصولات خود را معرفی کنید. داشتن تعدادی فالوور اولیه در این روش، برای ایجاد اعتماد بسیار موثر خواهد بود که سایت خرید فالوور اینستاگرام در این زمینه می تواند به شما یاری دهد.

  1. فروختن محصولات و خدمات دیگران

گاهی اوقات ممکن است که برندها و شرکت های تجاری مختلف، به دنبال راه هایی برای فروش غیر مستقیم باشند. در چنین حالتی با کمک تبلیغات در پیج های معتبر اینستاگرام و یا همکاری با بلاگرها و افراد معروف در این شبکه های اجتماعی، موفق به انجام چنین کاری میشوند.

کسب درآمد از این روش به سه شکل مختلف قابل انجام است. در روش اول پیج شما تبلیغاتی را برای این برند ها و محصولاتی که دارند، انجام میدهد.

در این روش بر اساس میزان تعامل مخاطب و یا تعرفه ثابتی که از قبل مشخص شده، میتوانید به درآمد برسید. در روش دوم که با کمک اینفلوئنسر ها و بلاگرها صورت میگیرد، برند مربوطه به عنوان اسپانسر عمل کرده و از آن فرد درخواست تبلیغات و معرفی محصولاتش را میکند.

معمولا همکاری هایی که در این روش شکل میگیرد پایدار تر هستند و تاثیر مثبتی را هم دارند. در روش آخر هم شما به عنوان صاحب یک پیج بزرگ و معتبر در اینستاگرام، میتوانید با همکاری در فروش به درآمد معقولی برسید. در این روش به ازای هر خریداری که از سمت شما محصولی را خریداری کند، درصدی به شما داده خواهد شد.

معمولا این روش برای درآمدزایی افرادی که تاثیر بالایی را بر روی دنبال کننده های خود دارند، گزینه بهتری است.

  1. تبلیغات

تبلیغات

این روش از بعضی جهات شباهت هایی را با روش قبلی دارد، اما در تبلیغات شما تنها با کمک تعرفه ای که از قبل تعیین کرده اید می توانید درآمد داشته باشید.

در این روش شما باید به معرفی پیج ها، کسب و کار و فروشگاه های مختلف بپردازید؛ که این کار با کمک پست و استوری های معرفی و تبلیغاتی انجام میشود. مهمترین عامل برای درآمد زایی در این روش، میزان مشارکت فالوور هایتان در ویو استوری ها و پست ها و لایک ها می باشد.

یکی دیگه از تفاوتهایی که بین تبلیغات و فروش غیر مستقیم وجود دارد اینه که در این روش محتوا آماده ای که به شما داده میشود را به اشتراک میگذارید ولی در فروش غیر مستقیم باید خود شما محصول را معرفی کنید. جمع بندی به طور کلی کسب درآمد از اینستاگرام، میتواند زندگی شما را هم مثل هزاران نفری که از این حوزه درآمد دارند، از نظر مالی متحول کند.

به همین دلیل بهتر است که به جای اتلاف وقت و دست دست کردن، هر چه زودتر اولین پیج خود را راه اندازی کنید. با توجه به راه های مختلفی که برای رسیدن به پول از اینستاگرام وجود دارد، مطمئنم شما هم میتوانید که راهی برای درآمد زایی را پیدا کنید.

البته در این مسیر نباید تاثیر فالوورهای صفحه خود را دست کم بگیرید؛ چرا که این دنبال کننده های شما هستند که مشخص میکنند چقدر میتوانید از این حوزه درآمد داشته باشید. خرید فالوور ایرانی واقعی یکی از روش های سریع برای افزایش تعداد دنبال کننده های شما خواهد بود که سایت خرید فالوور اینستاگرام، در این زمینه می تواند به شما کمک کند. منبع مقاله

سوالات متداول درباره اینستاگرام چگونه و به چه کسانی پول میدهد؟

چگونه در اینستاگرام به درآمد برسیم؟

شما عزیزان میتوانید با اشتراک گذاری هنر یا روزمرگی های خود و تقویت پیج اینستاگرامیتان و سپس تبلیغ پیج های دیگر به درآمد برسید .

آیا میتوان با تبلیغات اینستاگرام درآمد زیادی داشت؟

بله . امروزه تبلیغات اینستاگرام به یکی از راه های کسب درآمد در دنیای مدرن تبدیل شده که سقف این درآمد بسته به فعالیت شما میتواند متفاوت باشد

پیشنهاد ویژه

اگر دنبال ورود به اکسپلور اینستاگرام هستید بهترین راه خرید لایک و ویو و سیو پست هست پس بزن رو دکمه پایین

خرید لایک اینستاگرامخرید ویو اینستاگرامخرید سیو پست ورود به اکسپلور اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا